Αποστολέας Θέμα: Η Αθήνα με μία ματιά  (Αναγνώστηκε 20052 φορές)

Αποσυνδεδεμένος evi

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3347
Απ: Η Αθήνα με μία ματιά
« Απάντηση #10 στις: Δεκέμβριος 08, 2009, 22:04:11 μμ »
Και πάλι καλά! Δεν θα μου έκανε εντύπωση αν καταλάμβανε την 30η θέση. Αυτές τις μέρες η κατακαημένη Αθήνα είναι τόσο άσχημη με τα σκουπίδια να ξεχειλίζουν παντού και τους βανδαλισμούς στο κέντρο!Κρίμα πραγματικά για την πόλη μας!   

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30677
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Η Αθήνα με μία ματιά
« Απάντηση #11 στις: Ιανουάριος 27, 2010, 11:53:13 πμ »
Latin Clubs: Η Αθήνα χορεύει Salsa
       
Ομολογουμένως την πρώτη φορά που θα επισκεφτείς ένα Latin μαγαζί, νιώθεις λίγο αμήχανα. Ιδιαίτερα αν δεν είσαι αρκετά εξοικειωμένος με την μουσική, αισθάνεσαι κάπως άβολα όταν βλέπεις τους πάντες να χορεύουν και εσύ δεν μπορείς να κάνεις ούτε βήμα. Είναι ζήτημα χρόνου όμως, να γίνεις ένα με τους θαμώνες, να γευτείς τα εξωτικά του cocktails και εν τέλει να αρχίσεις να χορεύεις salsa και rumba πριν καν το καταλάβεις. Η νύχτα έχει μόλις αρχίσει...

Αυτή ακριβώς είναι και η γοητεία τους. Σε προ(σ)καλούν να περάσεις καλά με την ιδιαίτερη ατμόσφαιρά τους, τις «ξεσηκωτικές» τους μουσικές και τα κεφάτα events τους, ακόμα και αν δεν έχεις και την μεγαλύτερη εξοικείωση με αυτό το είδος μουσικής. Πιθανόν να είναι καλύτερα από πολλά mega clubs, στα οποία τις περισσότερες φορές η διασκέδαση είναι «δήθεν» και η πλειοψηφία των θαμώνων πάει για να κάνει... πασαρέλα και όχι για να περάσει καλά.

Τον τελευταίο καιρό μάλιστα, αρκετά μαγαζιά διοργανώνουν και δωρεάν μαθήματα χορού τις καθημερινές «προετοιμάζοντας» τους θαμώνες τους - αλλά και οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο - για την... fiesta του Σαββατοκύριακου. Πολλά από αυτά επίσης, διαθέτουν και εστιατόριο με δεκάδες γευστικές προτάσεις για μια ολοκληρωμένη latin εμπειρία.

Cubanita
Λειτουργεί από το 1999 στην καρδιά της Αθήνας, σε ένα όμορφο νεοκλασικό κτίριο στου Ψυρρή, έχοντας «γαλουχήσει» γενεές θαμώνων στα μυστικά της latin διασκέδασης. Το ντεκόρ του χώρου βασίζεται στον αρμονικό συνδυασμό του ξύλου και της πέτρας, που παραπέμπει άμεσα στην ατμόσφαιρα και την ζωντάνια της Κούβας, ενώ το club είναι χωρισμένο σε δύο επίπεδα. Στο πρώτο θα βρείτε το περίφημο humidor με μεγάλη συλλογή αυθεντικών κουβανέζικων πούρων και το… latinfloor (κατά το dancefloor), ενώ στο δεύτερο επίπεδο βρίσκεται ο χώρος του εστιατορίου, όπου θα απολαύσετε αυθεντικές γεύσεις και ποτά της Nuevo Latino κουζίνας του μαγαζιού από τον σεφ Χρύσανθο Ξανθόπουλο.

Ξεχωρίζουν οι δροσερές σαλάτες με Jamon, ο μαριναρισμένος σολομός με ρούμι, οι πικάντικες Quesadillas και τα καυτερά Fajitas με μοσχάρι κοτόπουλο και χοιρινό. Από τα cocktails που σερβίρονται στο μπαρ must είναι το εκπληκτικό Mojito και η εξωτική Frozen Mango Margarita. Hot Salsa και Addicted to Salsa Nights κάθε Παρασκευή και Πέμπτη και φυσικά μαθήματα latin από τους κεφάτους χορευτές και entertainers που παρασύρουν το κοινό σε ξέφρενο χορό. Για το φαγητό υπολογίστε γύρω στα 50€ το άτομο, ενώ το απλό ποτό κοστίζει 10€ και τα cocktails 12€. Είσοδος με ποτό 10€ τις καθημερινές και 15€ Παρασκευή και Σάββατο. Καραϊσκάκη 28, Πλ. Ψυρρή, τηλ: 2103314605-7.

Enzzo De Cuba
Με πηγή έμπνευσης την Havana Vieja, το ιστορικό κέντρο της πρωτεύουσας της Κούβας, το Enzzo De Cuba κατάφερε να μεταφέρει την λατινοαμερικάνικη κουλτούρα στο... Μπουρνάζι. Σταθερό meeting point για τους latin clubbers της Αττικής, το Enzzo εντυπωσιάζει με την ζωντανή του ατμόσφαιρα, τα φοβερά cocktails και το μοναδικό του ντεκόρ. Η πιστότητα με την οποία έχουν μιμηθεί την Havana Vieja είναι πραγματικά εντυπωσιακή, έως και... κακόγουστη: οι φοίνικες στο κέντρο της λιθόστρωτης πλατείας, το εργαστήριο πούρων Partagas, ακόμα και το εστιατόριο La Bodeguita del Medio, μας μεταφέρουν ψυχή τε και σώματι στην εξωτική Αβάνα. Τα καλοκαίρια μάλιστα που η οροφή ανοίγει, το σκηνικό γίνεται ακόμα πιο ελκυστικό.

