Xμ ναι. Σκωτια. Συγκεκριμενα Γλασκωβη. Πηγα πριν περιπου 10 χρονια. Μου αφησε πολυ θετικες εντυπωσεις και μαλιστα ετυχε και οι 4 ημερες που ημασταν εκει, να ειναι ηλιολουστες! Βεβαια δεν θυμαμαι να πηγα ποτε στο εξωτερικο και να μην μου αρεσε. Ημασταν μεσα στην πολη, δεν βγηκαμε παραεξω. Παραθετω τις αναμνησεις που εχουν μεινει, αποσπασματικες.
Θυμαμαι ενα ξενοδοχειο με τελειο πρωινο, μεχρι κ καπνιστο σολωμο φαγαμε!

(ενα πραγμα που δεν ξεχναω ειναι τα πρωινα στο καθε ξενοδοχειο! χεχε!)
Εναν ωραιο πεζοδρομο, αγορα, μια μεγαλη λιμνη με παπιες.. σπιτια κολλητα το ενα στο αλλο, 2οροφα 3οροφα, οπως στις ταινιες που μοιαζουν πολυ μεταξυ τους και δυσκολευεσαι να θυμηθεις ποιο ειναι το δικο σου. Ενα παρκακι για καθε συγκεκριμενο αριθμο σπιτιων που το περιεβαλλαν. Το παρκακι ειχε σιδερενια πορτα που μονο οι κατοικοι ειχαν το κλειδι!
Το πανεπιστημιο πολυ επιβλητικο, σαν γοτθικου τυπου τα κτισματα του οπως τα θυμαμαι...
Δυστυχως δεν εχω καποιες αλλες αναμνησεις...τουλαχιστον δεν μου ερχεται κατι αλλο τωρα.
Θα κανω μια "ανασκαφη" στις φωτογραφιες που εχω και θα σκαναρω μερικες χαρακτηριστικες μιας κ γενικοτερα δεν ειμαι καλη στις περιγραφες...
