ΑρχικήForumΒοήθειαGalleryΑναζήτησηΣύνδεσηΕγγραφή

Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Νοέμβριος 21, 2017, 02:30:01 πμ

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση

News
Επισκεφθείτε την Φωτογραφική Gallery. Δείτε φωτογραφίες μελών, ψηφίστε και σχολιάστε. Ανεβάστε φωτογραφίες από τα ταξίδια σας!!

Stats
77901 μηνύματα σε 3493 θέματα από 2367 μέλη
Τελευταίο μέλος: PansyStoll
+  TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
|-+  Ταξιδιωτικά Επίκαιρα - Ανακοινώσεις - Προσφορές
| |-+  Μας Ενδιαφέρουν
| | |-+  Ταξιδεύοντας με αεροπλάνο
« προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] Κάτω Εκτύπωση
Θέμα: Ταξιδεύοντας με αεροπλάνο  (Αναγνώστηκε 4188 φορές)
coolalexis
Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 2790


Φεύγω...πάλι!


WWW
« Απάντηση #10 στις: Ιούνιος 26, 2010, 23:58:59 μμ »

Τα δικαιώματά σας, για να μη ταξιδεύετε ποτέ στα τυφλά
Όπως ενημερώνει ο Συνήγορος του Καταναλωτή, τα δικαιώματα των επιβατών για ματαιώσεις πτήσεων προβλέπονται στον Κανονισμό 261/2004 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης της 11ης Φεβρουαρίου 2004 και είναι υποχρεωμένοι οι αερομεταφορείς να τα γνωστοποιούν εγγράφως σε κάθε επιβάτη που θίγεται από τη ματαίωση μιας πτήσης.

Σύμφωνα με τον Κανονισμό, σε περίπτωση ματαίωσης μιας πτήσης, για την οποία δεν έχει υπάρξει προηγούμενη ενημέρωση από τον αερομεταφορέα, οι επιβάτες δικαιούνται κατ' επιλογή τους:

- την εντός επτά ημερών επιστροφή του πλήρους αντιτίμου του εισιτηρίου τους στην τιμή που το αγόρασαν

- τη μεταφορά με τη νωρίτερη δυνατή πτήση στον τελικό προορισμό τους

- τη μεταφορά στον τελικό προορισμό τους σε άλλη ημέρα που τους εξυπηρετεί, εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα θέσεων

Κατά την παραμονή τους στο αεροδρόμιο, οι επιβάτες δικαιούνται δωρεάν γεύματα και αναψυκτικά ανάλογα του χρόνου παραμονής τους, καθώς επίσης δύο τηλεφωνήματα, τέλεξ, φαξ ή e-mail.

Επιπλέον, όταν ο ευλόγως αναμενόμενος χρόνος αναχώρησης της νέας πτήσης είναι τουλάχιστον η επόμενη ημέρα από τον χρόνο αναχώρησης που είχε ορισθεί για τη ματαιωθείσα πτήση, οι επιβάτες δικαιούνται διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο. Ο αριθμός των δικαιούμενων διανυκτερεύσεων συναρτάται με τον χρόνο που οι επιβάτες είναι αναγκασμένοι να περιμένουν την αναχώρηση της νέας πτήσης τους.

Οι επιβάτες πτήσεων που ματαιώθηκαν δικαιούνται και χρηματική αποζημίωση, εκτός εάν η ματαίωση έχει προκληθεί από έκτακτες περιστάσεις (π.χ. καιρικές συνθήκες, κινδύνους για την ασφάλεια των επιβατών, απεργίες που επηρεάζουν τη λειτουργία του αερομεταφορέα) που δεν θα μπορούσαν να αποφευχθούν, ακόμα κι αν είχαν ληφθεί όλα τα εύλογα μέτρα.

www.enlefkotv.com
Καταγράφηκε
panpan
Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 2643



« Απάντηση #11 στις: Ιούνιος 27, 2010, 00:01:36 πμ »

ολα καλα με τα δικαιωματα μονο μην σου τυχη nea
Καταγράφηκε
dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 27178



WWW
« Απάντηση #12 στις: Ιανουάριος 11, 2011, 08:56:35 πμ »

Αύξηση των καταγγελιών για αεροπορικές εταιρείες
 
Αυξημένες σε σχέση με το 2009 ήταν τον περασμένο χρόνο, οι καταγγελίες ταξιδιωτών, εις βάρος αεροπορικών εταιρειών που παραβίασαν τους Κοινοτικούς κανονισμούς σχετικά  με τα δικαιώματα του επιβάτη, για αδικαιολόγητη ματαίωση ή καθυστέρηση πτήσεως, για άρνηση επιβίβασης λόγω υπερκράτησης (overbooking) και για απώλεια ή φθορά αποσκευών.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Δεκέμβριο του 2010, το αρμόδιο γραφείο της ΥΠΑ δέχτηκε 602 καταγγελίες εκ των οποίων οι 517 αφορούν ακυρώσεις, καθυστερήσεις πτήσεων ή αρνήσεις επιβίβασης και οι υπόλοιπες 85 απώλεια ή φθορά αποσκευών. Το 2009, την ίδια χρονική περίοδο, η ΥΠΑ είχε δεχθεί 556 παρόμοιες καταγγελίες, άρα η αύξηση αγγίζει το 8,2%.

ΌΠως αναφέρει το ΑΠΕ/ΜΠΕ, οι εξειδικευμένοι υπάλληλοι της Υπηρεσίας έδωσαν λύση υπέρ του επιβάτη σε ποσοστό 75%, ενώ οι υπόλοιπες βρίσκονται στο στάδιο της τελικής λύσης. Σε 11 εταιρείες που δεν συμμορφωθήκαν, επιβλήθηκαν πρόστιμα.

Υπενθυμίζεται ότι, βάσει του Κοινοτικού κανονισμού 261/2004 οι αεροπορικές εταιρείες είναι υποχρεωμένες να καταβάλουν αποζημιώσεις και να παρέχουν βοήθεια (ανάπαυση σε ξενοδοχεία, γεύματα κ.λπ.) σε περιπτώσεις που αδικαιολογήτως ματαιώνουν ή καθυστερούν τις πτήσεις τους ή θεωρηθούν υπεύθυνες για φθορά ή απώλεια αποσκευών.

Το ύψος της αποζημίωσης αυξάνεται ανάλογα με τον αριθμό των μιλίων της πτήσης.

http://www.traveldailynews.gr
Καταγράφηκε


Ο ταξιδιωτικός μου χάρτης
                                                                          
McElk
Sr. Member
****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 400


« Απάντηση #13 στις: Σεπτέμβριος 21, 2017, 08:55:37 πμ »

Αυτός ο κωδικός στην κάρτα επιβίβασης σας σημαίνει πως… μπλέξατε
Το SSSS μπορεί να αποτελέσει αιτία ώστε να χάσετε την πτήση σας
________________________________________
Newsbeast 21/09/2017
 

 
 
 
 
 
________________________________________
Οι περισσότεροι όταν παίρνουμε στα χέρια μας την κάρτα επιβίβασης, κοιτάμε τα βασικά προκειμένου να βεβαιωθούμε πως όλα είναι σωστά. Τα πράγματα, ωστόσο, δεν είναι πάντα τόσο απλά.
Πάνω στην κάρτα επιβίβασής σας μπορεί να υπάρχει ένας κωδικός ο οποίος μπορεί να γίνει η αιτία ώστε να… κλείσετε «ραντεβού» με την ταλαιπωρία και να χάσετε την πτήση σας.
Εκτός από τα στοιχεία της πτήσης σας και το ονοματεπώνυμό σας, η κάρτα επιβίβασής σας μπορεί να έχει και τον κωδικό SSSS. Εξαιτίας αυτού του συγκεκριμένου κωδικού, δεν θα μπορείτε να εκτυπώσετε την κάρτα στα ειδικά μηχανήματα, αλλά θα πρέπει να περάσετε υποχρεωτικά από τα γκισέ..
Τι σημαίνει όμως ο κωδικός SSSS και γιατί όταν αναγράφεται στην κάρτα, θα πρέπει ο κάτοχος να περάσει από αστυνομικό έλεγχο;
«Secondary Security Screening Selection» ή σε απλά ελληνικά, δευτερογενής έλεγχος που πραγματοποιείται από τη Διοίκηση Ασφαλείας Μεταφορών και μπορεί να διαρκέσει ακόμα και κάτι περισσότερο από μισή ώρα.
Ψυχραιμία! Μην θεωρήσετε ότι σας έχουν περάσει για τρομοκράτη. Η πραγματικότητα είναι πως αν και όλοι ξέρουν πως αυτός ο κωδικός σημαίνει ταλαιπωρία, παραμένει άγνωστο υπό ποιες συνθήκες εμφανίζεται.
Υπάρχει περίπτωση ο κωδικός να μπαίνει τυχαία στις κάρτες επιβίβασης. Έχει παρατηρηθεί πάντως πως εμφανίζεται συχνότερα σε εισιτήρια που έχουν κλειστεί τελευταία στιγμή, αν η πληρωμή τους έχει γίνει με μετρητά ή αν η χώρα προορισμού του ταξιδιώτη είναι «υψηλού κινδύνου».
Καταγράφηκε
dk
Γενικός Συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 27178



WWW
« Απάντηση #14 στις: Οκτώβριος 05, 2017, 15:38:53 μμ »

Απολαύστε το πιο όμορφο τοπίο για το ταξίδι σας στο αεροπλάνο...

http://scapeside.com/
Καταγράφηκε


Ο ταξιδιωτικός μου χάρτης
                                                                          
Σελίδες: 1 [2] Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
Amber design by Bloc | XHTML | CSS