γεια σας φιλοι μου!
το username μου προερχεται απο μια πανεμορφη τοποθεσια στα περιχωρα του βορειου λονδινου.ονομαζεται spaniard place!ειναι μεσα σ ενα δασος απο πλατανια μια και περναει κι ενα ποταμακι απο κει!
σ ολη την περιοχη υπαρχει μονο ενα χανι παλιο (τωρα ειναι μια κλασσικη εγγλεζικη παμπ),που ο θρυλος λεει οτι εκει πηγαινε ο ρομπεν των δασων οταν ερχοταν στο λονδινο.
συνιστω σ οποιο μελος βρεθει στο λονδινο ν αφιερωσει μια δυο ωρες να το επισκεπτει,ν απολαυσει μια guiness,και να χαλαρωσει λιγο στην ηρεμια του μερους!