Αντε να βαλω κι εγω το περασμα μου απ' την κρεμαστη γεφυρα του Βοσπορου!!

Εμεις Γιαννη δεν περασαμε τα διοδια αερα πατερα γιατι το νοικιασμενο μας ειχε e-PASS και χρεωθηκε την διελευση (ακουστηκε η χρεωση)... οταν ομως επιστρεψαμε απο την αλλη γεφυρα δεν χρεωθηκαμε και δεν ξερω γιατι... ισως η διελευση να ειναι με επιστροφη.

ΥΓ.Οταν παραλαβαμε το αυτοκινητο στο αεροδρομιο, ο τυπος μας ρωτησε αν ειμαστε διατεθημενοι να πληρωσουμε 20 ευρω (η διελευση στοιχιζει 1,5 με 2 ευρω) και να κρατησουμε το e-PASS για οσες διελευσεις θελουμε (ποσες να καναμε σε 4 μερες... πονηροι οι Τουρκοι)... εδωσα αρνητικη απαντηση και για κακη του τυχη ξεχασε να το βγαλει οποτε η διελευση μας ηταν δωρεαν.
