Αποστολέας Θέμα: Ούτε ο Θεός δεν ήθελε αυτό το ταξίδι... Ιορδανία με το ζόρι λοιπόν!!  (Αναγνώστηκε 436 φορές)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30853
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Καλοκαίρι 2003 και λίγο μετά τον πόλεμο στο Ιράκ... που ξεκίνησε με την εισβολή των Αμερικανικών δυνάμεων, το Μάρτιο του 2003 και ολοκληρώθηκε στα τέλη Απριλίου του 2003 και είχε σαν αποτέλεσμα την πτώση της Βαγδάτης και της κυβέρνησης Χουσεΐν... εμείς και άλλο ένα φιλικό μας ζευγάρι, έχουμε κλείσει με το Pyramis Travel ένα 8ήμερο στην Ιορδανία, γιατί θεωρούμε ότι όλα αυτά τα ταξίδια σε Αραβικές χώρες πρέπει να γίνονται οργανωμένα, επειδή οι κίνδυνοι είναι πολλοί, στο συγκεκριμένο δε ένας λόγος παραπάνω αφού το Ιράκ συνορεύει με την Ιορδανία. Όλοι μας έλεγαν που πάτε, αλλά εμείς είχαμε αποφασίσει. Ακόμη και όταν λίγες μέρες πριν το ταξίδι...ανήμερα της Αγίας Παρασκευής... παθαίνω μερική ρήξη χιαστών στο γόνατο και το βάζω σε νάρθηκα. Όμως, τίποτα δεν με σταματούσε... ούτε ο Θεός ο ίδιος... ειδική επιγονατίδα στο γόνατο και ''άντε γεια''. Ιορδανία με το ζόρι λοιπόν!!

Το πρόγραμμα περιελάμβανε 2 νύχτες στο Αμμάν, 1 στη  Νεκρά Θάλασσα, 1 στην Άκαμπα, 2 στην Πέτρα και 1 τελευταία στο Αμμάν κατά την αποχώρηση μας από τη χώρα. Η πτήση μας ήταν απογευματινή με Royal Jordanian Airlines, με μια στάση στη Λάρνακα για αποβίβαση και επιβίβαση νέων επιβατών… αλλά κι εδώ τα προβλήματα δεν έχουν τέλος. ‘Εχει περάσει ήδη μια ώρα στο αεροδρόμιο της Λάρνακας κι ακόμη δεν έχουμε ξεκινήσει, οπότε κάποιοι από τους συνεπιβάτες μας αρχίζουν τις διαμαρτυρίες. Λίγο αργότερα μαθαίνουμε πως υπάρχει βλάβη και θα καθίσουμε λίγες ώρες στο τράνζιτ του αεροδρομίου.

Εκεί μας έδωσαν κουπόνια για να πάρουμε ένα σάντουιτς κι ένα χυμό και γύρω στις 10.00 το βράδυ επιβιβαστήκαμε στο αεροσκάφος για απογείωση. Αμ' δε που θα φύγουμε… άλλη μια ώρα μέσα στο αεροπλάνο και απογείωση τίποτα. Ο κόσμος ξεσηκώθηκε για 2η φορά μέχρι που άνοιξαν την πόρτα και κατεβήκαμε όλοι στο διάδρομο και όχι στον αεροδιάδρομο όπως συνηθίζουν να λένε κάποιοι (ο αεροδιάδρομος αποτελεί μέρος του εναέριου χώρου).

Εκεί άρχισαν οι διαπραγματεύσεις μέχρι που ήρθε ο αερολιμενάρχης και ο προϊστάμενος της τεχνικής υπηρεσίας για να μας διαβεβαιώσουν ότι όλα είναι καλά, αλλά και πάλι αρκετοί συνεπιβάτες μας αντιδρούσαν και ζητούσαν ξενοδοχείο και νέο αεροσκάφος. Τότε βλέπω τον Ιορδανό πιλότο να πιάνει την Ξένια αγκαζέ και να την ανεβάζει τη σκάλα, εξηγώντας της με τη γλώσσα του σώματος… η Ξένια δεν μιλάει αγγλικά… ότι η πτήση είναι απόλυτα ασφαλής και πως έχει κι αυτός οικογένεια στο Αμμάν που τον περιμένει. Το ίδιο έκανε και μια αεροσυνοδός στο φίλο μας, αλλά και οι υπόλοιποι αεροσυνοδοί σε άλλους επιβάτες. Έτσι με αυτόν τον τρόπο, όλοι επιβιβαστήκαμε, απογειωθήκαμε και προσγειωθήκαμε στο Αμμάν, περασμένες 12.00 τα μεσάνυχτα.

