ΑρχικήForumΒοήθειαGalleryΑναζήτησηΣύνδεσηΕγγραφή

Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Μάιος 19, 2019, 18:53:35 μμ

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση

News
Επισκεφθείτε την Φωτογραφική Gallery. Δείτε φωτογραφίες μελών, ψηφίστε και σχολιάστε. Ανεβάστε φωτογραφίες από τα ταξίδια σας!!

Stats
79384 μηνύματα σε 3611 θέματα από 2374 μέλη
Τελευταίο μέλος: george12
+  TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
|-+  Ελεύθερος Χρόνος
| |-+  Εκδηλώσεις - Λογοτεχνία - Τηλεοπτικές Εκπομπές
| | |-+  Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 189 190 [191] 192 193 ... 214 Κάτω Εκτύπωση
Θέμα: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες  (Αναγνώστηκε 471484 φορές)
dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28086



WWW
« Απάντηση #1900 στις: Μάιος 03, 2018, 20:02:36 μμ »

''Βασιλιάς Ιωάννης'' στον Πολυχώρο Vault

Μελενίκου 26, Βοτανικός
Τηλ.: 2130356472 - 6945993870



Συγγραφέας Ουίλιαμ Σαίξπηρ
Σκηνοθέτης Απόστολος Ψαρρός
Ηθοποιοί Ειρήνη Ιωάννου, Παναγιώτης Ιωσηφίδης, Νικολέττα Παναγιώτου, Αποστόλης Ψαρρός

Λίγα λόγια για το έργο...

Η ιστορία βρίσκει τον βασιλιά Ιωάννη τον Ακτήμονα να καταλαμβάνει σφετεριστικά το στέμμα της Αγγλίας γεγονός που εξοργίζει την Λαίδη Κοστάνς, μητέρα του νόμιμου διαδόχου νεαρού Αρθούρου. Η Κοστάνς ξεσηκώνει σε εκστρατεία τον γαλλικό στρατό υπό την καθοδήγηση του βασιλιά Φίλιππου της Γαλλίας. Μέσα σ όλα αυτά η παπική Εκκλησία έρχεται να δράσει ανάμεσα στη διαμάχη αυτή και να καρπωθεί ό,τι μπορεί με βάση πάντα τα συμφέροντα της.

Σε κάθε εποχή υπάρχουν άνθρωποι που προσπαθούν να επιβιώσουν. Πολλές φορές αυτή η προσπάθεια γίνεται υπό αντίξοες συνθήκες, αλλά παρ' όλα αυτά πολύ συχνά στέφεται με επιτυχία. Εκεί όμως που πραγματικά δοκιμάζεται ο χαρακτήρας του ανθρώπου είναι όταν του δίνεται εξουσία... Ίσως να μην διαφθείρει η εξουσία. Ίσως η διαφθορά να είναι προϋπόθεση της εξουσίας. Ο Σαίξπηρ χρησιμοποιεί το ιστορικό πρόσωπο του Ιωάννη του Ακτήμονα (1199-1216), για να θίξει τρία καυτά και επίκαιρα θέματα της εποχής του:

- τη σύγκρουση με την Εκκλησία
- το πως οι ξένοι εισβολείς της αυτοκρατορίας προσπαθούν να ρυθμίσουν την τύχη της
- το πως σφετερίζεται κάποιος τον θρόνο μέσω της οικογένειάς του και του παράγοντα Τύχη.

Ο κινητήριος μοχλός στις πολιτικές πράξεις είναι το ανθρώπινο συμφέρον. Είναι αυτό που βάζει τα γρανάζια της επιβολής της εξουσίας να κινούνται και που μας παρουσιάζει μια ολόκληρη σπουδή στον τρόπο που αντιδρά ο άνθρωπος υπό το καθεστώς πίεσης. Όπως και στη μετάβασή του από υποκινητή σε υποκινούμενο.

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 05, 2018, 21:15:01 μμ από dk » Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28086



WWW
« Απάντηση #1901 στις: Μάιος 04, 2018, 23:59:46 μμ »

''Ο Μισάνθρωπος'' στο Σύγχρονο Θέατρο

Ευμολπιδών 45, Γκάζι
Τηλ.: 2103464380



Συγγραφέας Μολιέρος
Σκηνοθέτης Ιόλη Ανδρεάδη
Ηθοποιοί Μιλτιάδης Φιορέντζης, Βασιλική Τρουφάκου, Θύμιος Κούκιος, Δανάη Επιθυμιάδη, Ορέστης Καρύδας, Μελίνα Θεοχαρίδου

Λίγα λόγια για το έργο...

Έξι ήρωες επί σκηνής, όλοι θύτες και θύματα μιας μακράς, ατομικής και ομαδικής, υποκρισίας με σκοπό το κέρδος των εντυπώσεων και μια καλή θέση στα μάτια των άλλων. Μόνος αντίπαλος με την πραγματικότητα, ο ειλικρινής Άλκηστος. Με την εμμονική του ροπή προς την αλήθεια με κάθε κόστος και κυρίως τον ατελείωτο και ατελέσφορο έρωτά του για τη γοητευτική Σελιμένη, να δεσπόζουν ως πηγές της δυστυχίας του.

Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28086



WWW
« Απάντηση #1902 στις: Μάιος 06, 2018, 01:17:04 πμ »

''Ένας μήνας στην εξοχή'' στο Διάχρονο Θέατρο

Πυθέου 52, Νέος Κόσμος
Τηλ.: 2107233229



Συγγραφέας: Ιβάν Σεργκέγεβιτς Τουργκένιεφ
Διασκευή: Ιβάν Ντοντακόφ
Σκηνοθεσία: Κατερίνα Μαντέλη
Τραγουδά στα ρώσικα η Αλμπίνα Ζαχαριάδου
Ηθοποιοί Μαίρη Βιδάλη, Πέτρος Αποστολόπουλος, Δημήτρης Δρακόπουλος, Βέρα Μακρομαρίδου, Κωνσταντίνος Νιάρχος, Τάσος Μπλάτζιος, Λαμπρινή Λίβα, Ρούλα Αντωνοπούλου, Τάκης Δεληγιάννης

Λίγα λόγια για το έργο...

Στο αγρόκτημα του Αρκάντι Σεργκέγιεβιτς Ισλάγεφ και της Ναταλίας Πετρόβνα, ο έρωτας διακόπτει για λίγο τη ζωή του σπιτιού.

Την γαλήνια, σχεδόν ακίνητη ζωή του αγροκτήματος ταράζει, ένας γεμάτος ζωντάνια δάσκαλος, ο νεαρός Αλεξέι (Δημήτρης Δρακόπουλος), με την Ναταλία (Μαίρη Βιδάλη) να τον ερωτεύεται παράφορα και να ταλαντεύεται ανάμεσα στην αξιοπρέπεια και το πάθος. Οι χαρακτήρες του πολυπρόσωπου αυτού έργου κάνουν τις επώδυνες επιλογές τους, οι επιθυμίες παραμένουν αγιάτρευτες.

Έργο ψυχικών διαθέσεων και μεταπτώσεων, με ποιητική μελαγχολία και ήρωες αληθινούς που κλυδωνίζονται ια λίγο από συναισθηματική αναστάτωση και φλογερά πάθη. Ένα θαυμάσιο ψυχολογικό και ατμοσφαιρικό έργο. Οι θεατές θα παρακολουθήσουν στη σκηνή αυτό το θυελλώδες διάλειμμα στην ήρεμη ζωή των ηρώων.

Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28086



WWW
« Απάντηση #1903 στις: Μάιος 06, 2018, 13:22:05 μμ »

''Η χαμένη τιμή της Καταρίνα Μπλουμ'' στο Studio Mαυρομιχάλη

Μαυρομιχάλη 134, Εξάρχεια
Τηλ.: 2106453330



Συγγραφέας: Χάϊνριχ Μπελ
Σκηνοθεσία: Φώτης Μακρής
Παίζουν: Στέλλα Κρούσκα, Βαγγέλης Στρατηγάκος, Κλεοπάτρα Τολόγκου, Μενέλαος Χαζαράκης

Λίγα λόγια για το έργο...

Την Τετάρτη, 20 Φεβρουαρίου 1974, καθώς το καρναβάλι έχει φτάσει στο απόγειό του, σε μια πόλη της Γερμανίας, μια νέα γυναίκα βγαίνει από το σπίτι της για να πάει σε μια γιορτή. Τέσσερεις μέρες αργότερα, η γυναίκα αυτή παρουσιάζεται σε ένα αστυνομικό τμήμα και ομολογεί ότι πυροβόλησε και σκότωσε έναν δημοσιογράφο.

Η Καταρίνα Μπλουμ είναι μία νέα γυναίκα που ζει στη Δυτική Γερμανία, δουλεύει ως οικιακή βοηθός και δεν ασχολείται με την πολιτική. Γνωρίζει και ερωτεύεται σε ένα πάρτι έναν άντρα καταζητούμενο από την αστυνομία για υποθέσεις ληστείας και αδικημάτων που εμπλέκονται με την τρομοκρατία. Οι δυό τους περνούν τη νύχτα στο σπίτι της και όταν εκείνος φεύγει ξημερώματα, ξεκινά η καταδίωξη της Καταρίνα από τους κρατικούς μηχανισμούς και από τον Τύπο. Η προσωπική της ζωή γίνεται εξώφυλλο, η προσωπικότητά της ευτελίζεται και υφίσταται τον κανιβαλισμό των ΜΜΕ και του κράτους. Στο τέλος, όμως, θα πάρει την εκδίκηση της.

Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28086



WWW
« Απάντηση #1904 στις: Μάιος 07, 2018, 23:09:14 μμ »

''Το Φιντανάκι'' στην Αυλή του Χυτήριου

Ιερά Οδός 44, Γκάζι
Τηλ.: 2103412313



Συγγραφέας Παντελής Χορν
Σκηνοθέτης Ευτυχία Αργυροπούλου
Ηθοποιοί Μαρία Αντουλινάκη, Ευτυχία Αργυροπούλου, Μάνος Γερωνυμάκης, Αλίκη Ζαχαροπούλου, Παναγιώτης Καρμάτης, Κωνσταντίνος Νιάρχος, Αγγελική Παρδαλίδου

Λίγα λόγια για το έργο...

Η Τούλα, το φιντανάκι, ερωτεύεται το νεαρό  Γιάγκο. Εκείνος όμως προδίδει τον έρωτα της για τα μάτια της όμορφης Εύας, μιας έμπειρης γυναίκας με γνωριμίες που εκείνος μπορεί να εκμεταλλευτεί. Όταν αποκαλύπτεται η εγκυμοσύνη της Τούλας, η κυρά- Κατίνα, μια γυναίκα "ελευθέρων ηθών" θα θελήσει να βοηθήσει το Φιντανάκι και την οικογένειά του, φέρνοντας στην επιφάνεια ηθικά διλήμματα και καταστάσεις που δοκιμάζουν τον χαρακτήρα όλων των ηρώων.

Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28086



WWW
« Απάντηση #1905 στις: Μάιος 09, 2018, 00:43:08 πμ »

''Η μπαλάντα ενός ευαίσθητου δήμιου'' στον Πολυχώρο Vault

Μελενίκου 26, Βοτανικός
Τηλ.: 2130356472 - 6945993870



Συγγραφέας - Σκηνοθέτης Γιάννης Κεντρωτάς
Ηθοποιοί Μάνος Κανναβός, Φίλιππος Λούβαρης, Αντώνης Αντωνίου, Φανή Παλιούρα, Πωλ Ζαχαριάδης

Λίγα λόγια για το έργο...

Εδιμβούργο, Σκωτία 1410 μ.Χ.

Για αρκετές δεκαετίες επικρατούσε ειρήνη στο βασίλειο. Οι υπήκοοι του βασιλιά Κένεθ Ε' ζούσαν ήσυχοι και ευτυχισμένοι. Σε γενικές γραμμές αν δεν είχες κολλήσει πανώλη ή λέπρα, ή αν κάποιος δεν σε είχε κατηγορήσει για μαγεία δεν είχες σοβαρά προβλήματα στο κεφάλι σου. Ακόμα όμως και να είχες υπήρχε κάποιος που μπορούσε να σε απαλλάξει από αυτό το βάρος.

Ο Αβελάρδος ήταν δήμιος στο επάγγελμα. Απολάβανε αυτή τη βάρβαρη και απάνθρωπη εργασία; Όχι. Αλλά ήξερε ότι αν δεν την έκανε αυτός κάποιος άλλος θα άρπαζε την ευκαιρία και σίγουρα δεν θα εκτελούσε τα καθήκοντά του με ίδιο σεβασμό και ευαισθησία. Ο βοηθός του από την άλλη, ο Γιουτζίν, έβλεπε τα πράγματα πιο ψυχρά. Για αυτόν τα κεφάλια ήταν ένσημα και αριθμοί κάτι που εκείνος ποτέ δεν είχε παραδεχτεί ανοιχτά κυρίως γιατί δεν γνώριζε τι είναι οι αριθμοί. Ο Ροβέρτος, υφαντουργός στο επάγγελμα χρωστούσε στο βασιλιά 142 σελίνια. Το ποσό ακούγεται μικρό αλλά στην εποχή μας θα αντιστοιχούσε με 137.000.000 σελίνια ένα ποσό που αν και ακούγεται πολύ μεγάλο στην πραγματικότητα είναι ασήμαντο γιατί τα σελίνια δεν έχουν καμία αξία σήμερα. Με όπλο του την πίστη για δικαιοσύνη και με μοναδικό σύμμαχο την σύντροφό του Μαρί ήταν αποφασισμένος να δώσει έναν τελευταίο αγώνα για να γλιτώσει το κεφάλι του από το σκουριασμένο τσεκούρι του δήμιου.

Όμως ο Αβελάρδος -αν και ευαίσθητος- ποτέ δεν έδινε δεύτερη ευκαιρία στους πελάτες του. Σχεδόν ποτέ... Γιατί όταν φτάσει στην αυλή του μια επιστολή υπογεγραμμένη από τον ίδιο τον βασιλιά θα ανατρέψει πολλά από τα πιστεύω του και θα τον φέρει στα αντιμέτωπο με τα μεγαλύτερα διλήμματα της ζωής του.
 
Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28086



WWW
« Απάντηση #1906 στις: Μάιος 09, 2018, 23:58:54 μμ »

''Μετά την Πρόβα'' στο Θέατρο της Οδού Κυκλάδων - «Λευτέρης Βογιατζής»

Κυκλάδων 11 & Κεφαλληνίας, Κυψέλη
Τηλ.: 2108217877



Συγγραφέας Ίνγκμαρ Μπέργκμαν
Σκηνοθέτης Περικλής Μουστάκης
Ηθοποιοί Περικλής Μουστάκης, Μαρία Ναυπλιώτου, Πηνελόπη Τσιλίκα

Λίγα λόγια για το έργο...

Ο ηλικιωμένος σκηνοθέτης Χένρικ Βόγκλερ –όπως και ο ίδιος ο Μπέργκμαν- ανεβάζει για πέμπτη φορά στη ζωή του, το αινιγματικό Ονειρόδραμα του Στρίντμπεργκ. Τον παρακολουθούμε μετά την πρόβα, στη σκηνή του θεάτρου, να σημειώνει τις παρατηρήσεις του. Ξαφνικά εισβάλλει στη σκηνή η Άννα Έγκερμαν, η νεαρή ηθοποιός που παίζει τον ρόλο της Άγκνες -της κόρης του Ίντρα στο Ονειρόδραμα- με το πρόσχημα ότι της είχε πέσει το βραχιόλι της. Γρήγορα, η συζήτηση μεταξύ τους γίνεται έντονη αναδεικνύοντας τη σχέση  σκηνοθέτη-ηθοποιού σε όλη της την εμβέλεια: Ερωτισμός, εγωισμός, ναρκισσισμός, αβυσσαλέες αντιπαλότητες αλλά και αγιάτρευτα τραύματα και ενοχές, έρχονται  στο φως. Στην πορεία, εμφανίζεται στη σκηνή η 46χρονη Ράκελ - η νεκρή πια μητέρα της Άννας και πρώην ερωμένη του σκηνοθέτη- μια ωραία, νευρωσική και αλκοολική γυναίκα. Η ξαφνική εμφάνισή της έρχεται να αναδείξει το στοιχείο της επανάληψης  που κυριαρχεί στη ζωή των ανθρώπων και της δομικής ανασφάλειας του ηθοποιού  στη σκηνή του θεάτρου.

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 05, 2018, 21:16:22 μμ από dk » Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28086



WWW
« Απάντηση #1907 στις: Μάιος 11, 2018, 05:39:39 πμ »

''Αναζητώντας τον Αττίκ'' στο Θέατρο Παλλάς

Βουκουρεστίου 5 (City Link), Κέντρο
Τηλ.: 2103213100



Συγγραφέας Λάμπρος Λιάβας
Σκηνοθέτης Σοφία Σπυράτου
Πρωταγωνιστούν: Κωνσταντίνος Ασπιώτης, Μίνως Θεοχάρης, Αντώνης Καφετζόπουλος, Νάντια Κοντογεώργη, Κατερίνα Παπουτσάκη, Άκης Σακελλαρίου και η μοναδική Ζωζώ Σαπουντζάκη. Μαζί τους οι: Δημήτρης Γαλάνης, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, Χλόη Μάντζαρη, Τζωρτζίνα Παλαιοθόδωρου και οι: Άγγελος Αντωνάκος, Ίρις Κατράκη-Παύλου, Αλέξανδρος Κεϊβανάη, Ειρήνη-Ερωφίλη Κλέπκου, Ανδρέας Λάβνερ, Μπίλιω Μαρνέλλη, Κοσμάς Μεταξόπουλος, Adolfo Lobato Vega

Την ορχήστρα διευθύνει ο Θόδωρος Κοτεπάνος
Παίζουν οι μουσικοί:
Θόδωρος Κοτεπάνος: πιάνο
Μαρίνος Γαλατσινός: κλαρινέτο, φλάουτο, σαξόφωνο (άλτο & βαρύτονο)
Σοφία Μουλακάκη: μπαγιάν
Δημήτρης Τσεκούρας: κοντραμπάσο, κιθάρα
Βαγγέλης Θάνος: κρουστά
Οδυσσέας Ζαφειρόπουλος / Γεώργιος Μανωλάς: βιολί, μαντόλα
Σωτήρης Πέπελας / Απόστολος Καλογιάννης: τρομπέτα

Λίγα λόγια για το έργο...

O Αττίκ και η εποχή του, ήχοι, φωνές, όργανα, μουσικές, μορφές ενός ιδανικού θιάσου. Η αξέχαστη «Μάντρα», η μουσική αυλή των θαυμάτων αναβιώνει μοναδικά αναδεικνύοντας την «μεγάλη τέχνη των μικρών τραγουδιών» που εξακολουθεί να μας αφορά και να μας εμπνέει!

Μια παράσταση που προσκαλεί το σημερινό κοινό ν’ αναβαπτιστεί σε ακριβές μνήμες και αισθήσεις που σφράγισαν την ευαισθησία μας. Μια μουσικοχορευτική αναδρομή χωρίς διάθεση «ρετρό», αλλά με πολύ χιούμορ, σαρκασμό, τρυφερότητα και συγκίνηση. Μελωδίες και στίχοι που επηρέασαν όλους τους κατοπινούς δημιουργούς και συντρόφεψαν γενιές ολόκληρες στους έρωτες, τις χαρές και τις λύπες τους (Ζητάτε να σας πω, Παπαρούνα, Τα νιάτα, Είδα μάτια, Τα τελευταία γιασεμιά κ.ά.).

Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28086



WWW
« Απάντηση #1908 στις: Μάιος 11, 2018, 20:11:29 μμ »

"Η Εβραία - Ο χαφιές" στο Από Μηχανής Θέατρο

Ακαδήμου 13, Μεταξουργείο
Τηλ.: 2105231131



Συγγραφέας: Μπέρτολτ Μπρεχτ
Μετάφραση: Πέτρος Μάρκαρης
Σκηνοθεσία: Ανδρονίκη Χριστάκη
Ηθοποιοί: Μαρλέν Καμίνσκυ, Δώρα Τσίγκα, Θωμάς Καζάσης

Λίγα λόγια για το έργο...

Όταν ο Μπρεχτ έγραφε τα 24 μονόπρακτα, του έργου του "Τρόμος και αθλιότητα του Τρίτου Ράιχ" ήταν εξόριστος (1935-1939) και δεν είχε ακόμα αποκαλυφθεί όλη η φρίκη της φασιστικής εξουσίας. Το αίσθημα όμως μιας βαριάς ατμόσφαιρας στον δημόσιο και ιδιωτικό βίο των ανθρώπων στην Γερμανία ήταν έντονο. Η καταπίεση, η δυσπιστία και η υποκρισία, κυριαρχούσαν σε ένα τοπίο σκοτεινό με έντονη την οσμή του τρόμου. To έργο του Μπρεχτ "Τρόμος και αθλιότητα του Τρίτου Ράιχ" και ειδικά τα δυο μονόπρακτα  Η ΕΒΡΑΙΑ  - Ο ΧΑΦΙΕΣ αφορούν στην ιδιωτική ζωή των ανθρώπων στην Γερμανία το 1935, πριν ακόμη διαφανεί στην κοινωνία αυτό που επρόκειτο να ακολουθήσει.

Ο Χαφιές
Κολωνία 1935 - Ένα βροχερό Κυριακάτικο απόγευμα
Μια αστική οικογένεια - ένας άνδρας, μια γυναίκα και ο γιος τους - στο σπίτι τους παρουσία της υπηρέτριας τους, βιώνουν με φόβο την μεταβατική περίοδο που διαδέχεται την φυσιολογική καθημερινή πορεία της ζωής τους και αλλάζει άρδην τις ισορροπίες γύρω τους, τα πιστεύω και τις βαθύτερες αξίες τους, αφού εμποτίζονται με δυσπιστία από το ενδεχόμενο της προδοσίας του ενός προς τον άλλο ακόμη και μέσα στην ίδια την οικογένεια τους.

Η Εβραία
Φρανκφούρτη 1935 - Βράδυ
Μια αστή γυναίκα - σύζυγος καθηγητή Ιατρικής - στο σπίτι της μαζεύει τα πράγματά της σε βαλίτσες, αποφασισμένη να μετοικήσει στο Άμστερνταμ μακριά από τον σύζυγό της, ορμώμενη από την νέα πραγματικότητα που διαφαίνεται γύρω της, επιθυμώντας να μην σταθεί εμπόδιο στην εξέλιξη της καριέρας του συζύγου της λόγω της καταγωγής της. Μέσα σε αυτήν την ευαίσθητη συναισθηματική κατάσταση, τηλεφωνεί σε φίλους και γνωστούς και μέσα από την συνομιλία τους τόσο η ίδια όσο και οι άλλοι έρχονται αντιμέτωποι με τον φόβο για το άγνωστο που θα επακολουθήσει.


« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 12, 2018, 08:42:19 πμ από dk » Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 28086



WWW
« Απάντηση #1909 στις: Μάιος 13, 2018, 07:13:00 πμ »

''Ταξίδι μακριάς μέρας μέσα στη νύχτα'' στο Θέατρο Εξαρχείων

Θεμιστοκλέους 69, Εξάρχεια
Τηλ.: 2103300879



Συγγραφέας Ευγένιος Ο'Νηλ
Σκηνοθέτης Αλέξανδρος Κοέν
Ηθοποιοί Στέφανος Κυριακίδης, Αννίτα Δεκαβάλλα, Χάρης Μαυρουδής, Γιώργης Βασιλόπουλος

Λίγα λόγια για το έργο...

