Τις πέρασα τις φωτό με το χιονάκι στην Ευρυτανία
Πώς ήταν στο Καρπενήσι; Χρειάστηκε να βάλετε αλυσίδες;
Παράθεση από: NoName στις Φεβρουάριος 06, 2011, 23:01:11 μμΤις πέρασα τις φωτό με το χιονάκι στην Ευρυτανίακαι τις ειδα και ζηλεψα
Εγώ ζηλεύω την φωτογραφία του προφίλ σου
Εγώ ζηλεύω την φωτογραφία του προφίλ σου φαινετε που εχω κανει διαιτα??