Αποστολέας Θέμα: Στην Κωνσταντινούπολη (Istanbul) με HONDA VARADERO  (Αναγνώστηκε 35300 φορές)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Στην Κωνσταντινούπολη (Istanbul) με HONDA VARADERO
« Απάντηση #50 στις: Ιούλιος 16, 2011, 13:32:45 μμ »
zandesiro με τα αυτοκολλητακια τι εκανες... κολλησες κανενα?
Σε λιγες μερες παω κι εγω... θα τα αναζητησω και θα τα φωτογραφισω. :bigr:

Δεν βρηκα ουτε ενα... :sad:

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Στην Κωνσταντινούπολη (Istanbul) με HONDA VARADERO
« Απάντηση #51 στις: Ιούλιος 23, 2011, 13:09:31 μμ »
Αντε να βαλω κι εγω το περασμα μου απ' την κρεμαστη γεφυρα του Βοσπορου!!



Εμεις Γιαννη δεν περασαμε τα διοδια αερα πατερα γιατι το νοικιασμενο μας ειχε e-PASS και χρεωθηκε την διελευση (ακουστηκε η χρεωση)... οταν ομως επιστρεψαμε απο την αλλη γεφυρα δεν χρεωθηκαμε και δεν ξερω γιατι... ισως η διελευση να ειναι με επιστροφη. :bigr:

ΥΓ.Οταν παραλαβαμε το αυτοκινητο στο αεροδρομιο, ο τυπος μας ρωτησε αν ειμαστε διατεθημενοι να πληρωσουμε 20 ευρω (η διελευση στοιχιζει 1,5 με 2 ευρω) και να κρατησουμε το e-PASS για οσες διελευσεις θελουμε (ποσες να καναμε σε 4 μερες... πονηροι οι Τουρκοι)... εδωσα αρνητικη απαντηση και για κακη του τυχη ξεχασε να το βγαλει οποτε η διελευση μας ηταν δωρεαν. :mocking: