TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum

Περί Ταξιδίων... => Οργανωμένα Ταξίδια => Μήνυμα ξεκίνησε από: Sotiria στις Σεπτέμβριος 01, 2014, 17:49:16 μμ

Τίτλος: Μονοήμερες εκδρομές?
Αποστολή από: Sotiria στις Σεπτέμβριος 01, 2014, 17:49:16 μμ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ  ΑΠΟ  ΤΟ  FORUM  ΜΠΟΡΩ  ΝΑ  ΜΑΘΑΙΝΩ  ΓΙΑ  ΜΟΝΟΗΜΕΡΕΣ  ΕΚΔΡΟΜΕΣ  ΑΠΟ  ΤΑ  ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ  ΓΡΑΦΕΙΑ  ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ  ΣΤΗΝ  ΑΘΗΝΑ  ;
Τίτλος: Απ: Μονοήμερες εκδρομές?
Αποστολή από: panpan στις Σεπτέμβριος 02, 2014, 00:18:06 πμ
Καλώς ήρθες στο φόρουμ.  :welcome:
Τι ακριβώς εννοείς δεν κατάλαβα.Έχεις την καλοσύνη να το διευκρινήσεις;
Τίτλος: Απ: Μονοήμερες εκδρομές?
Αποστολή από: dk στις Σεπτέμβριος 02, 2014, 00:25:57 πμ
Αυτο ειναι ταξιδιωτικο φορουμ που ο καθενας απο μας γραφει τις ταξιδιωτικες του εμπειριες... δεν εχουμε σχεση με τουριστικα γραφεια. :smile_: