Εχω παθει πλακα...πολυ γελιο...δειτε το και θα με θυμηθειτε!!! Μη διστασετε να γραψετε το κινητο σας τηλεφωνο, οταν ζητηθει.Μετα μπορειτε να κανετε πλακα στους φιλους σας. http://www.spacemonkey.gr/