Δύο τα τινά. Είτε η υπάλληλος δεν το είδε σωστά στο σύστημα είτε η αεροπορική σκοπίμως κρατάει θέσεις για να τις πουλάει μόνο μέσω online και direct από το site της.
Κι επειδή δεν φταίνε πάντα οι υπάλληλοι, δεν είναι παράξενο να κρατάει η αεροπορική θέσεις για να τις πουλήσει μόνη της...σκέψου πως σ' αυτή την περίπτωση δεν αποδίδει προμήθεια στο γραφείο...
Το τρίτο ενδεχόμενο θα ήταν να μην έχει γίνει refresh στο online...δηλαδή να έχει γεμίσει η πτήση και εσφαλμένα να δίνει ακόμη διαθεσιμότητα...