Τις Δευτέρες ο βραζιλιάνος Jefferson Luiz Da Silva και η ομάδα του διοργανώνουν Βραζιλιάνικη βραδιά, στην οποία γίνονται μαθήματα χορού, ομαδικές χορογραφίες και capoeira show. Τις Τρίτες Rithmo Cubano με κουβανέζικες μουσικές του χθες και του σήμερα, και μαθήματα χορού rueda de casino, rumba, cha cha cha και mambo, τις Τετάρτες Old School Latin βραδιές με τον Dj Niko Marinou και dance show από τους Miller Rodriguez και Angel Viscarra, τις Παρασκευές Latin Fiesta με μαθήματα χορού και μουσική από τον Dj Jako, τα Σάββατα Fuerza Azteca με μαθήματα χορού και διάφορα shows και τέλος, τις Κυριακές ζωντανή Κουβανέζικη μουσική και dj sets από διαφορετικούς καλλιτέχνες. Παρασκευές και Σάββατα η είσοδος κοστίζει 10€ με ένα ποτό και τις υπόλοιπες μέρες είναι δωρεάν. Αγ. Παρασκευής 70-72 - Μπουρνάζι, Περιστέρι. Τηλ: 210-57 82 610.

Fuego
«Καυτό» και κεφάτο το Fuego στην πλατεία της Νέας Σμύρνης ξεκίνησε να λειτουργεί το 1998 και δεν άργησε να γίνει στέκι των latin lovers. Δραστήριο, πρωτότυπο και αυθεντικό, το Fuego διοργανώνει σχεδόν κάθε μέρα και από ένα event. Στον cosy χώρο του είναι σίγουρο ότι θα χορέψετε με την ψυχή σας, φωνάζοντας «todo lo vuelve fiesta!» (τα πάντα γίνονται γιορτή), που είναι και το μότο του μαγαζιού. Στο ντεκόρ κυριαρχεί το ξύλο, ενώ οι τοίχοι είναι βαμμένοι σε έντονες κόκκινες αποχρώσεις, συμβάλλοντας στην δημιουργία μιας «φλογερής» ατμόσφαιρας. Σε αυτό προσθέστε και τις εκρηκτικές latin επιλογές των εκάστοτε Dj’s και έχετε μια ολοκληρωμένη και αυθεντική λατινοαμερικάνικη πρόταση διασκέδασης. Όπως πληροφορηθήκαμε από τους Λατίνους ιδιοκτήτες του μαγαζιού, την Πέμπτη 28 Ιανουαρίου ένεκα καρναβαλιού θα πραγματοποιηθεί Βραζιλιάνικη βραδιά με μαθήματα χορού, ενώ κάθε Τετάρτη και Κυριακή θα γίνονται κανονικά και φέτος τα latin μαθήματα χορού από της 22:30 έως τις 24:00 δωρεάν. Τα Σάββατα, διοργανώνονται οι βραδιές Locura Latina με latin μουσική από διάφορους guest Dj’s. Η είσοδος κοστίζει 10€ και περιλαμβάνει ένα ποτό. Ομήρου 69, Ν. Σμύρνη, τηλ: 210-93 19 075.

Palenque
Έχοντας δανειστεί το όνομά του από το καλλιτεχνικό και αρχιτεκτονικό μνημείο των Μάγιας του Μεξικού, το… ιστορικό Palenque προσφέρει από το 1994 αυθεντική, ποιοτική και ξέφρενη διασκέδαση στo Latin κοινό του. Εδώ θα χορέψετε με την βοήθεια των Λατίνων χορευτών Σάλσα, μάμπο, ρούμπα, μερέγκε, κούμπια, τσα-τσα, αλλά και Αργεντίνικο τάνγκο σε έναν όμορφο χώρο που θυμίζει έντονα καλοκαιρινό μήνα στο Μεξικό, με κρεμασμένες ξύλινες μάσκες, τοτέμ και παλιές γκραβούρες. Προσκεκλημένοι στα decks του Palenque είναι διακεκριμένοι Dj’s από την Ελλάδα (Βαγγέλης Σταματίου και Τάκης Ιωνάς) και το εξωτερικό (ο αμερικανός Henry Knowles και o αργεντινός Paplo Bat). Στον χώρο επίσης φιλοξενούνται κατά καιρούς πολυμελή συγκροτήματα από την Λατινική Αμερική και την Νέα Υόρκη, ενώ σε εβδομαδιαία βάση εναλλάσσονται και ελληνικά latin σχήματα (Apurimac, Sipan, Latin All Stars de Palenque κτλ.) Τα δωρεάν μαθήματα χορού στο club γίνονται κάθε Τετάρτη, Πέμπτη,Παρασκευή, Σάββατο, και Κυριακή, δύο ώρες με τον Κουβανό δάσκαλο Omar, καθημερινές 21:30 ως 23:30 και Παρασκευή, Σάββατο 22:30 ως 24:30. Η είσοδος με ποτό κοστίζει 10€ και τις ημέρες των live 15€. Φαραντάτων 41, Αμπελόκηποι. Τηλ: 2107752360.

Ritmos del Mundo
Στην ίδια περιοχή με το βραβευμένο μεξικάνικο εστιατόριο El Mirador, για την ακρίβεια ένα επίπεδο πιο κάτω, σε ένα πανέμορφο τριώροφο νεοκλασικό κτίριο στην αναβαθμισμένη περιοχή του Κεραμεικού, το Ritmos Del Mundo είναι ένα latin bar που αξίζει να ανακαλύψετε. Φιλοξενεί κατά καιρούς καινούργιες και πολλά υποσχόμενες ελληνικές μπάντες, ενώ δεν λείπουν και τα σαββατιάτικα Dj sets από τον αργεντινό resident DJ Jorjes που βρίθουν από salsa, latin, soul & jazz μελωδίες. Ο χώρος είναι αρκετά μικρός και cosy, με έντονους πορφυρούς φωτισμούς, ενώ το κοινό καλύπτει όλες τις ηλιακές ομάδες. Νεαρές, αλλά και μεγαλύτερες ηλικίες χορεύουν, χοροπηδάνε και το διασκεδάζουν με την ψυχή τους. Τα σφηνάκια τεκίλα καταναλώνονται στο άψε σβήσε και το όλο κλίμα θυμίζει... latin κατάνυξη. Το ποτό κοστίζει 8€ Παρασκευές και Σάββατα και 5€ τις καθημερινές, ενώ όταν έχει live η είσοδος κοστίζει 10€. Κάθε Πέμπτη latin δάσκαλοι μας μαθαίνουν τα βασικά βήματα. Αγησιλάου 88, Κεραμεικός, τηλ: 2103420007.

Επίσης:

* All time classic latin spot το Folie στους Αμπελόκηπους με μαθήματα salsa τις Τρίτες και μπολικη samba της Τετάρτες. Από τις καλύτερες Caipirinia της Αθήνας. Έσλιν 2, Αμπελόκηποι, 210 6469852.
* Latin Τρίτες και tango Τετάρτες στο ατμοσφαιρικό Havana Nights (Δεκελέων 46, Γκάζι, τηλ. 69799-15561)
* Latin μαθήματα tις Τρίτες και τα Παρασκευοσάββατα και salsa, meringue και tango ακούσματα στο παρεΐστικο café bar Latin House. 8€ το απλό ποτό, 10€ τα cocktails. (Βασ. Σοφίας 20, Μαρούσι, τηλ.: 2108060155).
* Iσπανικές Κυριακές με φλαμέγκο και βραζιλιάνικες Τετάρτες με βραζιλιάνες χορεύτριες, μουσικούς και τραγουδιστές και τεράστιος μπουφές με 32€ το άτομο στο εστιατόριο Fogo de Rio. Αντήνορος 42, Κάραβελ, τηλ: 210-72 90 322, 210-72 58 666.

http://www.in2life.gr

Αποσυνδεδεμένος NoName

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2314
  • Φύλο: Άντρας
    • NoName
Απ: Η Αθήνα με μία ματιά
« Απάντηση #12 στις: Μάρτιος 27, 2010, 17:28:41 μμ »
Bacaro...

Mιά όαση στο κέντρο της πόλης.
Σοφοκλέους 1 απέναντι από το παλαιό Χρηματηστήριο.

Το μαγαζί με μιά μπάρα  "φερμένη" από Ν.Υ. νεανικό και ιδιαίτερο ντεκόρ.

Tο πρωί για καφέ μέχρι το μεσημέρι, μετά ανοίγει το εστιατόριο και το απόγευμα "ζωντανά" κοκτειλς σε βάζουν σιγά σιγά στο πνεύμα για την βραδιά που έρχεται.
Τα βράδια η Jazz απλώνεται στο "αίθριο" του Bacaro στην στοά του Γρυπάρειου Μέγρου.
Jazz  μπάντες με παρελθόν και μέλλον γεμίζουν το αίθριο με όμορφα ακούσματα σε γοητεύουν και σε παρασύρουν σε λικνίσματα.
Το Βacaro είναι ένας εναλακτικός χώρος σε μιά περιοχή που μοιάζει "χαμένη" αλλά εκεί ξέρεις τι θα βρείς.
Ερωτική ατμόσφαιρα πονηρές ματιές και πολύς κόσμος που πάει κι έρχεται κρατώντας ζωντανό το ενδιαφέρον, καλή λίστα με Ιταλικά κρασιά ψαγμένο και νόστιμο φαγητό.
Την Τετάρτη που πήγα είχε και μιά έκθεση φωτογραφίας του Κοψαχείλη με Jazz εκτελεστές.
Το προετείνω ανεπιφύλακτα και αν πάτε στείλτε κάνα μήνυμα να περάσω για ένα ποτό  :wink:
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 27, 2010, 17:37:30 μμ by NoName »
Οι βλάκες είναι ανίκητοι.... αλλά η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.

http://nonamegr.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος coolalexis

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2793
  • Φύλο: Άντρας
  • Φεύγω...πάλι!
    • Αμμουδιά Σερρών
Απ: Η Αθήνα με μία ματιά
« Απάντηση #13 στις: Μάιος 06, 2010, 22:58:11 μμ »
Προώθηση της Αθήνας μέσω youtube


« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 18, 2010, 23:21:20 μμ by coolalexis »

Αποσυνδεδεμένος manelaki

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2317
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ι ♥ London
    • Χειροποίητες Δημιουργίες ...
Απ: Η Αθήνα με μία ματιά
« Απάντηση #14 στις: Μάιος 06, 2010, 23:05:34 μμ »
πολυ ομορφο βιντεο! αλλα ετσι οπως τη καταντησαμε θα'πρεπε να ντρεπομαστε.... τη μαυρισαμε, τη καψαμε, την εχουμε μετατρεψει σ'ενα πεδιο μαχης που θρηνουμε πλεον και τα θυματα αυτης...ελπιζω να βαλουμε μυαλο ολοι μας και να γινει τοσο ομορφη οσο φαινεται σε αυτο το βιντεο...τοσο που να σου κοβει την ανασα!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 06, 2010, 23:12:26 μμ by manelaki »
Η ευτυχία δεν έρχεται έτσι. Η ευτυχία είναι συνέπεια προσωπικής προσπάθειας.
Παλεύεις, αγωνίζεσαι, επιμένεις και, καμιά φορά, κάνεις ακόμα και το γύρο του κόσμου για να τη βρείς !

