Αποστολέας Θέμα: Πολιτιστικές & Kαλλιτεχνικές εκδηλώσεις, Εκθέσεις κλπ  (Αναγνώστηκε 103864 φορές)

Αποσυνδεδεμένος elina

  • Διαχειριστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ταξιδεύω... άρα ζω!
    • Travelchat
Απ: Πολιτιστικές & Kαλλιτεχνικές εκδηλώσεις, Εκθέσεις κλπ
« Απάντηση #320 στις: Νοέμβριος 22, 2011, 10:05:27 πμ »
Χριστουγεννιάτικο πάρκο στην Εκθεση της Θεσσαλονίκης

Από την 1η Δεκεμβρίου έως τις 8 Ιανουαρίου η Θεσσαλονίκη μεταμορφώνεται σε πόλη των Χριστουγέννων. Στο χώρο της Εκθεσης, σε 16.000 τετραγωνικά μέτρα, μέσα στις επόμενες μέρες θα «ξεδιπλωθούν» λαμπερά σκηνικά και θα γεμίσουν παιδικά γέλια, δράσεις και εκλπήξες, μέσα σε 100% γιορτινό κλίμα, για 39 ημέρες.

Στη μικρή Χριστουγεννιάτικη Πόλη, στην καρδιά της Θεσσαλονίκης θα χιονίζει …κάθε μέρα, χάρη στη Γιγάντια Χιονόσφαιρα και θα μπορεί ο καθένας να δοκιμάσει τις χορευτικές του επιδόσεις επί …πάγου στο στεγασμένο παγοδρόμιο. Οι επιλογές διασκέδασης είναι πολλές και διαφορετικέ: Allou Fun Park, καρουζέλ, τρενάκι του Αϊ Βασίλη, συγκρούομενο και πολλά ακόμη παιχνίδια. Λίγο παραπέρα από το καρουζέλ, σε περιμένει το ζεστό, φιλόξενο Σπίτι του Αϊ Βασίλη, ενώ το Μαγικό Μονοπάτι κρύβει εκπλήξεις, με μυστικά δανεισμένες από τις τεχνικές του Μαύρου Θεάτρου. Την ίδια στιγμή στη Μαγική Σκηνή παραμυθάδες θα «ταξιδεύουν» το κοινό σε ονειρικούς κόσμους.

Το πρόγραμμα δεν τελειώνει, όμως, εδώ: face painting, skateboard, βραβευμένες γαλλικές παιδικές ταινίες, θέατρο σκιών, εκπαιδευτικά εργαστήρια του ΜΜΣΤ και δράσεις στον Παιδότοπο υπόσχονται να κρατήσουν ζωντανό το ενδιαφέρον μικρών και μεγάλων. Τέλος, υπάρχει δυνατότητα στάθμευσης στο χώρο της Εκθεσης, ενώ οι ενήλικες μπορούν να κάνουν τη βόλτα τους στην παραδοσιακή αγορά με λιχουδιές και χειροποίητες κατασκευές, ή να ξεκουραστούν πίνοντας τον καφέ τους στο χώρο του Παιδότοπου.

Το εισιτήριο εσόδου είναι 3 ευρώ, στο οποίο περιλαμβάνονται όλες οι δράσεις, εκτός από το Παγοδρόμιο και το Fun Park. Ολοήμερη στάθμευση με 2 ευρώ, ενώ το ομαδικό κοστίζει 2,5 ευρώ.

πηγή: agelioforos.gr
Ένα χαμόγελο αξίζει πολλά. Κάνει πλούσιο εκείνον που το παίρνει... χωρίς να κάνει φτωχότερο εκείνον που το δίνει!

Αποσυνδεδεμένος carmen

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2010
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Πολιτιστικές & Kαλλιτεχνικές εκδηλώσεις, Εκθέσεις κλπ
« Απάντηση #321 στις: Νοέμβριος 22, 2011, 10:50:49 πμ »
Μπραβο τους , παρα πολυ καλη ιδεα !!!!!!!!!!!!!!

...και αν εχω τα παντα και εχω κερδισει τον κοσμο ολο, αγαπη αν δεν εχω...ειμαι ενα τιποτα

Αποσυνδεδεμένος carmen

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2010
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Πολιτιστικές & Kαλλιτεχνικές εκδηλώσεις, Εκθέσεις κλπ
« Απάντηση #322 στις: Νοέμβριος 22, 2011, 10:54:38 πμ »
 Ακουσα επισης οτι θα ερθει στην Πτολεμαιδα ο πινακας ΓΚΕΡΝΙΚΑ  {GUERNICA} toy Pablo Picasso !!!!
 Eχει γραφτει τιποτα τετοιο στην ελλαδα???
 Αν, ναι,
 ειναι ενα αριστουργημα που θα πρεπει ολοι να πανε να τον δουν, τετοιες ευκαιριες δεν χανονται !!!
...και αν εχω τα παντα και εχω κερδισει τον κοσμο ολο, αγαπη αν δεν εχω...ειμαι ενα τιποτα

Αποσυνδεδεμένος koyrsaros_gr

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1200
  • Φύλο: Άντρας
  • εχω μια πελωωωρια λαχταρα για ΤΑΞΙΔΙΑ
    • koyrsaros-gr blog
Απ: Πολιτιστικές & Kαλλιτεχνικές εκδηλώσεις, Εκθέσεις κλπ
« Απάντηση #323 στις: Νοέμβριος 22, 2011, 11:05:53 πμ »
Ακουσα επισης οτι θα ερθει στην Πτολεμαιδα ο πινακας ΓΚΕΡΝΙΚΑ  {GUERNICA} toy Pablo Picasso !!!!
 Eχει γραφτει τιποτα τετοιο στην ελλαδα???
 Αν, ναι,
 ειναι ενα αριστουργημα που θα πρεπει ολοι να πανε να τον δουν, τετοιες ευκαιριες δεν χανονται !!!
http://vrizidou.blogspot.com/2011/11/guernica.html
Όμορφη πόλη, με μια σκέψη την ώρα μας περνάμε
πως θα φύγουμε από δω κι ας είναι πίσω να γυρνάμε....

http://koyrsaros-gr.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος carmen

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2010
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Πολιτιστικές & Kαλλιτεχνικές εκδηλώσεις, Εκθέσεις κλπ
« Απάντηση #324 στις: Νοέμβριος 22, 2011, 11:23:28 πμ »
χμμμμμ.... αυτος ο πινακας , κατα πως τον ειδα στην τελευταια εικονα, δεν πρεπει να ειναι ο αυθεντικος.
Μπορει να ειναι ενα πρωτοτυπο παλι, αλλα οχι ο κυριος πινακας που εχει διαστασεις 3.5 μετρα υψος και πλατος 7.8  .
ειναι τεραααστιος... Ισως ειναι καπιος απο τις 'παμπολλες' σπουδες που εκανε μεχρι να καταληξει στον κυριο πινακα..
 Παρολα αυτα ειναι υπεροχος , ακρει να ξερεις την ιστορια του και τι συμβολιζει..
...και αν εχω τα παντα και εχω κερδισει τον κοσμο ολο, αγαπη αν δεν εχω...ειμαι ενα τιποτα

Αποσυνδεδεμένος nataliana

  • Jr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 53
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Πολιτιστικές & Kαλλιτεχνικές εκδηλώσεις, Εκθέσεις κλπ
« Απάντηση #325 στις: Ιανουάριος 31, 2012, 20:51:16 μμ »
Mελοποιημένη ποίηση του ισπανού ποιητή Federico García Lorca από έλληνες δημιουργούς, και ισπανικά παραδοσιακά τραγούδια όπως έχουν αποδοθεί από τον ίδιο τον ποιητή. Το μουσικό μέρος διανθίζεται από απαγγελίες θεατρικών και ποιητικών κειμένων του Federico García Lorca. Εικόνες από το ζωγραφικό του έργο προβάλλονται ταυτόχρονα.

Τραγούδι: Φιόρη-Αναστασία Μεταλληνού
Πιάνο: Γρηγόρης Νατσούδης
Διαβάζει η ηθοποιός & σκηνοθέτης Κατερίνα Πολυχρονοπούλου

01/02/2012 και 08/02/2012, 8:30μ.μ.

Είσοδος: 12 με ένα ποτήρι κρασί.

ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ, Γεννηματά 20 Αμπελόκηποι (δίπλα στο ΜΕΤΡΟ Πανόρμου)
Τηλ.: 210 6929090, 210 6995777, fax: 210 6923470
Site: www.theatro-imeras.gr, e-mail: info@theatro-imeras.gr


Αποσυνδεδεμένος carmen

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2010
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Πολιτιστικές & Kαλλιτεχνικές εκδηλώσεις, Εκθέσεις κλπ
« Απάντηση #326 στις: Ιανουάριος 31, 2012, 23:40:48 μμ »
 Πολυ ωραια Ναταλιανα . Σ ευχαριστουμε. Θα ηθελα απλα να προσθεσω , για οποιον τυχει και παει , οτι η ποιηση του Λορκα, κατανοειται καλυτερα,
αν δεις τον Λορκα απο την γυναικεια πλευρα. Μια πολυ ευαισθητη ψυχη που σκεφτοταν πολυ θηλυκα.
{δεν θελω να τον απομυθοποιησω, αλλα ηταν πολυ...γκεϋ, και μαλιστα για ενα μεγαλο διαστημα ...τα ειχε και κοιμοταν με τον Σαλβαντορ Νταλι }
Αυτο ηταν ομως ενα εναυσμα παραπανω για να γραψει πολυ ευαισθητη και ιδιαιτερη ποιηση.
...και αν εχω τα παντα και εχω κερδισει τον κοσμο ολο, αγαπη αν δεν εχω...ειμαι ενα τιποτα

Αποσυνδεδεμένος nataliana

  • Jr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 53
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Πολιτιστικές & Kαλλιτεχνικές εκδηλώσεις, Εκθέσεις κλπ
« Απάντηση #327 στις: Φεβρουάριος 01, 2012, 14:07:49 μμ »
Αγαπητή Carmen xωρίς να θέλω να σχολιάσω την τοποθέτηση σου  για το αν ο Λόρκα ήταν γκει ή όχι -που θα συμφωνήσω μαζί σου ότι λίγη σημασία έχει- ήταν ένα έναυσμα για μία μεγάλη κουβέντα που έχει ξεκινήσει σχετικά με αυτό το ζήτημα. Ο Λόρκα ήταν ένας ποιητής που ύμνησε την ζωή και πολέμησε την αδικία μέσα από την ποίηση του. Μέσα από τα ποιήματα του "τραγούδησε" την αγάπη, τον θάνατο, "μίσησε" την εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο, "καταδίκασε" την καπιταλιστική κοινωνία και τις συνέπειες της, την φτώχεια, την εξαθλίωση, τον ρατσισμό. Τα λέω όλα αυτά γιατί  το τελευταίο διάστημα,  ιδιαίτερα μετά απο την έκδοση του βιβλίου «Lorca y el Mundo Gay» (ελλ. μτφ Ο Λόρκα και ο γκει κόσμος) του Γκίμπσον, δίνεται  έμφαση στην σεξουαλική του ζωή και προσπάθεια να τον δούμε σαν ένα καταπιεσμένο γκέι της εποχής, που εμπνευστηκε από αυτην του την ιδιαίτερότητα, πράγμα τελείως ανυπόστατο. Άλλωστε το γεγονός ότι το έργο του ήταν απαγορευμένο στην Ισπανία ως το 1953 και μόνο μετά το θάνατο του φασίστα Φράνκο το 1975, έγινε δυνατό να συζητηθεί δημόσια το έργο και ο θάνατός του αποδεικνύει πολλά.

Αποσυνδεδεμένος dimosf

  • Συντονιστής Gallery
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4651
  • Φύλο: Άντρας
  • disaki.blogspot.gr και fototsepi.blogspot.gr
    • το δισάκι μου στον ώμο......
Απ: Πολιτιστικές & Kαλλιτεχνικές εκδηλώσεις, Εκθέσεις κλπ
« Απάντηση #328 στις: Μάρτιος 07, 2012, 19:22:28 μμ »
Ένα υπέροχο βίντεο. Έτσι,  για λίγο χαμόγελο!

[ Invalid YouTube link ]

Αποσυνδεδεμένος Σπύρος

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 929
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Πολιτιστικές & Kαλλιτεχνικές εκδηλώσεις, Εκθέσεις κλπ
« Απάντηση #329 στις: Μάρτιος 07, 2012, 19:55:03 μμ »
Ευχαριστούμαι  πολύ Δήμο !!!   :happy: :happy: :happy:
Σπύρος  :)