Αποστολέας Θέμα: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες  (Αναγνώστηκε 576314 φορές)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30850
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2720 στις: Απρίλιος 25, 2024, 19:13:43 μμ »
«Σεσουάρ για δολοφόνους» (3ος χρόνος) στο Θέατρο Λαμπέτη

Λεωφ. Αλεξάνδρας 106, Αμπελόκηποι
Τηλ.: 2106457086



Συγγραφείς: Mπρους Τζόρνταν & Μέριλιν Έιμπραμς
Απόδοση-Διασκευή: Θοδωρής Πετρόπουλος
Σκηνοθεσία: Νικορέστης Χανιωτάκης
Σκηνικά-Κοστούμια: Αρετή Μουστάκα
Σχεδιασμός Φωτισμών: Χριστίνα Θανάσουλα
Μουσική επιμέλεια: Ο θίασος & Ρυθμός 9,49
Πρωταγωνιστούν: Ιωάννης Απέργης, Θανάσης Βισκαδουράκης, Άνδρη Θεοδότου, Δημήτρης Μακαλιάς, Αρετή Πασχάλη, Αλέξανδρος Παπατριανταφύλλου.

Λίγα λόγια για το έργο...

Φέτος συμπληρώνονται 16 χρόνια παραστάσεων στην Ελλάδα!

Η αγαπημένη διαδραστική παράσταση, η πιο αλλοπρόσαλλη και απολαυστική “Who done it” κωμωδία, απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες που αγαπούν το χιούμορ, το μυστήριο και το να γίνονται μέρος της παράστασης!

Οι ύποπτοι που βρίσκονται επί σκηνής, απευθύνονται όλο και περισσότερο στο κοινό που τους παρακολουθεί και το προκαλούν να γίνει πιο παρατηρητικό, πιο καχύποπτο και να απαντήσει στο σατανικό ερώτημα:

Ποιος είναι τελικά ο δολοφόνος της Αμαλίας Τσαλίκογλου; Ιδού το σατανικό μυστήριο!

Ο τσαχπίνης κομμωτής Τόνυ (Ιωάννης Απέργης), η μεγαλοαστή κυρία Χατζηπατέρα (Άνδρη Θεοδότου), η ροζ τσιχλόφουσκα-βοηθός πιστολάκι Σόφη (Αρετή Πασχάλη) ή ο μυστηριώδης αντικέρ Λεωνίδας Πέτροβας, (Αλέξανδρος Παπατριανταφύλλου);

Θα μπορούσε να είναι ο καθένας από αυτούς, διότι ο  αστυνόμος Σταύρος Σταυράκος (Δημήτρης Μακαλιάς)  θεωρεί ότι είναι όλοι ύποπτοι! Μαζί του και ο πανέξυπνος βοηθός του ο Πανάγος (Θανάσης Βισκαδουράκης)!

Μία μικρή υπενθύμιση της υπόθεσης: Το έργο εκτυλίσσεται στο κομμωτήριο «Studio Antony». Κάπου στην Αθήνα. Μία μέρα η ιδιοκτήτρια του κτιρίου, που ζει στον πάνω όροφο, βρίσκεται δολοφονημένη και οι υποψίες πέφτουν στους εργαζόμενους και τους πελάτες του κομμωτηρίου. Οι θεατές της παράστασης καλούνται να βρουν τον δολοφόνο, με αποτέλεσμα κάθε βράδυ το έργο να έχει διαφορετικό φινάλε!

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30850
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2721 στις: Απρίλιος 26, 2024, 23:48:35 μμ »
''Sexy Laundry'' στο Θέατρο Κάππα (3ος χρόνος)

Κυψέλης 2, Κυψέλη
Τηλ.: 2108831068



Συγγραφέας: Michele Riml
Σκηνοθεσία: Σπύρος Παπαδόπουλος
Μετάφραση: Νικολέτα Κοτσαηλίδου
Σκηνικά - Κοστούμια: Ηλένια Δουλαδίρη
Φωτισμοί: Χρήστος Τζιόγκας
Μουσική επιμέλεια: Ιάκωβος Δρόσος
Παίζουν οι ηθοποιοί: Σπύρος Παπαδόπουλος, Ρένια Λουϊζίδου

Λίγα λόγια το έργο...

Πώς διατηρείται ζωντανή η ερωτική επιθυμία σε ένα γάμο;
Υπάρχουν μαγικές συνταγές;
Τι γίνεται όταν η σχέση βαλτώνει στη ρουτίνα και την καθημερινότητα;

Με τα αδιέξοδα των ερωτικών σχέσεων που απασχολούν εκατομμύρια ζευγάρια παγκοσμίως καταπιάνεται η ξεκαρδιστική, τρυφερή και συγκινητική κωμωδία «Sexy Laundry».

Με όπλα το χιούμορ και την ειλικρίνεια, το  «Sexy Laundry» - μια μίξη κωμωδίας με ψυχανάλυση, μια feel-good παράσταση για τους «κουρασμένους» έρωτες που παλεύουν να αναστηθούν- βγάζει στη φόρα τα «άπλυτα» ενός γάμου και καθρεφτίζει τον ψυχισμό των ηρώων, την πάλη τους για αγάπη και ευτυχία.