Αποσυνδεδεμένος Dimitra

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2829
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Η Αθήνα με μία ματιά
« Απάντηση #15 στις: Μάιος 06, 2010, 23:25:54 μμ »
Να συμπληρώσω κι εγώ σχετικα με το Bacaro ότ είναι εξαίρετος χώρος, τον επισκέφθηκα πρίν το Πάσχα στα εγκαίνια της έκθεσης του Χρήστου Κοψαχείλη ο οποίος ειναι ένας απο τους δασκάλους μου στη φωτογραφία.
Προτείνω κι εγώ με τη σειρά μου να επισκεφθείτε το χώρο και για την ατμοσφαιρα κι για την έκθεση...και ίσως να πετύχετε και live jass music...

Αποσυνδεδεμένος manelaki

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2317
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ι ♥ London
    • Χειροποίητες Δημιουργίες ...
Απ: Η Αθήνα με μία ματιά
« Απάντηση #16 στις: Μάιος 14, 2010, 09:48:34 πμ »
Επειδη ο καιρος εχει ανοιξει για τα καλα σκεφτηκα να βαζουμε εδω ιδεες και προτασεις για ομορφα μερη που ενδικνυνται για περιπατο και βολτουλα....Ξεκιναω με κατι που βρηκα και μου φανηκε καλο...Οταν μαλιστα παω προς αυτα τα μερη θα σας πω και την προσωπικη μου εμπειρια μου... :smile_:

Άνω Πετράλωνα: Ούζο και ψαρομεζές στη συνοικία του ονείρου

Η περιοχή θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως το νέο Γκάζι –ίσως, πιο σωστά, ως αντί-Γκάζι. Απέχει, άλλωστε, μόνο μερικά λεπτά από την κορεσμένη Περσεφόνης, ενώ συνορεύει με το -πιο τουριστικό- Θησείο. Μεταξύ του trend και της ιστορίας, λοιπόν, τα Άνω Πετράλωνα ανέπτυξαν τα τελευταία δύο-τρία χρόνια την δική τους συνοικία «εναλλακτικής» διασκέδασης, με χαριτωμένα ταβερνάκια και bars, τα οποία έχουν πλέουν γίνει στέκια όχι μόνο για τους κατοίκους της περιοχής αλλά και για μεγάλο μέρος του -νεανικού ως επί το πλείστον- κοινού της Αθήνας που προτιμά το χαλαρό, φιλικό περιβάλλον της γειτονιάς με τις πιο προσιτές τιμές.


Βρεθήκαμε στα Άνω Πετράλωνα αρκετές φορές τον τελευταίο καιρό, άλλοτε για φαγητό και άλλοτε για ποτό, και κάθε μας επίσκεψη συνοδεύτηκε από μία νέα αποκάλυψη: Ένα σχεδόν κρυφό φαγάδικο με αυλίτσα, ένας δρόμος με καλοδιατηρημένα νεοκλασικά, μία γειτονιά με πέτρινα σπίτια. Συγκεντρώσαμε, λοιπόν, τα καλύτερα της -γνωστής στους θαμώνες της- Συνοικίας Το Όνειρο και δημιουργήσαμε έναν μικρό χάρτη που θα σας οδηγήσει στα στενά δρομάκια των Άνω Πετραλώνων που αποτελούν το νέο hype της βραδινής διασκέδασης στην πόλη. Ακολουθήστε μας…

Τα Άνω Πετράλωνα

Μέχρι πρόσφατα τα Άνω Πετράλωνα, το κομμάτι των Πετραλώνων που βρίσκεται από την πάνω μεριά των γραμμών του ηλεκτρικού σιδηρόδρομου και συνορεύει με το Θησείο, αποτελούσαν μία συνοικία κατοικίας, αρκετά πιο «αριστοκρατική» από αυτήν των Κάτω Πετραλώνων, καθώς, χάρη στις περιποιημένες μονοκατοικίες της με τις αυλές και λίγα παραδοσιακά καφενεδάκια, διατηρούσε αναλλοίωτο το χρώμα της παλιάς Αθήνας. Πρόκειται, άλλωστε, για μία ακριβή περιοχή για κάποιον που σκέφτεται να αγοράσει ακίνητο εκεί, όχι μόνο λόγω του ότι συνορεύει με το Θησείο, αλλά και της αμφιθεατρικής της θέσης, στους πρόποδες του Φιλοπάππου, η οποία προσφέρει σε πολλά από τα σπίτια εκπληκτική, πανοραμική θέα στα νότια της Αθήνας –η δε οδός Μουσών, στον περιφερειακό που οδηγεί στο Θησείο, φιλοξενεί κάποιες αξιοζήλευτες μονοκατοικίες.

Η πανέμορφη αυτή λαϊκή συνοικία του Δήμου Αθηναίων πήρε το όνομά της από τα αλώνια που δημιουργήθηκαν εκεί μετά την εξομάλυνση του γεμάτου βράχους και πέτρες εδάφους. Το δε προσωνύμιο «Συνοικία το Όνειρο» το απέκτησε χάρη στην ελληνική ταινία που γυρίστηκε εκεί το 1961, σε σκηνοθεσία Αλέκου Αλεξανδράκη, με πρωταγωνιστές τον ίδιο, τον Μάνο Κατράκη, τον Σπύρο Μουσούρη και την Αλίκη Γεωργούλη και μουσική εκτέλεση τραγουδιών του Γρηγόρη Μπιθικώτση.

Η πρόσφατη εμπορική ανάπτυξη των Άνω Πετραλώνων, ωστόσο, δεν αρέσει σε όλους. Πολλοί από τους κατοίκους παραπονιούνται έντονα για την μετατροπή τους σε νέα ζώνη νυχτερινής διασκέδασης της Αθήνας, καθώς δεν είναι λίγα τα μαγαζιά που έχουν καταλάβει αρκετά πεζοδρόμια της περιοχής με τραπεζάκια, αλλά και πολλές θέσεις parking. Τελευταία, μάλιστα, οι κάτοικοι κινητοποιήθηκαν με πορείες εναντίον των επιχειρηματιών, ζητώντας τον σεβασμό τους στην ήσυχη αυτή γειτονιά.

Βόλτα στην συνοικία του ονείρου

Ξεκινάμε την βόλτα μας από το Άλσος Πετραλώνων (δείτε στον χάρτη), από όπου μπορούμε να παρκάρουμε αν δεν χρησιμοποιήσουμε τον ηλεκτρικό. Παίρνουμε να «κατεβαίνουμε» την Τρώων, με κατεύθυνση προς Χαμοστέρνας. Και κάπου εκεί εμφανίζεται η πρώτη «αποκάλυψη»: Μία γειτονιά με στενά δρομάκια γεμάτα μικρά, παλιά σπίτια φτιαγμένα αποκλειστικά από πέτρα! Σχεδόν πανομοιότυπα μεταξύ τους, κάποια πιο περιποιημένα κάποια λιγότερο, αλλά με κοινό χαρακτηριστικό τις κόκκινες καμινάδες. Με μικρές αυλές γεμάτες τενεκεδένια γλαστράκια και πολύχρωμα λουλούδια -πολλά εκ των οποίων ομολογώ πως δεν έχω ξαναδεί στην Αθήνα. Μία γειτονιά την οποία δεν περιμένεις σε καμία περίπτωση να δεις στο κέντρο της Αθήνας, παρά σε ένα ορεινό χωριό, ίσως στο Πήλιο… Με παιδιά να παίζουν στο δρόμο και στον πεζόδρομο της Τρώων, παράλληλα με το Δημοτικό τους Σχολείο, η θέα από το μπαλκόνι του οποίου είναι εντυπωσιακή.

Η Τρώων συνεχίζει και μετά το πεζοδρομημένο κομμάτι της, εισάγοντάς σε, βήμα προς βήμα, στην Συνοικία το Όνειρο. Πρώτη στάση, στον αριθμό 20, στην «Γαζία», μία καινούργια, μικρή γκαλερί με έργα ζωγραφικής, γλυπτικής και κεραμικής των Άννυς και Τάσου Πατινιώτη, τα οποία αποσπούν το βλέμμα για μερικά λεπτά. Παρακάτω, Τρώων και Αιολέων γωνία, το καφέ-εστιατόριο «Δυτικά του Φιλοπάππου», με θαμώνες κάθε ηλικίας να απολαμβάνουν καφέ ή ουζάκι με ποικιλία εδεσμάτων μεσογειακής κουζίνας. Δύο παππούδες, που μας βλέπουν να φωτογραφίζουμε, μας φωνάζουν κοντά τους και ρωτούν αν πήγαμε στα πέτρινα. Τους απαντάμε και μας δείχνουν στο βάθος την εκκλησία των Τριών Ιεραρχών –«το καμάρι των Άνω Πετραλώνων», παροτρύνοντάς μας να συνεχίσουμε την βόλτα μας.

Και συνεχίζουμε… Η Τρώων διασχίζεται κάθετα από την Υπερίωνος, στον αριθμό 1 της οποίας βρίσκεται ένα από τα «σπίτια» των Ναρκομανών Ανώνυμων. Παραμένουμε, ωστόσο, στην Τρώων και στον αριθμό 20 βρίσκουμε το χαριτωμένο Chez Lucien – La Brocherie (δείτε στον χάρτη). Πρόκειται για το πιο ιδιόμορφο γαλλικό μπιστρό της Αθήνας -και οπωσδήποτε για το πιο μικρό- που μπορεί να μην σας εντυπωσιάσει εκ πρώτης, όμως οι Γάλλοι της Αθήνας μιλούν με τα καλύτερα λόγια γι’αυτό. Με ζεστή, φιλική ατμόσφαιρα, λίγα αλλά καλά πιάτα και open kitchen για να «τσεκάρει» ο σεφ Lucien αντιδράσεις -αν βρείτε να καθίσετε- θα θέλετε οπωσδήποτε να ξαναπάτε (τιμές: 20-25 ευρώ, τηλ. 210-3464236.). Κολλητά δίπλα στο παλιό Chez Lucien άνοιξε πρόσφατα και το Chez Lucien – La Maree, με θέμα τα θαλασσινά και το ψάρι. Δεν έχουμε δοκιμάσει ακόμα τα πιάτα του, όμως μαθαίνουμε ότι διακρίνονται για την καλή σχέση ποιότητας-τιμής (τηλ. 210 3418880).

Στρίβουμε στην Κυδαντιδών και βρισκόμαστε στο κέντρο της νυχτερινής ζωής των Άνω Πετραλώνων. Το σκηνικό, όταν πλέον έχει νυχτώσει, είναι πραγματικά ονειρικό. Τα τρία-τέσσερα ταβερνάκια που φιλοξενούνται στο μικρό στενό μοιάζουν να βγήκαν από ελληνική ταινία, με τα φαναράκια και τα μικρά φωτάκια τους, τις γλάστρες στον δρόμο, ο οποίος κλείνει για τα αυτοκίνητα το βράδυ, και τα μικρά τραπεζάκια τους που, ειδικά τα σαββατοκύριακα, γεμίζουν ασφυκτικά. Παίρνοντάς τα με την σειρά, συναντάμε πρώτα το ταβερνάκι του Οικονόμου (τηλ. 210 3467555), στην γωνία Κυδαντιδών και Τρώων, δίπλα ακριβώς στο εργαστήρι θεατρικού και εικαστικού παιχνιδιού Κόκκινη Κλωστή, με την σπιτική κουζίνα και τα εξαιρετικά μαγειρευτά. Παρακάτω η «Συνοικία το Όνειρο» (τηλ. 210 3471551) σερβίρει συμπαθητικούς, φρέσκους ψαρομεζέδες σε λογικές τιμές –αξέχαστες οι γεμιστές σαρδέλες. Απέναντι, το πιο μοντέρνο «Χαρμάνι» προσφέρει ποικιλίες κρεατικών συνοδεία μπύρας ή κρασιού από τον πλούσιο κατάλογο οινοπνευματωδών, ενώ στο τέρμα του δρόμου βρίσκεται το, πιο απλοϊκό και παλιού ύφους, «Θεραπευτήριο» (τηλ. 210 3412538), γνωστό χρόνια τώρα για το φρέσκο ψάρι του, μεταξύ άλλων γευστικών πιάτων, και τις εξαιρετικές τιμές που δεν ξεπερνούν τα 15 ευρώ ανά άτομο.

Έχετε όρεξη για ποτό; Τότε αρχίστε να κατεβαίνετε την Κυδαντιδών, διασχίστε κάθετα την Τρώων, και συνεχίστε μέχρι την γωνία της πρώτης με την Δημοφώντος. Εκεί θα βρείτε το «Κλουβί» (τηλ. 210 3479998), ένα από τα πιο χαριτωμένα μπαράκια που έχουμε επισκεφθεί τον τελευταίο καιρό, με μωσαϊκό στο πάτωμα, εκκεντρικό ντεκόρ, jazz και ροκ ήχους, και απολαυστικά κοκτέιλ με 8 ευρώ.

Επιστροφή στην Τρώων για βόλτας συνέχεια… Επόμενη στάση «Το Τσιπουράδικο του Αποστόλη»: το απόλυτο φοιτητο-στέκι, το οποίο μπορεί να θυμίζει παλιό καφενείο, όμως τα τραπεζάκια του έξω, στο πεζοδρόμιο, είναι γεμάτα εικοσάρηδες που «αράζουν» πίνοντας ουζάκι και απολαμβάνοντας ποικιλίες. Και όλα αυτά με θέα τον θερινό κινηματογράφο Ζέφυρο, ακριβώς απέναντι, στην ίδια θέση από το 1945. Ακολουθεί το «Αντέπι» σε ύφος κλασικής νεοελληνικής ταβέρνας με νόστιμα μεζεδάκια, αν και αρκετά αλμυρά για τα γούστα μας, με καλή σχέση ποιότητας τιμής, η οποία δύσκολα θα ξεπεράσει τα 20 ευρώ κατ’άτομο. Αυτή είναι η νεώτερη ταβέρνα που λειτουργεί αυτή την στιγμή στην Τρώων, αλλά σύντομα πρόκειται -όπως μαθαίνουμε- να ανοίξουν και άλλες. Μπορεί να φαίνεται ότι κάπου εδώ τα στέκια των Άνω Πετραλώνων τελειώνουν, όμως δεν βρεθήκαμε ακόμα στην πλατεία Αμαλίας Μερκούρη.

Στην πιάτσα της πλατείας Μερκούρη
Περνώντας μπροστά από μερικά ακόμα νεοκλασικά της Τρώων, άλλα αρχοντικά και περιποιημένα και άλλα εντελώς ακατοίκητα και ερειπωμένα, συναντάμε κάθετα την Δωριέων και στρίβουμε αριστερά. Σε απόσταση μερικών λεπτών από την Συνοικία το Όνειρο βρίσκεται η πλατεία Μερκούρη, η οποία έχει αποκτήσει τα δικά της στέκια (δείτε την στον χάρτη). Πρώτο και καλύτερο η «Κάππαρη» (τηλ. 210 3450288), στον αριθμό 36, όπου φάγαμε ίσως το νοστιμότερο γεύμα, συγκριτικά με τα υπόλοιπα φαγάδικα της περιοχής, με καταπληκτικά ορεκτικά -όπως τα ρεβίθια στιφάδο με μπέικον και παρμεζάνα και τα μανιτάρια πλευρώτους με γλυκό μπαλσάμικο- και γενναίες μερίδες στα κυρίως. Η σαλάτα ήταν τεράστια και ολόφρεσκη, το γλυκό κέρασμα, στο τέλος, πολύ ανώτερο των προσδοκιών και όλα αυτά σε τιμές που δύσκολα θα ξεπεράσουν τα 20 με 25 ευρώ το άτομο, μαζί με το κρασί. Το δε περιβάλλον του μαγαζιού; Λιτή και κομψή διακόσμηση στο εσωτερικό, με ασπρόμαυρες φωτογραφίες και λευκά τραπέζια, και μία μεγάλη, λουλουδιασμένη αυλή έξω, φιλόξενη και περιποιημένη, ιδανική για τα ζεστά βράδια που έρχονται.

Απέναντι από την «Κάππαρη» βρίσκεται το -παράφωνα μοντέρνο- καφέ «Βοτανοπωλείο», με θέα στην μικρή πλατεία, η οποία γεμίζει πιτσιρίκια με ποδήλατα. Ωστόσο, αν θέλετε καφέ ή ποτάκι στην πλατεία Μερκούρη, εμείς προτείνουμε την μικρούλα, πολύχρωμη και πολυσυλλεκτική, «Βραζιλιάνα» (Αρκάδων 4), η οποία εδώ και δύο χρόνια συγκεντρώνει πιο «εναλλακτικό» νεαρόκοσμο που καταφτάνει όταν αρχίσει να πέφτει ο ήλιος για mojito σε έθνικ μουσικό φόντο.

Κατά τ’άλλα, σε ακτίνα λίγων μέτρων από την πλατεία, θα φάτε ζουμερά ψητά και σουβλάκια στην «Παρέα», θα απολαύσετε σύνθετους γαστρονομικούς συνδυασμούς συνοδεία επιλεγμένων κρασιών στο café-bar vinateria «El Camino», ενώ στο «Μινόρε της Αυγής» (Καλλισθένους 82, τηλ. 2103414004) θα φάτε τα, πιθανότατα, φρεσκότερα ψάρια και θαλασσινά της περιοχής, και μάλιστα με ζωντανή ρεμπέτικη κομπανία να δίνει τον ρυθμό κάθε Σάββατο βράδυ (τιμές: περί τα 20 ευρώ κατ’άτομο). Καλλισθένους, είπαμε, ε; Συνεχίστε ευθεία και θα φτάσετε πάλι στα πέτρινα σπίτια για τα οποία μιλήσαμε στην αρχή. Και από εκεί μπορείτε πάλι να ξεκινήσετε την βόλτα σας από την αρχή… Έτσι κι αλλιώς, μία μόνο φορά δεν θα σας φτάσει.

Πηγή: in2life.gr
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 14, 2010, 10:24:01 πμ by manelaki »
Η ευτυχία δεν έρχεται έτσι. Η ευτυχία είναι συνέπεια προσωπικής προσπάθειας.
Παλεύεις, αγωνίζεσαι, επιμένεις και, καμιά φορά, κάνεις ακόμα και το γύρο του κόσμου για να τη βρείς !

Αποσυνδεδεμένος manelaki

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2317
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ι ♥ London
    • Χειροποίητες Δημιουργίες ...
Απ: Η Αθήνα με μία ματιά
« Απάντηση #17 στις: Μάιος 17, 2010, 16:53:58 μμ »
Μετς, Ένα νησί στο κέντρο της πόλης

Η αλλαγή δουλειάς είναι μία από τις καλύτερες ευκαιρίες για να μάθεις μία νέα περιοχή. Και αισθάνομαι πολύ τυχερή που με αυτήν την αφορμή, σεργιανίζω για λίγο κάθε μέρα στους δρόμους του Μετς.

Σαν νησί μέσα στην Αθήνα και τόσο κοντά στο κέντρο, η ήσυχη αυτή γειτονιά αποκλείεται να μη βάλει σε σκέψεις για το πόσο καλύτερη θα ήταν η ζωή μας σε αυτήν την πόλη, αν είχαμε λίγο παραπάνω πράσινο, λίγο παραπάνω ησυχία, λίγο παραπάνω γούστο.

Πάρτε ανά χείρας το βιβλιαράκι σας, το χάρτη και ένα μπουκαλάκι νερό και ξεκινήστε το περπάτημα από τη συμβολή των οδών Μαλαμού και Λογγίνου, κοντά στο Α’ νεκροταφείο.

Ανεβείτε τη Λογγίνου, έναν καταπράσινο πεζόδρομο που στη μία του πλευρά συνορεύει με ένα χαριτωμένο παρκάκι με παγκάκια, γήπεδα του μπάσκετ και μία παιδική χαρά (ό,τι πρέπει για το βιβλιαράκι σας δηλαδή!). Στο τέλος της Λογγίνου βρίσκετε κάθετα την οδό Μπαλανού, που θα σας βγάλει στη Μάρκου Μουσούρου, έναν από τους πιο κεντρικούς δρόμους του Μετς, γεμάτους παλιά ή ανακαινισμένα νεοκλασικά.

Προχωρήστε προς το λόφο του Αρδηττού, μέσω της Αρχιμήδους, που είναι κάθετη στη Μάρκου Μουσούρου. Στρίψτε αμέσως αριστερά στη Δομπόλη. Στα δεξιά σας, σας περιμένει «κρυμμένο» έναν γουστόζικο νεοκλασικό κτίριο, με μία ήσυχη αυλή όπου παραδίδονται μαθήματα ελληνικών σε ξένους, αλλά και πολλά άλλα νεοκλασικά με καταπράσινα μπαλκόνια και αυλές, πολύχρωμα πορτοπαράθυρα και ψηλά αμπέλια, που σκαρφαλώνουν σας τις φασολιές, μέχρι τις ταράτσες!

Στην Τριβωνιανού κάντε δεξιά και ανηφορήστε προς το λόφο του Αρδηττού. Γυρίστε για λίγο το κεφάλι προς τα πίσω και ρίξτε μια ματιά στη θέα, που απλώνεται μέχρι τη θάλασσα. Η συνέχεια της Τριβωνιανού, η οδός Κλειτομάχου, θα σας βγάλει μέχρι το άλσος στο λόφο του Αρδηττού, του οποίου η είσοδος – για όσους έχουν όρεξη για jogging και περπάτημα μέσα στα πεύκα – είναι από την οδό Αρχιμήδους (προς το Παγκράτι).

