
Πριν πάμε για φαΐ κάναμε μια βόλτα στους πεζόδρομους με τα μαγαζιά, τα καφέ και τα εστιατόρια. Εντύπωση μας έκαναν οι πολυχώροι. Παντού έβλεπες βιβλιοπωλεία ή γκαλερί όπου μέσα μπορούσες να κάτσεις για ένα καφέ ή τσάϊ και σε κάποιους για ένα μεζέ!

Σε μια μικρή πλατεία σε ένα ανηφορικό πεζόδρομο μια μπάντα με κρουστά και κλαρίνο έπαιζε μουσική.
[ Invalid YouTube link ]
Χαζέψαμε κι εμείς λίγο και αφού συσκεφθήκαμε για το που θα κάτσουμε, πήγαμε για φαΐ. Μπαίνοντας σιγά-σιγά στο κλίμα της ανατολής, φάγαμε κεμπάπ. Ήταν πεντανόστιμο!!
Είχε πια βραδιάσει και πριν πάρουμε το λεωφορείο για το αεροδρόμιο κάτσαμε για ένα καφέ.
Εκεί τέλειωσε και η βόλτα μας στην ασιατική πλευρά της υπέροχης Πόλης. Καλή συνέχεια του ταξιδιού μας.