Αυτο το παιχνιδι Γιωργο (GNS) δεν μπορουμε να το ξαναπαιξουμε γιατι χρειαζεται ανεβασμα φωτογραφιας. Mεχρι τωρα ειχαμε καποιες εφαρμογες οπως το photobucket που μπορουσαμε να αποθηκευσουμε εικονες και να φερουμε το λινκ εδω. Τωρα ολε; αυτες οι εφαρμογες εγιναν με συνδρομη, οποτε δεν... μονο στη γκαλερυ μας θα μπορουσαμε, αλλα εκει βαζουμε τις αναμνησεις μας, γι' αυτο και την προσεχουμε σαν τα ματια μας!!