Ο βραβευμένος με Νόμπελ Ο’Νηλ θεωρείται ο πρωτεργάτης του αμερικανικού θεάτρου, και το ΤΑΞΙΔΙ ΜΑΚΡΙΑΣ ΜΕΡΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΝΥΧΤΑ το αριστούργημά του. Ο Άρθουρ Μίλλερ, ο Τεννεσσή Γουίλλιαμς, ο Ντέηβιντ Μάμετ και ο Τόνυ Κούσνερ ομολογούν πως ο Ο’Νηλ τούς άνοιξε το δρόμο. Ο ίδιος πίστευε ότι το ΤΑΞΙΔΙ ήταν ό,τι καλύτερο είχε γράψει ποτέ. Είχε ήδη γράψει σαράντα εννέα θεατρικά έργα όταν βρήκε το κουράγιο ν’ αντιμετωπίσει τα φαντάσματα του παρελθόντος του που τον στοίχειωναν σε όλη του τη ζωή και να ολοκληρώσει αυτό που χρόνια σχεδίαζε: το πλέον αυτοβιογραφικό του έργο, εκείνο που θα του χαρίσει το τέταρτο Βραβείο Πούλιτζερ της καριέρας του.

Όσο το γράφει δεν αφήνει κανέναν να το διαβάσει· αλλά, και όταν το τελειώσει, δηλώνει ρητώς πως δε θέλει να εκδοθεί ή να παρασταθεί παρά είκοσι πέντε χρόνια μετά από το θάνατό του. Έτσι συνθέτει ένα ανατριχιαστικά εξομολογητικό έργο, όπου συμπεριλαμβάνει την ίδια του την οικογένεια: τον πατέρα, τη μητέρα, τον αδερφό, αλλά και τον εαυτό του. Ακριβώς γι αυτό, οι χαρακτήρες του έργου είναι ολοζώντανοι, πολυδιάστατοι, γεμάτοι αντιφάσεις και κινούνται μονίμως σε μια ατμόσφαιρα υψηλής συναισθηματικής θερμοκρασίας.

Ένας πατέρας που η επιτυχημένη καριέρα του ως ηθοποιού δεν μπορεί να σταματήσει την αυτοκαταστροφή του από τα ίδια του τα πάθη, μια μητέρα που προσπαθεί να ξεγελάσει τους άλλους και τον εαυτό της σχετικά με την εξάρτησή της από τη μορφίνη, και δυο γιοι που αγωνίζονται να σταθούν στα πόδια τους και να ξεπεράσουν την αποτυχία και το ποτό. Ανήμποροι να ξεφύγουν από το παρελθόν τους αλλά και να αντιμετωπίσουν την πραγματικότητα του παρόντος, οι Ταϋρόουν θέτουν σε δοκιμασία τους δεσμούς μιας οικογένειας που είναι παγιδευμένη σ’ έναν αέναο κύκλο αγάπης, αλληλοκατηγοριών, ενοχών και συγχώρεσης. Καθώς βυθίζονται όλο και περισσότερο στις εξαρτήσεις τους, ανοίγουν οι παλιές πληγές και ξετυλίγεται το κουβάρι της αλήθειας.

Με εκπληκτική ενότητα τόπου και χρόνου και φανερές επιρροές από τον Στρίντμπεργκ, ο Ο’Νηλ γράφει μια μουσική παρτιτούρα για τα τέσσερα εύθραυστα πρόσωπα μιας οικογένειας που, ενώ αγαπιούνται πολύ, δε βρίσκουν τρόπο να υπερασπιστούν ο ένας τον άλλον. Το έργο βαδίζει με καταιγιστικό ρυθμό παρακολουθώντας (όπως μαρτυρά κι ο τίτλος) την αγωνιώδη προσπάθεια των ηρώων να κρυφτούν μες στη νύχτα, μες στην ομίχλη, μες στο παρελθόν. Παρ’ όλη την απελπισία που διατρέχει το έργο νιώθουμε, όπως και σε όλα τα μεγάλα σκοτεινά έργα -Μπέκετ, Σαίξπηρ, Ίψεν- θαυμασμό, συμπόνια ακόμη κι ελπίδα για τα πάσχοντα πρόσωπα, που όσο κι αν πληγώνουν ο ένας τον άλλον, τους ενώνει η αγάπη.

Καταγράφηκε

Σελίδες: 1 ... 189 190 [191] 192 193 ... 214 Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
Amber design by Bloc | XHTML | CSS