Όπως λοιπόν καταλαβαίνετε η 2η μέρα στην πόλη και στο 4* Days Inn Hotel δεν θα μπορούσε να ξεκινήσει πολύ πρωί… πήραμε παράταση ακόμη και στο πρωινό μας και ξεκινήσαμε με μια μικρή καθυστέρηση για τα κάστρα της ερήμου Κάσρ Καρανά, Κασρ Άμρα και Κασρ Άζρακ. Τα περισσότερα κάστρα βρίσκονται στα ανατολικά της πρωτεύουσας και μπορεί να λειτούργησαν ως οχυρά, σημείο συνάντησης Βεδουίνων, ως εξοχικοί προορισμοί ευγενών ή ως καραβάνσεράι. Τα κάστρα εκπροσωπούν μερικά από τα πιο εντυπωσιακά παραδείγματα της πρώιμης ισλαμικής αρχιτεκτονικής.





Μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψής μας στα κάστρα, αναχωρούμε για την πρωτεύουσα της χώρας, αυτή την πανάρχαια και συνάμα σύγχρονη πόλη που ακούει στο όνομα Αμμάν. Η απογευματινή πλέον ξενάγησή μας θα αρχίσει από την Ακρόπολη, ιδανικό σημείο, μιας και από την κορυφή της μπορούμε να θαυμάσουμε το ιστορικό κέντρο του Αμμάν.







Στην ακρόπολη θα θαυμάσουμε τα κατάλοιπα του Ναού του Ηρακλή, κάποιες βυζαντινές εκκλησίες, το μουσείο και στη συνέχεια θα κατέβουμε για περπάτημα στο ιστορικό κέντρο και το παζάρι της πόλης, θα επισκεφθούμε το Ρωμαϊκό Θέατρο που είναι πανέμορφο και θα θαυμάσουμε το υπέροχο τζαμί του βασιλιά Αμπντουλάχ, που έκτισε ο βασιλιάς Χουσεΐν (πατέρας του σημερινού βασιλιά), προς τιμήν του πατέρα του.





Εδώ λοιπόν να σας πω ότι καθ' όλη τη διάρκεια του tour μας έβλεπα στο τέλος του γκρουπ έναν τύπο ένστολο να μας ακολουθεί. Ρώτησα την αρχηγό και μου είπε ότι ήταν αστυνομικός και μάλιστα ένοπλος, που μας παραχωρεί η κυβέρνηση για την ασφάλεια μας, λόγω των ημερών και θα τον έχουμε μαζί μας σε όλο το ταξίδι. Άλλωστε είχαμε καταλάβει που ταξιδέψαμε, βλέποντας όλη μέρα τα πολεμικά της Air Force (Αμερικανική Πολεμική Αεροπορία) πάνω από τα κεφάλια μας.

Επιστροφή στο ξενοδοχείο μας για φαγητό, όπου και είχαμε την τύχη να παρακολουθήσουμε γάμο Ιορδανών live σε δυο φάσεις, μία το τελετουργικό κατά την είσοδο στο ξενοδοχείο και η δεύτερη αυτή της διασκέδασης στην πισίνα του ξενοδοχείου για τους άντρες και στη discotheque για τις γυναίκες χωρίς αρσενική πρόσβαση. Απλά σταθήκαμε τυχεροί επειδή μπόρεσε να μπει μαζί τους για λίγη ώρα η Ξένια ώστε να μας ενημερώσει για τα σημεία και τα τέρατα που έγιναν εκεί. Κι αν είστε περίεργοι να μάθετε τι έγινε... οι πιο πολλές πέταξαν τις κελεμπίες τους και από κάτω αποκαλύφτηκαν πανάκριβα ρούχα μέχρι που φάνηκαν και προκλητικά εσώρουχα. 

Η βραδιά για μας και την παρέα μας θα κλείσει στο υπόγειο του ξενοδοχείου, όπου λειτουργεί club ''σκυλάδικο'' με μπουκάλια ουίσκυ, λουλούδια και πέταμα δεσμίδων με ψεύτικα χρήματα (όπως εμείς πετάμε τις χαρτοπετσέτες) που αγοράζουν από τους σερβιτόρους έναντι κάποιου ποσού.

Φτάσαμε στην 3η μέρα του ταξιδιού μας και σειρά είχε η επίσκεψη μας στη Γέρασα, που αναφέρεται και ως η ''Πομπηϊα της Ανατολή''. Πρόκειται για την πιο καλοδιατηρημένη ελληνορωμαϊκή πόλη της Δεκάπολης και η ίδρυσή της αποδίδεται στον Μέγα Αλέξανδρο ή στον στρατηγό του Περδίκα, για να εγκατασταθούν εκεί οι γερασμένοι Μακεδόνες στρατιώτες. Θα ξεναγηθούμε στον ιππόδρομο, την μοναδική οβάλ πλατεία, την οδό με την κιονοστοιχία, το νότιο και το βόρειο θέατρο, το νυμφαίο, τον ναό της Αρτέμιδος, αλλά και τρεις από τις βυζαντινές της εκκλησίες, η μια εκ των οποίων έχει να επιδείξει σπάνια μωσαϊκά. Στη συνέχεια θα δούμε το Κάστρο Αζλούν, έργο Αραβοϊσλαμικής αρχιτεκτονικής του 12ου αιώνα.








« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 07, 2021, 09:05:01 πμ by dk »

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30853
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Επόμενη στάση η Μάνταμπα πασίγνωστη μέχρι σήμερα για τους τεχνίτες της, που ασχολούνται με την κατασκευή ψηφιδωτών. Στην ελληνορθόδοξη εκκλησία του Αγίου Γεωργίου σώζεται ο πρώτος χάρτης των Αγίων Τόπων που χρονολογείται από το 560 μΧ. Σε αυτόν τον χάρτη που έχει σαν κέντρο του την Ιερουσαλήμ, αναγνωρίζουμε όλα τα ιερά προσκυνήματα, που βρίσκονται στην επικράτεια της Ιορδανίας και της Αιγύπτου. Συνεχίζουμε για το όρος Νέμπο, να δούμε το σταυρό με το ερπετό που πήρε ο Μωυσής στην έρημο, αλλά και να θαυμάσουμε την υπέροχη θέα προς την κοιλάδα του Ιορδάνη και τη Νεκρά Θάλασσα, δηλαδή προς την Γη της Επαγγελίας του Μωϋσή.











Μετά την ξενάγησή μας στο όρος Νέμπο, κατευθυνόμαστε προς τη Νεκρά θάλασσα, ονομασία της οποίας οφείλεται στη υψηλότατη περιεκτικότητα αλατιού που έχει σαν αποτέλεσμα την παντελή έλλειψη ζωής και στα «βαριά κύματα» που δύσκολα δημιουργούνται. Τούτο βέβαια οφείλεται στο ότι περιέχει μεγάλες ποσότητες διαλυμένων ανόργανων στερεών ουσιών (χλώριο, νάτριο, μαγνήσιο, κάλιο, θειώδες οξύ), με αποτέλεσμα να μην μπορεί να επιβιώσει κανείς μικροσκοπικός οργανισμός. Περιέχει αλάτι σε ποσοστό 24%, δηλαδή μέχρι και δέκα φορές περισσότερο από το νερό της θάλασσας.



Φτάνοντας στο 4* Dead Sea Spa Hotel περιοριστήκαμε σε ένα γρήγορο μπάνιο στην πισίνα του, γιατί η ώρα είχε περάσει κι έπρεπε να κατέβουμε για φαγητό. Μετά το δείπνο αποφασίσαμε να ''βολτάρουμε'' στους χώρους του θέρετρου με τις εξωτερικές πισίνες, τις νεροτσουλήθρες, τα spa, αλλά και μια υπέροχη βεράντα με θέα στη Νεκρά Θάλασσα. Και ναι, εκεί που όλα ήταν ονειρικά, μια διακοπή ρεύματος... ένα black out καλύτερα... θα έρθει και θα τα χαλάσει όλα. Ζήσαμε στο σκοτάδι για αρκετή ώρα αναρωτώμενοι ποιος τελικά είναι ο γκαντέμης του γκρουπ, αφού ο Μητσοτάκης δεν ταξίδευε μαζί μας. Μόλις επανήλθε το ρεύμα, γρήγορα γρήγορα πήγαμε στα δωμάτια μας για ύπνο, φοβούμενοι ένα νέο black out που θα μας ξημεροβράδιαζε στις ξαπλώστρες της πισίνας.

Την επομένη το πρωί θα φεύγαμε κατά τις 12.00 οπότε είχαμε χρόνο για να κολυμπήσουμε στη Νεκρά Θάλασσα και να ζήσουμε τη μοναδική αυτή εμπειρία. Θέλει πολύ προσπάθεια για να βυθιστεί κανείς. Η υψηλή περιεκτικότητα αλατιού δίνει στους κολυμβητές την δυνατότητα να επιπλέουν με άνεση, ακόμη και να διαβάσουν εφημερίδα σε θέση καθίσματος. Να ξέρετε όμως ότι θα πρέπει να αποφύγετε το ξύρισμα την προηγούμενη μέρα γιατί ''τσούζει''. Επίσης η κολύμβηση δεν είναι καθόλου καλή ιδέα και τέλος μη βουτήξετε το κεφάλι σας στο νερό γιατί αν μπει νερό στα μάτια... άστα να πάνε. Έτσι την πάτησα εγώ και για πολύ ώρα δεν μπορούσα να τ' ανοίξω.



Πρώτη επίσκεψη για σήμερα η Βηθανία, πέρα από τον Ιορδάνη, που συνδέεται άμεσα με τη ζωή του Ιησού και του Ιωάννη του Βαπτιστή, μιας και πρόκειται για τον χώρο στον οποίο, αποδεδειγμένα πια, βαπτίστηκε ο Ιησούς. Ήταν η πρώτη χρονιά που λειτουργούσε αυτό το αξιοθέατο και είδαμε την ανοργανωσιά σε όλο της το μεγαλείο. Επειδή δε, θα είχε και αρκετό ποδαρόδρομο κάποιοι από το πούλμαν προτίμησαν να κατέβουν... μέσα σε αυτούς κι εγω λόγω του προβλήματος στο γόνατο... λίγο πριν σ΄έναααα... κάτι σαν ανοικτό εμπορικό κέντρο ήταν που τελικά δεν υπήρχε τίποτα ανοικτό και μας έφαγαν οι μύγες και η ζέστη. Οι συνταξιδιώτες μας δε, που επισκέφτηκαν το χώρο... μέσα σε αυτούς και η Ξένια... γύρισαν με ηλίαση.





Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε το κάστρο Καράκ, ένα από τα τρία μεγαλύτερα κάστρα της Μέσης Ανατολής.



Και φτάσαμε στον τελικό προορισμό για σήμερα την Άκαμπα και το 4* Golden Tulip Hotel. Kι επειδή ο γκαντέμης ήταν ακόμη μαζί μας, σας ενημερώνω πως αργήσαμε πάρα πολύ να δειπνήσουμε γιατί πήρε φωτιά η κουζίνα στο restaurant του ξενοδοχείου μας. Το βράδυ διασκεδάσαμε στο γνωστό ''σκυλάδικο'' Aquamarina με live οριεντάλ και τραγούδια από καλλιτέχνες του είδους.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 07, 2021, 09:25:28 πμ by dk »

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30853
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Η Άκαμπα, το μοναδικό λιμάνι της Ιορδανίας επάνω στην Ερυθρά Θάλασσα, όσο και αν σήμερα εμφανίζεται σαν μια μοντέρνα και σύγχρονη πόλη έχει και αυτή την μακροχρόνια ιστορία της μιας και κατοικείται από την 5η χιλιετία πΧ, ενώ αναφέρεται στην Παλαιά Διαθήκη και ως ναυτική βάση του βασιλιά Σολομώντα. Ο μεγαλύτερος πόλος έλξης της Άκαμπα, εκτός από το γεγονός πως είναι μια πόλη Duty free, είναι οι κοραλλιογενείς ύφαλοι που βρίσκονται ανοικτά από τις ακτές της. Έτσι λοιπόν ξεκίνησε το πρωινό μας, με ξενάγηση της πόλης και επιβίβαση σε μικρά βαρκάκια με γυάλινο πάτωμα για να θαυμάσουμε τα πολύχρωμα κοράλλια αλλά και τ΄αμέτρητα τροπικά ψάρια, ευχόμενοι να παγώσει ο χρόνος μέχρι να χορτάσουμε την ομορφιά τους. Περιττό δε να σας πω, πως το βαρκάκι μας δεν έπαιρνε μπροστά και ήμασταν έτοιμοι να μεταφερθούμε σε άλλο, αλλά τελικά πήρε.













Επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο για να πάρουμε τις βαλίτσες και να επιβιβαστούμε στο πούλμαν, αλλά ο γκαντέμης είχε άλλη γνώμη, έστειλε την αρνητική του ενέργεια και το πούλμαν χάλασε. Επιστρέψαμε στο σαλόνι του ξενοδοχείου μέχρι αυτό να φτιαχτεί κι επηρεασμένοι από τη χθεσινή βραδιά διοργανώσαμε μίνι μεσημεριανό πάρτυ με ελληνική λαϊκή μουσική και ζεϊμπέκικα.

Το πούλμαν επισκευάστηκε και αισίως φτάσαμε στη μαγευτική έρημο του Λόρενς της Αραβίας, στο μοναδικό τοπίο του Ουάντι Ραμ όπου και ζήσαμε μια μοναδική εμπειρία! Με ειδικά διαμορφωμένα Jeep 4Χ4 και μέσα σε μια ''κόκκινη'' έρημο θα οδηγηθούμε στο εσωτερικό του Ουάντι του οποίου οι πρώτοι κάτοικοι έφθασαν εκεί κατά την Παλαιολιθική εποχή. Στους βράχους του θα δούμε δεκάδες κωδικοποιημένα μηνύματα, γραμμένα στα Ναβαταϊκά ή στην γραφή των Θαμουδένων, που χρονολογούνται από τον 5ο αιώνα μέχρι τον 7ο αιώνα μΧ. Η συνέχεια θα δοθεί σε παραδοσιακό καταυλισμό Βεδουίνων και σε ειδικά διαμορφωμένες σκηνές, όπου θα απολαύσουμε παραδοσιακό γεύμα μετά μουσικής.









Στη συνέχεια θα αναχωρήσουμε για την Πέτρα αλλά για άλλη μια φορά το πούλμαν ''μουλάρωσε'' και δε λέει να φύγει. Τηλέφωνο η αρχηγός στο γραφείο που στέλνει νέο πουλμαν να μας πάρει. Μεταφέρουμε τις βαλίτσες μας σε αυτό, επιβιβαζόμαστε και... χαλάει και αυτό. Μάλλον ο γκαντέμης του γκρουπ είχε κάνει πάλι το θαύμα του. Όμως μεσ' την ατυχία μας σταθήκαμε τυχεροί γιατι ο οδηγός μας... του πρώτου πούλμαν... με τη βοήθεια κάποιων κατάφερε να το φτιάξει. Ξανά μεταφορά τις αποσκευές στο παλιό μας πούλμαν και αναχώρηση... αλλά με τι... χαχαχα... το πούλμαν ξαναχάλασε. Για να μην τα πολυλογώ, ξαναμεταφέραμε βαλίτσες στο δεύτερο πούλμαν που είχε έρθει, μιας και φτιάχτηκε σχετικά γρήγορα και έτοιμοι πλέον να ξεκινήσουμε για Πέτρα έρχεται ο οδηγός του πρώτου πούλμαν για να μας ενημερώσει πως είχε φτιαχτεί κι αυτό. Επειδή όμως κανένας από εμάς δεν ήταν διατεθειμένος να ξανασκαντζάρει βαλίτσες, η αρχηγός του έκανε νόημα να μας ακολουθήσει κι έτσι με τη συνοδεία και του δεύτερου πούλμαν και περνώντας μέσα από την πόλη του Ουάντι Μούσα, φτάσαμε στον τελικό μας προορισμό την Πέτρα και το 5* Mövenpick Resort Hotel.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 07, 2021, 10:17:35 πμ by dk »

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30853
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Σήμερα το πρόγραμμα έχει μετάβαση στον αρχαιολογικό χώρο της μοναδικής Πέτρας, εκεί που το χέρι του Θεού και ο νους του ανθρώπου έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους δημιουργώντας κάτι το μοναδικό. Ρεκέμ (η πολύχρωμη), Σέλα (βράχος) και Πέτρα είναι τα ονόματα που είχε αυτή η πόλη μέσα στο πέρασμα της ιστορίας. Πρωτεύουσα των Ναβαταίων, αυτού του λαού νομαδικού λαού προερχόμενου από την Σαουδική Αραβία, λαού που πλούτισε από την διακίνηση των εμπορευμάτων από την Ανατολή προς τα λιμάνια της Μεσογείου και της Αιγύπτου, καθώς και από τον ανεφοδιασμό με νερό και τρόφιμα των καραβανιών. Αν και η δόξα τους κράτησε μόλις δύο αιώνες, σε αυτό το χρονικό διάστημα κατάφεραν να αφήσουν πίσω τους μνημεία που παραμένουν μέχρι σήμερα, μάρτυρες του πλούτου και της καλαισθησία τους.

Έχουμε να περπατήσουμε συνολικά 4χλμ προς τα κάτω και άλλα τόσα κατά την επιστροφή. Κατά την είσοδο μας στο χώρο, η ξεναγός μας κάνει μια μίνι ξενάγηση μιας και δεν θα μπορέσω να ακολουθήσω το γκρουπ λόγω γόνατου. Έχουμε γίνει τρία τα ζευγάρια και μόνοι μας πλέον περπατάμε μέσα στο φαράγγι (Σικ) που περνάει μέσα από ψηλούς βράχους που φθάνουν σε ύψος τα 100 μ, για να φθάσουμε στο τέλος του μπροστά από το εντυπωσιακό Θησαυροφυλάκιο (Χαζνέ), το πλέον γνωστό και πολυφωτογραφημένο μνημείο της Πέτρας.







Συνεχίζουμε τον περίπατό μας στο εσωτερικό σικ και τον δρόμο των προσόψεων, το θέατρο, τους Βασιλικούς τάφους, την Βασιλική και τον βυζαντινό καθεδρικό ναό, που ανακαλύφθηκε σχετικά πρόσφατα. Τελειώνουμε με την ρωμαϊκή πλευρά της πόλης, όπου και βρίσκεται η οδός με την κιονοστοιχία, το τέμενος, τον ναό του φτερωτού λιονταριού και τον ναό της κόρης του Φαραώ.





