TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
Ταξιδιωτικές Ιστορίες Μελών => Ευρώπη => Ιστορίες από ταξίδια στο Εξωτερικό => Τουρκία => Μήνυμα ξεκίνησε από: dk στις Σεπτέμβριος 18, 2011, 22:31:46 μμ
-
Ο Βόσπορος είναι το στενό ανάμεσα σε δύο ηπείρους... την Ευρώπη και την Ασία... κι ένα από τα πιο όμορφα σημεία του κόσμου. Μελαγχολικός, γκριζωπός, φορτισμένος συναισθηματικά, να αναρριγεί στο ελαφρύ αεράκι. Γύρω του χορεύουν στους ρυθμούς του ανέμου μικρά και μεγάλα ψαροκάικα, τον διασχίζουν γκρίζα αστραφτερά σκάφη, πετρελαιοφόρα και κρουαζιερόπλοια. Κάθε στιγμή και μια διαφορετική εικόνα που αλλάζει συνεχώς, ανάλογα με το φως, τον αέρα, την εποχή. Απολαύστε λοιπόν την ομορφιά της Κωνσταντινούπολης μαζί μου, από μια διαφορετική οπτική γωνία.
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_26_04_11_12_05_38.jpeg)
Η μίνι κρουαζιέρα μας στα στενά του Βοσπόρου ξεκίνησε με καραβάκι από τον Κεράτιο κόλπο. Επιβιβαστήκαμε γύρω στις 6 σε ένα καραβάκι το οποίο περνώντας κάτω από τη γνωστή γέφυρα του Γαλατά μας πήγε μέχρι και την 2η γέφυρα που συνδέει την Ευρώπη με την Ασία και μετά επιστρέψαμε πίσω.
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_25_04_11_11_40_58.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_26_04_11_12_03_37.jpeg)
Η βόλτα ήταν καταπληκτική αφού το θέαμα ήταν πανέμορφο. Σπίτια (γιαλιά), μεγαλοπρεπή παλάτια και οθωμανικά κάστρα αποτελούσαν το σκηνικό με τα περισσότερα από αυτά κυριολεκτικά πάνω στο νερό.
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_26_04_11_12_02_16.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_26_04_11_12_02_25.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_26_04_11_12_02_37.jpeg)
Τι να πρωτοαναφέρω... τον πύργο του Γαλατά, το ανάκτορο Ντολμά Μπαχτσέ που θεωρείται το σημαντικότερο από αρχιτεκτονικής πλευράς απ΄όλα τα σουλτανικά ανάκτορα της Κωνσταντινούπολης, το Ciragan παλιό παλάτι που σήμερα έχει μετατραπεί στο πιο ακριβό ξενοδοχείο της Τουρκίας, το Ορτάκιοϊ, το κάστρο της Ρούμελης, τις κρεμαστές γέφυρες ή το γνωστό πύργο του Λεάνδρου που βρίσκεται πάνω στο νησάκι ανοιχτά της ακτής της Χρυσούπολης (Üsküdar).... σας αφήνω λοιπόν να τα απολαύσετε μέσα από τις φωτογραφίες μου!!!
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_25_04_11_10_41_12.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_25_04_11_10_50_49.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_25_04_11_10_50_59.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_25_04_11_10_41_24.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_25_04_11_11_06_18.jpeg)
-
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_25_04_11_10_43_18.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_25_04_11_10_42_57.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_25_04_11_10_42_46.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_25_04_11_10_42_34.jpeg)
-
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_25_04_11_10_42_09.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_25_04_11_10_41_55.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_25_04_11_10_41_01.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_25_04_11_10_40_50.jpeg)
-
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_25_04_11_10_40_41.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_25_04_11_10_40_31.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_25_04_11_10_40_20.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_25_04_11_10_39_57.jpeg)
-
Πραγματικα η κρουαζιερα στο Βοσπορο αξιζει παρα πολυ, εμεις την καναμε την τριτη φορα που επισκεφτηκαμε την Πολη και πραγματικα νιωθω οτι ''εχασα'' τις αλλες δυο φορες που δεν την εκανα.
-
Βλέποντας τις υπέροχες φωτογραφίες και διαβάζοντας το μικρό αλλά περιεκτικότατο οδοιπορικό, μπορώ να πώ οτι ταξίδεψα με το νού μου στο μαγευτικό Βόσπορο!!!
Καλή συνέχεια στις ονειρεμένες αποδράσεις σου Δημήτρη!!!!!!!!
-
Καλως την Αγγελικουλα απο τα Special Olympics!! :yahoo:
Σ' ευχαριστω πολυ κοριτσακι μου για τα καλα σου λογια!!! :drink:
-
:yahoo: Καλώς σας βρήκα!!!!
-
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΙ ΦΩΤΟ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΕΨΑΝΕ ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ :clap:
-
:thank: :thank:
-
Τις παρακάτω φωτογραφίες δε τις εχω τραβήξει εγω μιας και δεν εχω επισκεφθεί ακόμα τη Πολη.
Είναι τραβηγμένες απο το captain πέρισυ που το πλοίο πέρασε τα στενά....
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/3/223_25_09_11_12_34_45.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/3/223_25_09_11_12_35_08.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/3/223_25_09_11_12_35_31.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/3/223_25_09_11_12_35_57.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/3/223_25_09_11_12_36_24.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/3/223_25_09_11_12_36_45.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/3/223_25_09_11_12_37_01.jpeg)
-
Τις παρακάτω φωτογραφίες δε τις εχω τραβήξει εγω μιας και δεν εχω επισκεφθεί ακόμα τη Πολη.
Είναι τραβηγμένες απο το captain πέρισυ που το πλοίο πέρασε τα στενά....
Εεε τοτε ν΄αλλαξω τιτλο Δημητρα... να τον κανω ''Κρουαζιέρα με γκαζάδικο'' :laugh: :laugh:
ΥΓ. Πολλα χαιρετισματα στον captain Δημητρα και να του πεις πως εμεις εδω τον θεωρουμε ανταποκριτη μας!! :happy:
-
πολυ ωραιες οι φωτο!!!!!ευχαριστουμε!!
ονειρικος προορισμος,δυο φορες το εχω αναβαλει!!θελω να πιστευω δε θα υπαρξει τριτη!!!
-
Εγω εχω παει τρεις και ξαναπαω!!! :yahoo:
-
ΥΓ. Πολλα χαιρετισματα στον captain Δημητρα και να του πεις πως εμεις εδω τον θεωρουμε ανταποκριτη μας!! :happy:
Σ'ευχαριστώ, θα του τα δώσω!!!
-
Ενα πολυ καλο βιντεακι απο Βοσπορο... οχι ομως δικο μου :bigr:
-
Πολύ καλές οι φωτογραφίες dk και dimitra :good: :good:
-
:thank: admin!! :dance:
-
Πολύ καλές οι φωτογραφίες dk και dimitra :good: :good:
:kiss: :kiss: :kiss: :kiss:
-
Αν προσέξατε οι τούρκικες σημαίες κυριαρχούν σχεδόν σε όλες τις photo...οχι σαν εμας στην Ελλάδα που την κρύβουμε την σημαία μας...
Δημήτρη πολύ όμορφο το φωτορεποράζ...όταν θα πάω και θα έχω ώρα στην διάθεσή μου,οχι όως την φορά που πήγα σίγουρα θα την κάνω την κρουαζιέρα...
-
Επιβαλλεται να την κανεις!!! :good:
-
Βιντεακι απο ταξιδι μου στην Κωνσταντινουπολη το 2011 (περιεχει και την κρουαζιερα) :smile_: