Τελεια!!! Καλα να περασεις GNS!!! Κ λιγη αποτοξινωση δεν βλαπτει!!! Καλο σαβ/ριακο σε ολους!!!
Καλησπέρα από Παραλια Βρασνών Ασπροβάλτας. Αύριο πρωί μπαίνουμε για 12 μέρες οδικό Βουλγαρία και στη συνέχεια 8 μέρες Θράκη, έτσι ώστε να δούμε και τα τρία κομμάτια της Θράκης. Καλό καλοκαίρι σε όλους!!
Καλα να περασεις φιλαρακι!!!
Υπέροχη πόλη!!