Αποστολέας Θέμα: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες  (Αναγνώστηκε 578797 φορές)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30890
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2660 στις: Φεβρουάριος 13, 2024, 22:42:19 μμ »
''Kρυφτό'' στο Θέατρο Altera Pars

Μ. Αλεξάνδρου 123, Κεραμεικός
Τηλ.: 2103410011



Συγγραφέας: Ντάγκλας Κάρτερ Μπιν
Μετάφραση: Αικατερίνη-Ελικωνίδα Μαρούδη 
Σκηνοθεσία: Ρωμανός Μαρούδης 
Σκηνικά-Κοστούμια: Βασίλης Παπατσαρούχας
Επιμέλεια κίνησης: Αυγουστίνος Κούμουλος
Φωτισμοί: Νίκος Βλασόπουλος 
Παίζουν: Ευαγγελία Βουκάντση, Πάνος Κούλης, Δήμητρα Μπαντή, Δημήτρης Τσιγκριμάνης

Λίγα λόγια για το έργο...

Πώς θα ήταν αν το είδωλό σου στον καθρέφτη ήταν κάποιος άλλος;
Πώς θα ήταν αν αυτό το είδωλο όριζε την ζωή σου;
Πώς θα ήταν αν η ζωή ήταν ένα παιχνίδι;
Πώς θα ήταν αν αυτό το παιχνίδι ήταν το κρυφτό;

Ο Μίτσελ, ένας ανερχόμενος ηθοποιός που πάσχει, όπως λέει η μάνατζέρ του, από μίας ελαφριάς μορφής επαναλαμβανόμενου τύπου ομοφυλοφιλία.

Η Νταϊάν, η προαναφερθείσα μάνατζερ του Μίτσελ, που παλεύει για την ανέλιξή τους με κάθε τρόπο.

Ο Άλεξ, ένας ετεροφυλόφιλος πόρνος που πάει με άνδρες για τα προς το ζην.

Η Έλεν, η κοπέλα του Άλεξ, που σαν ένα παιδί πεταγμένο στην ενήλικη ζωή, βλέπει να χάνει τα στηρίγματά της το ένα μετά το άλλο.

Ο Μίτσελ γνωρίζει τον Άλεξ και ερωτεύονται. Μόνο που η Νταϊάν, έχει αντίρρηση. Ένας ανερχόμενος ηθοποιός του Χόλιγουντ δεν μπορεί να είναι γκέι. Και ο Άλεξ δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα call-boy. Αντίρρηση σε αυτόν τον έρωτα έχει και η Έλεν, η κοπέλα του Άλεξ. Όλοι αυτοί μπλεγμένοι στην ίδια ιστορία προσπαθούν να φτάσουν στο δικό τους ευτυχισμένο φινάλε! Ή τουλάχιστον σε αυτό που θα μοιάζει με ευτυχισμένο φινάλε…
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 14, 2024, 02:47:36 πμ by dk »

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30890
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2661 στις: Φεβρουάριος 14, 2024, 18:29:48 μμ »
"Εγώ εγώ... κι εγώ" στο Θέατρο Αλάμπρα

Διεύθυνση: Στουρνάρη 53, Εξάρχεια
Tηλ: 2105220120



Συγγραφέας: Florian Zeller
Μετάφραση – διασκευή: Λουίζα Μητσάκου
Σκηνοθεσία – χορογραφία: Σοφία Σπυράτου
Σκηνικά: Μανόλης Παντελιδάκης
Κοστούμια: Γιώργος Σεγρεδάκης
Μουσική: Μιλτιάδης Παπαστάμου
Στίχοι: Γιώργος Μυζάλης
Φωτισμός: Περικλής Μαθιέλλης
Παίζουν: Φάνης Μουρατίδης, Εβελίνα Παπούλια, Γιώργος Συμεωνίδης, Χρήστος Σπανός, Ευγενία Παναγοπούλου, Γιάννης Ζαράγκαλης, Δημήτρης Ψύλλος

Λίγα λόγια για το έργο...

Ο Μισέλ, ένας ώριμος άντρας, πετυχημένος επαγγελματίας, συνειδητοποιεί -μέσα από απανωτές κωμικές καταστάσεις και ξεκαρδιστικές ανατροπές- ότι η ζωή του όλη είναι μια απάτη, αλλά και μια αυταπάτη.

