Kαλα δεν ηταν τοσο η τροφικη δηλητηριαση,που θα μπορουσε να τυχει οποτεδηποτε,οσο η παντελης ανυπαρξια οργανωσης και η αδιαφορια.
Τουλαχιστον ηταν αυτο που με ξεκολλησε απο τα ομαδικα ταξιδια,τουλαχιστον μιλωντας για την Ευρωπη.
ανοργανωσια υπαρχει (και στην δικια μας εκδρομη υπηρχε) σε ολα τα ελληνικα ταξιδιωτικα γραφεια.
αλλα πιστευω οτι τις πληροφοριες που αντλει καποιος απο εναν καλο ξεναγο δεν τις αναπληρωνει ουτε αν μεινει μονος 10 μερες σε μια πολη.
Δεν συμβαινει παντα να ειναι καλος ο ξεναγος.Εγω με τους ταξιδιωτικους οδηγους ειμαι απολυτα καλυμμενος.Οταν ειχα παει Πραγα,ενω η ξεναγος ηταν πολυ καλη,ο,τι μας ειπε,τα ηξερα,τα ειχα διαβασει.Ασε που σε πανε στα πολυ γνωστα σημεια.Στο προσφατο ταξιδι μου στη Γερμανια εγω εκανα τον ξεναγο

Εδω καποιοι φιλοι μου λενε,να τους κανω τον ξεναγο,οταν πανε εξω