25 χρόνια γάμου, 3 παιδιά, λίγα παχάκια, ολίγη φαλακρίτσα, πολλή γκρίνια, πολλή ανασφάλεια, πολλή αγάπη και ολίγον sex! Πού οδεύομεν;
Θ’ αφήσουμε τη συνήθεια να μας βγάλει στα βράχια, ή να πάρουν το τιμόνι τα αισθήματα; Μήπως είναι πια αργά;
Ή μήπως να το ξαναπάρουμε απ’ την αρχή; Καλά τα ερωτήματα, με τις απαντήσεις τι γίνεται;

Ο Λάρυ και η Άλις σ’ ένα δωμάτιο πολυτελούς ξενοδοχείου, και με το εγχειρίδιο ΣΕΞ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ ανά χείρας, αμήχανοι, αξιοθρήνητοι και αξιολάτρευτοι, προσπαθούν να βρουν τις απαντήσεις... και το ερωτικό πάθος που έχει …ατονήσει με το πέρασμα του χρόνου.

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30850
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2722 στις: Απρίλιος 28, 2024, 16:24:29 μμ »
''Τέλειοι ξένοι'' στο Θέατρο Αθηνά (2ος χρόνος)

Δεριγνύ 10 & Πατησίων, Αθήνα
Τηλ.: 210-8237330



Συγγραφέας: Πάολο Τζενοβέζε
Σκηνοθεσία: Πέτρος Λαγούτης, Γιώργος Πυρπασόπουλος
Μετάφραση/Απόδοση: Ελεονώρα Μελέτη
Σκηνικά: Νότης Χριστοδούλου
Κοστούμια: Κέλλυ Σταματοπούλου
Φωτισμοί: Αλέκος Αναστασίου
Πρωταγωνιστούν: Μυρτώ Αλικάκη, Πέτρος Λαγούτης, Δημήτρης Λιόλιος, Σοφία Μανωλάκου, Κατερίνα Μισιχρόνη, Δημήτρης Ξανθόπουλος, Γιώργος Χρανιώτης και στον ρόλο της μικρής κόρης η Έλενα Δελακούρα

Λίγα λόγια το έργο...

Eπτά φίλοι  συναντιούνται για γεύμα στο σπίτι ενός εκ των ζευγαριών.  Αποφασίζουν να παίξουν ένα παιχνίδι. Αφήνουν όλοι τα κινητά τους στη μέση του τραπεζιού και μοιράζονται μεταξύ τους το περιεχόμενο από κάθε μήνυμα, email ή τηλέφωνο που λαμβάνουν. Μυστικά έρχονται στην επιφάνεια που διαταράσσουν την ισορροπία στις σχέσεις. Γιατί όπως είπε και ο Γκαμπριέλ Γκαρσία Μαρκές, «Ο καθένας από εμάς έχει τρεις ζωές, μία δημόσια, μία προσωπική και μία μυστική.» Και σαν να μην έφταναν  οι τρεις ζωές, έχει και Πανσέληνο…

Το έργο «ΤΕΛΕΙΟΙ ΞΕΝΟΙ», με τις ξεκαρδιστικές ανατροπές και τις απρόσμενες εξελίξεις του, έχει γνωρίσει τεράστια επιτυχία στο εξωτερικό και έχει γίνει επίσης πολύ επιτυχημένη κινηματογραφική ταινία σε 18 χώρες.

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30850
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2723 στις: Μάιος 01, 2024, 00:36:59 πμ »
''Φωτιά και Νερό'' στο Θέατρο Μικρό Γκλόρια

Ιπποκράτους 7, Κέντρο
Τηλ.: 2103600832



Συγγραφέας: Χρύσα Σπηλιώτη
Σκηνοθεσία: Αυγουστίνος Ρεμούνδος
Πρωτότυπη μουσική: Νικόλας Καρίμαλης Razastarr
Σχεδιασμός κοστουμιών και σκηνικών: Τόνια Αβδελοπούλου
Σχεδιασμός video και αφίσας: Goran Gagic
Επιμέλεια Κίνησης: Αναστασία Γεωργαλά
Σχεδιασμός φωτισμών – Βοηθός σκηνοθέτη: Γιέλενα Γκάγκιτς
Σύμβουλοι αραβικής κουλτούρας και γλώσσας: Πέρσα Κουμούτση/ Ρόνι Μπου Σάμπα
Σύμβουλος ιρανικής κουλτούρας και γλώσσας: Bettya Saleh
Παίζουν: Δημήτρης Γεωργαλάς, Στέλιος Καλαθάς, Έλενα Τυρέα

Λίγα λόγια το έργο...

Σε μια ανώνυμη πόλη της Ευρώπης ζουν ο Ιρακινός Σαΐντ και η σύντροφός του, η Ιρανή Χαγιάτ, σημαδεμένοι από τις τραυματικές εμπειρίες του παρελθόντος που άφησαν στην πατρίδα τους. Ένας άντρας, κάνει λάθος στη διεύθυνση, μπαίνει  στο σπίτι τους και βρίσκεται ξαφνικά όμηρος του Σαΐντ. Η Χαγιάτ προσπαθεί να τον συνετίσει, αλλά δεν τα καταφέρνει. Ο Σαΐντ, ο οποίος θεωρεί ότι οι ντόπιοι τον αντιμετωπίζουν ρατσιστικά, προσπαθεί να αποδείξει στον Ξένο, ότι προέρχεται από ένα μέρος πολιτισμένο και ότι του αξίζει να του φέρονται ανάλογα. Του διδάσκει με το ζόρι αραβική ιστορία και σκάκι. Ζουν μαζί εφτά μέρες και νύχτες.

Αρχικά, οι δύο άντρες, παγιδευμένοι στη μεταξύ τους σύγκρουση, βρίσκουν για λίγο δρόμο επικοινωνίας, ανακαλύπτουν ότι έχουν αρκετά κοινά στοιχεία και πλησιάζουν ο ένας τον άλλον, ώσπου το ενδιαφέρον και των δύο για τη Χαγιάτ αναζωπυρώνει τον ανταγωνισμό τους. Στο έντονα συγκρουσιακό περιβάλλον εισβάλλει ο έρωτας και οι δύο άντρες έρχονται αντιμέτωποι διεκδικώντας την αγάπη της γυναίκας. Όλα στο έργο παίζονται σαν μια παρτίδα σκάκι, απρόβλεπτη ως το τέλος. 

Ένα έργο πολιτικό, ποιητικό για την αντιπαράθεση δύο κόσμων, της Δύσης και της Ανατολής. Δύο κόσμων τόσο διαφορετικών σαν τη «φωτιά με το νερό». Πίσω από την ιστορία των τριων μοναχικών ηρώων, διαθλώνται όψεις της σύγχρονης ιστορικής πραγματικότητας με τις χιλιάδες των θυμάτων πολέμου, τις μετακινήσεις πληθυσμών και τα καραβάνια των προσφύγων για μια καλύτερη ζωή. Το κείμενο αναδεικνύει στοιχεία της ζωής και της κουλτούρας δύο διαφορετικών πολιτισμών, του Ιράν και του Ιράκ, ενός άδικου πολέμου, αλλά κυρίως τον ψυχικό κόσμο των ανθρώπων που βίαια αποχωρίζονται τον προηγούμενο τρόπο ζωής τους και εγκλωβίζονται σ’ ένα νέο, ξένο περιβάλλον.

Η Χρύσα Σπηλιώτη, με την ποιητική και συγχρόνως ρεαλιστική πένα της, εξωτερικεύει τον κλειστοφοβικό κόσμο των ηρώων: του Ανατολίτη, που είναι εγκλωβισμένος στον φονταμενταλισμό του, του Ευρωπαίου, στην υποτιθέμενη ελευθερία του και της γυναίκας που είναι εγκλωβισμένη σε ένα πατριαρχικό περιβάλλον, είτε ζει στην Ανατολή, είτε στη Δύση. Αποτυπώνει την πολυπλοκότητα του κόσμου που ζούμε και μας υπενθυμίζει ότι στη ζωή όλα υπάρχουν: το γλυκό και το πικρό, ο πόνος και η χαρά, το γέλιο και το δάκρυ, η φωτιά και το νερό.

Σε μια εποχή που διαδραματίζονται σημαντικές ανακατατάξεις στον παγκόσμιο χάρτη και που οι πόλεμοι εναντίον αμάχων και αθώων συνεχίζονται, το έργο γεννά καίριους κοινωνικούς και πολιτικούς προβληματισμούς θίγοντας πολλά σημαντικά ζητήματα που απασχολούν τον σύγχρονο άνθρωπο, όπως η αποδοχή της διαφορετικότητας, η μετανάστευση, η βία που ασκεί ο δυνατός προς τον αδύναμο, το χάσμα Ανατολής- Δύσης. Μία παράσταση όχι για τη διαφορετικότητα, αλλά για την ομοιότητα.

Το «Φωτιά και νερό» έχει μεταφραστεί στα αγγλικά και έχει ανέβει στο Θέατρο Tristan Bates Theatre της Αγγλίας. Στην Ελλάδα ανέβηκε για πρώτη φορά το 2007 σε σκηνοθεσία της Άσπας Τομπούλη.

Σημείωμα της συγγραφέα Χρύσας Σπηλιώτη το 2007

Ανατολή και Δύση. Δυο κόσμοι τόσο διαφορετικοί σα φωτιά με νερό. Δυο κόσμοι όπως μας λένε σε πόλεμο. Κι όμως οι άνθρωποι στην πραγματικότητα είναι παντού ίδιοι. Απλώς εκφράζονται πολύ διαφορετικά, όπως έμαθε ο καθένας, ανάλογα με τον πολιτισμό του. Και ποτέ κανένας πολιτισμός δεν πολέμησε με κανέναν άλλο. Έγραψα αυτό το έργο γιατί θέλω να μάθω να σέβομαι τους αλλιώτικους ανθρώπους, αν και δεν είναι πάντα εύκολο. Προσωπικά, δεν με τρομάζει η διαφορετικότητα, αλλά η ομοιότητα πολλών ανά τον πλανήτη, να χτυπούν τον αδύναμο, τον απροστάτευτο. Κι αυτό νομίζω πως καταλύει κάθε έννοια πολιτισμού.

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30850
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2724 στις: Μάιος 01, 2024, 23:48:25 μμ »
''Τάξη (Class)'' στο Θέατρο Σταθμός

Βίκτωρος Ουγκώ 55, Μεταξουργείο
Τηλ.: 2114036322 & 6944453403



Συγγραφείς: Ιζόλτ Γκόλντεν, Ντέιβιντ Χόραν
Σκηνοθεσία: Μιχάλης Βιρβιδάκης
Μετάφραση: Δημήτρης Κιούσης
Κοστούμια: Αιμίλιος Καλογερής
Συνθέσεις ήχων: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Χειρισμός φωτισμού - ήχων: Ευγενία Αναστασοπούλου
Τους ρόλους ερμηνεύουν οι: Αιμίλιος Καλογερής (Ρέι ΜακΚάφερτι), Παναγιώτης Νικολιδάκης (Μπράιαν Κοστέλο αλλά και Τζέιντεν) και Ρίτα Μαρτσάκη (Ντόνα Κοστέλο αλλά και Κάιλι).

Λίγα λόγια το έργο...

Η Τάξη (Class) παίχτηκε στο Φεστιβάλ Θεάτρου του Δουβλίνου το 2017 με μεγάλη επιτυχία. Στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο θέατρο Abbey του Δουβλίνου τον Ιανουάριο του 2018 και κατόπιν στο Traverse Theatre στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Φριντζ του Εδιμβούργου, όπου απέσπασε το βραβείο Scotsman’s Fringe First, καθώς και το βραβείο ZeBBie καλύτερης συγγραφής από την Ένωση Συγγραφέων της Ιρλανδίας.

Πρόκειται για ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον θεατρικό έργο που απευθύνεται σε όλους τους θεατρόφιλους και ιδιαίτερα στους εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές, καθώς το θέμα του αφορά στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα σε μια τάξη δημοτικού σχολείου με έμφαση στα ζητήματα της εκπαίδευσης και τις μεθόδους διδασκαλίας – ανέκαθεν μια διακεκαυμένη ζώνη εντάσεων, αντιπαραθέσεων και αμφισβητήσεων τόσο από την πλευρά των γονιών των μαθητών όσο και από την πλευρά των εκπαιδευτικών, αλλά και των μαθητών ως χωριστή κατηγορία.

Ο Μπράιαν και η Ντόνα έχουν χωρίσει πρόσφατα και έρχονται στο σχολείο να συζητήσουν με τον δάσκαλο τις μαθησιακές δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο γιος τους Τζέιντεν. Ο δάσκαλος, ο κύριος ΜακΚάφερτι, ένας ευγενικός άνδρας, τους έχει προσκαλέσει να συζητήσουν το θέμα. Όμως η συνάντηση, που αρχίζει σαν μια συνηθισμένη επίσκεψη, εξελίσσεται σε μια χαώδη συνδιαλλαγή μεταξύ των τριών προσώπων και η αίθουσα διδασκαλίας μετατρέπεται σε έναν μικρόκοσμο ταξικών διαφορών και πολιτιστικής διαμάχης.

Η πρόταση του δασκάλου να στείλουν τον Τζέιντεν σε ειδικό ψυχολόγο προκαλεί θυμό στον Μπράιαν και φόβο στη Ντόνα πως αυτό θα στιγματίσει το γιο τους ως άτομο με ειδικές ανάγκες. Η Ντόνα υποστηρίζει από προσωπική εμπειρία πως το εκπαιδευτικό σύστημα λειτουργεί σε μια ατμόσφαιρα προκαταλήψεων και διακρίσεων και πως ένα παιδί που περνάει δύσκολες οικογενειακές στιγμές μπορεί να περιθωριοποιηθεί εφ’ όρου ζωής και να στερηθεί μια ομαλή και φυσιολογική ζωή.

Μία ενδιαφέρουσα πτυχή του κειμένου είναι πως οι συγγραφείς ζητούν στη διανομή του έργου οι ηθοποιοί που ερμηνεύουν τους ρόλους των γονιών να ερμηνεύσουν και τα δύο παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, παρά την διαφορά της ηλικίας. Με τον τρόπο αυτό καταφέρνουν να προβάλουν στη συμπεριφορά των παιδιών χαρακτηριστικά των γονιών τους και να δείξουν την καθοριστική επίδραση της οικογένειας στην πρόοδό τους.

Οι συγγραφείς:

Ο David Horan είναι καλλιτεχνικός διευθυντής του Bewley’s Café Theatre, και εργάζεται ως ελεύθερος θεατρικός σκηνοθέτης. Διδάσκει στην Lir National Academy του Trinity College στο Δουβλίνο. Σπούδασε στο Samuel Beckett Centre του Trinity College, καθώς και στο Ecole Jacques Lecoq στο Παρίσι. Έχει εργαστεί στο Θέατρο Abbey και έχει κερδίσει βραβεία καινούριας δουλειάς στο Φριντζ του Φεστιβάλ του Εδιμβούργου. Έχει σκηνοθετήσει επίσης συγγραφείς όπως ο Σαίξπηρ και ο Φρίελ.

Η Iseult Golden είναι καλλιτεχνική συνδιευθύντρια του θεάτρου Iris και έχει παίξει σε όλες τις παραγωγές του, και συγκεκριμένα στα έργα The World’s Wife, Lady Susan, To Kill a Dead Man και Tick My Box! Έχει σπουδάσει στη δραματική σχολή Gaiety του Δουβλίνου στην Ιρλανδία. Έχει πάρει μέρος σε πολλές περιοδείες με διάφορες θεατρικές ομάδες όπως οι Barabbas, Macnas, Blue Raincoat Theatre Company και Storytellers Theatre Company.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 02, 2024, 00:07:01 πμ by dk »

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30850
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2725 στις: Μάιος 11, 2024, 16:06:11 μμ »
''Ο Μπογιατζής (The Decorator)'' στο Θέατρο Αυλαία

Β΄ Μεραρχίας & Κουντουριώτου, Πειραιάς
Τηλ.: 2104522332



Συγγραφέας: Donald Churchill
Απόδοση: Γιάννης Αργυρούδης
Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Λιακόπουλος
Κοστούμια: Νόρα Πόντι
Σκηνικό: Γιώργης Κοντοπόδης
Μουσική επένδυση - Φωτισμοί: Αλέξανδρος Λιακόπουλος
Παίζουν: Στον ρόλο του μπογιατζή Walter ο Γιώργης Κοντοπόδης, στον ρόλο της Marcia η Δανάη Καλοπήτα και στον ρόλο της Jane η Ιωάννα Μαρμάρου.

Λίγα λόγια το έργο...

Τι μπορεί να συμβεί, όταν η πάμπλουτη Μάρσια, σύζυγος του γενικού διευθυντή της Άτλας Ανυψωτικής και μέλος της υψηλής κοινωνίας του Λονδίνου, αποφασίζει να παρουσιάσει τον μπογιατζή, που βάφει το ρετιρέ της - ενω ο σύζυγος της λείπει για δουλειές στο Μπαχρέην - ως τον απώντα άνδρα της, σε μία προσπάθεια να κοροϊδέψει τη, σύζυγο του εραστή της, Τζέην, η οποία τους έκανε τσακωτούς να τρώνε πανακότα το προηγούμενο βράδυ και έχει έρθει να πει τα πάντα στον ζηλιάρη, απατημένο άντρα της;

Ο μπογιατζής, ενώ στην αρχή αρνείται, υποκύπτει μπροστά στο φουσκωτό πορτοφόλι της Μάρσια και καταλήγει να παίρνει πολύ σοβαρά το ρόλο του σύζυγος της, δημιουργώντας καταστάσεις απερίγραπτου γέλιου, οι οποίες κλιμακώνονται, όταν η ερωτική και θελκτική Τζέην καταφθάνει.

Τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο αστεία όταν η απατημένη σύζυγος, αποφασίζει, ότι η καλύτερη εκδίκηση είναι να απατήσει το δικο της, μοιχό, σύζυγό με το ''σύζυγο'' της Μάρσια, δηλαδή... τον μπογιατζή.

Όταν η Μάρσια το μαθαίνει, απαιτεί από τον μπογιατζή, ο οποίος έχει μείνει εκστασιασμένος απο τις ερωτικές επιδόσεις της Τζέην, διαλαλώντας τις υπερηφανευόμενος για την νύχτα που πέρασε, να της δώσει την ευκαιρία να του δείξει ότι είναι καλύτερη ερωμένη από την Τζέην και όλα αυτά ενώ η αντίζηλος της δεν έχει ακόμα, εν αγνοία της Μάρσια, φύγει από το σπίτι.

Όλα αυτά μας οδηγούν στο ξεκαρδιστικά ερωτικό finale του έργου, με τους τρεις ήρωες, ντυμένους μόνο με τις πετσέτες τους να ερωτοτροπούν και να χορεύουν... με μαέστρο των δύο κυριών τον μπογιατζή και μουσικά όργανα τα ρολά και τα πινέλα!

Πρόκειται για μια σπαρταριστή κωμωδία του μαίτρ του είδους Donald Churchill, η οποία παρουσιάζεται με τεράστια επιτυχία στο εξωτερικό και έχει δεχτεί εγκωμιαστικά σχόλια από κοινό και κριτικούς, οι οποίοι (όπως λέει χαρακτηριστικά η κριτική της London Star) "πέφτουν από τα καθίσματά τους και κυλάνε στους διαδρόμους του θεάτρου από τα γέλια".
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 12, 2024, 10:15:53 πμ by dk »

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30850
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2726 στις: Μάιος 14, 2024, 23:56:52 μμ »
''Έγκλημα στο Lotus Canyon'' στο Θέατρο 104

Ευμολπιδών 41, Γκάζι
Τηλ.: 2103455020



Συγγραφέας: Κατερίνα Βαϊμάκη
Σκηνοθεσία: Βασίλης Τζιώκας
Πρωτότυπη Μουσική: Σοφiα Γιαννίτσιου- Παπευαγγέλου
Χορογραφίες: Ντέπυ Γοργογιάννη
Σύλληψη & Κατασκευή Σκηνικών- Κοστουμιών: Ανδρονίκη Αβδελιώτη
Σχεδιασμός Φωτισμού: Μάιρα Ξύδη
Δραματουργική Επεξεργασία: Βασίλης Τζιώκας
Πρωταγωνιστούν: Ανδρονίκη Αβδελιώτη, Θάνος Κρομμύδας, Χρήστος Νικολάου, Ιωάννα Παυλίδου, Κωνσταντίνος Ρόδης

Λίγα λόγια το έργο...

Ένα κινηματογραφικό συνεργείο βρίσκεται στη μέση των γυρισμάτων μιας b-movie, όταν ξαφνικά ο σκηνοθέτης δολοφονείται. Γιατί οι φήμες μιλούν για την κατάρα του Lotus Canyon;

1930, Lotus Canyon, Μεξικό. Ένα κινηματογραφικό συνεργείο βρίσκεται στη μέση των γυρισμάτων μιας b-movie, όταν ξαφνικά ο σκηνοθέτης δολοφονείται. Τότε καταφθάνει ο Ντετέκτιβ Φελίς Ναβιδάδ για να λύσει το μυστήριο.

Ποιος είναι ο δολοφόνος; Οι λαμπεροί πρωταγωνιστές, ο αδίστακτος παραγωγός ή μήπως κάτι άλλο πιο μυστηριώδες και ανεξήγητο συμβαίνει στο Lotus Canyon; Παιχνιδιάρικα δαιμόνια, φαντάσματα του παρελθόντος ή απλά η βαναυσότητα της ανθρώπινης φύσης;

Γιατί οι φήμες μιλούν για την κατάρα του Lotus Canyon; Τι λένε οι ανατριχιαστικές φωνές που ακούγονται απ’ τo πηγάδι; Ποια είναι η Κατρίνα, η μεξικανή ντίβα του βωβού κινηματογράφου που δολοφονήθηκε 20 χρόνια πριν στο ίδιο ακριβώς μέρος; Και γιατί ο Τσέλο Κομποσκίνο (ηθοποιός και υπεύθυνος catering) έχει εμμονή με το σουτζούκι;

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30850
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2727 στις: Μάιος 15, 2024, 00:11:45 πμ »
"Διάφανος ύπνος" στο Θέατρο Άλφα - ''Ληναίος-Φωτίου''

Πατησίων 37, Πολυτεχνείο, Κέντρο
Τηλ.: 2105238742



Συγγραφέας: Charlotte Beradt
Μεταφραστής: Γιάννης Καλιφατίδης
Σκηνοθέτης: Σταύρος Στάγκος
Δραματουργία – Συγγραφική ομάδα: Αλέξης Αλάτσης, Νατάσα Κοσμίδου, Ερση Νιαότη, Σταύρος Στάγκος
Σκηνογράφος: Ελεονώρα Καραβάνη
Ενδυματολόγος: Νατάσσα Δημητρίου
Φωτιστής: Γιώργος Αγιαννίτης
Χορογράφος – Κίνηση: Κική Μπάκα
Συνθέτης: Σαβίνα Γιαννάτου
Ηθοποιοί: Τάσος Σωτηράκης, Τζίνη Παπαδοπούλου, Μάρω Παπαδοπούλου, Σοφίνα Λαζαράκη, Γιάννης Μπουραζάνας, Γιάννης Τσότσος

Λίγα λόγια το έργο...

Ένα πρωτότυπο και πολυεπίπεδο θεατρικό έργο ανεβαίνει... ο «Διάφανος ύπνος»... βασισμένο στο βιβλίο «Τα όνειρα στο Τρίτο Ράιχ» της Charlotte Beradt.

Από το 1933 έως το 1939 η Γερμανοεβραία δημοσιογράφος Charlotte Beradt, συγκέντρωσε περί τα 300 όνειρα Γερμανών πολιτών, γιατρών, νοικοκυρών, εφήβων, δημοσιογράφων και άλλων, Εβραίων και μη, που ζούσαν, όπως και η ίδια, κάτω από την πραγματικότητα του πρώιμου Τρίτου Ράιχ, αναδεικνύοντας το ερώτημα κατά πόσο υπό το ναζιστικό καθεστώς ο ύπνος ήταν πράγματι ιδιωτική υπόθεση. Τα όνειρα προσλαμβάνουν έτσι χαρακτήρα ιστορικής πηγής και αφηγούνται τη ζωή υπό τη μόνιμη απειλή της τρομοκρατίας, άλλοτε μοιάζοντας να αντλούν έμπνευση από τις σκοτεινές εικόνες του Κάφκα και άλλοτε προαναγγέλλοντας τον εφιάλτη του οργουελικού Μεγάλου Αδελφού.

Τα όνειρα καταδεικνύουν μέχρι τίνος βαθμού είναι ικανό να ασκήσει έλεγχο ένα ολοκληρωτικό καθεστώς πάνω στον πολίτη, δεδομένου ότι ακόμα και κατά τη διάρκεια του ύπνου, όταν ο άνθρωπος υποτίθεται πως είναι μόνος με τον εαυτό του, η τρομοκρατία και η προπαγάνδα εισέβαλαν άλλοτε απροκάλυπτα και άλλοτε ύπουλα στα όνειρά του για να τον συνθλίψουν.

Η παράσταση παρακολουθεί την πορεία πέντε ανθρώπων διαφορετικών ηλικιών, διαφορετικής κοινωνικής θέσης και διαφορετικών απόψεων που συναντώνται κάθε χρόνο από το 1933 μέχρι το 1939 στην ετήσια χοροεσπερίδα της μικρής τους πόλης στη Βόρεια Γερμανία για να χορέψουν Swing και Charleston και αναβιώνοντας μια παλιά μεσαιωνική παράδοση να μοιραστούν κάποιο όνειρό τους από τη χρονιά που πέρασε.

Σιγά σιγά ο τρόμος, η απόγνωση και η φρίκη εισβάλλουν στον ύπνο των ανθρώπων και τους καθιστούν ευάλωτους στον έλεγχο και την τιμωρία από τη ναζιστική εξουσία που παραμονεύει. Η υποψία που διαπερνά τις επί σκηνής σχέσεις, δεν αφορά μόνο στις πράξεις ή στις θέσεις τους, αλλά αυτό που θα μπορούσε να κάνει, να σκεφτεί ή να ονειρευτεί, με συνέπεια καμιά συμπεριφορά ακόμα και η πιο «υποδειγματική», να μην καθιστά κάποιον υπεράνω υποψίας: η μοναδική επιλογή που έχει το άτομο για να επιβιώσει είναι να ευθυγραμμιστεί με το καθεστώς, ακόμα και όταν ονειρεύεται.

Ταυτόχρονα ένας αφηγητής μάς εισάγει στις αλλαγές που συμβαίνουν στη ζωή τους μεταφέροντάς μας πραγματικά γεγονότα της εποχής και αλήθειες για τους ήρωες που δεν τους επιτρέπεται να μοιραστούν μεταξύ τους.

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30850
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2728 στις: Μάιος 20, 2024, 00:28:35 πμ »
''Αλιγάτορες'' στο Θέατρο  Γκλόρια

Ιπποκράτους 7, Κέντρο
Τηλ.: 2103609400



Κείμενο: Andrew Keatley
Σκηνοθεσία/Μετάφραση: Γιάννης Λασπιάς
Μουσική σύνθεση: Incirrina
Επιμέλεια κίνησης: Άλκηστις Πολυχρόνη
Σκηνικά: Αρετή Μουστάκα
Κοστούμια: Βασιλική Σύρμα
Φωτισμοί: Βαγγέλης Μούντριχας
Παίζουν: Γεράσιμος Γεννατάς, Φαίη Ξυλά, Παναγιώτα Χαϊδεμένου, Αθηνά Χατζηαθανασίου, Σάντυ Χατζηιωάννου
Μουσικός επί σκηνής: Ειρήνη Τηνιακού

Λίγα λόγια το έργο...

Αρκεί μια καταγγελία για ν’ αλλάξει όλη σου η ζωή; Πόσο εύκολα «κατασκευάζεται» μια πληροφορία;

Πού ξεκινάει και πού σταματάει η αλήθεια; Πού οδηγεί η πόλωση και η καταδίκη της κοινής γνώμης προτού υπολογιστεί το τεκμήριο της αθωότητας;

Ποια είναι τα θύματα και ποιοι οι θύτες; Ποιοι είναι οι «Αλιγάτορες» αυτής της κοινωνίας;

Ο καθηγητής Ντάνιελ Τέρνερ (Γεράσιμος Γεννατάς) φαίνεται να τα έχει όλα... μια δουλειά που υπηρετεί με αγάπη και αφοσίωση και μια υπέροχη σύζυγο (Φαίη Ξυλά) που τον αγαπά και τον στηρίζει. Όλα ανατρέπονται όταν μια πρώην μαθήτριά του τον καταγγέλλει για σεξουαλική κακοποίηση. Ο σπόρος της αμφιβολίας φυτεύεται σε αυτόν τον φαινομενικά, οικογενειακό παράδεισο.

Μέσα σε λίγες ώρες, η ζωή του αλλάζει, καθώς ο ίδιος, παρότι αρνείται την καταγγελία, βρίσκεται ξαφνικά στη δίνη της προβολής των ΜΜΕ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Απομακρύνεται από τη δουλειά του, παλιοί του φίλοι και συνεργάτες τού γυρνούν την πλάτη, μυστικά και ψέματα βγαίνουν στην επιφάνεια και οι υποψίες εναντίον του αρχίζουν να γίνονται βεβαιότητες. Την υπόθεση αναλαμβάνει η δικηγόρος Ρέιτσελ (Αθηνά Χατζηαθανασίου), η οποία καλείται ν’ ανακαλύψει την αλήθεια. Είναι οι φήμες πιο ισχυρές από τα αποδεικτικά στοιχεία;

Όλα αυτά φαντάζουν σαν ένα σκοτεινό παραμύθι στα μάτια της 9χρονης κόρης του Άλις, όταν η ζούγκλα της ανθρώπινης φύσης μεταφέρεται μέσα στο σπίτι τους. Οι «Αλιγάτορες» βρίσκονται παντού και είναι έτοιμοι σαν αγέλη να κατασπαράξουν εκείνη και τους γονείς της.

12 χρόνια μετά, η Άλις (Σάντυ Χατζηϊωάννου) προσπαθεί ν’ αντιμετωπίσει και να ανασυνθέσει τις μνήμες της παιδικής της ηλικίας. Ποιος πραγματικά είναι ο πατέρας της;

Οι θεατές καλούνται να καταδικάσουν ή να αθωώσουν τον Ντάνιελ, την ώρα που η κοινή γνώμη παραληρεί εναντίον του και ο ίδιος υπερασπίζεται με μανία την αθωότητα του.

Σκηνοθετικό σημείωμα Γιάννη Λασπιά

«Σε κάθε έναν από μας υπάρχει ένας κόσμος απόμακρος, αλλά και βασανιστικά κοντινός. Αρκετά σκοτεινός, αλλά και τρομερά χρωματιστός. Ένας κόσμος φτιαγμένος από μνήμες χαρούμενες ή θλιβερές, πραγματικές ή φανταστικές. Είναι οι ιστορίες που ζήσαμε ή νομίζουμε πως ζήσαμε σύμφωνα με τις διηγήσεις άλλων. Είναι οι ιστορίες που μας στοιχειώνουν και μας ακολουθούν. Είναι οι ιστορίες που μας πεθαίνουν και μας ξαναγεννούν.
Είναι η παιδική μας ηλικία.

Τα πρώτα μας παιχνίδια, τα πρώτα μας τραγούδια, οι πρώτοι μας έρωτες, τα πρώτα μας βιβλία, τα σπίτια και οι φίλοι μας, τα όνειρα και οι εφιάλτες μας, οι ελπίδες και οι φόβοι μας, οι γονείς μας. Ή μάλλον οι πράξεις και οι αποφάσεις των γονιών μας. Στο έργο του Andrew Keatley ο άγριος και δαιδαλώδης κόσμος των ενηλίκων επιτίθεται κατά μέτωπο στον αθώο και φωτεινό κόσμο των παιδιών. Αυτά που φοβόμαστε να πούμε δυνατά, γίνονται οι χειρότεροί μας φόβοι και τα παραμύθια μπλέκονται με την πραγματικότητα. Η ζούγκλα μεταφέρεται στα πολιτισμένα σπίτια μας και το πιο επικίνδυνο ζώο παραμένει η “σκοτεινή” φύση του ανθρώπου. Ικανός για το καλύτερο, αλλά και για το χειρότερο».

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30850
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2729 στις: Μάιος 25, 2024, 23:41:53 μμ »
''Μαρίκα Παπαγκίκα (το ηλεκτρικό κορίτσι)'' στο Θέατρο Απόλλων

Πλ. Βαρδάκα, Ερμούπολη Σύρος
Τηλ: +302281085192



ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Κερασία Σαμαρά
ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ: Τάκης Μπαρμπέρης
ΣΚΗΝΙΚΑ-ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ: Τόνια Αβδελοπούλου, i34
ΒΟΗΘΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ-ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ VIDEO: Τώνια Αποστόλου
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Νίκος Βουτενιώτης
ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ: Χρήστος Μωραΐτης
ΕΡΜΗΝΕΥΟΥΝ: Κερασία Σαμαρά – TakisBarberisGroup: Μάνος Σαριδάκης (keyb), Τάκης Μπαρμπέρης (guitar),Χρήστος Κεχρής (bass), Γιώργος Μπαρμπέρης (drums)

Λίγα λόγια το έργο...

Μουσική παράσταση του Νίκου Σταματιάδη από τους: Κερασία Σαμαρά & Takis Barberis Group

Η Κερασία Σαμαρά και το TakisBarberisJazz Group, σε μια απροσδόκητη επί σκηνής συνάντηση, μέσα από το εξαίσιο κείμενο του Νίκου Σταματιάδη, φωτίζουν ανεξερεύνητες στιγμές από τη ζωή της μυθικής ΜΑΡΙΚΑΣ ΠΑΠΑΓΚΙΚΑ και αποδίδουν ζωντανά τα πασίγνωστα τραγούδια της.

Η μυστηριώδης Μαρίκα Παπαγκίκα (1890-1943),η εμβληματική τραγουδίστρια του καφέ αμάν, ξεδιπλώνει, σε πρώτο πρόσωπο, άγνωστες πτυχές της πολυτάραχης ζωής της, στην Κω, στη Σμύρνη, στην Αλεξάνδρεια, στην Αθήνα και τέλος στην Νέα Υόρκη, όπου μεγαλουργεί, οργώνοντας όλη την Αμερική και διαδίδοντας τα ακούσματα της ελληνικής καταγωγής της.

Υπηρετεί όλα τα είδη της μουσικής: δημοτικό, μικρασιάτικο, ρεμπέτικο, οπερέτα. Μαζί με τον άντρα της, τον μοναδικό τσιμπαλίστα* Κώστα Παπαγκίκα, ανοίγουν το 1923 στη Νέα Υόρκη το δικό τους μουσικό κέντρο, το MARIKA‘S, όπου και μεσουρανούν, δισκογραφώντας παράλληλα στις μεγαλύτερες δισκογραφικές εταιρείες της εποχής. Το κραχ του ’29 καθώς και άλλες, άγνωστες παράμετροι τους αναγκάζουν να κλείσουν το καφωδείο MARIKA‘S και η Μαρίκα αποσύρεται σταδιακά. Ακολουθούν παρακμή, μαρασμός και σιωπή, που την οδηγούν στο τέλος της, στο StatenIsland, το 1943.

Το κείμενο, που προέκυψε μετά από ενδελεχή έρευνα αλλά και από στοιχεία μυθοπλασίας, ανήκει στον Νίκο Σταματιάδη. Έκπληξη αποτελεί η επιλογή του TakisBarberisGroupγια τη μουσική απόδοση της τεράστιας γκάμας των τραγουδιών, που ακούγονται ζωντανά στην παράσταση από την Κερασία Σαμαρά. Η jazz μπάντα θα αποδώσει, με τον δικό της τρόπο, μικρασιατικά, δημοτικά, ελαφρά και κλασικά τραγούδια, σφραγίζοντας το ύφος της παράστασης, η οποία χαρακτηρίζεται από διαρκή διάλογο ανάμεσα στην ηθοποιό-ηρωίδα και στους μουσικούς, μέσα από την αφήγηση και τα τραγούδια.

Η μουσική επεξεργασία είναι του Τάκη Μπαρμπέρη και η σκηνοθεσία της Κερασίας Σαμαρά. Η Τόνια Αβδελοπούλου σχεδιάζει το σκηνικό περιβάλλον, καθώς και τα κοστούμια, ενώ ο Γιώργος Μπούχρας είναι υπεύθυνος του φωτιστικού σχεδιασμού. Η παραγωγή είναι της εταιρείας ΘΕΣΙΣ, www.thesisproduction.gr.

*Τσίμπαλο, όργανο παρεμφερές με το σαντούρι.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 26, 2024, 10:20:49 πμ by dk »