TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
Ενότητα Μελών => Ταξιδιωτικοί χάρτες μελών => Μήνυμα ξεκίνησε από: taxidiaris στις Νοέμβριος 08, 2008, 12:00:34 μμ
-
http://www.travbuddy.com/widget_map_display.php?id=1735060 :dance:
:good:
-
Μπορει να μην εχεις επισκεφτει πολλες χωρες, αλλα εχεις παει Αιγυπτο που ειναι ονειρο πολλων!!!
Λυσε μου μια απορια ομως...Ελλαδα ποτε σκοπευεις να πας? :mocking: :rofl:
-
Ελλάδα Δημήτρη την έχω οργώσει απο τον Εβρο έως Κρήτη!!Λόγω δουλειάς. :dirol: Στην Ελλάδα πάω σε μέρη που δεν τα πιάνει ανθρώπινο μάτι,μικρά ονειρεμένα χωριουδάκια,απομονωμένα,που το πνεύμα ηρεμεί τόσο που νομίζεις ότι αλλάζεις διάσταση. :blum: Ψάχνω δηλαδή αυτή την άλλη Ελλάδα.
-
Ελλάδα Δημήτρη την έχω οργώσει απο τον Εβρο έως Κρήτη!!Λόγω δουλειάς. :dirol:
Οk!!!
Τσεκαρε την κιολας στο χαρτη σου...μη σε περασουν για ομογενη απο την Αλεξανδρεια!!! :laugh: :laugh:
-
Ωχ!! :bigre: Δίκιο έχεις Δημήτρη,την Ελλαδίτσα μας την ξέχασα!!!!! :bigr: