Κανενας αλλος?Καποιος που να εχει ξενοδοχειο...ας πουμε?Ας το διαφημισει μεσα απο το φορουμ...μηπως και επωφεληθουμε καποιας εκπτωσης!!
Γιατί όχι?Οποιος θέλει να έρθει Θεσσαλονίκη http://www.sunbeach.gr/Στείλτε μου pm για να επωφεληθείτε....
Xuzam..... είσαι ο άνθρωπός μας....άν περιηγηθείς στο site θα διαπιστώσεις ότι είμαστε φιλότεχνη παρέα.....