Αποστολέας Θέμα: Παρίσι για 2η φορά... 30 χρόνια μετά!  (Αναγνώστηκε 89 φορές)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Παρίσι για 2η φορά... 30 χρόνια μετά!
« στις: Απρίλιος 30, 2026, 19:45:21 μμ »
Παρισι ξανα μετα απο 30 χρονια με Τρανσαβια που θα ταξιδεψω για πρωτη φορα! :smile_:

Transavia

Η πτήση σας

Σάββατο 23-05-2026   TO3651

Αθήνα 06:45
Παρίσι (Ορλί) 09:15

Τετάρτη 27-05-2026   TO3650

Παρίσι (Ορλί)19:30
Αθήνα 23:45

Οι ώρες πτήσεων είναι τοπικές

Στοιχεία πληρωμής
Συνολικό ποσό €154

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Παρίσι για 2η φορά... 30 χρόνια μετά!
« Απάντηση #1 στις: Απρίλιος 30, 2026, 19:54:49 μμ »
Κλειστηκε και το ξενοδοχειο!

Ibis budget Paris Porte d'Italie West

https://all.accor.com/hotel/5269/index.en.shtml

23–27 Μαΐου
4 διανυκτερεύσεις

1 x 67,69 ευρώ ανά διανυκτέρευση
23 Μαΐου 2026 έως 24 Μαΐου 2026
67,69 ευρώ

2 x 58,66 ευρώ ανά διανυκτέρευση
24 Μαΐου 2026 έως 26 Μαΐου 2026
117,32 ευρώ

1 x 89,35 ευρώ ανά διανυκτέρευση
26 Μαΐου 2026 έως 27 Μαΐου 2026
89,35 ευρώ

Συνολική τιμή διαμονής
300,36 ευρώ (συμπεριλαμβάνονται τέλη και φόροι)

Τέλη και φόροι:   
26,00 ευρώ (συμπεριλαμβάνονται)

Πολιτική Check-in
Το δωμάτιο είναι διαθέσιμο από τις 13:00, εκτός από την περίπτωση πρόωρου check-in.

Πολιτική Check-out
Το δωμάτιο πρέπει να έχει εκκενωθεί το αργότερο έως τις 12:00.


Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Παρίσι για 2η φορά... 30 χρόνια μετά!
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 01, 2026, 07:40:48 πμ »
Βιντεακια...











Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Παρίσι για 2η φορά... 30 χρόνια μετά!
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 28, 2026, 16:58:47 μμ »
Τελειωσε κι αυτο... το Παρισι υπεροχο... 34ºC καθε μερα... χωρις βροχη... το ευχαριστηθηκαμε!! :smile_: