TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum

Ελεύθερος Χρόνος => Ταξιδέψτε .... παίζοντας! => Μήνυμα ξεκίνησε από: dk στις Νοέμβριος 02, 2008, 20:25:57 μμ

Τίτλος: Ευρωπαικές σημαίες...τις γνωρίζετε ?
Αποστολή από: dk στις Νοέμβριος 02, 2008, 20:25:57 μμ
Ευρωπαικές σημαίες...τις γνωρίζετε?
Αποδειξτε το!!!

http://www.ordnancesurvey.co.uk/oswebsite/freefun/OSmapFINAL.swf
Τίτλος: Απ: Ευρωπαικές σημαίες...τις γνωρίζετε ?
Αποστολή από: dk στις Νοέμβριος 02, 2008, 20:35:46 μμ
Η εκδοση πρεπει να ειναι λιγο παλια, γιατι παρουσιαζει καποιες χωρες εκτος Ε.Ε ενω αυτες σημερα ειναι ενταγμενες στην ενωση.

Παντως οσες φορες επαιξα το συγκεκριμενο παιχνιδι, ειχα 10 στα 10. :yahoo:
Συμπτωση ή ικανοτητα ???
Τίτλος: Απ: Ευρωπαικές σημαίες...τις γνωρίζετε ?
Αποστολή από: dk στις Νοέμβριος 10, 2008, 11:29:36 πμ
Ασχολειται κανεις με αυτο το παιχνιδακι? :diablo:
Δεν εχει γραψει ομως κανεις τις επιδοσεις του!!!
Τίτλος: Απ: Ευρωπαικές σημαίες...τις γνωρίζετε ?
Αποστολή από: PASTA στις Νοέμβριος 10, 2008, 14:15:56 μμ
Μ' ενδιαφερει πολυ το παιχνιδι αλλα κανοντας κλικ στην διευθυνση που γραφεις δεν με "βαζει"
Τίτλος: Απ: Ευρωπαικές σημαίες...τις γνωρίζετε ?
Αποστολή από: dk στις Νοέμβριος 10, 2008, 20:31:08 μμ
Για ξαναδοκιμασε, οσες φορες προσπαθησα...μπηκα!!! :scratch:
Τίτλος: Απ: Ευρωπαικές σημαίες...τις γνωρίζετε ?
Αποστολή από: elina στις Νοέμβριος 11, 2008, 09:43:39 πμ
Μ' ενδιαφερει πολυ το παιχνιδι αλλα κανοντας κλικ στην διευθυνση που γραφεις δεν με "βαζει"

Μπες εδώ http://mapzone.ordnancesurvey.co.uk/mapzone/gamespages/logic.html και έχει αρκετά ενδιαφέροντα παιχνίδια.
Το European Flag Game είναι ένα παιχνίδι με Ευρωπαϊκές σημαίες
Τίτλος: Απ: Ευρωπαικές σημαίες...τις γνωρίζετε ?
Αποστολή από: PASTA στις Νοέμβριος 11, 2008, 11:32:52 πμ
Ευχαριστω παιδια,
Τα καταφερα και ομολογω οτι εχει πολυ ενδιαφερον
Το συστηνω ανεπιφυλακτα  :good: :good:
Τίτλος: Απ: Ευρωπαικές σημαίες...τις γνωρίζετε ?
Αποστολή από: dk στις Νοέμβριος 11, 2008, 11:41:19 πμ
Κανε εντατικα μαθηματα, γιατι στα βρισκω γρηγορα!!! :laugh:
Τίτλος: Απ: Ευρωπαικές σημαίες...τις γνωρίζετε ?
Αποστολή από: Dimitra στις Νοέμβριος 11, 2008, 12:58:00 μμ
Εγώ χρειάζομαι εντατικά μαθήματα :frypan: :frypan:
Τίτλος: Απ: Ευρωπαικές σημαίες...τις γνωρίζετε ?
Αποστολή από: dk στις Νοέμβριος 15, 2008, 06:26:47 πμ
Πως πανε τα μαθηματα Δημητρα...απεδωσαν καρπους? :laugh:
Τίτλος: Απ: Ευρωπαικές σημαίες...τις γνωρίζετε ?
Αποστολή από: palaiohelen στις Μάιος 26, 2009, 00:47:27 πμ
Με τις σημαίες δεν τα πήγαινα ποτέ καλά...
Ξεχωρίζω της Ελλάδας,της Κύπρου,της Ferrari και της Πανάθα...νομίζω πως είναι αρκετές!!!  :kiss:
Τίτλος: Απ: Ευρωπαικές σημαίες...τις γνωρίζετε ?
Αποστολή από: dk στις Μάιος 26, 2009, 00:59:14 πμ
Με τις σημαίες δεν τα πήγαινα ποτέ καλά...
Ξεχωρίζω της Ελλάδας,της Κύπρου,της Ferrari και της Πανάθα...νομίζω πως είναι αρκετές!!!  :kiss:

 :good: :good: :good: :good:
Τίτλος: Απ: Ευρωπαικές σημαίες...τις γνωρίζετε ?
Αποστολή από: dk στις Οκτώβριος 07, 2009, 20:48:12 μμ
Για να ξεκινησουν καποιοι τα μαθηματα!! :bigr:
Τίτλος: Απ: Ευρωπαικές σημαίες...τις γνωρίζετε ?
Αποστολή από: GNS στις Οκτώβριος 07, 2009, 21:59:40 μμ
Για να ξεκινησουν καποιοι τα μαθηματα!! :bigr:

πρωτος...εθελοντης..... :laugh: :laugh: :laugh: