ΑρχικήForumΒοήθειαGalleryΑναζήτησηΣύνδεσηΕγγραφή

Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δεκέμβριος 15, 2018, 21:44:46 μμ

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση

News
Επισκεφθείτε την Φωτογραφική Gallery. Δείτε φωτογραφίες μελών, ψηφίστε και σχολιάστε. Ανεβάστε φωτογραφίες από τα ταξίδια σας!!

Stats
79086 μηνύματα σε 3593 θέματα από 2373 μέλη
Τελευταίο μέλος: dsarvanis
+  TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
|-+  Ταξιδιωτικά Επίκαιρα - Ανακοινώσεις - Προσφορές
| |-+  Ταξιδιωτικά Νέα
| | |-+  Σιδηροδρομικά νέα
« προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 3 4 [5] Κάτω Εκτύπωση
Θέμα: Σιδηροδρομικά νέα  (Αναγνώστηκε 20976 φορές)
Σπύρος
Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 929


« Απάντηση #40 στις: Σεπτέμβριος 01, 2012, 08:48:44 πμ »

Πάλι νησί "σιδηροδρομικώς" η Ελλάδα!
Καταγράφηκε

Σπύρος  Χαμόγελο
carmen
Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 2010



« Απάντηση #41 στις: Οκτώβριος 11, 2012, 10:59:44 πμ »

Oι νέες σιδηροδρομικές υπηρεσιες της Σαγκάης, Σταθμος, τραίνα και προσωπικό-

Aπο την απ' ευθειας γραμμή Πεκίνου Σαγκάης 1.318 χλμ μεση ωριαία ταχυτητα 300 χλμ/ωρα μέγιστη καταγεγραμένη 480 χλμ  ενω η ελαχιστη ειναι 250 χλμ
Η διαδρομη διαρκει  4.48 h και εχει 68 τραίνα ημερησιως.......

Ο σταθμος





Το τραίνο







Καταγράφηκε

...και αν εχω τα παντα και εχω κερδισει τον κοσμο ολο, αγαπη αν δεν εχω...ειμαι ενα τιποτα
vagantos
Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 332


kavouras12.blogspot.gr


WWW
« Απάντηση #42 στις: Οκτώβριος 13, 2012, 22:54:48 μμ »

Αυτοί που σχεδιάζουν να μετατρέψουν την Ελλάδα σε Κίνα, θα φτάξουν και σε μας  (αλλά όχιγια μας) τέτοια τραίνα... bigrin
Καταγράφηκε

Κόκκαλο ρίξε στο σκυλί, το μαύρο που αλυχτά
και στείλε τη φιγούρα μας στον πειρατή ρεγάλο...
Σπύρος
Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 929


« Απάντηση #43 στις: Απρίλιος 22, 2014, 22:39:15 μμ »

Βαγόνια του Όριεντ Εξπρές και βασιλικά βαγόνια στις ράγες του ΟΣΕ

"Μνήμες και εικόνες από το παρελθόν του σιδηροδρόμου  υπόσχονται να μας χαρίσουν οι εμπλεκόμενοι φορείς του σιδηροδρόμου, ΟΣΕ,  ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ με την δρομολόγηση μουσειακού τροχαίου υλικού που υπάρχει διάσπαρτο σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο και  η αξιοποίηση του είναι πλέον θέμα χρόνου.
Βασιλικά βαγόνια, βαγόνια του θρυλικού 'Οριεντ Εξπρές καθώς  και ατμήλατες μηχανές θα δρομολογηθούν και πάλι στις ράγες  ικανοποιώντας τους λάτρεις του μουσειακού σιδηροδρόμου..."

http://sidirodromikanea.blogspot.gr/2014/04/blog-post_8472.html
Καταγράφηκε

Σπύρος  Χαμόγελο
Σπύρος
Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 929


« Απάντηση #44 στις: Απρίλιος 30, 2014, 13:53:43 μμ »

"Αυστρία-Ελλάδα με… τρένο"

 

Στο γεγονός πως «για πρώτη φορά μετά το 2011, θα είναι και πάλι δυνατή η μετάβαση ταξιδιωτών από το εξωτερικό στην Ελλάδα με τρένο» αναφέρθηκε στα δελτία ειδήσεων η δημόσια Αυστριακή Ραδιοφωνία.

Όπως τονιζόταν σχετικά, από τις 10 Μαΐου επιβατηγά τρένα θα συνδέουν τη βορειοελλαδική πόλη και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με τη βουλγαρική πρωτεύουσα Σόφια και το ταξίδι θα διαρκεί επτά ώρες, ενώ ένα άλλο τρένο, με καθημερινό δρομολόγιο θα συνδέει τη Θεσσαλονίκη με τη σερβική πρωτεύουσα, Βελιγράδι, μέσω Σκοπίων.

Στην είδηση αναφερόταν, ότι σύμφωνα με τους Ελληνικούς Σιδηροδρόμους ΤΡΑΙΝΟΣΕ, «που είχαν διακόψει το 2011, όλα τα δρομολόγια επιβατηγών τρένων προς το εξωτερικό, εξαιτίας της βαριάς οικονομικής κρίσης»- αιτία για την επανάληψη αυτών των σιδηροδρομικών συνδέσεων υπήρξε το μεγάλο κύμα τουριστών προς την Ελλάδα από τις γειτονικές χώρες των Βαλκανίων.

http://www.enikos.gr/international/231027,Aystria-Ellada_me_treno.html
Καταγράφηκε

Σπύρος  Χαμόγελο
Σπύρος
Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 929


« Απάντηση #45 στις: Ιούνιος 07, 2014, 21:46:20 μμ »

"Σε κυκλοφορία 17 νέοι συρμοί του μετρό"



   

Στην κυκλοφορία θα δοθούν τις προσεχείς ημέρες 17 νέοι συρμοί του μετρό τους οποίους παρέδωσε στις Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ Α.Ε) η Αττικό Μετρό. Οι νέοι συρμοί πρόκειται να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες του δικτύου των νέων επεκτάσεων προς Ελληνικό, Ανθούπολη και Αγ. Μαρίνα, καθώς και της μελλοντικής επέκτασης προς Πειραιά.

Όπως έγινε γνωστό οι συρμοί διαθέτουν κλιματισμό, καθώς και όλες τις απαραίτητες προβλέψεις, έτσι ώστε να είναι συμβατοί με τις τεχνολογικές αναβαθμίσεις οι οποίες προβλέπονται να πραγματοποιηθούν μελλοντικά στις Γραμμές 2 και 3 του Μετρό της Αθήνας.

Ιδιαίτερη έμφαση, σύμφωνα με την Αττικό Μετρό, έχει δοθεί στην ενεργειακή απόδοση των νέων συρμών, με βασικό κριτήριο την ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης ενέργειας. Κατ' αυτό τον τρόπο, η τρίτη γενιά συρμών του μετρό της Αθήνας θα είναι κατεξοχήν φιλική προς το περιβάλλον.

Ειδικότερα οι νέοι συρμοί διαθέτουν αναβαθμισμένο εσωτερικό, με υψηλή αισθητική και βελτιωμένες συνθήκες ανέσεως για τους επιβάτες, καλύτερη προσβασιμότητα σε άτομα με ειδικές ανάγκες (AMEA), υψηλότερη δομική αντοχή των βαγονιών σε φορτία και σε κόπωση, αμάξωμα από αλουμίνιο, εξελιγμένο σύστημα φρένων και αναβαθμισμένο και ισχυρότερο κλιματισμό σε όλα τα βαγόνια καθώς και μεγιστοποίηση της χρήσης ανακυκλούμενων υλικών.

Επιπλέον, διαθέτουν εσωτερικά νέο σύγχρονο σύστημα πληροφόρησης επιβατών με διπλές οθόνες LCD σε κάθε βαγόνι, ηλεκτρονικούς χάρτες αντί των τυπωμένων χαρτών πάνω από τις θύρες που δείχνουν την κατεύθυνση του συρμού και τους επόμενους σταθμούς, κάμερες εξωτερικά και εσωτερικά του συρμού για επιτήρηση των θυρών και του εσωτερικού χώρου και ένδειξη μη λειτουργούσης θύρας για την έγκαιρη προσέγγιση των επιβατών σε άλλες θύρες.

Στα θέματα ασφαλείας των επιβατών έχουν προστεθεί νέο σύστημα ανίχνευσης καπνού εσωτερικά και εξωτερικά του συρμού και παράθυρα έκτακτης διαφυγής των επιβατών σε περίπτωση ανάγκης.

