TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum

Περί Ταξιδίων... => Οργανωμένα Ταξίδια => Μήνυμα ξεκίνησε από: asiatraveller στις Δεκέμβριος 28, 2010, 08:28:04 πμ

Τίτλος: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Δεκέμβριος 28, 2010, 08:28:04 πμ
Από τις 13 Δεκεμβρίου είμαι εγκατεστημένος στην Σαϊγκόν (Χο Τσι Μινχ) του Βιετνάμ.
Συνεργάζομαι με το γραφείο One World Tourism co., LTD
που βρίσκεται στο κέντρο της πόλης (ακριβώς απέναντι από το παλάτι της Σαϊγκόν).

Η επικοινωνία μαζί μου
email: nikos@indochinas.com
Κινητό Βιετνάμ: (+84) 1205135092
από Βιετνάμ καλούμε: 01205135092

Η διεύθυνση και τα στοιχεία επικοινωνίας του γραφείου είναι:

Tel: (+84) 8-6 675 2620
Fax: (+84) 8 6 265 5559
Hot line:  (+84) (0) 903 321 422 (Mr. Tony Tien)
Address
118/19 Duong Van Duong street, Tan Quy ward,
Tan Phu district, Ho Chi Minh city, Vietnam 70000
Travel License No.: 4104009481/ by Department of Planning & Investment

Web
www.indochinas.com

Hotels - Ξενοδοχεία
http://hotels.indochinas.com/accomodation/index.php/category/hotels/ (http://hotels.indochinas.com/accomodation/index.php/category/hotels/)

Tours - Εκδρομές
http://tours.indochinas.com/packages/index.php/category/tours/ (http://tours.indochinas.com/packages/index.php/category/tours/)


Το Βιετνάμ είναι μια χώρα που τα τελευταία χρόνια αναπτύσσετε με ταχύτατους ρυθμούς
και η οικονομία του πηγαίνει πολύ καλά.
Ο τουρισμός επίσης ανεβαίνει με κύριες αφίξεις από της ΗΠΑ, Γερμανία κλπ.

Η συνεργασία του γραφείου δεν είναι μόνο στο Βιετνάμ αλλά σε όλη της νοτιοανατολική, ανατολική και νότια Ασία.

Στην πορεία θα παρουσιάσω και πολύ φωτογραφικό υλικό από περιοχές και τοποθεσίες όχι μόνο του Βιετνάμ, αλλά και από τις γύρω χώρες.

Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: ANEL στις Δεκέμβριος 28, 2010, 19:16:09 μμ
καλή διαμονή σου εύχομαι..δεν δίνεις μερικές πληροφορίες
σχετικά με το γραφείο για το οποίο δουλεύεις και τις υπηρεσίες του..
εννοώ πάντα σε σχέση με εμάς εδώ στην Ελλάδα...
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 05, 2011, 16:52:20 μμ
Το γραφείο προσφέρει

Εκδρομές και ξενοδοχεία με βάση το Βιετνάμ και πολλές γειτονικές χώρες.

- Εκδρομές σε γρουπ και μεμονωμένα
- Ξενοδοχεία, μπανγκαλόου, βίλλες κλπ.
- Μεταφορές, ξεναγήσεις

όλα βέβαια εξαρτώνται από το τι θέλει ο πελάτης, και αρκεί να έχει ενημερώσει
πιο πριν για να μπορούμε να πετύχουμε καλές τιμές.
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: dk στις Ιανουάριος 06, 2011, 08:22:35 πμ
Nικο (thailandbethere) συνοδευεις κανα γκρουπακι πότε-πότε ή καθεσαι ολο στο γραφειο? :bigr:
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: coolalexis στις Ιανουάριος 10, 2011, 00:47:37 πμ
Καλή διαμονή και καλές δουλειές...
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: evi στις Ιανουάριος 10, 2011, 00:57:42 πμ
Νίκο, μπορείς στο περίπου να μου βγάλεις μια τιμή μεγέθους για μια εβδομάδα στο Βιετνάμ ( Ανόι, Σαιγκόν) , ξενοδοχεία- μεταφορές ( από Ελλάδα , αναλαμβάνετε εσείς ή τα κλείνουμε μόνοι μας;). Και ξεναγήσεις ιδιωτικές ( όχι με άλλους ταξιδιώτες). Τιμή μεγέθους πάντα, όχι ακριβώς.

Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 16, 2011, 09:34:42 πμ
Nικο (thailandbethere) συνοδευεις κανα γκρουπακι πότε-πότε ή καθεσαι ολο στο γραφειο? :bigr:

Η δουλειά μου είναι να συνοδεύω τα γκρούπ.
Από εκεί και πέρα όλο τον υπόλοιπο χρόνο εκτός από κάποια γραφική δουλειά,
είναι να ταξιδεύω στο εσωτερικό της χώρας για να φωτογραφίζω ξενοδοχεία και να κλείνω συμφωνίες.
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 16, 2011, 09:35:17 πμ
Νίκο, μπορείς στο περίπου να μου βγάλεις μια τιμή μεγέθους για μια εβδομάδα στο Βιετνάμ ( Ανόι, Σαιγκόν) , ξενοδοχεία- μεταφορές ( από Ελλάδα , αναλαμβάνετε εσείς ή τα κλείνουμε μόνοι μας;). Και ξεναγήσεις ιδιωτικές ( όχι με άλλους ταξιδιώτες). Τιμή μεγέθους πάντα, όχι ακριβώς.



Evi θα σου απαντήσω το συντομότερο δυνατό
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 16, 2011, 11:19:01 πμ
Αυτές τις ημέρες επισκέφτηκα το Nha Trang.
Πρόκειται για μια παραθαλάσσια πόλη από τις δημοφιλέστερες του Βιετνάμ, με τεράστια παραλία και πολλές παραλίες στα βόρεια και στα νότια της πόλης, αρκετά αξιοθέατα, καλές τιμές σε ξενοδοχεία και εστιατόρια, νυχτερινή ζωή, και πολλά νησάκια απέναντι με πολύ εύκολη πρόσβαση είτε με πλοιάριο είτε με καλωδιακό εναέριο όχημα.

Επίσης το Nha Trang διεκδικεί να πάρει και τους αγώνες formula 1 στο Βιετνάμ, εδώ γίνανε και τα καλλιστεία της miss Kosmos 2010, και διαθέτει και καινούργιο αεροδρόμιο που πριν από λίγους μήνες ξεκινήσανε να έρχονται και τα πρώτα τσάρτερ.

Παραθέτω μερικές φωτογραφίες.

(http://lh3.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTKx5HmEjjI/AAAAAAAAAEY/JNknaKO3anc/s640/nha_trang_1.jpg)

Η παραλία στο Nha Trang

(http://lh3.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTKx5ZmHwFI/AAAAAAAAAEc/GuIYBYM2AKo/s640/nha_trang_2.jpg)

Η παραλία στο Nha Trang με τα μεγάλα ξενοδοχεία στον παραλιακό δρόμο

(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTKx5eR4y9I/AAAAAAAAAEg/V72FS0M_SHg/s640/nha_trang_3.jpg)

Η παραλία στο Nha Trang

(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTKx5rALP7I/AAAAAAAAAEk/crDb6IpO0IU/s640/nha_trang_4.jpg)

Πανοραμική άποψη του Nha Trang από κτίριο της παραλίας

(http://lh3.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTKx5hoGlZI/AAAAAAAAAEo/ST7kM-4YIWs/s640/nha_trang_5.jpg)

Πανοραμική άποψη του Nha Trang από κτίριο της παραλίας

(http://lh3.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTKyIphqyvI/AAAAAAAAAEs/7Aimn3Rkums/s640/nha_trang_6.jpg)

Η παραλία στο νησί Ταμ (μπροστά από το Hon Tam Resort)

(http://lh3.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTKyI_CdDcI/AAAAAAAAAEw/lLP34UrIq4I/s640/nha_trang_7.jpg)

Το καλωδιακό όχημα, που συνδέει με το νησί Τρε

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTKyJe6i1QI/AAAAAAAAAE0/NLmmOjVhy-w/s640/nha_trang_8.jpg)

Το μουσείο του ωκεανού

(http://lh5.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTKyJeUZ4CI/AAAAAAAAAE4/P7fIzMQaat0/s640/nha_trang_9.jpg)

Το μουσείο του ωκεανού

(http://lh3.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTKyJnV6AiI/AAAAAAAAAE8/0zoZxDCMWB8/s640/nha_trang_10.jpg)

Ο μεγάλος Βούδας στο Nha Trang

(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTKyRX-I7xI/AAAAAAAAAFA/RS9tA-ZM5Gs/s640/nha_trang_11.jpg)

Μνημεία από την εποχή των Χμερ

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTKyRqLBPSI/AAAAAAAAAFE/f4dfzqvZHyo/s640/nha_trang_12.jpg)

Το Thap Ba Hot Spring center, μπάνιο με άμμο με θεραπευτικές ιδιότητες, όπως και μασάζ, spa κλπ.

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTKyRo25_lI/AAAAAAAAAFI/1pjGGpJXekA/s640/nha_trang_13.jpg)

Το Thap Ba Hot Spring center, μπάνιο με άμμο με θεραπευτικές ιδιότητες, όπως και μασάζ, spa κλπ.






Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: dk στις Ιανουάριος 16, 2011, 11:26:44 πμ
 :thank: Νικο!! :good:
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 16, 2011, 11:37:47 πμ
Πάμε να δούμε και κανένα κατάλυμα στην περιοχή του Nha Trang.

Evason Ana Mandara Resort μπροστά στην παραλία του Nha Trang.
Σε μικρή απόσταση από το κέντρο της περιοχής, νότια.

Διαθέτει πισίνα, εστιατόριο, γυμναστήριο, μπαράκι μπροστά στην παραλία κλπ.

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTK7k6J8UoI/AAAAAAAAAFQ/nyPjMR6noRo/s640/ana_1.jpg)

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTK7lL3fWXI/AAAAAAAAAFU/xQC_cvBQYUM/s640/ana_2.jpg)

(http://lh3.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTK7lEbA_zI/AAAAAAAAAFY/W1uqgmEaSac/s640/ana_3.jpg)

(http://lh3.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTK7lJQ4FcI/AAAAAAAAAFc/YKHdXMpq4yg/s640/ana_4.jpg)

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTK7la9KNnI/AAAAAAAAAFg/k6RVhsY96HQ/s640/ana_5.jpg)

(http://lh5.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTK7rWRRkYI/AAAAAAAAAFk/3RFgDdRGXXw/s640/ana_6.jpg)







Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: Giannis47 στις Ιανουάριος 16, 2011, 12:01:52 μμ
Καλημερα Νικο, πολυ ωραια δουλεια !!!!
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 16, 2011, 12:31:52 μμ
Six Senses Resorts & Spas

ανήκει στην ίδια εταιρεία με το προηγούμενο κατάλυμα.
Βρίσκεται στον κόλπο τους Να Τρανγκ βόρεια της πόλης σε μια χερσόνησο όπου
η πρόσβαση είναι μόνο με καραβάκι.

Τι το ιδιαίτερο έχει ως κατάλυμα?
Από τις φωτογραφίες θα κρίνει κανείς.

Πρόκειται για natural καταστάσεις, παραδοσιακές βίλες χωρισμένες μεταξύ τους με ονόματα
με το ίδιο design.

Άλλο ένα μόλις ετοιμάστηκε στο νησί Con Dao στα νότια του Βιετνάμ.

Παραθέτω μερικές φώτο
(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTLBtXA0DOI/AAAAAAAAAFs/tMX1zZ3w67k/s640/six_1.jpg)

Το καραβάκι που σε πηγαίνει απέναντι.

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTLBtcCyXII/AAAAAAAAAFw/CItb1_Vld1c/s640/six_2.jpg)

Η παραλία όπως φαίνεται μόλις φθάνεις

(http://lh5.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTLBtsRUSII/AAAAAAAAAF0/xFyXium2Nrk/s640/six_3.jpg)

Η πρόσβαση στο Spa

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTLBt54QzHI/AAAAAAAAAF4/ZDGUcoaVpXg/s640/six_4.jpg)

Γυμναστήριο

(http://lh5.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTLBtyTXCUI/AAAAAAAAAF8/fG6cvIb03sY/s640/six_5.jpg)

Το εσωτερικό Design από τις βίλες (κρεβατοκάμαρα)

(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTLEngA73II/AAAAAAAAAGI/3I9Vfvb0QPg/s640/six_6.jpg)

Ειδικός χώρος με κάβα κρασιών

(http://lh5.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTLEnhAMk2I/AAAAAAAAAGM/1C4GOaTE0kk/s640/six_7.jpg)

Το μπάνιο από τις βίλες

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTLEnwOIyPI/AAAAAAAAAGQ/IcJvL9LYPmY/s640/six_8.jpg)

Οι βίλες όπως φαίνονται από ένα σημείο

(http://lh5.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTLEoKyOV4I/AAAAAAAAAGU/Dk5juoy7D7I/s640/six_9.jpg)

Πισίνα μπροστά στην βίλα και η θάλασσα στο βάθος

(http://lh3.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTLEoRKjvOI/AAAAAAAAAGY/Zvual17YeiE/s640/six_10.jpg)

Υπαίθριες τουαλέτες

Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 16, 2011, 13:08:29 μμ
Ξενοδοχειακό συγκρότημα Vinpearl Land Resort & Spa

Μεγάλο ξενοδοχειακό συγκρότημα στο νησί Tre
που βρίσκεται ακριβώς απέναντι από την πόλη του Nha Trang.

Το νησί Tre είναι το μεγαλύτερο της περιοχής και υπάρχει πρόσβαση
σε αυτό είτε με καλωδιακό όχημα (το μεγαλύτερο θαλάσσιο καλωδιακό όχημα στον κόσμο - cable car) ή με speed boat (ταχύπλοο).

Ανήκουν και τα δύο στην εταιρεία του ξενοδοχείου.
Επίσης δίπλα από το ξενοδοχείο στο ίδιο νησί υπάρχει water park, shopping mall, food village, outdoor games, indoor games..κλπ.

Δεν είχα την πολυτέλεια του χρόνου να τα επισκεφτώ επειδή την ίδια μέρα είχα και άλλο ραντεβού αλλά επειδή θα ξαναπάω σύντομα, εύχομαι να επισκεφτώ περισσότερα θέματα και να παραθέσω φωτογραφίες..

Φωτογραφίες από το ξενοδοχείο
(http://lh5.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTLN0pOI6fI/AAAAAAAAAGs/ocg9szqwkqQ/s640/vinpearl_1.jpg)

Το ταχύπλοο που σε πηγαίνει απέναντι

(http://lh3.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTLN0ppK8FI/AAAAAAAAAGw/jjVsJ-iBbsQ/s640/vinpearl_2.jpg)

Το καλωδιακό όχημα (cable car) που σε πηγαίνει απέναντι

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTLN0p7hdvI/AAAAAAAAAG0/RFPotTFM2Aw/s640/vinpearl_3.jpg)

Η reception του ξενοδοχείου

(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTLN0z_WJRI/AAAAAAAAAG8/6KKj62h0w1E/s640/vinpearl_5.jpg)

Το ξενοδοχειακό συγκρότημα όπως φαίνεται από δωμάτιο του.

(http://lh3.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTLOBRRHmXI/AAAAAAAAAHA/nrXDzg5uYkY/s640/vinpearl_6.jpg)

Πισίνα του ξενοδοχείου (διαθέτει δύο πισίνες αυτή είναι η μεγάλη)

(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTLOBfkk4QI/AAAAAAAAAHE/aEL7JkIqyjU/s640/vinpearl_7.jpg)

Πανοραμική άποψη από μπαλκόνι δωματίου. Φαίνεται η μεγάλη πισίνα, το σπιτάκι στο κέντρο είναι μπαράκι και εστιατόριο, και η παραλία για μπάνιο.

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTLOBtmJsVI/AAAAAAAAAHI/kAq0uHFp4b4/s640/vinpearl_8.jpg)

Γυμναστήριο

(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTLOBmKDL9I/AAAAAAAAAHM/jnUadC99VwM/s640/vinpearl_9.jpg)

Δωμάτιο του ξενοδοχείου

Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 16, 2011, 13:10:42 μμ
Καλημερα Νικο, πολυ ωραια δουλεια !!!!

Σε ευχαριστώ Γιάννη.
ότι χρειαστείς εδώ είμαστε
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 16, 2011, 15:15:13 μμ
Ξενοδοχείο Asia Paradise, 3 αστέρων
στο Να Τρανγκ (Nha Trang)

Στο κέντρο της πόλης, εκεί που βρίσκεται και
η νυχτερινή πιάτσα, μόλις ένα δρόμο πάνω από την παραλία

Παραθέτω μερικές φώτο
(http://lh5.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTLXC58XXgI/AAAAAAAAAHU/zka8Boo0Ol8/s640/asia_1.jpg)

(http://lh3.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTLXDJU8B-I/AAAAAAAAAHY/fNE_bDS_OhY/s640/asia_2.jpg)

(http://lh3.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTLXDDaYWtI/AAAAAAAAAHc/Ohv_OrcbuI4/s640/asia_3.jpg)

(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTLXDAiZilI/AAAAAAAAAHg/mh316pRILr4/s640/asia_4.jpg)

(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTLXDMmBEBI/AAAAAAAAAHk/AAq4yvgSyNU/s640/asia_5.jpg)

(http://lh5.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTLXK4tHS_I/AAAAAAAAAHo/ETtKL_9aDQA/s640/asia_6.jpg)

(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTLXLCxt8PI/AAAAAAAAAHs/96zWOz73ITY/s640/asia_7.jpg)



Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 16, 2011, 15:31:28 μμ
Ξενοδοχείο AP, 2 αστέρων
για πιο φθηνές λύσεις !

Καθαρό, για όσους αναζητούν ένα ύπνο και να είναι κοντά στο κέντρο.
Μόλις δύο δρόμους από την παραλία.

Παραθέτω εδώ μερικές φωτογραφίες

(http://lh3.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTLxmYhXcPI/AAAAAAAAAH0/4LWN0F4-9oM/s640/ap_1.jpg)

Τα δωμάτια

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTLxmS4umKI/AAAAAAAAAH4/9MbeWzVavtw/s640/ap_2.jpg)

Το μπάνιο

(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTLxmkqP02I/AAAAAAAAAH8/0nebAMnMocc/s640/ap_3.jpg)

Τα δωμάτια

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTLxmoQBmsI/AAAAAAAAAIA/lv5SSCENgpc/s640/ap_4.jpg)

Άποψη της πόλης από το μπαλκόνι

(http://lh3.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTLxmyCd2dI/AAAAAAAAAIE/-vuKqumWZ2s/s640/ap_5.jpg)

Ιντερνετ στο ισόγειο


Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 16, 2011, 15:57:24 μμ
Ξενοδοχείο Novotel, (της γνωστής αλυσίδας), 4 αστέρων
Μπροστά στον παραλιακό δρόμο, 300 μέτρα λίγο πιο βόρεια από το κέντρο.

όπως και όλα τα ξενοδοχεία των ίδιων αστέρων έτσι και αυτό διαθέτει τα γνωστά:
Πισίνα, εστιατόριο, μπαρ, γυμναστήριο, spa, meeting room κλπ.

Παραθέτω μερικές φώτο
(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTL2-eW8xKI/AAAAAAAAAIM/Fl1l12rh0rQ/s640/novotel_1.jpg)

Τα δωμάτια

(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTL2-mjXwGI/AAAAAAAAAIQ/6Fnm65x2NvQ/s640/novotel_2.jpg)

άποψη προς την παραλία του Nha Trang από μπαλκόνι δωματίου, στο βάθος διακρίνεται το νησί Τρε

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTL2-i-hBxI/AAAAAAAAAIU/hNftfGIMqyA/s640/novotel_3.jpg)

Μπάνιο

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTL2-sOZZqI/AAAAAAAAAIY/CcorQTYfozI/s640/novotel_4.jpg)

Η πισίνα του ξενοδοχείου

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTL2-28MdDI/AAAAAAAAAIc/YjHWl3pZaSY/s640/novotel_5.jpg)

Εστιατόριο και πρωινός μπουφές
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 16, 2011, 17:22:52 μμ
Πάμε να δούμε και περισσότερες φωτογραφίες από το Να Τρανγκ

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTMMTnmM6qI/AAAAAAAAAIk/P-juH8d13Ds/s640/a_1.jpg)

Dam Market, το μεγάλο μάρκετ στο Να Τρανγκ

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTMMTk88m5I/AAAAAAAAAIo/gWqMDEAJqLc/s640/a_2.jpg)

Η γέφυρα στα βόρεια της πόλης

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTMMTnh0CsI/AAAAAAAAAIs/WJETNrjNuvU/s640/a_3.jpg)

Το κτίριο του θεάτρου στο κέντρο της πόλης

(http://lh3.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTMMTxAIdsI/AAAAAAAAAIw/YkBzjp4ppmM/s640/a_4.jpg)

Ψαροκάικο στην περιοχή του Να Τρανγκ

(http://lh3.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTMMT1QADqI/AAAAAAAAAI0/sbE4nh5FqGs/s640/a_5.jpg)

Παραλία στα νότια
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: dk στις Ιανουάριος 17, 2011, 00:28:38 πμ
Το Thap Ba Hot Spring center, μπάνιο με άμμο με θεραπευτικές ιδιότητες, όπως και μασάζ, spa κλπ.

 :thank: Nκο για τις φωτογραφιες σου... κρατα μου μια μπανιερα για οταν ερθω εκει κατω... :bigr:
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 17, 2011, 10:09:25 πμ
Διάλεξε μία

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTL2-i-hBxI/AAAAAAAAAIU/hNftfGIMqyA/s640/novotel_3.jpg)

(http://lh3.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTLXDJU8B-I/AAAAAAAAAHY/fNE_bDS_OhY/s640/asia_2.jpg)

(http://lh5.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTLEnhAMk2I/AAAAAAAAAGM/1C4GOaTE0kk/s640/six_7.jpg)


Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: swthrhs στις Ιανουάριος 17, 2011, 11:10:43 πμ
Πολύ ωραία Νίκο μπράβο, σου εύχομαι τα καλύτερα :bigr:
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 17, 2011, 11:31:55 πμ
pollh wraia niko mprabo sou eyxomai ta kalytera :bigr:

Το ίδιο εύχομαι και σε σένα !
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: dk στις Ιανουάριος 17, 2011, 12:33:33 μμ
Διάλεξε μία

Αυτες δεν εχουν λασπη... ειμαι και μεγαλος ανθρωπος... :bigr:
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 17, 2011, 13:10:56 μμ
Πάμε να δούμε το επόμενο κατάλυμα στην περιοχή του Nha Trang

Diamond Bay Resort & Golf

Βρίσκεται στα νότια της πόλης στον δρόμο που οδηγεί στο αεροδρόμιο
σε απόσταση 12 χιλιομέτρων από το κέντρο και 22 χιλιόμετρα από το αεροδρόμιο.

Χωρίζεται σε κτιριακές εγκαταστάσεις (4 στον αριθμό)
και σε μπανγκαλόου.

Η παραλία είναι πολύ κοντά και πηγαίνει κανείς με τα πόδια, μεγάλη πισίνα με μπαρ, μπιλιάρδο, spa από τα καλύτερα το οποίο όμως δεν συμπεριλαμβάνετε στην τιμή του δωματίου, γυμναστήριο, κλπ.

Πάμε να δούμε μερικές φωτογραφίες

(http://lh3.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTQbqDA-hlI/AAAAAAAAAJI/_MVSrzOKik4/s640/diamond_1.jpg)

Δωμάτιο

(http://lh5.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTQbq9P9MHI/AAAAAAAAAJM/pytTOhnsepU/s640/diamond_2.jpg)

Μπάνιο

(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTQbqyLEYXI/AAAAAAAAAJQ/_F_jCS9JVUU/s640/diamond_3.jpg)

Δωμάτιο

(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTQbqxEkNCI/AAAAAAAAAJU/iepRVyxpsFo/s640/diamond_4.jpg)

Μπανιέρα δωματίου (αφιερωμένη φωτογραφία για τον Δημήτρη που του αρέσουν οι μπανιέρες)

(http://lh3.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTQbq5iHW6I/AAAAAAAAAJY/mPa0zmyyqVs/s640/diamond_5.jpg)

Η παραλία μπροστά από το ξενοδοχείο

(http://lh3.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTQfR4jfDyI/AAAAAAAAAJs/ydnUcYWG8wY/s640/diamond_6.jpg)

Η μεγάλη πισίνα

(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTQfSNsPuHI/AAAAAAAAAJw/l0riEndHU4Y/s640/diamond_7.jpg)

Ο χώρος του Spa




Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 17, 2011, 13:33:04 μμ
Επόμενο κατάλυμα στην περιοχή του Nha Trang
είναι το Hon Tam Resort που βρίσκεται στο νησάκι Tam (από όπου πήρε και το όνομα του.
Στα νότια της πόλης του Nha Trang υπάρχει ένα μικρό λιμανάκι το οποίο επίσης ανήκει στην ίδια εταιρεία του ξενοδοχείου απ' όπου ξεκινάνε μικρά ταχύπλοα τα οποία σε πηγαίνουν στο νησάκι.

Το Hon Tam Resort αποτελείτε από πολλά μπανγκαλόου μπροστά στην παραλία του νησιού, στο κέντρο υπάρχει μια μεγάλη πισίνα, γυμναστήριο, μπαράκι ..κλπ.

Από το  Hon Tam Resort υπάρχουν και πολλές μονοήμερες εκδρομές στην περιοχή του Nha Trang (με ξεχωριστή χρέωση) σε αξιοθέατα που βρίσκονται παραθαλάσσια αλλά και στην ενδοχώρα, στα βόρεια και στα νότια της πόλης.

Παραθέτω μερικές φωτογραφίες από το  Hon Tam Resort

(http://lh5.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTQl8S63jiI/AAAAAAAAAJ4/bTkIhftxEtA/s640/Tam_1.jpg)

Το ταχύπλοο που σε πηγαίνει στο νησί Ταμ από την πόλη του Nha Trang

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTQl8eekjHI/AAAAAAAAAJ8/bBfHkZx-iOM/s640/Tam_2.jpg)

Ο καλά προσεγμένος κήπος, στα μπανγκαλόου

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTQl8pqbqgI/AAAAAAAAAKA/lezsYAn0X4c/s640/Tam_3.jpg)

Τα δωμάτια από τα μπανγκαλόου

(http://lh5.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTQl8u4mM_I/AAAAAAAAAKE/Ep69cqK8e8Y/s640/Tam_4.jpg)

Μπανιέρα δωματίου.
Αφιερωμένη επίσης στον φίλο Δημήτρη που του αρέσουν οι μπανιέρες.

(http://lh5.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTQl8rRuHOI/AAAAAAAAAKI/FMO7icdJyDw/s640/Tam_5.jpg)

Άποψη από το μπαλκόνι μπανγκαλόου, προς την πισίνα, ενώ στο βάθος η θάλασσα

(http://lh3.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTQmJOEyc9I/AAAAAAAAAKQ/O42Kj44zOBM/s640/Tam_6.jpg)

Η παραλία μπροστά από τα μπανγκαλόου

(http://lh3.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTQmJNTOFkI/AAAAAAAAAKU/OCKFsOhxCT8/s640/Tam_7.jpg)

Γυμναστήριο






 
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 17, 2011, 13:55:11 μμ
Πάμε σε ποιο φθηνές λύσεις
στο κέντρο της πόλης του Nha Trang

Cuong Long Nha Trang, 2 αστέρων ξενοδοχείο

Τα δωμάτια είναι καθαρά και καλά, βρίσκεται επί της οδού Nguyen Thien Thuat
δύο στενά από την παραλία, στο κέντρο και στην νυχτερινή ζωή της πόλης.

Πάμε να δούμε και μερικές φωτογραφίες

(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTQtDnmxOpI/AAAAAAAAAKc/Bgoa8mhT6Qs/s640/cuong_1.jpg)

Δωμάτιο

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTQtDvgThlI/AAAAAAAAAKg/WmrfKfyzZB8/s640/cuong_2.jpg)

Δωμάτιο

(http://lh5.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTQtD-6Zp1I/AAAAAAAAAKk/C2yGqhVSZ44/s640/cuong_3.jpg)

Το μπάνιο

(http://lh5.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTQtD3CtY7I/AAAAAAAAAKo/GWGZBS3YsRU/s640/cuong_4.jpg)

Εξωτερική άποψη του κτιρίου

(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTQtD0_4KpI/AAAAAAAAAKs/A_HlkPKKfpQ/s640/cuong_5.jpg)

Δωμάτιο





Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 17, 2011, 14:21:06 μμ
Nha Trang Lodge Hotel, 4 αστέρων

Βρίσκεται στον παραλιακό δρόμο και στην συμβολή με το κεντρικό δρόμο
που οδεύει προς τα δυτικά της πόλης.

Απόσταση από το κέντρο της πόλης γύρω στα 300 μέτρα.

Παραθέτω μερικές φώτο
(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTQxoG0n_XI/AAAAAAAAALA/NT9164yZhsA/s640/lodge_1.jpg)

Εξωτερική άποψη του κτιρίου

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTQxoG9F9JI/AAAAAAAAALE/-H3zF4cNhZI/s640/lodge_2.jpg)

Δωμάτιο

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTQxoJUBgUI/AAAAAAAAALI/sNRqXWdN0xI/s640/lodge_3.jpg)

Άποψη της παραλίας από τα μπροστινά δωμάτια

(http://lh3.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTQxoQBhPkI/AAAAAAAAALM/wcDvSJlehaA/s640/lodge_4.jpg)

Εστιατόριο και πρωινό

(http://lh5.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTQxoU0rpAI/AAAAAAAAALQ/t2L4SfDNwp0/s640/lodge_5.jpg)

Η πισίνα



 
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 17, 2011, 14:54:17 μμ
Πάμε να δούμε και το επόμενο στην πόλη του Nha Trang

Yasaka Saigon Resort Hotel & Spa, 4 αστέρων

Πιο βόρεια από το κέντρο, περίπου στο χιλιόμετρο

Πάμε να δούμε και μερικές φώτο

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTQ6VLGhUkI/AAAAAAAAALY/CEDitoAXuRY/s640/yasaka_1.jpg)

Πρωινό σε εξωτερικό χώρο αλλά σε περίπτωση βροχής υπάρχει και εσωτερικό χώρος

(http://lh3.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTQ6VVH5oLI/AAAAAAAAALc/qYaoQflhOls/s640/yasaka_2.jpg)

Άποψη του Να Τρανγκ από το κτίριο, το βόρειο τμήμα διακρίνεται η γέφυρα στο βάθος, και η πισίνα στου ξενοδοχείου κάτω δεξιά.

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTQ6VaxkjrI/AAAAAAAAALg/1QoeRHZ9QQc/s640/yasaka_3.jpg)

Τα δωμάτια

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTQ6VcUwiGI/AAAAAAAAALk/5GCYDK3utAY/s640/yasaka_4.jpg)

Εξωτερική άποψη του κτιρίου

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTQ6VRoQXEI/AAAAAAAAALo/BaCC1YSW6E8/s640/yasaka_5.jpg)

Η πισίνα

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTQ6abqkmLI/AAAAAAAAALs/nUfFNCTyPbU/s640/yasaka_6.jpg)

Spa και μασάζ

Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: elina στις Ιανουάριος 17, 2011, 15:16:33 μμ
Νίκο, μπορείς στο περίπου να μου βγάλεις μια τιμή μεγέθους για μια εβδομάδα στο Βιετνάμ ( Ανόι, Σαιγκόν) , ξενοδοχεία- μεταφορές ( από Ελλάδα , αναλαμβάνετε εσείς ή τα κλείνουμε μόνοι μας;). Και ξεναγήσεις ιδιωτικές ( όχι με άλλους ταξιδιώτες). Τιμή μεγέθους πάντα, όχι ακριβώς.



Ενθουσιάστηκα πολύ με τις φωτογραφίες που έχεις βάλει και έχω τις ίδιες ερωτήσεις με την evi.
Επίσης, ποια είναι η καλύτερη εποχή?
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: dk στις Ιανουάριος 17, 2011, 15:21:52 μμ

Ενθουσιάστηκα πολύ με τις φωτογραφίες που έχεις βάλει και έχω τις ίδιες ερωτήσεις με την evi.
Επίσης, ποια είναι η καλύτερη εποχή?

Βρεθηκε ο επομενος προορισμος για την Ελινα... αχ Δημητρη τι σε περιμενει... :laugh:
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 17, 2011, 15:35:45 μμ
Ενθουσιάστηκα πολύ με τις φωτογραφίες που έχεις βάλει και έχω τις ίδιες ερωτήσεις με την evi.
Επίσης, ποια είναι η καλύτερη εποχή?

Όλες οι εποχές είναι καλές, απλά τον Αύγουστο μέχρι τον Οκτώβριο έχει πολλές βροχοπτώσεις, εκτός αν αρέσουν οι βροχές (όπως εμένα!).
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 17, 2011, 15:53:10 μμ
Πάμε να δούμε και μερικές φωτογραφίες από το Nha Trang

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTRJKC7pBQI/AAAAAAAAAMo/Q8KnU8Xf6so/s640/trees_1.jpg)

Αρχιτεκτονική κήπου

(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTRJKcpuULI/AAAAAAAAAMs/H2AhYYfyGQY/s640/trees_2.jpg)

Εδώ θα ήθελα να μένω

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTRJKX1sG4I/AAAAAAAAAMw/x0CYkU6-Wxg/s640/trees_3.jpg)

Η παραλία το βράδυ

(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTRJKQXaofI/AAAAAAAAAM0/z8-wopK9-vs/s640/trees_4.jpg)

Το κύμα που σκάει στην παραλία του Nha Trang

(http://lh5.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTRJKfq3fyI/AAAAAAAAAM4/YFejZ4sCPVg/s640/trees_5.jpg)

ΑΤΜ μηχάνημα για συνάλλαγμα
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 17, 2011, 15:59:02 μμ
Είπα να ποστάρω και καμιά δικιά μου

εδώ είμαι εγώ στην παραλία του Nha Trang
(http://lh3.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTRK2WqxOyI/AAAAAAAAANE/_t6U2nvMHq0/s640/nikos.jpg)
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 17, 2011, 16:35:47 μμ
Πάμε να δούμε και κανένα μαγαζί στην περιοχή

Sailing Club

Βρίσκεται μπροστά στην αμμουδιά, στο κέντρο της πόλης.
Από τα γνωστά μαγαζιά στο Nha Trang.
Είναι πολυχώρος, με εστιατόριο, μπαράκι..κλπ.

Παραθέτω μερικές φωτογραφίες
(http://lh3.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTRTgRiZ6QI/AAAAAAAAANs/NudmRCyPG2k/s640/sailing_club_1.jpg)

(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTRTgk-t9iI/AAAAAAAAANw/YynVlkJJ72U/s640/sailing_club_2.jpg)

(http://lh5.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTRTgkhe7TI/AAAAAAAAAN0/yP6OgfTKTmQ/s640/sailing_club_3.jpg)

(http://lh5.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTRTgnUCN3I/AAAAAAAAAN4/7bW5eD6YPg4/s640/sailing_club_4.jpg)
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 17, 2011, 16:52:54 μμ
Πάμε να δούμε και ένα ξενοδοχείο 2 αστέρων
επίσης στο κέντρο του Nha Trang

Nha Trang Beach Hotel
Για οικονομικές λύσεις

Απλό, καθαρό και όμορφο στο κέντρο, και λίγα μέτρα από τον παραλιακό δρόμο.


(http://lh5.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTRWmouS29I/AAAAAAAAAOA/WYNEHZfLftM/s640/beach_hotel_1.jpg)

Τα δωμάτια

(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTRWmt_FV9I/AAAAAAAAAOE/EHkLQ4udsLI/s640/beach_hotel_2.jpg)

Τα δωμάτια

(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTRWm9wQ5TI/AAAAAAAAAOI/EMNLaaB8cMA/s640/beach_hotel_3.jpg)

Το μπάνιο

(http://lh3.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTRWm6lr7UI/AAAAAAAAAOM/WDVhnGkDKLU/s640/beach_hotel_4.jpg)

Άποψη από το μπαλκόνι, προς την θάλασσα

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTRWm7Ze7-I/AAAAAAAAAOQ/JK_5XMGdiVE/s640/beach_hotel_5.jpg)

Η είσοδος




Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 17, 2011, 17:17:00 μμ
Λίγα λόγια και για τις μετακινήσεις !

Ταξί και μοτοσυκλέτες

Τα ταξί, το ταξίμετρο ξεκινάει από τα 10.000 dong (VND = Vietnam Dong)
ενώ στις μοτοσυκλέτες η τιμή είναι διαπραγματεύσιμη.
Περίπου στο Nha Trang η ενοικίαση με την ώρα της μοτοσικλέτας πάει στα 60.000 dong/ώρα
Η ισοτιμία είναι 1 ευρώ = 25.800 VND αυτή την στιγμή.

Μερικές φωτογραφίες από το πως είναι τα ταξί στο Βιετνάμ
(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTRbcQxw3yI/AAAAAAAAAOY/OWRV5Y48Xdg/s640/taxi_1.jpg)

Ταξί στη Σαϊγκόν (Χο Τσι Μινχ City)

(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTRbcjwhobI/AAAAAAAAAOc/CXum8GE-1sc/s640/taxi_2.jpg)

Μια από τις καλές εταιρείες ταξί

(http://lh3.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTRbcgx00OI/AAAAAAAAAOg/1ArJVoYhgds/s640/taxi_3.jpg)

Το εσωτερικό του ταξί, υπενθυμίζω ότι οδηγούν όπως και στην Ελλάδα στα δεξιά, και το ταξίμετρο βρίσκεται όπως φαίνεται και στην φωτογραφία στο ταμπλό στα δεξιά.
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: elina στις Ιανουάριος 17, 2011, 20:23:03 μμ
Θα προτιμήσω καλοκαίρι  :bigr:
Επίσης, υπάρχει δυνατότητα για καταδύσεις?  :snorkl:
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: coolalexis στις Ιανουάριος 18, 2011, 15:59:34 μμ
πολύ όμορφες...thanks...
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 18, 2011, 16:10:29 μμ
Θα προτιμήσω καλοκαίρι  :bigr:
Επίσης, υπάρχει δυνατότητα για καταδύσεις?  :snorkl:

Φυσικά και υπάρχει η δυνατότητα, υπάρχει και καλή γνωριμία !
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: elina στις Ιανουάριος 18, 2011, 16:17:20 μμ
Θα προτιμήσω καλοκαίρι  :bigr:
Επίσης, υπάρχει δυνατότητα για καταδύσεις?  :snorkl:

Φυσικά και υπάρχει η δυνατότητα, υπάρχει και καλή γνωριμία !

Περιμένω τιμές και μάλλον τα υπόλοιπα θα τα πούμε από κοντά  :wink:
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 18, 2011, 18:11:55 μμ
Θα σου τα στείλω όλα αναλυτικά
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: dk στις Ιανουάριος 19, 2011, 07:24:35 πμ
Aπ' οτι καταλαβα Νικο, συνεργαζεσαι με ολα αυτα τα ξενοδοχεια που μας παραθετεις εδω... οποτε μπορει καποιος που θελει να ερθει εκει να επιλεξει και που θα μεινει... πολυ καλο αυτο!! :good:
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 19, 2011, 08:20:08 πμ
Υπάρχουν από Guest House μέχρι 5 αστέρων ξενοδοχεία !
Ο καθένας ανάλογα με το budget του, μπορεί να επιλέξει που θα μείνει.
Η δικιά μου δουλειά, είναι να επιλέξω κάτι καλό ανάλογα με τα χρήματα που διαθέτει κάποιος!
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 19, 2011, 10:57:45 πμ
Πάμε να δούμε και ένα καλό και φθηνό εστιατόριο στην περιοχή του Να Τρανγκ (Nha Trang),
με δυτικού τύπου (ευρωπαϊκό) φαγητό, για όσους δεν μπορούν την Βιετναμέζικη κουζίνα.

Το Veranda βρίσκεται επί της παραλιακής οδού, και ανάμεσα στις οδούς Bien Thu και Tran Quang Khai, στο κέντρο της πόλης.

Ενδεικτικά τιμές θα αναφέρω:

Δύο κόκα κόλες, μια σαλάτα, και ένα χάμπουργκερ με πατάτες σε πιάτο
106.000 VND (Βιετναμέζικα Ντονγκ) δηλαδή 4 euro.

Χώρος όμορφος, με μουσική Buddha bar.

(http://lh5.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTalgWENLHI/AAAAAAAAAO8/2LIWGlmno8U/s640/veranda_1.jpg)

Εξωτερική άποψη

(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTalgSQs0LI/AAAAAAAAAPA/toGpFiDTN8s/s640/veranda_2.jpg)

Ο χώρος μέσα

Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 19, 2011, 12:46:20 μμ
Πως μπορούμε να ταξιδέψουμε από την Σαϊγκόν στο Να Τρανγκ, φθηνά!

Από Ho Chi Minh City (Saigon) υπάρχει λεωφορείο που φεύγει από την περιοχή του Bui Vien (ο δρόμος με τους τουρίστες - κάτι αντίστοιχο με την Kha San Road της Μπανγκόκ) για το Nha Trang.

Το λεωφορείο έχει κρεβάτια, και ξεκινάει στις 20.30 το βράδυ από Σαϊγκόν και φθάνει στο Να Τρανγκ στις 06.00 το πρωί. Κάνει και μια στάση γύρω στις 00.00 για 20 λεπτά στο δρόμο.
Στο Να Τρανγκ σταματάει στην συμβολή των οδών Tran Phu (ο παραλιακός δρόμος) και Biet Thu, στο κέντρο της πόλης.

Η τιμή του εισιτηρίου είναι περίπου 7 δολλάρια (USD), για 446 χιλιόμετρα.

Μπορείς να βγάλεις και return ticket από Να Τρανγκ για Σαϊγκόν, 
το λεωφορείο φεύγει στις 20.30 πάλι από το Να Τρανγκ και φθάνει επίσης 06.00 στην Σαϊγκόν, στο ίδιο ακριβώς σημείο που φεύγει δηλαδή στην οδό Bui Vien.

(http://lh5.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTa_40YP4II/AAAAAAAAAbQ/TtljpYNz4WI/s640/bus_1.jpg)

Φωτογραφίες μέσα από το λεωφορείο

(http://lh5.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTa_5Bx6jEI/AAAAAAAAAbU/hCXYgc7hCtM/s640/bus_2.jpg)

Τα κρεβάτια

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTa_5a0mwWI/AAAAAAAAAbY/SQPLv3SX5jI/s640/bus_3.jpg)

Χώρος όπου μπορείς να βάλεις τα πράγματα σου για τα οποία έχεις ο ίδιος ευθύνη.

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTa_5SOmExI/AAAAAAAAAbc/tgq0Em0k6YY/s640/bus_4.jpg)
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 20, 2011, 14:21:19 μμ
Χάρτες που πιστεύω ότι θα βοηθήσουν, για όσους θέλουν να ταξιδέψουν στο Να Τρανγκ.

(http://lh5.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTgWic6jxkI/AAAAAAAAAjw/E0B7hZpdeV0/s640/nhatrang_map_1.jpg)

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTgWivqjKKI/AAAAAAAAAj0/TfzeAtjUKlM/s640/nhatrang_map_2.jpg)

(http://lh3.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTgYZs2wx5I/AAAAAAAAAkA/9ICQA3GX-Cc/s640/nhatrang_map_3.jpg)


Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 20, 2011, 14:25:16 μμ
Και κάτι για όσους δεν γνωρίζουν:

F1: Μελλοντικά Grand Prix

Η κυβέρνηση του Βιετνάμ εξετάζει μια πρόταση να επενδύσει στην κατασκευή μιας πίστας προδιαγραφών Formula 1 στην πόλη Nha Trang. H πρόταση προέρχεται από τον Αυστριακό Hans Geist, τον άνθρωπο που μετέτρεψε το παλιό Osterreichring (GP στην F1: 1970-1987) στην πατρίδα του, στο σύγχρονο A1-Ring (GP στην F1: 1997-2003). O Geist εργάστηκε προσωρινά και στη δημιουργία της πίστας του Μπαχρέιν, ενώ τον τελευταίο καιρό ήταν από τους βασικούς παράγοντες στην κατασκευή της πίστας Moscow Raceway στη Ρωσία, η οποία δεν κατάφερε να εξασφαλίσει Grand Prix στη Formula 1 όπως σκόπευε και έχει καθυστερήσει σημαντικά να ολοκληρωθεί… Ο Geist ισχυρίζεται ότι το κόστος κατασκευής μιας πίστας στο Βιετνάμ θα ανέλθει στα 150 εκατομμύρια δολάρια και θα ολοκληρωθεί σε τρία χρόνια. Η Nha Trang διαθέτει μια μεγάλη εγκαταλειμμένη αεροπορική βάση, η οποία δεν είναι χρήσιμη πλέον, λόγω της αναβάθμισης του αεροδρομίου Cam Rahn, που απέχει μόλις 45 χλμ. Η Nha Trang, με τις πανέμορφες παραλίες της, αποτελεί έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τους τουρίστες που επισκέπτονται το Βιετνάμ. Ωστόσο, είναι πολύ νωρίς για να πει κανείς ότι το εγχείρημα αυτό θα προχωρήσει, καθώς το μόνο που έχει κάνει ο υποψήφιος επενδυτής, είναι να συναντηθεί με τις σχετικές αρχές του Βιετνάμ, για να διαπιστώσει αν είναι εφικτό το σχέδιο.

Πηγή: www.kathimerini.com


Γράφει:
....Η Nha Trang διαθέτει μια μεγάλη εγκαταλειμμένη αεροπορική βάση....
Πρόκειται για το παλιό αεροδρόμιο όπως φαίνεται στον χάρτη στο προηγούμενο πόστ
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 20, 2011, 14:27:20 μμ
Επειδή βλέπω ότι αρέσει πολύ το Nha Trang στους Έλληνες λέω να βάλω και περισσότερες φωτογραφίες

(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTgpkxm8V4I/AAAAAAAAAkQ/dSKbSwzogbk/s640/nhatrang_60.jpg)

Το καλωδιακό όχημα (Cable car) που συνδέει την πόλη του Να Τρανγκ στα νότια με το νησί Τρε. Πάνω στον λόφο γράφει Vinpearl πρόκειται για μεγάλο ξενοδοχειακό συγκρότημα που βρίσκεται στο νησί, επίσης δίπλα υπάρχει waterland..κλπ.

(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTgpkxBYNjI/AAAAAAAAAkU/XyKizpOzk8s/s640/nhatrang_61.jpg)

Η παραλία του Να Τρανγκ

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTgplJXNkuI/AAAAAAAAAkY/9b7lUFwKMb8/s640/nhatrang_62.jpg)

Το πάρκο, μπροστά από την παραλία

(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTgplOLPA1I/AAAAAAAAAkc/paczryu85WI/s640/nhatrang_63.jpg)

Νησάκι στα βόρεια του Να Τρανγκ

(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTgplKMLkTI/AAAAAAAAAkg/GT41FW6UJZ0/s640/nhatrang_64.jpg)

Η παραλία το βράδυ, σε πολλά σημεία όπως εδώ φωτεισμένη
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: dk στις Ιανουάριος 20, 2011, 14:30:33 μμ
Επειδή βλέπω ότι αρέσει πολύ το Nha Trang στους Έλληνες λέω να βάλω και περισσότερες φωτογραφίες

Φυσικα και μας αρεσει... και δεν λεμε ποτε οχι σε φωτογραφιες... :bigr:
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 21, 2011, 11:16:48 πμ
Μερικές νυχτερινές φωτογραφίες από το Nha Trang

(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTgplKMLkTI/AAAAAAAAAkg/GT41FW6UJZ0/s640/nhatrang_64.jpg)

Η παραλία το βράδυ

(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTlODPn4GBI/AAAAAAAAAlU/QuAAUOluauI/s640/nhatrang_70.jpg)

Η παραλία το βράδυ

(http://lh5.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTlODBWbdDI/AAAAAAAAAlY/ev-K03wZwg4/s640/nhatrang_71.jpg)

Η παραλία το βράδυ

(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTlODbw9JBI/AAAAAAAAAlc/SOsJQ8-TAF0/s640/nhatrang_72.jpg)

Η μεγάλη πλατεία το βράδυ

(http://lh3.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTlODZL4_tI/AAAAAAAAAlg/nx_F80VMaeM/s640/nhatrang_74.jpg)

Το θέατρο φωτισμένο το βράδυ

(http://lh5.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTlODi8BfwI/AAAAAAAAAlk/IaZq51CVFII/s640/nhatrang_73.jpg)

Να Τρανγκ
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 21, 2011, 18:34:45 μμ
Βάζω ένα χάρτη με παραλίες στο Βιετνάμ

(http://lh4.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTm1QSF1NKI/AAAAAAAAAnY/xOp-ReQPnGE/s512/vietnam_map.jpg)
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: swthrhs στις Ιανουάριος 21, 2011, 21:19:53 μμ
Πολυ ομορφα ολα... μπραβο Νικολη!!!
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 21, 2011, 21:29:31 μμ
pollh omorfa olaa mprabo nikoli!!!

Πότε θα έρθεις προς τα εδώ ?
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: dk στις Ιανουάριος 22, 2011, 08:38:06 πμ
Και κάτι για όσους δεν γνωρίζουν:

F1: Μελλοντικά Grand Prix


Πολυ ενδιαφερον ακουγεται αυτο!!! :good:
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 22, 2011, 15:21:40 μμ
Καινούργιο και μόλις κυκλοφόρησε

http://travelnikos.blogspot.com/ (http://travelnikos.blogspot.com/)

Πρόσθεσα άλλη μία σελίδα στην συλλογή μου,
με προσωπικές εμπειρίες από ταξίδια μου !!
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: dk στις Ιανουάριος 23, 2011, 08:50:53 πμ
Καινούργιο και μόλις κυκλοφόρησε

http://travelnikos.blogspot.com/ (http://travelnikos.blogspot.com/)

Πρόσθεσα άλλη μία σελίδα στην συλλογή μου,
με προσωπικές εμπειρίες από ταξίδια μου !!

Πολυ καλο Νικο. :smile_:
 :thank: και για το μπανεράκι (banner) του Travelchat. :good:
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 23, 2011, 18:40:14 μμ
(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTxYqoLPa0I/AAAAAAAAAog/L9Sa_Ay8rvI/s640/beer_1.jpg)

Μερικές από τις μπύρες που δοκίμασα εδώ στο Βιετνάμ. Αυτή είναι η Saigon ! Δημήτρη έχεις μία κερασμένη όταν έρθεις επειδή σου αρέσει η Σαϊγκόν όπως έχεις γράψει.


(http://lh6.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTxYqiW7MrI/AAAAAAAAAok/K9kjnsHYLrc/s640/beer_2.jpg)

Αυτή είναι η Tiger, από την Σιγκαπούρη. Πολύ δημοφιλής στο Βιετνάμ.

(http://lh5.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TTxYqy2pXtI/AAAAAAAAAoo/xaEHxPh1HCE/s640/beer_3.jpg)

Αυτή είναι η San Miguel Beer από τις Φιλιππίνες, εξαιρετικά καλή.
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: evi στις Ιανουάριος 24, 2011, 06:20:18 πμ
Θέλω κι εγώ μια μπύρα κερασμένη όταν έρθω!!!Πολύ ενδιαφέρον το αφιερωμα , περιμένουμε συνέχεια!!
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Ιανουάριος 24, 2011, 11:25:51 πμ
Και μία κερασμένη για την evi !
και μάλιστα σε μεγάλο ποτήρι σαν αυτό της φωτογραφίας !!

(http://lh5.ggpht.com/_bF_i_5xrjVk/TT1FhHs_ofI/AAAAAAAAAqA/F_UBkjUfNqI/s640/saigon_mpira_1.jpg)
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: dk στις Ιανουάριος 29, 2011, 08:21:15 πμ
Καινούργιο και μόλις κυκλοφόρησε

http://travelnikos.blogspot.com/ (http://travelnikos.blogspot.com/)

Πρόσθεσα άλλη μία σελίδα στην συλλογή μου,
με προσωπικές εμπειρίες από ταξίδια μου !!

Το ειδαμε και στις ειδησεις... στο tro-ma-ktiko εννοω :bigr:
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Μάρτιος 10, 2011, 20:29:54 μμ
Προσβλητικό δημοσίευμα εναντίον μου από το zougla

(https://lh4.googleusercontent.com/_n1XkadykTYg/TXSYj3KAKWI/AAAAAAAACqA/ImVzws5mymM/zougla_2.jpg)

Τον τελευταίο καιρό έτυχε να στείλω αρκετά email σε αρκετές ιστοσελίδες γνωστοποιώντας την παρουσία μου στο Βιετνάμ και τις επαγγελματικές μου δραστηριότητες εδώ, για να αναπτύξω περισσότερες δημόσιες σχέσεις με ανθρώπους του internet. Κάπως έτσι έστειλα και ένα email στον κύριο zougla!

Δεν δέχτηκα απάντηση αλλά την ακριβώς επομένη μέρα είδα αυτό το δημοσίευμα αναρτημένο στην σελίδα με ύφος περίεργο !!!
Η όλη κατάσταση με παρεξένεψε !!

Στο δημοσίευμα γράφει:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΕΣΥ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΕΤΝΑΜ , ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΤΟ BLOG, ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ??
Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 2 Μαρτίου 2011, 19:56

??????????????
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
το link είναι: www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=267999&cid=122

Βασικά ένας λογικός άνθρωπος σε περίπτωση που δεν ενδιαφερόταν απλά θα αγνοούσε το email ρίχνοντας το στο κάδο. Επίσης θα μπορούσε να απαντήσει μέσω email.


Οι απορίες μου προς τον κύριο zougla είναι:
- ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ
Τι εννοείς ΜΕΓΑΛΕ? Μεγάλος σε τι?

- ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΤΟ BLOG
Ποιος σου είπε ότι διαβάζω το blog σου? Δεν το έχω ανοίξει ποτέ στην ζωή μου!!

- ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ??
Στο email και στην σελίδα μου γράφω ολοκάθαρα ποιος είμαι! Γιατί ρωτάς?

Μετά από δύο email που έστειλα για να μου διευκρίνηση περισσότερα για την συγκεκριμένη ανάρτηση δεν έχω δεχτεί απάντηση.

----------------------------------------------------------------------------------------

Να ευχαριστήσω θερμά ιστοσελίδες που με τίμησαν όπως:
Το ταξιδεύω
http://travelnikos.blogspot.com/2011/03/kalispera-niko-apo-elladakalispera.html

Το cholomontas
http://cholomontas.blogspot.com/2011/03/blog-post_2111.html

To gorilaki
http://gorilaki.blogspot.com/2011/03/goooooooooood-morning-vietnam.html

To egersis
http://egersis2.blogspot.com/2011/03/blog-post_6259.html

to tromaktiko, ton freedo, to elliniko kafeneio, kapistri, clopypaste, hamomilaki, 24oro, skeftomaste ellinika, taxidevo, disaki, Τravel Wanderings, Ελλήνων Αφύπνιση, newsbeast.gr, ΠΑΠΑΤΖΗΔΕΣ, greece-salonika και πολλά άλλα.....

Τους ευχαριστώ θερμά και θα ανταποδίδω όσο ζω και όσο υπάρχω!!
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: elina στις Μάρτιος 14, 2011, 11:02:58 πμ
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τέτοια επίθεση  :kill:
Αν δεν τους άρεσε θα μπορούσαν απλά να αγνοήσουν το μήνυμα.
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Μάρτιος 14, 2011, 12:18:46 μμ
Αν δεν τους άρεσε θα μπορούσαν απλά να αγνοήσουν το μήνυμα.

Συμφωνώ και επαυξάνω. Κάπως έτσι αγνοώντας το email θα αντιδρούσα και εγώ αν δεν με ενδιέφερε.
Ακόμη δεν έχω δεχτεί απάντηση, ούτε πρόκειται να δεχτώ.
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: asiatraveller στις Μάρτιος 19, 2011, 06:39:17 πμ
Έκανα και εγώ ένα αφιέρωμα στο zougla !
Πρέπει να υπάρχει αμοιβαία ανταλλαγή αφιερωμάτων!

http://travelnikos.blogspot.com/2011/03/re-si-megale-pou-diavazeis-to-blog.html (http://travelnikos.blogspot.com/2011/03/re-si-megale-pou-diavazeis-to-blog.html)
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: dk στις Μάρτιος 20, 2011, 22:11:00 μμ
Έκανα και εγώ ένα αφιέρωμα στο zougla !
Πρέπει να υπάρχει αμοιβαία ανταλλαγή αφιερωμάτων!


Καλα εκανες. :mocking:
Τίτλος: Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
Αποστολή από: Dimitra στις Μάρτιος 20, 2011, 22:29:53 μμ
Και βέβαια καλά έκανες......τι αγένεια ήταν αυτή απο μέρους τους!!