Αποστολέας Θέμα: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες  (Αναγνώστηκε 575574 φορές)

Αποσυνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30840
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2650 στις: Ιανουάριος 31, 2024, 05:13:29 πμ »
"Αγγέλικα Νίκλη Σολωμού η Διάφανη" στο Θέατρο Εν Αθήναις

Ιάκχου 19, Γκάζι
Τηλ.: 2103425170



Κείμενο – Σκηνοθεσία: Περικλής Μοσχολιδάκης
Μουσική: Άλμπα Λυμτσιούλη – Monasterio
Σκηνικό/ Κοστούμι: Μάριος Βουτσινάς
Βιολοντσέλλο: Άλμπα Λυμτσιούλη – Monasterio
Σχεδιασμός Φωτισμού: Άκης Σαμόλης
Ερμηνεία: Μάγδα Κατσιπάνου
Φωνή Διονύσιου Σολωμού: Περικλής Μοσχολιδάκης

Λίγα λόγια για το έργο...

Η παράσταση έκανε πρεμιέρα στο θέατρο Vault το Δεκέμβριο του 2017 και παρουσιάστηκε για 3 χρόνια (πάνω από 150 παραστάσεις), τις σεζόν 2017-18, 2018-19 και 2019-20, καταγράφοντας συνεχόμενα Soldout και παρατάσεις, αλλά και αξιοσημείωτα σχόλια από κοινό και κριτικούς. Ταξίδεψε και παρουσιάστηκε με την ίδια επιτυχία στο Θέατρο Βράχων στο Βύρωνα, στο Φεστιβάλ Ρεματιάς στο Χαλάνδρι, στη Ζάκυνθο (πατρίδα του Διονύσιου Σολωμού), στο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Αγρινίου και στο PLAYGROUND Theatre στο Λονδίνο.

Είναι μία από τις εννέα παραστάσεις του θεατρικού project «Ο γιος μου… ». Ένα θεατρικό φεστιβάλ μονολόγων, με εμπνευστή και καλλιτεχνικό διευθυντή τον Δημήτρη Καρατζιά, που φέρνει επί σκηνής μάνες σπουδαίων Ελλήνων ανδρών. Ένα Φεστιβάλ αφιερωμένο στη μνήμη της Χρύσας Σπηλιώτη.

Η Αγγέλικα Νίκλη πουλήθηκε σε ηλικία 13 ετών στον Κόντε Νικόλαο Σαλαμών για να γίνει παλλακίδα του – μαντενούτα του και έκανε μαζί του δύο νόθα αγόρια, τον Διονύσιο που αναδείχτηκε Εθνικός ποιητής των Ελλήνων και τον Δημήτριο που έγινε Γερουσιαστής των Ιονίων Νήσων. Λίγο πριν πεθάνει ο γέρο Κόντες Σαλαμών παντρεύεται τη μαντενούτα του και νομιμοποιεί τα νόθα παιδιά του, που γίνονται και βασικοί κληρονόμοι της τεράστιας περιουσίας του. Η σχέση λατρείας του Διονύσιου με τη μητέρα του Αγγέλικα Νίκλη Σολωμού γκρεμίζεται οριστικά όταν ο ετεροθαλής αδελφός του Διονύσιου Ιωάννης Λεονταράκης, γιός της μητέρας του από επόμενο γάμο διεκδικεί μέρος της περιουσίας του Κόντε Σαλαμών και η μητέρα του παίρνει το μέρος του. Την ώρα που η Ελλάδα καίγεται απ’ άκρη σ’ άκρη με την Επανάσταση του 1821, η Δίκη Σαλαμών συγκλονίζει την Ελλάδα και η Αγγέλικα, θύμα τελικά της αντιδικίας, διασύρεται σε ολόκληρο τον Ελληνισμό, καθώς η προσωπική της ζωή συζητιέται παντού και η ίδια Διάφανη από παντού βιώνει τον φοβερό εξευτελισμό, τη φτώχεια και την εγκατάλειψη.

Πόσο επηρέασε τη ζωή και το έργο του Διονυσίου Σολωμού η τραγική μοίρα της μητέρας του; Πόσο σημερινή και επίκαιρη είναι πάντα η κακοποίηση και ο εξευτελισμός μας γυναίκας; Πόσο γνωστά μας είναι τα γεγονότα και τα ήθη μιας εποχής που σημάδεψε την ιστορία του τόπου μας; Μια παράσταση διάλογος ανάμεσα στην Αγγέλικα και τον Διονύσιο, μια παράσταση για μια φωνή και ένα βιολοντσέλο, που παρεμβαίνει και σχολιάζει με τον εξαίσιο ήχο του τα δρώμενα.

Αποσυνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30840
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2651 στις: Φεβρουάριος 01, 2024, 02:39:01 πμ »
''Βασιλιάς Ληρ'' στο Θέατρο Οδού Κεφαλληνίας

Κεφαλληνίας 16-18, Κυψέλη
Τηλ.: 2108838727



Συγγραφέας: Ουίλλιαμ Σαίξπηρ
Απόδοση - διασκευή : Στρατής Πασχάλης
Σκηνοθεσία : Στάθης Λιβαθινός
Σκηνικά – κοστούμια : Ελένη Μανωλοπούλου
Μουσική : Τηλέμαχος Μούσας
Σχεδιασμός φωτισμών : Αλέκος Αναστασίου
Παίζουν:
Μπέττυ Αρβανίτη                    Ληρ
Nίκος Αλεξίου                         Κεντ / τρελλός
Αντώνης Γιαννακός                 Εντγκαρ
Νέστορας Κοψιδάς                  Γκλώστερ
Ερατώ Πίσση                          Κορντέλια
Γκαλ Ρομπίσα                         Έντμοντ
Εύα Σιμάτου                           Ρέγκαν
Βιργινία Ταμπαροπούλου         Γκόνεριλ

Λίγα λόγια για το έργο...

Ο Βασιλιάς Ληρ, παρουσιάζεται σε μια πρωτότυπη διασκευή που πυκνώνει το έργο και συναιρεί πρόσωπα και καταστάσεις σ’ ένα παράδοξο δρώμενο, όπου η σύγχρονη θεατρική γλώσσα συναντά τους πηγαίους σαιξπηρικούς συνειρμούς, χωρίς να προδίδεται το πνεύμα αλλά ούτε και το γράμμα, στα βασικά σημεία,  αυτού του περίφημου κλασικού έργου. 

Eργο που γράφτηκε το 1609, περίοδο που στην Αγγλία εκτός από πολλά είδη λόγου άκμαζε το θέατρο, ο Βασιλιάς Ληρ, αποτελεί ένα διαχρονικό αριστούργημα της παγκόσμιας δραματουργίας.

Το έργο έχει μεταφραστεί σε πάρα πολλές γλώσσες και έχει παρουσιαστεί σχεδόν σε όλες τις χώρες του κόσμου, σε κάποιες από αυτές πάμπολες φορές.

Το θέμα αυτής της τραγωδίας του Σαίξπηρ, αφορά στην απόφαση του Βασιλιά Ληρ να μοιράσει το βασίλειό του στις τρεις κόρες του. Τη Γονερίλη, τη Ρεγάνη και τη μικρότερη την Κορδέλια. Αυτή που θα τον πείσει για την αγάπη της θα πάρει το βασίλειο. Ο γηραιός βασιλιάς, παρά τις συμβουλές του Δούκα του Κεντ, αποκληρώνει την Κορδέλια κι εξορίζει το Δούκα…

Πυρήνας της παράστασης είναι η πρόκληση... Άλλωστε, γίνεται θέατρο χωρίς πρόκληση;

Αποσυνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30840
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2652 στις: Φεβρουάριος 02, 2024, 06:44:15 πμ »
''Το Γάλα'' στο Θέατρο Σταθμός

Βίκτωρος Ουγκώ 55, Μεταξουργείο
Τηλ.: 2114036322 & 6944453403



Συγγραφέας: Βασίλης Κατσικονούρης
Σκηνοθεσία: Ερμίνα Κυριαζή - Μάνος Καρατζογιάννης                                       
Σκηνικά - κοστούμια: Άγγελος Αγγελής
Μουσική: Νεοκλής Νεοφυτίδης
Φωτισμοί: Άγγελος Παπαδόπουλος
Ερμηνεύουν: Στέλλα Γκίκα, Δημήτρης Πασσάς, Ελένη Σακκά, Μάνος Καρατζογιάννης

Λίγα λόγια για το έργο...

Να μπορούσε να ξαναγίνει. Δεν μπορεί να ξαναγίνει. Τίποτα δεν ξαναγίνεται ρε Λευτέρη. 

Το έργο - σταθμός του νεοελληνικού θεάτρου, επανέρχεται στη σκηνή είκοσι χρόνια από τη συγγραφή του και δέκα μετά το τελευταίο του ανέβασμα στη σκηνή.

Το γάλα στα ρωσικά λέγεται «μαλακό». Έτσι, περίεργα, μια άλλη ελληνική λέξη, σπαρμένη μέσα σε μια άλλη γλώσσα, δίνει εκεί, στο ξένο χωράφι, πολύ πιο άμεσα και ανάλαφρα την αίσθηση του πράγματος, απ’ ότι η αντίστοιχη που το ονοματίζει στα ελληνικά. Γι’ αυτήν ακριβώς την αίσθηση θέλει να μιλήσει «Το γάλα» και οι ήρωες του. Μια μητέρα από την πρώην Σοβιετική ένωση και οι δυο της γιοι συνθέτουν μια συγκλονιστική οικογενειακή ιστορία όπου φωτίζεται δεξιοτεχνικά από τον συγγραφέα ο συναισθηματικός κόσμος των ηρώων και οι ανησυχίες τους, όπως αυτές πηγάζουν μέσα από το κοινωνικό τους περιβάλλον, αλλά κυρίως η αίσθηση που έχει κανείς πως όλα μέσα του μαλακώνουν και ζεσταίνονται, όταν σταματάει πια να κλαίει και να πονάει γιατί δέχεται την τροφή του. Αγαπιέται... Κι όταν αυτό δε συμβαίνει, τότε νιώθει ξένος. Σαν πρόσφυγας ανάμεσα σε δυο πατρίδες. Ξένες κι αυτές.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 30, 2024, 23:43:41 μμ by dk »

Αποσυνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30840
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2653 στις: Φεβρουάριος 03, 2024, 02:29:37 πμ »
''Ο Ελέφας'' στο Σύγχρονο Θέατρο

Ευμολπιδών 45, Γκάζι
Τηλ.: 2103464380



Κείμενο: Κώστας Μποσταντζόγλου
Σκηνοθεσία: Λευτέρης Γιοβανίδης
Σκηνικά – Κοστούμια: Ελένη Μανωλοπούλου
Μουσική: Δημήτρης Ροϊδης
Επιμέλεια κίνησης: Αλέξης Φουσέκης
Φωτισμοί: Αλέκος Αναστασίου
Πρωταγωνιστούν: Μπέσυ Μάλφα, Γιώργος Γιαννόπουλος, Βαγγέλης Δαούσης, Στεφανία Ζώρα

Λίγα λόγια για το έργο...

Ένας ελέφαντας δεν ξεχνά ποτέ και εκδικείται πάντα για το κακό που του 'κανες.

Μια πικρή κωμωδία, ένα ανελέητα σαρκαστικό δράμα, ένα έργο αντιθέσεων είναι «Ο Ελέφας». Βλέπουμε ήρωες αστοιχείωτους αλλά κομπορρήμονες, ανήθικους αλλά ηθικολόγους, βίαιους αλλά και ευαίσθητους. Όλοι θλιβερές φιγούρες που αποτυπώνουν μια, όχι και τόσο μακρινή, ελληνική πραγματικότητα. Η κακοποίηση του άλλου έχει γίνει συνήθεια μέσα στην καθημερινότητά τους αλλά και τρόπος επιβίωσης.

Μια γυναίκα απεγνωσμένα προσπαθεί να διασωθεί ηθικά αλλά μέσα από μια απονενοημένη πράξη τελικά, που κανείς δε θα περίμενε. Μέσα από μια λοξή ματιά το τελευταίο έργο του Μποσταντζόγλου ακτινογραφεί ένα σκοτεινό αλλά υπαρκτό κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας.

Σκηνοθετικό σημείωμα

«Ο ελέφαντας δεν ξεχνά έχει μνήμη και εκδικείται το κακό που θα του ‘κανες». Αυτή η σκέψη κινεί τη βασική ηρωίδα του Μποσταντζόγλου να αναζητήσει τη λύτρωσή της. Είναι μια γυναίκα εγκλωβισμένη μέσα σε ένα τοξικό περιβάλλον και η εκδίκηση είναι η μόνη λύση που βρίσκει για να απαλλαγεί, για να καταφέρει να σταματήσει να βλέπει στον ύπνο της εφιάλτες, όπως λέει μας και η ίδια. Νιώθει σαν ένας ελέφαντας που έχει μνήμη και εκδικείται.

Ο συγγραφέας με σκληρό χιούμορ μάς περιγράφει μια κοινωνία που διακατέχεται από αντιλήψεις ρατσιστικές. Η ημιμάθεια των ηρώων, τους οδηγεί λανθασμένα να πιστεύουν πως τα ξέρουν όλα. Η ενδοοικογενειακή βία, η έλλειψη ηθικών αξιών και η απειθαρχία έναντι στους βασικούς νόμους στη λειτουργία μιας πολιτείας, αποτελούν κύρια χαρακτηριστικά της καθημερινότητάς τους. Είναι άνθρωποι που δεν έχουν αισθητική, που χωρίς καμιά αιδώ κακοποιούν την ελληνική γλώσσα, που δεν αγαπούν το ωραίο κι αυτό δεν μπορεί να μην έχει αντίκτυπο και στην ομορφιά που έχουν μέσα στην ψυχή τους. Άνθρωποι που έχουν μάθει να κρίνουν και να κατηγορούν, χωρίς καμία διάθεση αυτοκριτικής, σε μια κοινωνία όπου η αξιοπρέπεια και ο αλληλοσεβασμός νοσούν.

Ένα ταπεινό πιάτο φακές και ένας διακοσμητικός τσιμεντένιος κύκνος αποτελούν για τον συγγραφέα, όχι τυχαία, τα σύμβολα του έργου. Όλοι μας, κλεισμένοι στον μικρόκοσμό μας, θεωρούμε ότι αυτές οι συμπεριφορές δεν μπορεί να υπάρχουν πια στη σύγχρονη ελληνική κοινωνία. Κι όμως, η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Είναι υπαρκτές και αβυσσαλέα ισοπεδωτικές για τις συνειδήσεις των ανθρώπων.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 30, 2024, 23:44:54 μμ by dk »

Αποσυνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30840
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2654 στις: Φεβρουάριος 04, 2024, 05:38:56 πμ »
''Την Κυριακή έχουμε γάμο'' στο Ίδρυμα «Μιχάλης Κακογιάννης» - Υπόγειο

Πειραιώς 206,Ταύρος
Τηλ.: 2103418550



Συγγραφέας: Γιάννης Ξανθούλης
Διασκευή/Δραματοποίηση: «Αυτή κι Αυτοί» & Σπύρος Κορώνης
Σκηνοθεσία: Αντρέας Ψύλλιας
Σκηνογράφος- Ενδυματολόγος: Αλεξάνδρα Μπαρή
Επιμέλεια Κίνησης- Χορογραφίες: Αφροδίτη Καλαφάτη
Πρωτότυπη Μουσική- Στίχοι: Ελένη Αληφραγκή
Σχεδιασμός φωτισμών: Γιάννης Καραλιάς
Παίζουν: Ελένη Αληφραγκή, Σπύρος Αναστασίνης, Τερέζα Καζιτόρη, Ηρώ Κόκκινου, Πάνος Μαλικούρτης, Γεωργία Σωτηριανάκου, Τάσος Χαλάς, Αντρέας Ψύλλιας

Λίγα λόγια για το έργο...

Μια παράσταση για τη χαμένη αθωότητα, την αναπόληση των παιδικών χρόνων και τη βουτιά στο παρελθόν. Εφτά ηθοποιοί, μια μουσικός και είκοσι τέσσερις ρόλοι σε ένα ταξίδι από την Αθήνα στον Έβρο, από την ανεμελιά στην ενηλικίωση, με ενδιάμεσες στάσεις τον έρωτα, το γέλιο, τον θρήνο και τη χαρά.

Σημείωμα του συγγραφέα:

Η ιστορία τοποθετείται στις αρχές της δεκαετίας του πενήντα, μια δεκαετία που την αφομοίωσα παρατηρώντας σαν παιδί τον επαρχιακό μεταπολεμικό κόσμο. Πιθανότατα να ήταν και η πιο λοξή ευτυχισμένη μου δεκαετία. Φυσικά ο ήρωας δεν είμαι εγώ. Παρατηρητής είμαι.

Στο βιβλίο όλα ξεκινούν από το σήμερα για να χαθούν σε ένα αμφίσημο χθες με άλλα ακούσματα, γεύσεις και προσδοκίες. Μια χήρα με τον εντεκάχρονο γιο της ξεκινούν ένα ταξίδι από την Αθήνα στην Αλεξανδρούπολη, τότε που οι νότιοι τη θεωρούσαν «τέρμα Θεού». Στο ταξίδι που γίνεται για παραθεριστικούς λόγους, όπως ισχυρίζονται οι ήρωές μου, θα μπλεχτεί κι ένας επεισοδιακός απρόσμενος γάμος. Αυτά ως προς το μυθιστόρημα.

Όμως ποτέ δε φαντάστηκα πως ο «Γάμος» θα αποκτούσε διαφορετική υπόσταση από αυτή του βιβλίου. Κι εδώ ξεκινά άλλο ταξίδι ακόμη πιο περίεργο και προκλητικό. Γι’ αυτό ευχαριστώ τη θεατρική ομάδα «Αυτή κι Αυτοί» που προσπάθησε μια δεύτερη ανάγνωση της Κυριακής του γάμου με δικό της πια κοίταγμα.

Με τις ευχές μου Γιάννης Ξανθούλης

Λίγα λόγια για την ομάδα:

Η ομάδα «Αυτή κι Αυτοί» δημιουργήθηκε από τον Σπύρο Αναστασίνη, την Ελένη Αληφραγκή και τον Αντρέα Ψύλλια.  Το βάπτισμα του πυρός ήρθε το 2017, στο διαγωνιστικό Φεστιβάλ Duet Yourself του θεάτρου Άλφα, όπου παρουσιάστηκε η πρώτη τους δουλειά, και πιο συγκεκριμένα τα πρώτα 15λεπτά της διασκευής του «Βουρκόλακα» του Αργύρη Εφταλιώτη.

Αυτό ήταν και η αφορμή, ώστε δύο χρόνια αργότερα το έργο να γίνει ολοκληρωμένη παράσταση και να παρουσιαστεί στο κοινό. Τότε η «Αυτή και Αυτοί» έγιναν τετράδα αφού στην ομάδα ήρθε και ο Τάσος Χαλάς. Η επόμενη παράσταση έγινε το 2022, όταν παρουσίασαν τον «Ζητιάνο» του Ανδρέα Καρκαβίτσα.

Την Άνοιξη του 2023, στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, συνέχισαν την αγαπημένη τους ασχολία και δραματοποίησαν ένα ακόμη μυθιστόρημα, του τεράστιου παραμυθά Γιάννη Ξανθούλη , το βιβλίο «Την Κυριακή έχουμε γάμο».  Η παράσταση γνώρισε μεγάλη επιτυχία και τον Οκτώβρη επιστρέφει στον ίδιο χώρο, με τις ευλογίες του συγγραφέα.

Τον Ιούνιο του 2023, συμμετείχαν με την παράσταση «Βουρκόλακας» στο διήμερο δράσεων του «Ευρωπαϊκού Δικτύου κατά της Βίας» (European Anti-Violence Network)με στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με την ενδοοικογενειακή βία κατά των γυναικών, την σεξουαλική βία και την σχέση τους με την πατριαρχικά δομημένη κοινωνία μας.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 30, 2024, 23:46:12 μμ by dk »

Αποσυνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30840
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2655 στις: Φεβρουάριος 05, 2024, 18:23:46 μμ »
''Το μπουφάν της Χάρλεϋ'' στο Θέατρο Coronet

Φρύνης 11 & Υμηττού, Παγκράτι
Τηλ.: 2107012123



Συγγραφέας: Βασίλης Κατσικονούρης
Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Σταύρου
Μουσική: Στέφανος Αδάμης
Σκηνογραφία: Ντέιβιντ Νεγρίν
Φωτισμοί: Κατερίνα Μαραγκουδάκη
Ερμηνεία: Μαριάννα Τουμασάτου

Λίγα λόγια για το έργο...

«Μια γυναίκα, νύχτα, έξω από το κουβούκλιο του φρουρού στον Άγνωστο Στρατιώτη, στην Πλατεία του Συντάγματος…»

Μια Ελληνίδα μάνα, γνώριμη και συγκινητική…

Μια νέα γενιά που πάντα θα επαναστατεί και πάντα πρέπει να ακούμε…

Μια ιδιαίτερα συγκινητικά αφήγηση, μια μοναδική θεατρική εμπειρία που μας θυμίζει ότι κάθε εποχή έχει τις δικές της ανάγκες και οι νέοι θα χρειάζονται πάντα κάποιον να τους στηρίξει για να πετάνε ελεύθεροι προς το μέλλον τους, χωρίς να κινδυνέψουν και να χαθούν.

Ένας μονόλογος – κλαυσίγελος μιας γυναίκας στο μεταίχμιο μεταξύ σκληρότητας και τρυφερότητας, σοφίας και τρέλας, κωμικότητας και τραγικότητας. Μιλάει στον εύζωνα γιό της που φυλάει σκοπιά στο μνημείο του άγνωστου στρατιώτη. Απέναντι της αυτός, θέλει δε θέλει θα την ακούσει, παλιά όταν του μιλούσε η μάνα του έφευγε, τώρα είναι ανυπεράσπιστος μπροστά της.

Ανυπεράσπιστη κι αυτή, μόνο μία ομπρέλα έχει να κρύβεται από κάτω της σαν σε καταφύγιο από την πραγματικότητα. Κι όταν η πραγματικότητα δεν της ταιριάζει η ομπρέλα της τη σώζει πάλι όπως τον ακροβάτη που σχοινοβατεί.

Για να συνεχίζει να ισορροπεί ξανά πάνω στο μεταίχμιο της. Στην οδυνηρή κόψη του «Πάλι καλά», ένα σχοινί πάνω στο οποίο μετεωριζόμαστε όλοι μας και κάθε μέρα.

Σε αυτόν το ρόλο ακροβατεί ερμηνευτικά η Μαριάννα Τουμασάτου. Πηγαίνει κι έρχεται στις δύο άκρες του σχοινιού πότε σαν μητέρα, πότε σαν κορίτσι.

Γιατί μόνο αν πλησιάσουμε στην απόλυτη και ανιδιοτελή αγάπη, θα μπορέσουμε να ισορροπήσουμε ανάμεσα στη ζωή και σε όσα αυτή  μας επιφυλάσσει.

Αποσυνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30840
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2656 στις: Φεβρουάριος 06, 2024, 20:35:01 μμ »
"Η σημαία των Αθηνών" στο Από Μηχανής Θέατρο (Πάνω σκηνή)

Ακαδήμου 13, Μεταξουργείο
Τηλ.: 2105231131



Συγγραφέας: Ανδρέας Κεντζός
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Μυλωνάς
Σκηνικά - κοστούμια: Γιώργος Λιντζέρης
Φωτισμοί: Δημήτρης Κουτάς
Επιμέλεια κίνησης: Ειρήνη Κυρμιζάκη
Μουσική: Μαρίνα Χρονοπούλου
Παίζουν: Γιάννης Κοτσαρίνης, Μαρία Μαυροματάκη, Νίκος Παντελίδης, Ορσαλία Πιπίδη, Μαίρη Τσαβαλιά

Λίγα λόγια για το έργο...

Νύχτα 30 ής Μαΐου 1941, Αθήνα

Τρεις ατρόμητοι νεαροί σκαρφαλώνουν κρυφά στην Ακρόπολη και κάτω απ’ τη μύτη της γερμανικής φρουράς, κατεβάζουν τη σβάστικα και την πετούν σ’ ένα πηγάδι. Είναι «η πρώτη πράξη αντίστασης κατά του φασισμού στη σκλαβωμένη Ευρώπη». Οι έρευνες για την ανεύρεση της σημαίας αποβαίνουν άκαρπες. Η σημαία όμως δεν έχει χαθεί. Βρίσκεται σε ένα σπίτι. Στην Αθήνα. Σήμερα. Στα χέρια μιας οικογένειας που αδυνατεί να αντιμετωπίσει το αδιέξοδό της. Μια μητέρα πίνει, ένας πατέρας εθισμένος στα χαρτιά, μια κόρη ερωτευμένη με την κόρη μιας άλλης οικογένειας από μια άλλη χώρα και ο παππούς, ήρωας του άλλοτε, καθηλωμένος στην ακινησία του. Η σημαία των Αθηνών του Ανδρέα Κεντζού, μια μαύρη οικογενειακή κωμωδία για τα σαθρά θεμέλια των ανθρώπινων σχέσεων που μάταια αγωνιούν να σταθούν ανάμεσα σε
μυστικά, αυθαίρετες προσδοκίες και ζωτικά ψεύδη. Η σημαία - σύμβολο μιας σπουδαίας πράξης αντίστασης του παρελθόντος, βρίσκεται σε χέρια που δεν μπορούν να την αντέξουν.

Αποσυνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30840
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2657 στις: Φεβρουάριος 07, 2024, 20:23:09 μμ »
''Καρδιά του Σκύλου'' στο Θέατρο Κιβωτός

Πειραιώς 115, Γκάζι
Τηλ : 2103427426





Συγγραφέας: Μιχαήλ Μπουλγκάκοφ
Σκηνοθεσία-Δραματουργία-Σκηνογραφία: Έφη Μπίρμπα
Μετάφραση: Ελένη Μπακοπούλου
Διασκευή: Έφη Μπίρμπα, Άρης Σερβετάλης
Μουσική σύνθεση-επιμέλεια ήχου: Vangelino Currentzis
Σχεδιασμός φωτισμού: Σάκης Μπιρμπίλης
Σχεδιασμός κοστουμιών: Έφη Μπίρμπα, Βασιλεία Ροζάνα
Επιμέλεια κίνησης: Μιχάλης Θεοφάνους
Ερμηνευτές : Άρης Σερβετάλης, Αντώνης Μυριαγκός, Ηλέκτρα Νικολούζου, Μιχάλης Θεοφάνους, Χαρά-Μάτα Γιαννάτου, Αλεξάνδρα Καζάζου, Σπύρος Δέτσικας.

Λίγα λόγια για το έργο...

Η “Καρδιά του Σκύλου” γράφτηκε το 1925, αλλά δε δημοσιεύτηκε στη Σοβιετική Ένωση μέχρι το 1987 λόγω λογοκρισίας. Πρόκειται για ένα ευφυές μείγμα σατιρικής και φιλοσοφικής λογοτεχνίας που ακροβατεί στα όρια της επιστημονικής φαντασίας και του ρεαλισμού, θίγει θέματα που αφορούν τη φύση και την ατομική ταυτότητα και εγείρει ερωτήματα για τις συνέπειες των κοινωνικών πιέσεων και της επιστήμης.

Η ιστορία του περιστρέφεται γύρω από τον καθηγητή Πρεομπραζένσκι που μαζί με τον βοηθό του, δόκτορα Μπρομεντάλ, επιχειρούν ένα τολμηρό ιατρικό πείραμα. Μεταμοσχεύουν την υπόφυση και τους όρχεις ενός νεκρού άνδρα σε έναν αδέσποτο σκύλο ονόματι Σάρικ με τη φιλοδοξία να δημιουργήσουν ένα νέο μοντέλο ανθρώπου. Το πείραμα δεν έχει την αναμενόμενη έκβαση, καθώς ο σκύλος Σάρικ μετατρέπεται σταδιακά σε άνθρωπο αγροίκο που διαλύει τη γαλήνη της καθημερινότητας και θέτει σε κίνδυνο την κοινωνική θέση και την επιστημονική υπόσταση του δημιουργού του.

Ως προειδοποιητικό παραμύθι για τη διαφύλαξη της ατομικότητάς μας, η "Καρδιά του σκύλου" ταιριάζει απόλυτα με τη θεματολογία των έργων που γοητεύουν την Έφη Μπίρμπα (Άτιτλο, Δον Κιχώτης, Δον Κιχώτης, Σωσίας, Το Όνειρο ενός Γελοίου, Βατράχια), έργα δηλαδή που μιλούν για πολύ πυρηνικά ζητήματα με τρόπο στρεβλό ιδιαίτερο και μοναδικό.

Η ιδιοσυγκρασιακή καλλιτέχνιδα προσεγγίζει με τη μοναδική σκηνοθετική της ματιά το έργο αυτό του Μπουλγκάκοφ που αναδεικνύει έξοχα τον παραλογισμό της βίαιης αλλαγής της ανθρώπινης φύσης ώστε να ταιριάζει σε ένα άκαμπτο ιδεώδες, αποκαλύπτοντας τους κινδύνους της απόλυτης συμμόρφωσης του ανθρώπου στις κοινωνικές επιταγές.

Με όπλα της δύο ηθοποιούς που διακρίνονται για την έντονη σωματικότητά τους, στήνει μία ποιητική παράσταση φωτίζοντας τον σύγχρονο άνθρωπο στον πυρήνα του, ενώ ταυτόχρονα μας υπενθυμίζει να παραμένουμε πάντα σε εγρήγορση για τη διαφύλαξη της ταυτότητάς μας. Πολύτιμος αρωγός της ένα δυνατό υποκριτικό ανσάμπλ.

Αποσυνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30840
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2658 στις: Φεβρουάριος 09, 2024, 02:37:46 πμ »
''Ο Επιστάτης'' στο Θέατρο Αργώ – Studio

Ελευσινίων 15, Μεταξουργείο
Τηλ : 2105201684-5



Συγγραφέας: Χάρολντ Πίντερ
Μετάφραση: Κώστας Σταματίου
Σκηνοθεσία / Θεατρική διασκευή / Μουσική επιμέλεια: Σωτήρης Χατζάκης
Σκηνογραφία / Ενδυματολογία: Έρση Δρίνη
Φωτισμοί: Αντώνης Παναγιωτόπουλος
Ερμηνεύουν: Αιμιλιανός Σταματάκης, Γιώργος Φριντζήλας, Σωτήρης Χατζάκης

Λίγα λόγια για το έργο...

Δύο αδέλφια, σημαδεμένα από μία ρωγμική μοίρα, ζουν μέσα σ'ένα δωμάτιο-αποθήκη, που ασφυκτιά από την παλιατζούρα και τη μάταιη συσσώρευση σκουπιδαριού. Δύο άνθρωποι άρρωστοι από ύπαρξη, παίζουν ένα παιχνίδι εναλλαγής της εξουσίας. Ο ένας κομίζει τα εύσημα της ψυχασθένειας, ο άλλος τ'αδιέξοδα του κυνισμού. Ο χρόνος, ίδιος με τον χθεσινό, ίδιος και με τον αυριανό. Τίποτα δεν αλλάζει στο μαρτυρικό βασίλειο μιάς αναμονής του κενού, ώσπου στο σκουπιδότοπο αυτού του δωματίου -που μοιάζει με τα σπλάχνα τους- εισέρχεται ο πλάνης και ανέστιος, ο πονηρός και μοχθηρός μικρομπαγάσας, ο υπεράριθμος αποδιοπομπαίος του αστικού βίου. Αυτός θα εκμεταλλευτεί τα αδύνατα σημεία των ιδιοκτητών και θα παίξει μαζί τους παιχνίδια διάσπασης και συμμαχιών. Ως ανταμοιβή για την αμοραλιστική διπλωματία του, θα δεχτεί και από τα δύο αδέλφια, σε ξεχωριστές συναντήσεις, την πρόταση ανάληψης της θέσης του επιστάτη. Και τότε αρχίζει μιά άγρια κωμωδία. Ναι, κωμωδία! Επέμενε σ'αυτό ο Χάρολντ Πίντερ όταν έγραψε το αριστούργημα του, τον Επιστάτη. Είναι και κωμικό το έργο, έλεγε και ξανάλεγε, όπως ο Μπέκετ για τον ''Γκοντό'', ή ''το παιχνίδι τέλους'', όπως ο Τσέχωφ, χρόνια πριν για τα δικά του έργα.

Από εδώ αρχίζει η δική μας παράσταση. Μια άγρια πολιτική κωμωδία. Κάλλιστα, η αποθήκη με τα θραύσματα οικοσυσκευής και τα ράκη αισιοδοξίας, θα μπορούσε να είναι η σημερινή Ευρώπη, ο μάταιος κόσμος, ο ανίατα άρρωστος, έτσι όπως τον κατάντησαν οι ρυπαροί πολιτικοί, οι δολοφόνοι οικονομολόγοι, οι ανάλγητοι επιχειρηματίες, οι Φαρισαίοι ιερείς και οι χρήσιμοι ηλίθιοι, που συντηρούν όλους αυτούς και τους ψηφίζουν. Οικονομία, πολιτική, θρησκεία θα παραδώσουν μιά ανθρωπότητα - σκουπιδαριό, στο μέλλον που θα έρθει για να τα σαρώσει όλα, με μια καινούργια βαρβαρότητα. Μας καίνε, μας πνίγουν, μας σκοτώνουν, καταστρέφουν τ' αδέλφια μας τα δέντρα, δολοφονούν τ' αδέλφια μας τα ζώα, τα πουλιά, προετοιμάζουν έναν κόσμο απολυμασμένο από ένστικτα και πρωτεϊκές μνήμες. Κι εμείς γελάμε! Επιδιώκουμε αυτό το κάτι ευχάριστο. Ακόμα και οι κηδείες μας καταβροχθίζονται από το ναζιστικό λαΐφ-σταΐλ. Τι μετρική ''σύμπτωση'': χάΐλ Χίτλερ-λάΐφ στάιλ. Τρελό γέλιο. Ελάτε στην παράστασή μας και σας εγγυόμαστε ότι θα δείτε μια τρελή κωμωδία, στ' αλήθεια! Το γέλιο είναι ο τρόπος μας να ξορκίζουμε τον εαυτό μας. Η τραγωδία φοράει το σκουφί της κωμωδίας και σας υποδέχεται στο τραινάκι του τρόμου. Ένα όχημα της ανθρωπότητας τυφλό, χωρίς μηχανοδηγό, ορμάει προς το άγνωστο μέλλον με τρανταχτά γέλια, που θυμίζουν ιαχές πολέμου, επιληψίες γηπέδων ή διαμαρτυρίες των νεκρών μας, που είναι οι μόνοι που ακόμα αντιστέκονται.

Σωτήρης Χατζάκης
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 30, 2024, 23:47:26 μμ by dk »

Αποσυνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30840
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2659 στις: Φεβρουάριος 13, 2024, 00:21:54 πμ »
"Ντίνος Χριστιανόπουλος - Το ταγκαλάκι" στον Πολυχώρο Vault

Μελενίκου 26, Βοτανικός
Τηλ.: 2130356472 - 6945993870



Κείμενο - σκηνοθεσία: Αντώνης Μποσκοΐτης
Μουσική: Γιώργης Χριστοδούλου
Τραγούδι: Παντελής Θεοχαρίδης (Γιώργη Χριστοδούλου - Θωμά Κοροβίνη)
Παίζουν: Χάρης Φλέουρας - Αντώνης Μποσκοΐτης

Λίγα λόγια για το έργο...

Μια παράσταση για τον αιρετικό ποιητή Ντίνο Χριστιανόπουλο έτσι όπως τον γνώρισε και τον «σχεδίασε» ο interviewer του, Αντώνης Μποσκοΐτης

Ντίνος Χριστιανόπουλος, ο μεγάλος ποιητής και ο άνθρωπος των αντιφάσεων. Αυτές είναι οι δύο όψεις του που αναδεικνύονται μέσα από το καινούργιο θεατρικό έργο του δημοσιογράφου, κινηματογραφιστή και συγγραφέα Αντώνη Μποσκοΐτη.

Το έργο αποτελεί θεατροποίηση μίας συνέντευξης επικών διαστάσεων που είχε παραχωρήσει ο Ντίνος Χριστιανόπουλος στον Αντώνη Μποσκοΐτη το 2013 και που είχε κάνει μεγάλη αίσθηση κατά την πρώτη δημοσίευση της την επόμενη μέρα του θανάτου του ποιητή.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 30, 2024, 23:48:16 μμ by dk »