Στο τέλος του δρόμου (πάντα μέσα στην Πέτρα) υπάρχουν μικρά μαγαζάκια με τραπεζοκαθίσματα, που πουλούν νερά, καφέδες, χυμούς, σνακς και σουβενίρ, όπως επίσης κι ένα ασθενοφόρο για ευνόητους λόγους. Καθόμαστε να ξαποστάσουμε λίγο γιατί άλλα 4 χλμ περπάτημα πίσω είναι πολλά. Οι σκέψεις στο μυαλό μου πολλές... να πω ότι πονάω και δεν μπορώ να περπατήσω, ώστε να με γυρίσει το ασθενοφόρο πίσω... όμως θα γύριζαν πίσω μόνο εμένα και οι υπόλοιποι θα το 'κοβαν με τα πόδια. Πίνω καφέ και σκέφτομαι συνέχεια μέχρι που παρουσιάζεται μπροστά μου ο νεαρός αδελφός του ιδιοκτήτη του καφέ για να τον πληρώσουμε.

-Μy friend... πως έρχεσαι εδώ κάθε πρωί ρωτάω...
-Μ΄ένα jeep 4x4 μου απαντά...
-Bingooooo αναφωνώ και σκέφτομαι ότι το deal σιγά σιγά έρχεται...
-Πόσα θέλεις να μας πας στο ξενοδοχείο μας εμένα και την παρέα μου του λέω, γιατί όπως βλέπεις έχω πρόβλημα στο γόνατο και δεν μπορώ να περπατήσω...
-Κανονικά απαγορεύεται μου λέει αλλά με 30 Jordanian Dinar θα σας πάω μου λέει, κάπου στα 5 ευρώ το άτομο ήταν τότε...

Έτσι με 10 ευρώ το ζευγάρι παρακαλώ, ο my friend θα μας γυρίσει στο ξενοδοχείο, όπου θα προλάβουμε να χαλαρώσουμε, αλλά και να ''πάρουμε'' το μπάνιο μας στην πισίνα. Εκεί θα μας βρουν οι πρώτοι συνταξιδιώτες μας και η αρχηγός, μετά από αρκετή ώρα, αλλά και με φανερή την απορία στο πρόσωπο τους... πως εγώ ο ''κουτσός'' είχα φτάσει στο ξενοδοχείο πριν απ΄όλους. Η ''μέρα'' μας έκλεισε με βραδιά μπάρμπεκιου στην πισίνα, βόλτα και αγορές στα μαγαζάκια της Πέτρας, αλλά και cocktails με συνοδεία ναργιλέ στο roof garden του ξενοδοχείου μας.



To επόμενο πρωί, προτελευταία μέρα του ταξιδιού μας, αναχωρήσαμε για Αμμάν με μια μικρή στάση στη Μπέιντα, τη Μικρή Πέτρα δηλαδή, που θεωρείται ένα σημαντικό προάστιο της Πέτρας και όπως και στην Πέτρα τα κτίρια είναι εξίσου εντυπωσιακά όπου θα δούμε αποθήκες και τάφους, κανάλια νερού και δεξαμενές.



Φτάσαμε στο Αμμάν και στο ίδιο ξενοδοχείο που είχαμε μείνει τα δύο πρώτα βράδια και αφού δειπνήσαμε απολαύσαμε νέα αποχαιρετιστήρια αραβική βραδιά στο club του ξενοδοχείου μας, με πολύ ποτό, χορό και τραγούδια!!





Ευτυχώς η τελευταία μέρα στη χώρα δεν μας επιφύλασσε εκπλήξεις. Μετά το πρωινό, μεταφερθήκαμε στο αεροδρόμιο του Αμμάν για τη πτήση της επιστροφής στην Αθήνα.



Άλλο ένα ταξίδι είχε τελειώσει για μας... άλλη μια κουκίδα στο παγκόσμιο χάρτη της καρδιάς μας!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 07, 2021, 10:16:57 πμ by dk »

Αποσυνδεδεμένος xenia

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1178
  • Φύλο: Γυναίκα
Απιστευτο ταξιδι... και για τις ομορφιες του, αλλα και για όλα αυτά που βιωσαμε! :laugh:

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30853
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Βιντεακι απο το το ταξιδι μας!! :smile_:


Αποσυνδεδεμένος xenia

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1178
  • Φύλο: Γυναίκα
Τελειο το βιντεακι... ξαναθυμηθηκα ολο το ταξιδι! :smile_: