παιδια μηπως εχετε χρησιμοποιησει την συνδεση της βονταφον αυτη που ναι για ολη την ελλαδα που δινεται μονο με +10ε αν εχεις συνδεση κινητου βονταφον?
ειναι καλη?
εγω χρησιμοποιησα αυτη με την ωρομισθωση και ηταν μια χαρα.. αν και λιγο ακριβη μου φανηκε