αντε να μη σας αφηνω με αποριες.... λοιπον εχω ακουσει πολλα μεχρι και μουσουλμανα με ειπαν

λοιπον οταν ημουν μικρη μου αρεζε η ταινια fame και οταν καποια στιγμη εψαχνα νι\κ μου ρθε να βαλω αυτο αλλα δυστυχως το χαν ετσι εβαλα και ενα καπα.....
δεν νομιζω βεβαια οτι ηταν και ενα ευκολο nick name μια που με αυτο τραβηξα πολλα και τραβαω...
λετε να το παιξω μουσουλμανα και να βαλω και την μπουρκα που εχω απο την υεμενη .....καλη ιδεα μου πηγαινε και πολυ... να δειτε τι κατακτησεις ειχα με αυτην
