Τελικά το καλοκαίρι είναι γενικά παράξενο για ταξίδια: στην Ασία και στον Ινδικό μουσώνες και βροχές,στην Καραιβική και κεντρική Αμερική τυφώνες, στο νότιο ημισφαίριο χειμώνας. Μόνο η Ευρώπη και η βορεια Αμερική θα μας μείνει!!Θα δούμε,είναι νωρίς ακόμα για πλάνα,μέχρι να κλείσω θα σκεφτώ άλλα δυο - τρια μέρη ( όπως κάνω συνήθως) , είναι καλό όμως να συζητάς για ταξίδια - ακόμα και αν στο τέλος δεν πας!