Εν τω μεταξύ όπως ανακοινώνει η  Αττικό Μετρό, προχωρά ήδη στην κατασκευή της επέκτασης της Γραμμής 3 προς Πειραιά, με 7,6 χλμ. σήραγγας και 6 σταθμούς, και της επέκτασης του Τραμ από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ) προς το κέντρο του Πειραιά, με 5,4 χλμ. μονής γραμμής και 12 σταθμούς.

Με την ολοκλήρωση του έργου, υπολογίζεται, ότι η κυκλοφοριακή κίνηση της περιοχής θα μειωθεί κατά περίπου 23.000 οχήματα ημερησίως, ενώ αξίζει να σημειωθεί, ότι η διάρκεια της διαδρομής από το λιμάνι του Πειραιά στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» θα φτάνει περίπου τα 45 λεπτά.

Πηγή: ΑΜΠΕ
Καταγράφηκε

Σπύρος  Χαμόγελο
georgi d
Full Member
***
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 154



« Απάντηση #46 στις: Ιούλιος 10, 2018, 12:48:26 μμ »

Για τους Ελληνες του εξωτερικου και για αλλους.

Βιέννη - Βερολίνο.
Το νέο τρένο θα εμφανιστεί στο πρόγραμμα από τις 9 Δεκεμβρίου.

Αναχώρηση από το Βερολίνο στις 18.40, άφιξη στη Βιέννη στις 6.55. Επιστροφή αναχώρηση στις 22.10, άφιξη στο Βερολίνο στις 9.15

Η διαδρομή τρένου θα περάσει τώρα όχι μόνο μέσω της Γερμανίας και της Αυστρίας, αλλά και μέσω της Πολωνίας και της Τσεχικής Δημοκρατίας. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει στάσεις, μεταξύ των οποίων η Φρανκφούρτη (Όντερ), η Ζιελόνα Γκόρα, το Βρότσλαβ  και στα ανατολικά της Τσεχικής Δημοκρατίας.


https://www.thelocal.de/20180709/berlin-budapest-one-of-three-sleeper-train-routes-to-return-to-germany-this-year
Καταγράφηκε
dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 27893



WWW
« Απάντηση #47 στις: Νοέμβριος 19, 2018, 19:31:47 μμ »

Από το 2019 τα τρένα θα είναι πλήρως ανταγωνιστικά με τις αεροπορικές εταιρείες

«Όταν το 2019 θα ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση στον άξονα Θεσσαλονίκη – Αθήνα, τότε τα τρένα θα πραγματοποιούν τη διαδρομή σε λιγότερο από τέσσερις ώρες και θα είναι πλήρως ανταγωνιστικά με τις αεροπορικές εταιρείες», ανέφερε στην ομιλία του από το βήμα του «Thessaloniki Summit 2018», ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Φίλιππος Τσαλίδης. Ο κ. Τσιλίδης σημείωσε, ότι με την ολοκλήρωση της τηλεδιοίκησης και των έργων σήμανσης, αλλά και όταν γίνει πλήρως επιχειρησιακό το ηλεκτρονικό σύστημα adcs, «τότε θα έχουμε πραγματικά μια τελείως διαφορετική εθνική υποδομή, με ταχύτητες που θα φτάνουν τα 200 χλμ. την ώρα, σε πολλά από τα σημεία του δικτύου. Τότε θα μπορέσουμε να βάλουμε και τα πιο υψηλής ταχύτητας τρένα».   

Πηγή: www.in.gr
Καταγράφηκε

dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 27893



WWW
« Απάντηση #48 στις: Νοέμβριος 19, 2018, 19:39:31 μμ »

Ξεκίνησαν οι μελέτες για τη σιδηροδρομική σύνδεση Ελλάδας-Αλβανίας

Ξεκινούν οι μελέτες για το έργο που αφορά τη σιδηροδρομική σύνδεση Ελλάδας και Αλβανίας, η οποία θα υλοποιηθεί μέσω της νέας γραμμής Φλώρινας - Κρυσταλλοπηγής - Πόγραδετς.

Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκε σήμερα στην Καστοριά η εναρκτήρια σύσκεψη (Kick-Off Meeting) του έργου «Διασυνοριακή σιδηροδρομική σύνδεση Ελλάδος-Αλβανίας - CB Railway» που χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Interreg-IPA CBS Greece-Albania.

Το πρόγραμμα που ξεκίνησε με την πρώτη συνάντηση της Καστοριάς, θα μελετήσει τις ανάγκες για μεταφορές στην περιοχή, θα διερευνήσει τις ανάγκες για πρόσθετες υποδομές, θα αξιολογήσει τις λύσεις και θα προτείνει τις πλέον συμφέρουσες εναλλακτικές.

Στη σημασία του έργου για την Ελλάδα, την Αλβανία, τα Δυτικά Βαλκάνια και όλη την Νοτιο-ανατολική Ευρώπη, αναφέρθηκε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, Θάνος Βούρδας στην εναρκτήρια ομιλία του και τόνισε ότι το έργο εντάσσεται 100% στον ευρωπαϊκό σχεδιασμό και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του Διευρωπαϊκού Δικτύου ΤΕΝ-Τ.

Η διασύνδεση των ελληνικών περιοχών του έργου (Φλώρινα, Κρυσταλλοπηγή, Καστοριά) με το σιδηροδρομικό δίκτυο, θα έχει εξάλλου γενικότερη οικονομική και κοινωνική σπουδαιότητα, αφού ενδυναμώνει το τοπικό δίκτυο μεταφορών με νέες υποδομές, που θα δώσουν ώθηση σε παραγωγικές δυνάμεις.

Σε κάθε περίπτωση, η νέα γραμμή Φλώρινα / Καστοριά – Πόγραδετς, θα αποτελεί κομμάτι του σιδηροδρομικού άξονα Θεσσαλονίκη - Δυρράχιο - Τίρανα - Μαυροβούνιο – Σερβία, που θα ενδυναμώσει τις σιδηροδρομικές συνδέσεις, τόσο στο πλαίσιο των μεταφορών των Δυτικών Βαλκανίων, όσο και των συνδέσεων με την Κεντρική Ευρώπη.

Στη συνάντηση στην Καστοριά συμμετείχαν επίσης υψηλόβαθμα στελέχη του αλβανικού υπουργείου Υποδομών και Ενέργειας, οι διοικήσεις της ΕΡΓΟΣΕ και του ΟΣΕ, τα στελέχη των τριών μερών που θα μελετήσουν το έργο, βουλευτές και τοπικοί παράγοντες.

Όλοι οι συμμετέχοντες τόνισαν ότι τις μελέτες θα ακολουθήσουν οι κατασκευές, και η ελπίδα όλων είναι ότι σε πολύ λίγα χρόνια, ο νέος σιδηροδρομικός άξονας Θεσσαλονίκη – Φλώρινα / Καστοριά - Πόγραδετς - Δυρράχιο- Τίρανα - Μαυροβούνιο- Σερβία θα είναι πραγματικότητα.

Οι μελέτες που ξεκινούν θα πραγματοποιηθούν από την κοινοπραξία ΕΡΓΟΣΕ, τον ΟΣΕ και το υπουργείο Υποδομών και Ενέργειας Αλβανίας, με την Καστοριά να αποτελεί βασικό κόμβο του σχεδίου, αφού η διασύνδεση του σιδηροδρόμου με το αεροδρόμιό της, θα δώσει στο έργο την αναγκαία δυναμική, τόσο για τις επιβατικές, όσο και για τις εμπορευματικές μεταφορές.

Η ΕΡΓΟΣΕ είναι ο συντονιστής του συνολικού έργου (Leading Company). Για την ΕΡΓΟΣΕ, το έργο αυτό αποτελεί ένα νέο βήμα στις πρωτοβουλίες της για ανάληψη έργων εξωστρέφειας. Η εταιρία έχει όλα τα στοιχεία να φέρει σε πέρας το έργο του συντονισμού λόγω της εξαιρετικής της εξειδίκευσης στην μελέτη –κατασκευή - επίβλεψη σύνθετων έργων μεταφορών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Ο ΟΣΕ είναι ο διαχειριστής της Ελληνικής σιδηροδρομικής υποδομής με εμπειρία ενός αιώνα και πλέον στην διαχείριση σιδηροδρομικών μεταφορών.

Από την Αλβανία, συμμετέχει στο πρόγραμμα το ίδιο το αρμόδιο υπουργείο, γεγονός που δείχνει την σημασία που έχει το έργο για την χώρα αυτή.

https://www.zougla.gr/
Καταγράφηκε

Σελίδες: 1 ... 3 4 [5] Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
Amber design by Bloc | XHTML | CSS