Αποστολέας Θέμα: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες  (Αναγνώστηκε 536881 φορές)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28701
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2220 στις: Ιανουάριος 21, 2020, 00:48:53 πμ »
''10 Μικροί Νέγροι'' στο Θέατρο Νέος Ακάδημος

Ιπποκράτους 17 & Ακαδημίας, Κέντρο
Τηλ.: 2103625119



Συγγραφέας: Αγκάθα Κρίστι
Μετάφραση: Αντώνης Γαλέος
Σκηνοθεσία: Ρέινα Σ. Εσκενάζυ
Διανομή (με αλφαβητική σειρά): Αργύρης Αγγέλου, Παύλος Ευαγγελόπουλος, Βασίλης Ευταξόπουλος, Άρης Λεμπεσόπουλος, Νικόλας Μπράβος, Γωγώ Μπρέμπου, Πολυξένη Μυλωνά, Δημήτρης Ραφαήλος, Φίλιππος Σοφιανός, Τζούλι Τσόλκα

Λίγα λόγια για το έργο...

1 Απομονωμένο Νησί
10 Άγνωστοι μεταξύ τους Άνθρωποι
1 Παιδικό Ποιηματάκι
10 σκοτεινές ιστορίες από το παρελθόν…

Οι «10 Μικροί Νέγροι» κυκλοφόρησαν στο εξωτερικό για πρώτη φορά το 1939 και στη συνέχεια παίχτηκαν στο θέατρο και τον κινηματογράφο με τεράστια επιτυχία, καθώς η συναρπαστική και ταυτόχρονα συγκινητική πλοκή κρατά καθηλωμένο το κοινό από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό.

Στην βρετανική ακτή του Ντέβον, υπάρχει ένα ιδιόκτητο νησάκι, που λόγω της μορφής του ονομάζεται «Το Νησί του Νέγρου». Ο αρχικός ιδιοκτήτης του, ένας πάμπλουτος Αμερικάνος, έχει χτίσει σε αυτό μία υπέροχη έπαυλη. Ο τωρινός ιδιοκτήτης αποτελεί μυστήριο, καθώς υπάρχουν μόνο συγκεχυμένες πληροφορίες γι’ αυτόν.

10 άνθρωποι που δε γνωρίζονται και που φαινομενικά δεν έχουν κανένα κοινό στοιχείο μεταξύ τους, προσκαλούνται να περάσουν ένα Σαββατοκύριακο στην έπαυλη. Η μόνη πρόσβαση στο νησί γίνεται με βάρκα, ο βαρκάρης είναι ο μόνος άνθρωπος που μπορεί να πηγαινοέρχεται όταν ο καιρός είναι καλός. Όλοι όσοι βρίσκονται στην έπαυλη, ενημερώνονται από το πρώτο βράδυ πως θεωρούνται ένοχοι (ο καθένας) για ένα έγκλημα που έχει μείνει κρυφό και για το οποίο έχουν καταφέρει να μείνουν ατιμώρητοι από την ανθρώπινη δικαιοσύνη.

Καθώς ο καιρός χαλάει και τα μαύρα σύννεφα της καιταιγίδας καλύπτουν απειλητικά το νησί, οι 10 άνθρωποι που βρίσκονται στην έπαυλη δεν μπορούν να ξεφύγουν. Το μυστήριο για το ποιος τους κάλεσε εκεί, παύει να τους απασχολεί όταν ξαφνικά ο πρώτος από αυτούς «πέφτει» νεκρός. Η αρχή μιας σειράς μυστήριων θανάτων, που φαίνεται να είναι εμπνευσμένοι από ένα παλιό παιδικό ποίημα, ωθεί τον φόβο και τις υποψίες στα άκρα!

Ποιος είναι άραγε ο επόμενος; Και ποιος είναι αυτός που έχει πάρει τον νόμο στα χέρια του και, στυγνά, τιμωρεί με θάνατο;

... η συνέχεια επί σκηνής... και σσσσσσσσσςςςςς μην ψιθυρίσετε το τέλος σε κανένα!

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28701
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2221 στις: Ιανουάριος 21, 2020, 23:17:25 μμ »
''Το μέλλον είναι αποκλειστικά δικό μας'' στο Θέατρο Ριάλτο - «Αλέκος Αλεξανδράκης»

Κυψέλης 54, Κυψέλη
Τηλ.: 2114107764



Κείμενο: Παύλος Μάτεσις
Σκηνοθεσία: Φώτης Σπύρος
Παίζουν: Φώτης Σπύρος, Φανή Γέμτου, Νίκος Χρηστίδης

Λίγα λόγια για το έργο...

Πρόκειται για μια μαύρη κωμωδία, έργο της ενδιάμεσης περιόδου του συγγραφέα (1980-1984), γραμμένο το 1983 μετά την "Τελετή" (1982). Στη σπαρταριστή αυτή, ανορθόδοξη κωμωδία, τη σουρεαλιστικά επίκαιρη, ο μοναδικός Μάτεσις καυτηριάζει με πανέξυπνο τρόπο τον μικροαστισμό, την υποκρισία και την απάθεια με την οποία αντιμετωπίζουμε όσα επειγόντως μας αφορούν...

Τρία φριχτά πρόσωπα, η μαμά, ο μπαμπάς και ο γιος, παίρνουν τη βόλτα τους στο πάρκο με τελικό προορισμό το τσίρκο. Μαζί με τη βόλτα τους, παίρνουν αμπάριζα τις αξίες, τα ήθη, τα πιστεύω και ό,τι άλλο έχει την ατυχία να βρεθεί στον δρόμο τους, καθώς η μαμά και μπαμπάς βρίσκουν την ευκαιρία να γαλουχήσουν το παιδί τους στα ιδεώδη του εκφυλισμένου μικροαστισμού. Το διδάσκουν πώς να βασανίζει, να σκοτώνει, να καταπατά και γενικώς να νοιάζεται μόνο για τον εαυτό του. Κυρίως του διδάσκουν ότι η μοναδική υποχρέωση που έχει προς τους συνανθρώπους του είναι να απαιτεί και να επιβάλλει με κάθε μέσο τα δικαιώματα του: τα οποία και πάλι είναι να τρώει μέχρι σκασμού, να καταπατά τον θεϊκό και ανθρώπινο νόμο και να πράττει τα πάντα -τα πάντα όμως- για το προσωπικό του συμφέρον. Μόνο τότε το μέλλον θα είναι δικό του... Για να το θέσουμε πιο σωστά, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΔΙΚΟ ΤΟΥ. Αυτό έχει σημασία...

Μια παράσταση που θα μας εξοργίσει με το πόσο μας αφορά και το πόσο, μας πήρανε χαμπάρι. Αν σας αρέσει να σας χαϊδεύουν τα αυτιά… μην έρθετε. Αν σας αρέσει να χαϊδεύετε αυτιά... μην έρθετε. Αν έχετε αυτιά και μάτια που κάνουν σωστά την δουλειά τους… καλωσορίσατε… σ’ έναν απρόσμενο και κωμικό περίπατο.

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28701
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2222 στις: Ιανουάριος 22, 2020, 19:38:36 μμ »
"Κατανόησέ με ή σε καταβροχθίζω" στον Πολυχώρο Vault

Μελενίκου 26, Βοτανικός
Τηλ.: 2130356472 - 6945993870



Επιλογή, τελική μορφή κειμένων, σκηνοθεσία: Κοραής Δαμάτης
Έρευνα για την επιμέλεια κειμένων: Κοραής Δαμάτης & Θεατρική Ομάδα Ανδρομέδα
Ηθοποιοί: Φανή Γρύλλη, Αντώνης Καραθανασόπουλος, Ντίνα Κούκου, Δημήτρης Μακρής, Σοφία Ρούβα, Γιάννης Τριαντάκης, Αναστασία Τσούτση
Φωνές: Περικλής Μοσχολιδάκης, Κοραής Δαμάτης και οι μικροί Αθανασία Γκόγκα, Μαρίνος Παπαγεωργίου

Λίγα λόγια για το έργο...

«Στο μέλλον θα πρέπει να λογοδοτήσουμε στα παιδιά μας όχι τόσο για τις άσχημες πράξεις των κακών ανθρώπων, όσο για την αποτρόπαιη σιωπή των καλών»....

Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ

Το έργο βασίζεται σε μαρτυρίες παιδιών απ’ όλον τον κόσμο, στοιχεία από έγκυρους οργανισμούς, γραπτά σημαντικών ανθρώπων για το παιδί, ιστορικά ντοκουμέντα των τελευταίων εβδομήντα ετών, μαζί με αναφορές σε στατιστικές, συγκρίσεις και έρευνες πάνω στον γενικό όρο κακοποίηση του παιδιού, αλλά και στις άπειρες υποδιαιρέσεις του.

Μαρτυρίες παιδιών απ’ όλον τον κόσμο για την πολλαπλής μορφής κακοποίησή τους.

Παρόλο που, κατά γενική ομολογία, έχει βελτιωθεί το επίπεδο ζωής των παιδιών σε σχέση με το παρελθόν, υπάρχουν ακόμη εκατομμύρια παιδιά που ζούνε σε τραγικά άσχημες συνθήκες.

Σύμφωνα με τη Διεθνή Οργάνωση Εργασίας, 168 εκατομμύρια παιδιά -το ένα στα δέκα παγκοσμίως- εργάζονται στους τομείς της γεωργίας, στις κατασκευές, τη βιοτεχνία και τη βαριά βιομηχανία, αμειβόμενα με ψίχουλα.

Παιδιά ζητιανεύουν όλη μέρα στους δρόμους προκειμένου να εξασφαλίσουν τα απαραίτητα για να ζήσουν.

Παιδιά πρόσφυγες αφήνουν μια εμπόλεμη ζώνη προσπαθώντας με δυσκολία να επιβιώσουν και να ενταχθούν σε ένα ξένο γι’ αυτά κοινωνικό σύνολο.

Παιδιά του τρίτου κόσμου πεθαίνουν καθημερινά από την ασιτία και από επιδημίες.

Παιδιά στρατολογούνται χωρίς τη θέλησή τους βιώνοντας καθημερινά απάνθρωπες καταστάσεις.

Παιδιά πέφτουν θύματα βίαιης και σκληρής μεταχείρισης είτε από τους ίδιους τους γονείς, είτε από συγγενείς, είτε από διάφορα εγκληματικά κυκλώματα.                       

Παιδιά δέχονται μορφές κακομεταχείρισης μέσα σε διάφορα ιδρύματα από τους υπαλλήλους που εργάζονται εκεί.

Παιδιά έχουν τιμωρηθεί με βάναυσο τρόπο, έχουν υποστεί ξυλοδαρμό, έχουν διωχθεί από το σπίτι, έχουν γίνει αποδέκτες απειλών και μόνιμου εκφοβισμού.

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28701
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2223 στις: Ιανουάριος 23, 2020, 23:02:00 μμ »
"Ράφτης Κυριών" στο Θέατρο Προσκήνιο

Καπνοκοπτηρίου 8 & Στουρνάρη, Εξάρχεια
Τηλ.: 2108252242-3



Συγγραφέας: Ζωρζ Φεντώ (Georges Feydeau)
Μετάφραση - Σκηνοθεσία: Γιάννης Μπέζος
Παίζουν: Γιάννης Μπέζος, Τάσος Γιαννόπουλος, Ελένη Ουζουνίδου, Άννα Κουτσαφτίκη, Γιάννα Παπαγεωργίου, Λεωνίδας Μαράκης, Θανάσης Ισιδώρου, Κωνσταντίνα Νταντάμη, Ντένια Στασινοπούλου

Λίγα λόγια για το έργο...

Για πρώτη φορά ο ανατρεπτικός λόγος και το εκρηκτικό χιούμορ του Ζωρζ Φεντώ συναντούν τη μουσική, σε πρωτότυπη σύνθεση του Φοίβου Δεληβοριά.

Ο «Ράφτης Κυριών», το διασημότερο έργο του Φεντώ, είναι κλασική, εξαιρετικά απολαυστική κωμωδία, γεμάτη απρόοπτα, έξυπνο χιούμορ και καταιγιστική δράση. Η συζυγική απιστία γίνεται το εργαλείο για να σατιριστούν η υποκρισία, η σεμνοτυφία και τα μικροαστικά ήθη δημιουγώντας την εικόνα της απόλυτης φάρσας.

Σημείωμα Γιάννη Μπέζου:

«Τα έργα του Ζωρζ Φεντώ. Όσο "επιφανειακά" και "αντιπνευματικά" φαίνονται, τόσο απαιτητικά είναι στη σκηνική τους πραγμάτωση. Η φάρσα, αυτό το υποείδος της κωμωδίας, που αντιμετωπίζεται συνήθως με απαξιωτικό τρόπο από καλλιτέχνες και καλλιτεχνίζοντες, είναι ο χώρος που ο ηθοποιός οφείλει να γίνει δημιουργός και ποιητής ενός χρόνου που την ίδια στιγμή θα τον συμμεριστεί το κοινό. Στόχος είναι το γέλιο το πρωτόγονο. Δηλαδή η μεγάλη μας παρηγοριά.»

Φοίβος Δεληβοριάς:

«Το θέατρο των τελευταίων 20 χρόνων δεν ξέρει τι ακριβώς να κάνει με την κωμωδία, ιδιαίτερα την κλασική. Τα πάντα επιστρατεύτηκαν: η αποδόμηση, η καρτουνίστικη υπερβολή, η αποστασιοποίηση, η «δεύτερη ανάγνωση». Κι όμως, το είδος δύο πράγματα χρειάζεται: το σώμα και τη γλώσσα. Ο Μπέζος είναι από τους λίγους που το θυμούνται και το υπηρετούν ταπεινά. Είναι γνήσιος, ενστικτώδης κωμικός της μεγάλης μεσογειακής μεταπολεμικής παράδοσης. Συνεργαστήκαμε σε νεοελληνική κωμωδία και θαύμασα το γούστο και την ακρίβειά του, αλλά και τον εφηβικό χαρακτήρα του. Ανυπομονώ για τον Φεντώ του. Σκέφτομαι ήδη το Παρίσι μιας εποχής, έτσι όπως θα το νοσταλγούσαν κάποτε δικοί μας κωμικοί και συγγραφείς. Με τα σκαμπρόζικα τραγουδάκια που μιλούσαν για το αθώο ψέμα του παράνομου έρωτα και το δικαίωναν μέσα απ’ το χιούμορ. Τέτοια θα προσπαθήσω να κάνω και τον ευχαριστώ ξανά για την πρόσκληση.»

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28701
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2224 στις: Ιανουάριος 25, 2020, 19:26:02 μμ »
''Χάρολντ και Μοντ'' στο Θέατρο Νέος Ακάδημος

Ιπποκράτους 17 & Ακαδημίας, Κέντρο
Τηλ.: 2103625119



Συγγραφέας: Κόλιν Χίγκινς
Μετάφραση: Αντώνης Γαλέος
Σκηνοθεσία: Σωτήρης Χατζάκης
Παίζουν: Τάνια Τσανακλίδου, Θανάσης Τσαλταμπάσης, Αλεξάνδρα Παλαιολόγου, Βασίλης Χαλακατεβάκης, Ελένη Βαΐτσου, Αλέξανδρος Χούντας, Ειρήνη Κότσιφα, Διονύσης Στραβοράβδης

Λίγα λόγια για το έργο...

Ένα έπος για τον έρωτα και τη μοναξιά, για τις σχέσεις των σημερινών νέων με την παλιότερη γενιά, για την έλλειψη επικοινωνίας και τη μανία των ανθρώπων να χτίζουν τοίχους απομόνωσης και αδιέξοδα, ξεχνώντας πως η αγάπη είναι ο δρόμος... Μια υπέροχη, ευαίσθητη κι ανθρώπινη ιστορία. Μια αγάπη πέρα από τα όρια του χρόνου και της κοινωνίας. Ένας από τους πιο αναπάντεχους κι ειλικρινείς έρωτες, που έχει αγγίξει την ψυχή του κοινού όποτε και όπου και αν ανέβηκε.

Το έργο αναφέρεται στην τρυφερή και παράλληλα συγκινητική σχέση που συνδέει τον αυτοκαταστροφικό και εύπορο νεαρό Χάρολντ και την ογδοντάχρονη «αναρχική» απελευθερωμένη Μοντ, που τελικά τον συμφιλιώνει με τη ζωή. Το κορμί του Χάρολντ κρύβει την ψυχή ενός γερασμένου ανθρώπου, ενώ, πίσω από τα γερασμένα χαρακτηριστικά της Μοντ, χαμογελά ένα ζωηρό κοριτσάκι.

Αυτή η γέφυρα επικοινωνίας δύο μακρινών μεταξύ τους γενεών γίνεται ένας ύμνος για τη ζωή που σφύζει από αγάπη, αυθορμητισμό και ζωντάνια. Η Μοντ καταφέρνει να μεταδώσει αισιοδοξία και πίστη σ' ένα νέο παιδί που αδυνατεί να προσαρμοστεί στο περιβάλλον του. Ο Χάρολντ μαθαίνει να γελάει, να τραγουδάει, να χορεύει, να σκέφτεται αυθόρμητα, να αποδέχεται και να γνωρίζει τον εαυτό του.

Καθένας από τους δυο τους, έχει κάνει τον μισό δρόμο που τον χωρίζει από τον άλλο. Οι δυο τους, όταν είναι μαζί, αποτελούν ένα πλήρες ον. Γιατί… η αγάπη είναι ο δρόμος!!!

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28701
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2225 στις: Ιανουάριος 26, 2020, 09:23:13 πμ »
''Η καλύβα του μπαρμπα-Θωμά'' στο Θέατρο Χυτήριο

Ιερά Οδός 44, Γκάζι
Τηλ.: 2103412313



Συγγραφέας: Χάριετ Μπίτσερ Στόου
Σκηνοθεσία: Αθανασία Καλογιάννη
Θεατρική Διασκευή: Κωνσταντίνος Θάνος
Ηθοποιοί: Γιώργος Γερωνυμάκης, Αλεξάνδρα Κολαϊτη, Ορνέλα Λούτη, Δημήτρης Παπανικολάου, Κυριακή Στούρου, Νικόλαος Φραγκιουδάκης

Λίγα λόγια για το έργο...

"Η καλύβα του μπαρμπα-Θωμά" το κλασσικό αριστούργημα της Χάριετ Μπίτσερ Στόου αποτελεί ένα βιβλίο-ευαγγέλιο για τα πολιτικά και κοινωνικά δικαιώματα του ανθρώπου.

Μέσα από την εξαίσια πλοκή του και χρησιμοποιώντας την νέα τεχνολογία του 3D Mapping (τρισδιάστατη προβολή) θίγονται οι διαχρονικές αξίες της ελευθερίας, της αγάπης προς τον συνάνθρωπο, η αγνή πίστη στον Θεό, η καρτερικότητα και η θυσία.

Η φετινή μας θεατρική πρόταση θίγει με τρόπο απλό αλλά όχι απλοϊκό το θέμα του ρατσισμού, που μετά από σχεδόν δύο αιώνες, δείχνει να είναι πιο επίκαιρο από ποτέ.

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28701
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2226 στις: Ιανουάριος 26, 2020, 09:43:07 πμ »
''7 Αναζητήσεις: Η ιστορία της Ελλάδας μέσα απο τις ραδιοφωνικές αναζητήσεις του Ερυθρού Σταυρού'' στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Ηρώων Πολυτεχνείου & Βασ. Γεωργίου, Πειραιάς
Τηλ.: 2104143310-20



Το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά πιστό στην προσπάθειά του για την ανάδειξη του νεοελληνικού έργου αλλά και την ανάδειξη της ιστορικότητας της ελληνικής ταυτότητας παρουσιάζει την παράσταση 7 αναζητήσεις, η ιστορία της Ελλάδας μέσα απο τις ραδιοφωνικές αναζητήσεις του Ερυθρού Σταυρού.

Με πρωτοβουλία του καλλιτεχνικού διευθυντή Νίκου Διαμαντή ανατέθηκε σε 7 σημαντικούς έλληνες θεατρικούς συγγραφείς να γράψουν κείμενα εμπνευσμένα από τις συγκλονιστικές ραδιοφωνικές αναζητήσεις του Ερυθρού Σταυρού.

Μιας εκπομπής που έχει χαραχθεί στη μνήμη των ελλήνων ακροατών ως υπενθύμιση ανθρώπων που χάθηκαν στο ρεύμα της ιστορίας. Από τα τέλη της δεκαετίας του ’70, οι αναζητήσεις προσώπων μέσω του ελληνικού Ερυθρού Σταυρού μεταδίδονταν καθημερινά στο ραδιόφωνο.

ΟΙ 7 συγγραφείς καλούνται να θυμηθούν και να πάρω το νήμα από την τελευταία φράση της ιστορικής εκπομπής «Έκτοτε τα ίχνη του χάνονται. Όποιος γνωρίζει κάτι παρακαλείται να.....»

Για τις «7 Αναζητήσεις» λοιπόν:

7 σημαντικοί θεατρικοί συγγραφείς δημιουργούν 7 μονοπάτια αναζήτησης παρέα με 7 σκηνοθέτες οι οποίοι συνομιλούν με 7 ηθοποιούς, σε 7 αφηγήσεις ζωής που σκιαγραφούν την ιστορία της σύγχρονης Ελλάδας.

Γιατί άνθρωποι αναζητούν ανθρώπους. Μέλη της οικογένειας τους, συγγενείς φίλους… Πόλεμος, μετανάστευση, εξαφάνιση, αιχμαλωσία, προσφυγιά… Κοινές πορείες που σταμάτησαν. Ανθρωποι χάθηκαν, εξαφανίστηκαν…

Η αναζήτηση τους συμπίπτει με την ιστορία της Ελλάδας μέσα από τα μάτια ανθρώπων που έχασαν την ελευθερία τους, την πατρίδα τους, την οικογένειά τους, τη ζωή τους…

Αναμνήσεις, αναζητήσεις, ερωτήματα και τελικά συγκλονιστικές μαρτυρίες.

Λίγα λόγια για τα έργα...

1. 1920 / Άκης Δήμου: "Erasmia Dolores"
Σκηνοθεσία: Χάρης Πεχλιβανίδης. Ερμηνεύει η Άννα Φόνσου

Μια γυναίκα. Ένας δρόμος, ο δρόμος της. Από την κατεστραμμένη Σμύρνη του 1922 στο Χαλέπι, κι από κει σε όλη την Ευρώπη. Στη σκιά ενός άντρα. Που δεν θα μάθει ποτέ αν ήταν ο άντρας της ζωής της.

2. Εμφύλιος /Γιάννης Τσίρος: "Ειρήνη"
Σκηνοθεσία: Ηλέκτρα Ελληνικιώτη. Ερμηνεύει ο Λεωνίδας Κακούρης

Η αναζήτηση της Ειρήνης μοιάζει ανέλπιδη. Όλα δείχνουν ότι έχει χαθεί σε δίνες μίσους, πολέμου κι αίματος. Και πάντα είμαστε κι εμείς πληγωμένοι. Και πάντα μας λείπει. Η αναζήτηση της Ειρήνης είναι το μόνο που μας μένει. Ακόμα κι ανέλπιδη, η αναζήτησή της δημιουργεί ελπίδα.

3. Δεκαετία του ‘60 / Μάκης Τσίτας: "Ούτε μέρα"
Σκηνοθεσία: Προμηθέας Αλειφερόπουλος. Ερμηνεύει η Ηρώ Μπέζου

Μια Ελληνίδα τραγουδίστρια, που κάνει καριέρα στη Γερμανία έχοντας αλλάξει το όνομά της, μαθαίνει  ότι η οικογένειά της την ψάχνει μέσω των Αναζητήσεων του Ερυθρού Σταυρού. Μνήμες και φαντάσματα του παρελθόντος ταράζουν τη ζωή της. Θέλει να τους ξαναβρεί ή μήπως όχι;

4. Η πληγή της Κύπρου / Στέφανος Δάνδολος: "Τρίτη βράδυ στην άκρη του κόσμου".
Σκηνοθεσία: Μαρία Σάββα. Ερμηνεύει η Κατερίνα Διδασκάλου

Μία γυναίκα μόνη, στην άκρη του κόσμου. Όπου άκρη του κόσμου είναι η απέραντη μοναξιά. Μία γυναίκα που θα μπορούσε να είναι κάθε γυναίκα, και κάθε άντρας, και κάθε παιδί. Μία γυναίκα που ζει με τη μνήμη.

5. Δεκαετία ‘90 /Θανάσης Χειμωνάς: "Ο στοργικός πατέρας"
Σκηνοθεσία: Νάνσυ Μπούκλη. Ερμηνεύει ο Αλέξανδρος Μυλωνάς

Ένας στοργικός πατέρας αναζητεί τον Δημητράκη του. Θυμίζοντάς μας πως τίποτα δεν είναι αυτό που φαίνεται.

6. Η εγκατάσταση /Ρούλα Γεωργακοπούλου: "Η προβοσκίδα"
Σκηνοθεσία: Θοδωρής Γκόνης. Ερμηνεύει η Ρηνιώ Κυριαζή

Αναζητώντας καλύτερους όρους ζωής, ο εσωτερικός πόλεμος με το οικείο είναι αναπόφευκτος. “Η Προβοσκίδα” είναι το δράμα της εγκατάστασης.

7. Η μετανάστευση /Γιώργος Σκαμπαρδώνης: "Ο Ιατροδικαστής"
Σκηνοθεσία: Θανάσης Χαλκιάς. Ερμηνεύει ο  Μάνος Βακούσης

Ο ιατροδικαστής της Αλεξανδρούπολης μονολογεί για τους τετρακόσιους, ως τώρα, πνιγμένους στον ποταμό Έβρο, που έχει ο ίδιος νεκροτομήσει.

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28701
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2227 στις: Ιανουάριος 27, 2020, 19:54:12 μμ »
''Νούρα, ένα πένθιμο μπλουζ'' στο Θέατρο Διάνα

Ιπποκράτους 7, Αθήνα
Τηλ.: 210-3626596





Πρωτότυπο κείμενο: Βάσια Αργέντη
Σκηνοθεσία: Βάσια Αργέντη
Πρωτότυπη μουσική: Ανδρέας Καρανίκας
Παίζουν: Μαριάννα Τουμασάτου, Ανδριάνα Μπάμπαλη, Γιάννης Χαντέλης, Θεώνη Φύτρου, Δανάη Αλυσανδράτου

Λίγα λόγια για το έργο...

Η ηθική τελειότητα μοιάζει να είναι ο οδηγός στη ζωή του ενός ήρωα (Αλέξανδρος), αλλά δυστυχώς η ζωή πολλές φορές μας γεμίζει ψευδαισθήσεις προερχόμενες από το συλλογικό ασυνείδητο που δεν μπορούμε να τις διαχειριστούμε και σε έναν τέτοιο σκόπελο σκοντάφτει ο Αλέξανδρος. Παράλληλα, οι κεντρικές ηρωίδες μας (Μητέρα της Νούρα και η Νούρα) αποζητούν, όχι το δυτικό όνειρο όπως κάνουν οι μετανάστες, αλλά μία ανθρώπινη ζωή.

Μια ζωή δίχως διώξεις, εγκλήματα και πολέμους. Όπως λέει, η Νούρα μας: «μαμά στις χούφτες μου έχω φυλάξει λίγο ήλιο». Αυτόν τον ήλιο αποζητούν. Στο έργο αυτό μας παρουσιάζεται μία διπλή Οδύσσεια: Του δυτικού ανθρώπου που τα έχει «όλα» και στέκεται θύμα αυτής της ιδανικής συνθήκης και των προσφύγων που, η ζωή τους μοιάζει το απόβλητο ενός συστήματος που δεν δείχνει στάλα συμπόνιας.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 27, 2020, 23:51:35 μμ by dk »

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28701
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2228 στις: Ιανουάριος 28, 2020, 19:40:37 μμ »
''Ο άλλος (L’ autre)'' στο Θέατρο Μικρό Χορν

Αμερικής 10, Κολωνάκι
Τηλ.: 2118005141



Συγγραφέας: Florian Zeller
Μετάφραση: Νίκος Γιαλελής
Σκηνοθεσία: Αικατερίνη Παπαγεωργίου
Πρωταγωνιστούν (αλφαβητικά): Λεωνίδας Καλφαγιάννης, Κωνσταντίνος Κάππας, Μαριάννα Πολυχρονίδη

Λίγα λόγια για το έργο...

Εκείνος, εκείνη και ο άλλος. Μία «υποθετικά» καθημερινή ιστορία που αμφισβητεί τον εαυτό της ισορροπώντας ανάμεσα στην πραγματικότητα και το φανταστικό.

Ποιους κανόνες πρέπει να ακουλουθήσει το ζευγάρι για να μην καταστρέψει τη σχέση του; Πόσο «μαζί» πρέπει να ζει για να είναι για πάντα μαζί; Πρέπει να λένε αλήθειες; Πόσο θα συνεχίσει να αγαπάει ο ένας τον άλλον μετά από κάποια χρόνια όταν η οικειότητα φέρει ρωγμές και το ειρωνικό χιούμορ αντικαταστήσει το αυθόρμητο πείραγμα; Τι θα μπορούσε να γίνει εάν... βρισκόταν η ιδανική ισορροπία ανάμεσα στον κυνισμό και τον ρομαντισμό και αν οι σχέσεις δεν είναι απαραίτητα καταδικασμένες; Πόσο μπορεί να πληγώσει εκείνος εκείνην και πόσο εκείνη, εκείνον; Πόσο άγρια μπορεί να γίνει μία σχέση αγάπης αν η αλήθεια ειπωνόταν άφοβα και η σταθερότητα δεν ήταν αυτοσκοπός;

Και αν τελικά φανεί «ο άλλος»; Θα είναι κάποιος ξένος ή μήπως ένας άλλος εαυτός;

Και τι θα είναι πιο τρομακτικό; Να είσαι μόνος με τον εαυτό σου ή μήπως με έναν άλλον;

Μία ιστορία για το παράδοξο των σχέσεων, των σκέψεων, της φθοράς, της απιστίας και του αγνώστου «άλλου».

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28701
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #2229 στις: Ιανουάριος 30, 2020, 14:22:17 μμ »
''Ο θάνατος του εμποράκου'' στο Θέατρο Εμπορικόν

Σαρρή 11, Ψυρρή
Τηλ.: 2103211750''



Συγγραφέας: Άρθουρ Μίλλερ
Μετάφραση - Δραματουργική επεξεργασία: Γιώργος Σκεύας
Σκηνοθεσία: Γιώργος Σκεύας
Πρωταγωνιστούν: Δημήτρης Καταλειφός, Μαρία Καλλιμάνη, Γιώργος Νούσης, Γιώργος Ζιόβας, Χρήστος Ευθυμίου, Χαρά Μάτα Γιαννάτου, Τάσος Λέκκας, Δημήτρης Αποστολόπουλος, Γιώργος Πατεράκης, Χρύσα Γκινίκη, Ιοκάστη-Aγαύη Παπανικολάου

Λίγα λόγια για το έργο...

Ο θάνατος του εμποράκου» είναι η ιστορία του Γουίλλυ Λόμαν, ενός ηλικιωμένου πωλητή, ενός περιοδεύοντος πλασιέ, που έφαγε τα πόδια του στο δρόμο και τώρα αισθάνεται ότι είναι άχρηστος. Πάντα υπήρχε κάτι το “ασταθές” στον χαρακτήρα του και τη δουλειά του. Αλλά ξαφνικά αυτή η “αστάθεια“ γίνεται καθολική και τον συντρίβει. Όταν ήταν νέος, φαινόταν ορμητικός, ευχαριστιόταν την συναναστροφή με τους άλλους ανθρώπους -το αστείο, το πείραγμα, τη δουλειά.

Στις αρχές των εξήντα του χρόνων, ο Γουίλλυ βλέπει τη δουλειά του να πηγαίνει χειρότερα από ποτέ. Το ζωηρό βήμα έφυγε και μαζί το χαμόγελο από το πρόσωπό του και η εγκάρδια ζεστασιά από την προσωπικότητά του. Είναι τελειωμένος. Η ζωή του στοίχειωσε και τον πρόλαβε.

Ξαφνικά δεν είναι τίποτα. Κανένας δεν τον ξέρει πια. Στήριξε όλη του την πορεία πάνω στην άποψη ότι αν οι άλλοι σε συμπαθούν, είναι σίγουρο ότι θα πετύχεις. Το να είσαι αρεστός, σου εξασφαλίζει την επιτυχία και μπορεί να σε κάνει σπουδαίο. Τις ίδιες ιδέες εμφύσησε και στους δυο γιους του και τώρα περιμένει απ’ αυτούς να εκπληρώσουν όλα όσα ο ίδιος δεν κατάφερε να κάνει στη ζωή του.

Στα όρια της νευρικής κατάπτωσης, αγωνίζεται να αποδείξει στον εαυτό του και στους άλλους πως είχε δίκιο, πως οι αρχές του και όλα όσα πίστευε στη ζωή του ήταν σωστά. Πασχίζοντας να συλλάβει την αιτία που τα πράγματα πήγαν στραβά, βυθίζεται στο παρελθόν. Τα παιχνιδίσματα του νου -οι αναμνήσεις, οι φαντασιώσεις, η ονειροπόληση, οι παραισθήσεις- προσφέρουν ένα απατηλό καταφύγιο από την σκληρή αλήθεια της πραγματικότητας που του είναι αβάσταχτη.

«Ο θάνατος του εμποράκου» θεωρείται το κορυφαίο έργο του συγγραφέα και χάρισε στον Άρθουρ Μίλλερ το βραβείο Πούλιτζερ. Το Αμερικάνικο όνειρο, το κυνήγι του χρήματος, ο καταναλωτισμός και τα υλικά αγαθά, η οικογένεια και οι σχέσεις πατέρα-γιου, ο μύθος της φυγής με στόχο τον γρήγορο πλουτισμό, είναι μερικά από τα θέματα που πραγματεύεται το έργο, καθιστώντας το συγκλονιστικά επίκαιρο στην εποχή μας.