Περιπλανηθείτε στα ήσυχα σοκάκια και αρχίστε να επιστρέφετε προς την Μάρκου Μουσούρου για μία στάση για καφέ ή χυμό, στο πιο χαριτωμένο συνοικιακό καφέ του Μετς (αποκλείεται να το χάσετε), που μένει ανοιχτό μέχρι αργά και για ποτάκι.

Όπως κατεβαίνετε τη Μουσούρου, στρίψτε αριστερά στη Βουλγαρέως και από εκεί δεξιά στη Σορβόλου. Προορισμός μας η τοποθεσία του ναού της Αγροτέρας Άρτεμης, που αν δεν υπήρχε η σχετική πινακίδα της αρχαιολογικής υπηρεσίες δεν θα καταλάβαινε κανείς ότι κάποτε βρισκόταν εκεί. Ο ναός ήταν κτισμένος από πεντελικό μάρμαρο και γνώρισε μεγάλη δόξα καθώς ήταν ο τόπος τέλεσης των επονομαζόμενων "Μικρών" Ελευσίνιων Μυστηρίων, κατά τις αρχές κάθε Άνοιξης. Κατεβαίνουμε τα σκαλάκια της Θωμοπούλου και φτάνουμε στην Αρδηττού. Στρίβουμε αριστερά και φτάνουμε στον αρχαιολογικό χώρο, που δυστυχώς είναι πλέον γεμάτος αγριόχορτα, χαλάσματα και σκουπίδια, ενώ μόλις τα τελευταία χρόνια με πρωτοβουλία των κατοίκων της περιοχής, γίνονται προσπάθειες για τη διάσωσή του από την πλήρη οικοπεδοποίηση. Κλείστε τα αυτιά σας στη βουή των αυτοκινήτων που διασχίζουν την Αρδηττού και ακούστε το κελάρυσμα του Ιλισσού, που κάποτε περνούσε από εκεί. Θαυμάστε τη θέα προς την Ακρόπολη και τις στήλες του Ολυμπίου Διός, και μεταφερθείτε - νοερά τουλάχιστον - σε άλλες εποχές.

Τελειώστε τη βόλτα σας με καλό κρασί και σπιτικό φαγητό, σε ένα μαγειρείο –καφενείο - από τα λίγα που έχουν απομείνει στην Αθήνα - επί της Αναπαύσεως.

Καλή βόλτα!

Πηγή: forfree.gr
Η ευτυχία δεν έρχεται έτσι. Η ευτυχία είναι συνέπεια προσωπικής προσπάθειας.
Παλεύεις, αγωνίζεσαι, επιμένεις και, καμιά φορά, κάνεις ακόμα και το γύρο του κόσμου για να τη βρείς !

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 30677
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Η Αθήνα με μία ματιά
« Απάντηση #18 στις: Μάιος 18, 2010, 12:15:25 μμ »

Η περιοχή θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως το νέο Γκάζι –ίσως, πιο σωστά, ως αντί-Γκάζι. Απέχει, άλλωστε, μόνο μερικά λεπτά από την κορεσμένη Περσεφόνης, ενώ συνορεύει με το -πιο τουριστικό- Θησείο. Μεταξύ του trend και της ιστορίας, λοιπόν, τα Άνω Πετράλωνα ανέπτυξαν τα τελευταία δύο-τρία χρόνια την δική τους συνοικία «εναλλακτικής» διασκέδασης, με χαριτωμένα ταβερνάκια και bars, τα οποία έχουν πλέουν γίνει στέκια όχι μόνο για τους κατοίκους της περιοχής αλλά και για μεγάλο μέρος του -νεανικού ως επί το πλείστον- κοινού της Αθήνας που προτιμά το χαλαρό, φιλικό περιβάλλον της γειτονιάς με τις πιο προσιτές τιμές.


Δεν εχω καθησει ποτε μου στα χαριτωμένα ταβερνάκια του, προτιμώντας παντα το τουριστικο Θησειο... θα επρεπε ομως!! :pardon:
 

Αποσυνδεδεμένος dimosf

  • Συντονιστής Gallery
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4651
  • Φύλο: Άντρας
  • disaki.blogspot.gr και fototsepi.blogspot.gr
    • το δισάκι μου στον ώμο......
Απ: Η Αθήνα με μία ματιά
« Απάντηση #19 στις: Μάιος 18, 2010, 14:57:10 μμ »
Την Αθήνα τη λατρεύω για τους δικούς μου λόγους.
Αλλά το γραφική και πανέμορφη είναι λίγο υπερβολικό,αν όχι πολύ.
Ιδιαίτερα οι ταξιδευτές καταλαβαίνουν τι εννοώ. :-X :-X
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Αν όμως είσαι τουρίστας τα πράγματα είναι αλλιώς. Πάντα είχα την απορία όταν διάφοροι συνάδελφοι από το εξωτερικό που φιλοξενήσαμε εδώ έφευγαν ενθουσιασμένοι. Όταν όμως έχεις να πας μόνο στα μνημεία και τους διαμορφωμένους γύρω τους χώρους, την Πλάκα, το Ζάπειο και τη γύρω περιοχή και όταν γνωρίσεις έναν άλλο τρόπο ζωής, άγνωστο στον τόπο σου, τότε η ματιά σου είναι διαφορετική. Μην ξεχνάμε ακόμα οτι οι ελάχιστοι χώροι πράσινου στο κέντρο βρίσκονται σε αυτές τις περιοχές. Καθόλου δύσκολο λοιπόν να τη βρεις και γραφική και πανέμορφη.
Εμείς απλά ζούμε εδώ, δεν είμαστε επισκέπτες.