Μέσα από συνεχείς ανατροπές και σουρεαλιστικές καταστάσεις, το έργο αντανακλά τις δυσκολίες στην ουσιαστική επικοινωνία μας με τους άλλους…

Πού τελειώνει το ψέμα της ζωής και πού αρχίζει -αν αρχίζει- η αλήθεια; Τι ξέρουμε πραγματικά για τους άλλους, αλλά και για τον εαυτό μας; Υπάρχει άλλος τρόπος αντιμετώπισης εκτός από το να κλεινόμαστε στον εαυτό μας και στο μικρό μας «εγώ, εγώ κι εγώ»;

Και το γέλιο, που το προσφέρει απλόχερα αυτή η κωμωδία, άραγε μας βοηθάει να το κατανοήσουμε;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 31, 2024, 00:08:07 πμ by dk »

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30890
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2662 στις: Φεβρουάριος 15, 2024, 07:47:39 πμ »
"Ο Γλάρος" στο Θέατρο Προσκήνιο

Καπνοκοπτηρίου 8 & Στουρνάρη, Εξάρχεια
Τηλ.: 2108252242-3



Συγγραφέας: Άντον Τσέχωφ
Μετάφραση: Ξένια Καλογεροπούλου
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Καραντζάς
Συνεργασία στη σύνθεση - Κίνηση: Τάσος Καραχάλιος
Σκηνικό: Κωνσταντίνος Σκουρλέτης
Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη
Διανομή
Θεοδώρα Τζήμου - Αρκάντινα
Μανώλης Μαυροματάκης - Τριγκόριν
Αινείας Τσαμάτης - Τρέπλιεφ
Δήμητρα Βλαγκοπούλου - Νίνα
Νατάσα Εξηνταβελώνη - Μάσα
Φιντέλ Ταλαμπούκας - Ντόρν
Δρόσος Σκώτης - Σόριν
Μαρία Φιλίνη - Πωλίνα
Γιώργος Ζυγούρης - Μεντβεντένκο

Λίγα λόγια για το έργο...

Το γνωστό έργο του Ρώσου συγγραφέα, σαν μια αναρώτηση γύρω από τη θεατρική λειτουργία, την αναπαράσταση και τις μεθόδους της. Ο χορός των ανθρώπων του Τσέχωφ, γύρω από μια λίμνη, αναρωτιέται για την τέχνη, το μέλλον, αναπολεί τους ματαιωμένους έρωτες και συνθέτει μια κραυγή του ανθρώπου για ζωή, λίγο πριν βουλιάξει.

Τα εμβληματικά πρόσωπα του Ρώσου δραματουργού "εγκλωβισμένα" σε μια σκηνή θεάτρου δοκιμάζουν να σπάσουν τα όρια της ζωής και της τέχνης, να αντισταθούν στο τέλμα, να βρουν νέες φόρμες θεάτρου και επικοινωνίας.

Η πληγή του καλλιτέχνη συνδέεται, στην παράσταση, με το ανεκπλήρωτο της ανθρώπινης ύπαρξης, που παλεύει να βρει έναν τρόπο να ανήκει και να ακουμπήσει σε έναν προορισμό. 

Τι απ’ ολα είναι θέατρο και πως παρεισφρέει η ζωή μέσα σ’ αυτό;

Η σκηνοθεσία ανοίγει τη σκηνική δράση σε όλους τους πιθανούς χώρους και αναρωτιέται, σε μια  αποθήκη θεάτρου, πώς και αν μπορεί να γεννηθεί ένα “νέο” θέατρο.

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30890
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2663 στις: Φεβρουάριος 16, 2024, 01:31:01 πμ »
''Όταν πέθανα'' στο Θέατρο Βέμπο

Καρόλου 18, Μεταξουργείο
Τηλ.: 2105221767



Κείμενο - Σκηνοθεσία: Λάκης Λαζόπουλος
Σκηνικά: Μαίρη Τσαγκάρη
Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη - Ιφιγένεια Νταουντάκη
Μουσική: Βάιος Πράπας
Σχεδιασμός φωτισμών: Περικλής Μαθιέλης
Χορογραφίες - Κίνηση: Κατερίνα Φώτη
Πρωταγωνιστούν: Λάκης Λαζόπουλος, Ελισάβετ Κωνσταντινίδου, Διονύσης Ατζαράκης, Μάνος Καζαμίας, Κωνσταντίνος Μουταφτσής, Βασιλική Σουρρή, Μαρία-Νεφέλη Χρονοπούλου, Φαίδρα Σκλήρη, Κωνσταντίνος Γιάννης, Λαζάρια Σαζεΐδου, Χρήστος Ντούλας
Πιάνο επί σκηνής παίζει ο Θανάσης Μάντζαρης

Λίγα λόγια για το έργο...

Ένας άνθρωπος πεθαίνει και ξαφνικά βρίσκεται όρθιος στο νεκροταφείο καθώς ένα από τα νεύρα του δεν έχει πεθάνει και συμπαρασύρει και τα υπόλοιπα.

Ανατινάζεται το σύμπαν του και έτσι στα τριήμερα του, τους περιμένει στο νεκροταφείο να συζητήσουν μαζί του όλοι οι συγγενείς και φίλοι.

Τι έγινε κι αυτός πήδηξε από τον 6ο όροφο του ψυχιατρείου μαζί με το κούφωμα;
Τι έχει να του πει ο κολλητός του; Η μάνα του; Η δεύτερη γυναίκα του; Η γκόμενα του; Η καθαρίστρια; Ο αδερφός του; Ο πεθαμένος ψυχίατρος και κυρίως, τι έχει να του αποκαλύψει η πρώτη του γυναίκα, που έχει εγκαταλείψει τα εγκόσμια και ζει σε ένα μοναστήρι.

Γέλιο, με ένα σκοτάδι που έγινε φως, ίντριγκες, πάθη και δύο διαφορετικές πλευρές του ίδιου ανθρώπου ζητούν μια δεύτερη ευκαιρία για ζωή.

Μπορούν να υπάρξουν δύο χαρακτήρες σε έναν άνθρωπο;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 31, 2024, 00:09:05 πμ by dk »

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30890
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2664 στις: Φεβρουάριος 17, 2024, 01:38:30 πμ »
''Προσωπ(εί)ο'' στον Τεχνοχώρο Εργοτάξιον

Διογένους 1, Άγ. Δημήτριος
Τηλ.: 6983930220



Συγγραφέας: Γιάννης Παπάζογλου
Σκηνοθεσία-Σκηνογραφία: Χρυσοβαλάντης Κωστόπουλος
Σύμβουλος Εγκληματολογίας: Όλγα Γεωργιάδου
Μουσική Σύνθεση Tango: Απόλλων Ρέτσος
Χορογραφία: Δέσποινα Χρυσάνθου
Σχεδιασμός φωτισμών: Τάκης Σπανός
Ηθοποιοί: Παναγιώτης Μαρίνος, Αγάπη Παπαθανασιάδου

Λίγα λόγια για το έργο...

Ο Θωμάς, ένας υπάλληλος στο λογιστήριο του ελληνικού παραρτήματος μιας μεγάλης πολυεθνικής που ασχολείται με την τεχνητή νοημοσύνη, βρίσκεται σε προσωπικό και οικονομικό αδιέξοδο. Για να βοηθήσει οικονομικά την οικογένειά του αλλά και για να ανακτήσει την χαμένη του αυτοεκτίμηση, δέχεται να πάρει μέρος σε ένα πείραμα.                                                               

Γίνεται το ομοίωμα του επιτυχημένου κοινωνικά και πολύ πλούσιου εργοδότη του, ώστε εκείνος να αποφύγει τις τρομοκρατικές ενέργειες που στρέφονται κατά της ζωής του.                     

Με τη βοήθεια της Άννας, μιας πλαστικής χειρουργού, δημιουργείται ένα ολόϊδιο πρόσωπο-προσωπείο, το οποίο μεταμοσχεύεται επάνω απ΄το πρόσωπο του Θωμά. Κατα τη διάρκεια της εκπαίδευσης, βαθμιαία, η προσωπικότητα του Θωμά αλλοιώνεται μέχρι να εξαφανιστεί τελείως. Δεν ξέρει πια αν είναι ήρωας ή λιποτάκτης. Τα σύνορα ανάμεσα στην πραγματικότητα, τη φαντασία και τη μνημη μπερδεύονται. Ο εγκλεισμός στο πρόσωπο και τη ζωή κάποιου άλλου τον οδηγεί σε ακραίες συμπεριφορές.

Η Άννα, αδυνατεί να διαχειριστεί τον Θωμά με αποτέλεσμα την χειραγώγησή της από αυτόν και την βίαιη επανασύνδεση της με πληγές και φόβους που νόμιζε ότι είχε ξεπεράσει. Οι δυο τους βρίσκονται πια αντιμέτωποι με μία νέα ζοφερή πραγματικότητα.
 
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 31, 2024, 00:10:02 πμ by dk »

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30890
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2665 στις: Φεβρουάριος 18, 2024, 14:39:50 μμ »
"Η Ιοκάστη Γιουξουάν στη Xώρα της Κλιμακτηρίου" στον Πολυχώρο Vault

Μελενίκου 26, Βοτανικός
Τηλ.: 2130356472 - 6945993870



Συγγραφέας: Κική Μαυρίδου
Σκηνοθεσία - Φωτισμοί: Βάνα Πεφάνη
Σκηνικά - κοστούμια : ce-lab
Πρωτότυπη μουσική: Μάνος Αντωνιάδης
Ερμηνεύει η Άντρια Ράπτη
Τη φωνή της ως Life coach χαρίζει η Σμαράγδα Καρύδη

Λίγα λόγια για το έργο...

«Πως είναι να ξυπνάς μια μέρα και να συνειδητοποιείς ότι δεν είσαι, ούτε κοριτσάκι, ούτε κοπέλα; Πως είναι να συμπληρώνεις μισό αιώνα και να περνάς στην αντίστροφη μέτρηση; Πόσο κόπο, χρόνο,  ψυχραιμία και ώριμη σκέψη θέλει, για να καταλάβεις ότι τα πράγματα δεν τελειώνουν, αλλά αλλάζουν μορφή και πορεία;»

Πόσα είναι αυτά που ρωτήσατε μια γυναίκα και δεν πήρατε απάντηση; Τι λένε οι φίλες ψιθυριστά σε δημόσιους χώρους; Υπάρχουν απαγορευμένα γυναικεία θέματα; Τι γίνεται όταν η Ιοκάστη Γιουξουάν, αποφασίζει να σπάσει τη σιωπή της και να έρθει αντιμέτωπη με τα «απαγορευμένα»; Να βγει μπροστά και να μιλήσει για όσα οι άλλοι δεν τολμούν; 

Η Κική, η Άντρια και η Βάνα, συνεργάζονται για πρώτη φορά και δημιουργούν, με αφορμή ένα γυναικείο μονόλογο, στον οποίο η ηρωίδα αποφασίζει να βγει από τον κοινωνικό κλοιό του καθωσπρεπισμού και να κοιτάξει στα μάτια όσους της είπαν: «μη!» Να αφηγηθεί με χιούμορ γεγονότα, τα μεγάλα και μικρά τερατάκια της ζωής της που την έκαναν να συνειδητοποιήσει, πως οι «άλλοι» μπορούν να σε σταματήσουν, μόνο αν εσύ φοβάσαι να προχωρήσεις. Να μιλήσει επιτέλους για όσα ακόμη και σήμερα, δεν ειπώνονται ποτέ.

Εξ άλλου στο θέατρο τα λέμε όλα! Η μήπως όχι;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 31, 2024, 00:11:01 πμ by dk »

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30890
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2666 στις: Φεβρουάριος 19, 2024, 01:22:40 πμ »
"Το αμάρτημα της μητρός μου" στο Θέατρο Εν Αθήναις

Ιάκχου 19, Γκάζι
Τηλ.: 2103425170



Συγγραφέας: Γεώργιος Βιζυηνός
Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Γιαννακόπουλος
Μουσική: Θοδωρής Οικονόμου
Σκηνικά/Κοστούμια: Πάρις Μέξης
Σχεδιασμός κίνησης: Βρισηίδα Σολωμού
Σχεδιασμός φωτισμών: Χριστίνα Θανάσουλα
Επί σκηνής: Κωνσταντίνος Γιαννακόπουλος

Λίγα λόγια για το έργο...

Ένα από τα σημαντικότερα κείμενα της νεοελληνικής λογοτεχνίας. Το αμάρτημα της μητρός μου, είναι το πρώτο ελληνικό διήγημα με ψυχογραφικό χαρακτήρα που καταφέρνει να ξεπεράσει τα στενά όρια της ηθογραφίας, εισδύοντας στα ψυχικά κίνητρα των πρωταγωνιστών. Ο Βιζυηνός πρωτοπορεί, καθώς είναι η πρώτη φορά στην ελληνική διηγηματογραφία που ανοίγει ο κόσμος της ψυχής. Ο κόσμος της συνείδησης και του εσωτερικού προβληματισμού.

Είναι αυτοβιογραφικό, όπως και τα περισσότερα απ τα διηγήματά του. Μέσα απ την ροή της αφήγησης, ξεδιπλώνεται όλη η ατμόσφαιρα στην οποία μεγάλωσε ο μικρός Γιωργής, πριν ξενιτευτεί. Η αφηγηματική αρτιότητα, η ευαισθησία, η λεπτή ειρωνεία, ο γλωσσικός πλούτος, η εμβάθυνση στον ψυχισμό των προσώπων, οι συγκλονιστικές εικόνες, είναι μόνο μερικά από τα στοιχεία τα οποία μπορεί κανείς να διακρίνει στο διήγημα αυτό. Στοιχεία που αντικατοπτρίζουν τη βαθιά καλλιέργεια του συγγραφέα, τις σπουδές του στη Γερμανία (φιλοσοφία και ψυχολογία) και την αγάπη του για τον τόπο που γεννήθηκε. Την Βιζύη της ανατολικής Θράκης.

Το μικρό αυτό αριστούργημα, που πρωτοδημοσιεύτηκε το 1883, μεταφρασμένο στα γαλλικά στη Nouvelle Revue [Νέα Επιθεώρηση], συνδυάζει την ρέουσα και συναρπαστική αφήγηση με τους ζωντανούς διαλόγους, το μυστήριο με την αγωνία, αλλά και το αίνιγμα που πλανάται ήδη απο το άκουσμα και μόνο, του τίτλου του έργου. Ποιό ήταν το αμάρτημα;

Η ιστορία ξεκινά από τα παιδικά χρόνια του αφηγητή - Γιωργή, που σημαδεύονται από την αρρώστια της αδελφής του Αννιώς και τον απελπισμένο αλλά μάταιο αγώνα της μητέρας του να σώσει από το θάνατο, το ασθενικό της κορίτσι. Οι ενοχές της απώλειας ακολούθως, την ωθούν σε δύο αλλεπάλληλες υιοθεσίες νέων κοριτσιών, που γίνονται όμως αιτία να παραμεληθούν τα άλλα τρία ορφανά από πατέρα αγόρια της, και να στερηθούν την μητρική φροντίδα. Όταν μεγαλώνουν και γίνονται πλέον άνδρες, εξακολουθούν να μην μπορούν να κατανοήσουν αυτήν την άστοχη εμμονή, της μητέρας τους. Όταν μετά από χρόνια, επιστρέφει από τις σπουδές του στη Γερμανία, ο Γιωργής, έρχεται σε αντίθεση με την μητέρα του ως προς την διατήρηση της δεύτερης ψυχοκόρης της, γεγονός που την οδηγεί στην απόφαση, να του αποκαλύψει το τραγικό μυστικό της.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 31, 2024, 00:11:52 πμ by dk »

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30890
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2667 στις: Φεβρουάριος 20, 2024, 16:38:16 μμ »
''Terror'' στο Νέο Θέατρο «Κατερίνα Βασιλάκου-Μαριάννα Τόλη»

Προφήτη Δανιήλ 3-5 & Πλαταιών
τηλ.: 2110132002-5



Συγγραφέας: Ferdinand von Schirach
Μετάφραση: Ευαγγελία A.Νάνου
Διασκευή: Μιρέλλα Παπαοικονόμου
Σκηνοθεσία: Γιώργος Οικονόμου
Σκηνικά: Χριστίνα Ντεκούλη
Κοστούμια: Νίκος Χαρλαύτης
Sound desing : Γιώργος Οικονόμου-Βασίλης Κορρές
Φωτισμοί: Κατερίνα Μαραγκουδάκη
ΔΙΑΝΟΜΗ
Πρόεδρος: Νίκος Ορφανός
Εισαγγελέας: Μαριάννα Πολυχρονίδη
Κατηγορούμενος: Γιώργος Σπάνιας
Συνήγορος: Γιάννης Στεφόπουλος
Μάρτυρας κατηγορίας: Φιόνα Γεωργιάδη
Μάρτυρας υπεράσπισης: Αντώνης Αντωνάκος

Λίγα λόγια για το έργο...

Στις 26 Μαΐου και λίγο μετά τις οχτώ το απόγευμα, ένα αεροπλάνο της Lufthansa ταξιδεύει από το Βερολίνο προς στο Μόναχο με 164 επιβάτες, υπό καθεστώς ομηρίας. Η διαταγή του τρομοκράτη προς τον πιλότο είναι να το ρίξει στο γήπεδο Allianz Arena του Μονάχου, κατά τη διάρκεια του αγώνα Γερμανίας - Αγγλίας, τον οποίο παρακολουθούν 70.000 φίλαθλοι.

Η Γερμανική κυβέρνηση ενημερώνεται άμεσα και δύο μαχητικά αεροσκάφη απογειώνονται. Παρακολουθούν την κατάσταση από απόσταση αναπνοής περιμένοντας οδηγίες. Ο νόμος απαγορεύει ρητά στους πιλότους των μαχητικών να καταρρίψουν το πολίτικό αεροσκάφος. Δεν σκοτώνεις αθώους για να προστατέψεις άλλους αθώους. Παραβαίνοντας τις διαταγές όμως ο σμηναγός Λαρς Κοχ το καταρρίπτει για να προστατέψει τους φιλάθλους του γηπέδου. Επικαλείται την αριθμητική διαφορά. 

Το έργο Terror είναι ένα δικαστικό δράμα όπου οι θεατές ως ένορκοι καλούνται να κρίνουν, να αθωώσουν ή να καταδικάσουν τον Λαρς Κοχ γι. Αυτή του την πράξη που είχε ως αποτέλεσμα τον βίαιο θάνατο 160 ανθρώπων.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 31, 2024, 00:12:44 πμ by dk »

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30890
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2668 στις: Φεβρουάριος 21, 2024, 11:01:32 πμ »
''Bella figura'' στο Θέατρο Σταθμός

Βίκτωρος Ουγκώ 55, Μεταξουργείο
Τηλ.: 2114036322 & 6944453403



Συγγραφέας: Γιασμίνα Ρεζά
Μετάφραση: Γιώργος Αρχιμανδρίτης
Σκηνοθεσία: Μάνος Καρατζογιάννης
Μουσική: Τηλέμαχος Μούσας
Σκηνικά: Τέτα Τσαβδαρίδου
Φωτισμοί: Άγγελος Παπαδόπουλος
Παίζουν: Υβόννη Μαλτέζου, Φαίη Ξυλά, Παναγιώτης Μπουγιούρης, Ραφίκα Σαουίς, Χρήστος Κοντογεώργης

Λίγα λόγια για το έργο...

Στο νέο έργο της Γιασμίνα Ρεζά η δράση εκτυλίσσεται στον ανοιχτό αέρα έξω από ένα εξοχικό εστιατόριο. Όλα συμβαίνουν μέσα σε μία-μιάμιση ώρα. Ένας άντρας και μια γυναίκα διαπληκτίζονται μέσα σ’ ένα πάρκινγκ. Ο Μπορίς προσπαθεί να πείσει την ερωμένη του, Αντρεά, ανύπαντρη μητέρα και τεχνικό σε φαρμακευτική εταιρεία, να βγει από το αμάξι. Έχει κάνει πριν από λίγο τo λάθος να της αποκαλύψει ότι το εστιατόριο που την πήγε, του το συνέστησε η ίδια η σύζυγός του. Τα πράγματα δε θα αργήσουν να γίνουν χειρότερα.

Ενώ ο Μπορίς δε βλέπει την ώρα να τελειώσει η βραδιά, ένα ακόμα ζευγάρι κάνει την εμφάνισή του στη σκηνή: ο Ερίκ και η παιδική φίλη της γυναίκας του, Φρανσουάζ, συνοδευόμενοι από τη μητέρα του Ερίκ, την Υβόν, που γιορτάζει τα γενέθλιά της. Ένα πολύπλοκο, αστείο και σκληρό παιχνίδι εξουσίας θα ξεκινήσει προς όλους και για όλα και κανείς δεν πρόκειται να βγει αλώβητος απ’ αυτό.

Ανατόμος της ανθρώπινης ψυχής, η Γιασμίνα Ρεζά υφαίνει αριστοτεχνικά ένα σύγχρονο έργο για τις ανθρώπινες σχέσεις, τα υπαρξιακά αδιέξοδα, το πέρασμα του χρόνου, την κοινωνική υποκρισία, τη ματαιοδοξία και τη ματαιότητα. «Ποτέ δε διηγήθηκα ιστορίες στα έργα μου», τονίζει σε σημείωμά της για το έργο η συγγραφέας. «Έτσι μην εκπλαγείτε που ισχύει το ίδιο κι εδώ.

Εκτός κι αν θεωρείτε τον αβέβαιο και απρόβλεπτο ιστό της ζωής μια ιστορία από μόνο του». Και πράγματι η Ρεζά, μια από τις πιο φωτεινές, δραστήριες και διεθνώς αναγνωρισμένες φωνές της σύγχρονης γαλλικής κουλτούρας, συνδυάζει με τρόπο εκπληκτικό το τραγικό με το κωμικό στοιχείο γύρω από την αγωνία την ανθρώπινης ύπαρξης. «Μου αρέσει να πηγαίνω από το πιο μικρό στο πιο μεγάλο», υπογραμμίζει η συγγραφέας στο οπισθόφυλλο της ελληνικής έκδοσης του έργου (Εκδόσεις Εστία), «γιατί πιστεύω πως η μεταφυσική του ανθρώπου δεν κρύβεται στις μεγάλες ηρωικές στιγμές. Η απόγνωση και τα μυστικά του κρύβονται στις αόρατες λεπτομέρειες, σ’ αυτές τις μόνιμες κι ανεπαίσθητες χαραμάδες της καθημερινότητας».

Το έργο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά από τον Τόμας Οστερμάγιερ στη Σάουμπίνε το 2015 αποσπώντας διθυραμβικές κριτικές.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 31, 2024, 00:13:34 πμ by dk »

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30890
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2669 στις: Φεβρουάριος 22, 2024, 08:21:09 πμ »
''Play it again, Sam (πρώην «Ωραίος και σέξι»)'' στο Faust Bar-Theatre-Arts

Αθηναΐδος 12 & Καλαμιώτου 11, Κέντρο
Τηλ.: 2103234095



Κείμενο: Woody Allen
Σκηνοθεσία / Μετάφραση: Γιώργος Ζαχαράκης
Επιμέλεια Μετάφρασης: Μαρία Παπαγιάννη
Σκηνικά – κοστούμια: Χρύσα Δαπόντε
Φωτισμοί: Αλέξης Πηλός
Πρωταγωνιστούν: Νικόλας Βασιλειάδης, Θάνος Δεσποτόπουλος, Νόνη Ζαννή, Λίνα Καλπαζίδου, Σοφία Κικιλίντζια, Παναγιώτης Λέκκας
Φιλική συμμετοχή: Άρης Δημοκίδης

Λίγα λόγια για το έργο...

Nέα Υόρκη 1969. Ο νευρωτικός, παράξενος και αδέξιος κριτικός κινηματογράφου Άλλαν Φέλιξ, προσπαθώντας να ξεπεράσει το πρόφατο διαζύγιό του, φαντάζεται τον Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ να ζωντανεύει μέσα από τα πόστερ της ταινίας Καζαμπλάνκα και να τον συμβουλεύει. Καταφεύγει στο φιλικό του ζευγάρι, τον Ντικ και τη Λίντα, οι οποίοι τον βοηθούν κανονίζοντάς του ραντεβού με διάφορες γυναίκες.

Οι απανωτές αποτυχημένες προσπάθειες τον κάνουν να φαντασιώνεται διάφορα ερωτικά σενάρια ακόμα και με τη γυναίκα του καλύτερού του φίλου.

Ο αδέξιος Άλλαν Φέλιξ, η πρώην του Νάνσυ, ο καλύτερος του φίλος Ντικ, η γυναίκα του Λίντα, 7 ατυχέστατες γυναίκες και ο Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ σας περιμένουν για να αναφωνήσετε κι εσείς στον πιανίστα «Play it again, Sam»!

Λίγοι θυμούνται πλέον πως ο Woody Allen εκτός από σκηνοθέτης και σεναριογράφος έχει υπάρξει και επιτυχημένος θεατρικός συγγραφέας. Το Play it Again Sam, το δεύτερο θεατρικό του έργο, ανέβηκε στο Broadway με πρωταγωνιστή τον ίδιο στον ρόλο του Άλλαν και την Diane Keaton στον ρόλο της Λίντα.

Έπειτα από την μεγάλη επιτυχία (453 παραστάσεις και 3 βραβεία TONY) του θεατρικού έργου που τον καθιέρωσε ως κωμική, νευρωτική περσόνα, ο Woody Allen το διασκευάζει για τη μεγάλη οθόνη με σκηνοθέτη τον Herbert Ross. Στην Ελλάδα η ταινία προβάλεται με τον τίτλο «Ωραίος και Σέξι».

Πέρα από τις κωμικές και πανέξυπνες ατάκες το Play it Again, Sam είναι ένα έργο πολύ ρομαντικό, με πολλές αναφορές στις χρυσές εποχές του κινηματογράφου. Ο Άλλαν Φέλιξ θυμίζει σε όλους μας τα πρώτα μας ραντεβού, όταν η έλλειψη ερωτικών εμπειριών μάς έκανε αδέξιους και ανασφαλείς. Επίσης, ποιος από εμάς δεν πέρασε ώρες να φαντάζεται τις αγαπημένες του ταινίες και πώς θα μπορούσε αυτή η φαντασία να γίνει πραγματικότητα στη ζωή μας;

Αλλαν

• Άραγε είχε ποτέ οργασμό στα δυο χρόνια γάμου μας ή λες να υποκρινόταν εκείνη τη μια φορά;
• Στον γάμο μπορεί να νιώθεις πολύ μόνος. Αλλά όχι τόσο μόνος όσο μόνος νιώθω τώρα που είμαι μόνος.

Νάνσυ

• Δεν αντέχω τον γάμο. Νιώθω ότι με πνιγείς. Νομίζω δε σε συμπαθώ κιόλας, και σίγουρα δε σε γουστάρω σεξουαλικά. Εντάξει τώρα, μην το πάρεις προσωπικά!

Μπόγκαρτ

• Άκου τη συμβουλή μου μικρέ και ξέχνα αυτές τις κυριλέ σχέσεις. Ο κόσμος είναι γεμάτος γυναίκες. Λίγο να σφυρίξεις, έρχονται.

Σκηνοθετικό σημείωμα

Όταν πρωτοδιάβασα το “Play it again, Sam”, 12 χρόνια πριν, ταυτίστηκα με τον πρωταγωνιστή Allan Felix. Όπως εγώ –τότε στα 30 μου– έτσι κι ο Allan, προσπαθώντας να διαχειριστεί την ανασφάλεια και τη μοναξιά του, φαντάζεται διάφορα σενάρια για το πώς θα μπορούσε να «σκηνοθετήσει» την ερωτική του ζωή, επηρεασμένος από τις αγαπημένες του κλασικές ταινίες. Ο ψυχαναλυτικός αλλά ταυτόχρονα ανάλαφρος τρόπος του Woody Allen να διεισδύει στον ψυχισμό των ηρώων και να ασχολείται  με βασικά θέματα συνύπαρξης και ανθρώπινων σχέσεων σε συνδυασμό, με το ευφυές και ευρηματικό χιούμορ του, είναι κάτι που με γοητεύει μέχρι και σήμερα.

Η σκηνοθεσία και οι ερμηνείες των ηθοποιών βασίζονται στην αμεσότητα, τον θεατρικό ρεαλισμό και την ειλικρίνεια. Στόχος μου ήταν να αναδείξω έναν πολύχρωμο καμβά διαφορετικών χαρακτήρων και καταστάσεων έτσι ώστε να μπορεί το Play it Again Sam να αποδοθεί τόσο ως κλασική αλλά και ως σύγχρονη κωμωδία.

Βασικός στόχος, επίσης τόσο της σκηνοθεσίας όσο και της μετάφρασης ήταν να διατηρηθεί ο γρήγορος ρυθμός του κειμένου, το ύφος της εποχής (1969) αλλά και να αποδοθεί με τέτοιον τρόπο ώστε να παραμένει έντονα κωμικό για το ελληνικό κοινό.

Τέλος, τα κοστούμια και τα σκηνικά της Χρύσας Δαπόντε πιστά κι αυτά στην εποχή που γράφτηκε το έργο, συμπληρώνουν τον ρεαλισμό της θεατρικής παράστασης προσδίδοντας ταυτόχρονα έναν νοσταλγικό και ρομαντικό χαρακτήρα.