TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
Ενότητα Μελών => Ταξιδιωτικοί χάρτες μελών => Μήνυμα ξεκίνησε από: paragianna στις Νοέμβριος 20, 2008, 14:35:43 μμ
-
http://www.travbuddy.com/widget_map_display.php?id=3767129
10% kai sunexizoume :)
-
Βάλε πλώρη για την άλλη μεριά του Ατλαντικού και θα με θυμηθείς :bye:
-
Το 10% ειναι ενα πολυ ζηλευτό ποσοστο και οι προορισμοι σου...ακομη περισσοτερο!!! :diablo:
-
Μια χαρα ο χαρτης σου!!!!
Εχεις παει σ εναν προορισμο που θελω πολυ να παω: το Βιετναμ. Περιμενω να γραψεις εντυπωσεις απο αυτο σου το ταξιδι.
-
μόλις μου δοθεί η ευκαιρία θα ταξιδέψω και πρός Αμέρικα μεριά Ntina:)
μετρώ 4 χρόνια ταξιδιού εκτός Ελλάδος , όσο υπάρχει χρήμα, χρόνος και καλή παρέα συνεχίζω ακάθεκτη :bigr:
μόλις βρώ λίγο χρόνο θα γράψω και τις εντυπώσεις μου απο Βιετνάμ thch81 :)
-
Γιαννα νομιζω πως πρεπει να ενημερωσεις το χαρτη σου.
Μεγαλωνει το ποσοστο...μεγαλωνει!!! :yahoo:
-
τρέχωωωωω :spin: