TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum

Ταξιδιωτικές Ιστορίες Μελών => Ιστορίες από ταξίδια στο Εξωτερικό => Ασία => Μήνυμα ξεκίνησε από: fei στις Οκτώβριος 21, 2010, 03:31:18 πμ

Τίτλος: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: fei στις Οκτώβριος 21, 2010, 03:31:18 πμ
Ένα ταξίδι στο όνειρο,στη φαντασία,σε μια άλλη εποχή...
Πλησιάζοντας στο κατμαντού λίγο πριν την προσγείωση,εμφανίζονται πάνω από τα σύννεφα οι υψηλότερες κορυφές του κόσμου.
Η ανάσα κόβεται,το θέαμα δεν περιγράφεται!!!
Παραλαβή στο αεροδρόμειο από τους εξαιρετικους ανθρώπους του πρακτορείου μας
άλλωστε όλοι οι άνθρωποι στο Νεπάλ είναι εξαιρετικοί και ξεχωριστοί!

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/DSC00690.JPG)

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/DSC00692.JPG)

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/P9280398.jpg)
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: elina στις Οκτώβριος 21, 2010, 09:49:34 πμ
Περιμένω με αγωνία την συνέχεια....
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: fei στις Οκτώβριος 21, 2010, 09:52:49 πμ
Αυτή όπως καταλαβατε είναι η αρχή της ιστορίας μου!Χτες ξενύχτησα εγραψα όλοι την ιστορία μου με πολλες φωτό αλλα τελικά μόνο αυτο αποθηκέυτηκε!!!Τσάμπα ο κόπος!Αλλα δεν πτοούμε,υπομονή και θα σας έχω σύντομα τα υπόλοιπα!!!
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: famek στις Οκτώβριος 21, 2010, 09:57:48 πμ
αχ ποσο σε καταλαβαινω το χω παθει κ εγω...
ετσι εβαλα μυαλο να γραφω λιγα λιγα να τα στελνω κ να τσεκαρω αν πηγαν.... :scratch:
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: fei στις Οκτώβριος 21, 2010, 10:44:30 πμ
Πασουπατινάθ και κάυση νεκρών!!!

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/P9260244.JPG)

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/P9260256.JPG)

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/P9260265.JPG)
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: fei στις Οκτώβριος 21, 2010, 10:48:49 πμ
Κοιλάδα Κατμαντού,Πατάν και Μπακταπούρ.

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/P9250084.JPG)

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/P9250142.JPG)

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/P9260276.JPG)

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/P9260304.JPG)
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: fei στις Οκτώβριος 21, 2010, 10:55:52 πμ
Σβαγιαμπουνάθ στούπα και μποντνάθ στούπα η ωραιότερη και πιο επιβλητική κάτα τη γνώμη μου!
Το δωμάτιο μας στον πέμπτο όροφο είχε θέα τη δέυτερη!!!

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/DSC00232.JPG)

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/DSC00239.JPG)

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/P9260202.JPG)

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/P9260227.JPG)
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: fei στις Οκτώβριος 21, 2010, 11:13:49 πμ
Eπόμενος σταθμός η πόλη Πόκχαρα,δέυτερη μεγαλύτερη πόλη στο Νεπάλ από όπου ξεκινούν όλα τα τρέκινγκ.
Πέντε ώρες οδικώς μέσα από μια μαγευτική διαδρομή ανάμεσα σε καταπράσινα βουνά,δίπλα σε ποτάμια και καταράκτες!!!
Ενδιάμεσα στάση στο βουδιστικό ναό Μανακαμάνα,άνοδος με τελεφερίκ στην κορυφή του βουνού!

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/DSC00327.JPG)

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/DSC00329.JPG)

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/P9270377.JPG)
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: fei στις Οκτώβριος 21, 2010, 11:27:12 πμ
Το highlight όμως του ταξιδιου μας περίμενε εκείνα τα ξημερώματα!Εγερση στις 4μιση,οδικώς μέχρι τους πρόποδες του λόφου Σαρανγκότ
και από και μία ώρα πεζοπορία μέχρι την κορυφή.Κουραστική η άνοδος το ομολογώ αλλα η θέα μας αποζημείωσε δίχως λόγο!
Η οροσειρά απλώνεται μπροστά μας σε απόσταση αναπνοής και περιμένουμε την πολυπόθητη ανατολή πάνω από τα Ιμαλάια.
Δεν ακούγεται ψίθυρος,μόνο ο αέρας,κάτω απλώνεται η κοιλάδα με ένα λευκό πέπλο πάνω της,απέναντι οι χιονισμένες κορυφές...οι πρώτες αχτίδες
βγαίνουν και δεν μπορώ να συγκρατήσω τα δακρυά μου...μαγεία..το θέαμα σε καθηλώνει...

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/DSC00392.JPG)

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/DSC00395.JPG)

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/DSC00400.JPG)

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/DSC00401.JPG)
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: fei στις Οκτώβριος 21, 2010, 12:40:52 μμ
Οι επόμενες δυο μερες θα κυλήσουν με βαρκάδες στη λίμνη Πέουα,επίσκεψη στον καταράκτη ντεβί,βολτες στα μαγαζάκια δίπλα στη λίμνη και βέβαια χάζεμα των κορυφών απο τις αιώρες του ξενοδοχείου μας το μοναδικό που βρισκόταν μέσα στη λιμνη!!!
Αναχώρηση για την ζούγκλα και το εθνικό πάρκο Τσίτουαν.Άλλη μια υπεροχη διαδρομή 4μιση ωρών μέσα από αμέτρητα χωριά και πλήθος μοναδικών εικόνων!
Τακτοποιηση στο λοντζ,πολύ καλο για τις συνθήκες της περιοχής,και οι επομενες τρεις μέρες περιλαμβάνουν σαφάρι στην πλάτη του ελέφαντα,κανό στον ποτάμό ράπτι,επίσκεψη σε παραδοσιακά χωριά Ταρού και το βράδυ φωλκλορικούς χωρούς από τους ντόπιους!

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/DSC00459.JPG)

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/DSC00490.JPG)

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/DSC00546.JPG)
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: fei στις Οκτώβριος 21, 2010, 12:47:26 μμ
Η διαμονή στη ζούγκλα ήταν απερίγραπτη εμπειρία φτάνει μόνο να σας πω ότι απο την εξέδρα που γευματίζαμε παρακολουθούσαμε τους κροκόδειλους να επιτίθενται σε ελάφια,τους ρινόκερους να τρώνε στην όχθη του ποταμού,τους ελέφαντες να κάνουν μπάνιο και δίπλα σε όλα αυτά τα παιδάκια να παίζουν ποδόσφαιρο και τους ντόπιους να ψαρέυουν!!!

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/DSC00552.JPG)

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/DSC00587.JPG)

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/DSC00594.JPG)
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: evi στις Οκτώβριος 21, 2010, 13:12:09 μμ
Fei, με μάγεψες!! Καταπληκτικές φωτογραφίες.  :yahoo:Μπράβο, εύχομαι πάντα τέτοια!!Βάζω το Νεπάλ στις πρώτες μου μελλοντικές αποδράσεις.
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: Strogylos στις Οκτώβριος 21, 2010, 14:23:44 μμ
Μπράβο Fei από τις φωτογραφίες σου το Νεπάλ φαίνεται πολύ ωραίο!
Έχει και παχύδερμα που μ' αρέσουνε! (μην κάνετε σχόλια οι κακοπροαίρετοι...!)

Βάλε κι άλλες φωτο...
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: Ειρήνη στις Οκτώβριος 21, 2010, 14:52:51 μμ
Μοναδική εμπειρία!!!
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: fei στις Οκτώβριος 21, 2010, 15:20:03 μμ
Επιστροφή στην πρωτέυουσα με πολλές στασεις σε χωριά με ανθρώπους που ζουν δύσκολα αλλά δεν ξεχνούν να χαμογελούν...

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/DSC00630.JPG)

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/DSC00631.JPG)
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: fei στις Οκτώβριος 21, 2010, 15:23:15 μμ
Η ζωή στην ύπαιθρο όπου ζει το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/DSC00624.JPG)

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/P9260330.JPG)

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/DSC00638.JPG)
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: elgeo2 στις Οκτώβριος 21, 2010, 15:25:11 μμ
μπραβο σας.. ωραιο το προγραμμα σας.ειχα παει εκει το 1996 και την διαδρομη απο κατμαντου για ποκαρα την καναμε με ενα αεροπλανο 19 θεσεων.τοτε ελεγαν οτι με λεωφορειο ηθελες πανω απο δεκα ωρες .το δε αεροδρομιο στην ποκαρα ηταν ενα χωματινο γηπεδο ποδοσφαιρου.

δημητρη βρηκα την ερωτηση για τον επομενο διαγωνισμο του φορουμ  :reading: :reading:..πως λεγεται η κορυφη του βουνου στην τριτη φωτογραφια [ 400 ] στο 8 ποσταρισμα .
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: fei στις Οκτώβριος 21, 2010, 15:46:03 μμ
Tην τελευταία μας μέρα έχουμε την ευκαιρία να περπατήσουμε στα σοκάκια της πόλης,να παρατηρήσουμε την καθημερινότητα των ανθρώπων,
να γίνουμε ένα με τη βουή του πλήθους στους δρόμους...
Χαίρομαι τόσο μα τόσο πολύ που βρέθηκα σ'αυτό το μαγικό κομμάτι της γης!!!

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/P9250148.JPG)

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/DSC00646.JPG)

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/DSC00312.JPG)
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: pliatsiko στις Οκτώβριος 21, 2010, 18:05:04 μμ
Δεν υπάρχουν λόγια!
 :respect:
Υπέροχες εικόνες!!! Αυτό που ανέφερες με την καύση των νεκρών... τι είναι? Κάποιο τελετουργικό τους?
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: wotan1975 στις Οκτώβριος 21, 2010, 18:16:49 μμ
Ενας αλλος κοσμος...τοσο διαφορετικος απο την Ευρωπη  :respect:
Καταπληκτικες φωτο!
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: fei στις Οκτώβριος 21, 2010, 18:52:17 μμ
Οι βουδιστές και οι ινδουιστές καίνε τους νεκρούς τους όπως ακριβώς εμεις τους θάβουμε!Μετά πετάνε τη στάχτη στον ποταμό,είναι
μικρογραφία του Γάγγη.Ισως η πιο σοκαριστική εμπειρία του ταξιδιού,δεν είχα ξαναδεί άνθρωπο να καίγεται!!!Το βράδυ δέν μπορούσα να φάω
 γιατι μου ερχόταν στο στόμα η μυρωδιά του καπνού από τις κάυσεις.Στη φωτό που έχω βάλει φαίνονται!
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: pliatsiko στις Οκτώβριος 21, 2010, 20:56:38 μμ
Thanxs Fei!
Τώρα θυμήθηκα και ένα ρεπορτάζ, από τις εικόνες του Δούση νομίζω... Anyway ακούγεται φοβερή εμπειρία. Δεν έχεις πάντα τη δυνατότητα σε κάθε ταξίδι να γνωρίσεις συνήθειες τόσο διαφορετικές καθώς και λαογραφικά στοιχεία!
 :good:
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: dk στις Οκτώβριος 21, 2010, 21:08:11 μμ
Μπραβο fei... ανταποκριθηκες αριστα στα καθηκοντα σου!! :good:  :thank:
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: Dimitra στις Οκτώβριος 22, 2010, 10:45:39 πμ
Απο τη συντομη περιγραφή σου αλλά περισσότερο απο τις φωτογραφίες φαίνεται ότι αυτός ο προορισμός είναι εκπλήκτικός.
Εύχομαι να κάνεις πάντα ταξίδια ονειρο ζωής και να περνάς πάντα τόσο καλά....Σ' έυχαριστούμε που μοιράστικες μαζί μας αυτη την εμπειρία... :kiss:
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: Stella στις Οκτώβριος 22, 2010, 11:25:11 πμ
Πρέπει να ήταν υπέροχα Fei! Με έκανες και ζήλεψα! Πολύ ωραίες φωτογραφίες, σε ευχαριστούμε πάρα πολύ που τις μοιράστηκες μαζί μας! Πάντα όμορφα ταξίδια να κάνεις σου εύχομαι
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: sisy στις Οκτώβριος 22, 2010, 12:33:48 μμ
Συγκλονιστική εμπειρία πρέπει να ήταν!!!
Οι φωτογραφίες υπέροχες!
 :respect: :thank:
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: famek στις Νοέμβριος 03, 2010, 14:10:00 μμ
ολα ωραια ευχαριστουμε
μηπως θα μπορουσες να μας γραψεις κ μερικα tips  απο κει
επισης αν θελεις στη σελιδα στις αγορες του κοσμου γραψε μας τι αξιζει να ψωνισει κανεις απο εκει
και αν ξερεις καποια περιεργα ηθη κ εθιμα... απο το νεπαλ εχουμε κ τετοια σελιδα να μας τα γραψεις..
θα χαρουμε να μαθουμε περισσοτερα για αυτην την συναρπαστικη χωρα
ευχαριστουμε
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: coolalexis στις Μάρτιος 06, 2011, 01:05:46 πμ
Σήμερα ξετρύπωσα την ιστορία.Μοναδικό ταξίδι,υπέροχα τοπία.Τι άλλο να ζητήσει άραγε κάποιος...
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: Σπύρος στις Μάρτιος 06, 2011, 02:19:24 πμ
Σήμερα ξετρύπωσα την ιστορία.Μοναδικό ταξίδι,υπέροχα τοπία.Τι άλλο να ζητήσει άραγε κάποιος...
Πολύ καλά έκανες και την ξετρύπωσες την ιστορία! Υπέρωχες φωτογραφίες, καταπληκτική περιγραφή! :good: :good: :good:
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: marnek1 στις Απρίλιος 07, 2011, 18:21:06 μμ
Άρθρο: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων! (http://www.travelchat.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=212&Itemid=53)

Ένα ταξίδι στο όνειρο,στη φαντασία,σε μια άλλη εποχή...
Πλησιάζοντας στο κατμαντού λίγο πριν την προσγείωση,εμφανίζονται πάνω από τα σύννεφα οι υψηλότερες κορυφές του κόσμου.
Η ανάσα κόβεται,το θέαμα δεν περιγράφεται!!!
Παραλαβή στο αεροδρόμειο από τους εξαιρετικους ανθρώπους του πρακτορείου μας
άλλωστε όλοι οι άνθρωποι στο Νεπάλ είναι εξαιρετικοί και ξεχωριστοί!

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/DSC00690.JPG)

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/DSC00692.JPG)

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/P9280398.jpg)


Fei, το άρθρο σου ήταν υπέροχο, και οι φωτογραφίες κόβουν την ανάσα. Γράψε μου μια πληροφορία: Για ποιο ταξιδιωτικό γραφείο μιλάς; Γιατί το Νεπάλ είναι ένας από τους πιθανούς προορισμούς για το καλοκαίρι και θέλω να ξέρω με ποιο γραφείο είναι καλύτερα να πάω. Αυτό το ταξίδι σε συνδιασμό με Ινδία το κάνει και το Versus και το Cel. Ευχαριστώ!   :smile_:
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: dk στις Απρίλιος 07, 2011, 19:26:02 μμ
Eδω http://www.travelchat.gr/forum/index.php/topic,4278.0.html μπορεις να διαβασεις τα παντα... ακομη και το γραφειο. :smile_:
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: fei στις Απρίλιος 07, 2011, 23:34:58 μμ
Το κάνουν αυτά τα δύο γραφεία μία φορά το χρόνο και άν...Εμένα πάντως μου βγήκε φθηνότερο από αυτά που δίνουν τα πρακτορεία για τα γκρούπ και ήταν ατομικό!Το πρακτορείο με το οποίο πήγα ειδικέυεται στην Ινδία και στο Νεπάλ και μπορείς να κάνεις το πακέτο σου όπως το θέλεις και για όποια ημερομηνία σε βολέυει χωρίς ακυρώσεις αυτό είναι το βασικό για μένα!Ότι άλλο χρειαστείς εδώ είμαι,χαίρομαι πάντα να μιλάω για το Νεπάλ!!!
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: marnek1 στις Απρίλιος 09, 2011, 00:11:10 πμ
Fei και dk, ευχαριστώ πολύ!!! :good:
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: traveler-eirini στις Νοέμβριος 14, 2011, 14:53:07 μμ
Fei, καταπληκτική η ιστορία σου και οι φώτογραφίες!!! Τόσο διαφορετικά και τόσο γοητευικά! Θα ήταν σίγουρα εμπειρία ζωής! Πάντα τέτοια!
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: fei στις Νοέμβριος 14, 2011, 23:22:01 μμ
Σ'έυχαριστώ Ειρήνη μου! :kiss:
Είσαι τόσο μικρή και με τόση όρεξη για ταξίδια που είμαι σίγουρη ότι θα βρεθείς σύντομα κι εκεί!Και πίστεψέ με θα αξίζει 100%!
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: traveler-eirini στις Νοέμβριος 14, 2011, 23:22:58 μμ
Να σαι καλα!!!  :kiss:
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: GNS στις Ιούνιος 07, 2012, 02:53:10 πμ
Mπραβο για μια ακομη φορα.  :good: Τελεις φωτο και ιδανικη περιγραφη. :smile_:
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: famek στις Ιανουάριος 25, 2019, 14:01:40 μμ
προσφατα ημουν Νεπαλ ε δεν αλλαξαν κ πολλα πραγματα μονο λιγο με το σεισμο κ εχει πολυ χωμα..
αν θες πας με αεροπλανακι κ βλεπεις τις κορφες των ιμαλαιων απο κοντα με 2οοε κ για μιαμιση ωρα κ σου δινουν κ ενα ποτηρι σαμπανια..μιλαμε για πολυ πρωι  καπου 7....σκεψου εισαι 9 πισω στο ξενοδοχειο κ τρως πρωινο.
Η βολτα με τους ελεφαντες εχει μια επικινδυνοτητα μια που φορτωνεται με 4 ατομα και στο δικο μου γκρουπ τρομαξε ο ελεφαντας απο εναν κροκοδειλο κ αρχισε να τρεχει εκτος ελεγχου κ με πολυ ξυλο τον επανεφερε ο οδηγος ..τον ματωσε...
Οι ανθρωποι οντως ηταν καλοι...
Σε αυτο το ταξιδι μου συνεβει το πιο πρωτοτυπο σκισιμο βαλιτσας...φορτωσαν πρωτη πρωτη την βαλιτσα μου στο κινητο καροτσακι και ακου τη εκαναν...ανοιξαν το εξωτερικο φερμουαρ κ εσκισαν με κοπιδι τη φοδρα κ μπηκαν μεσα στη βαλιτσα..στο σημειο που εχει διχτακι...μονο που εκει εγω ειχα μονο κατι χαρτια ..ετσι δεν πηραν κατι μονο την εσκισαν...αυτο εγινε σε πολυτελεστατο ξενοδοχειο 4 αστερων...
Στο σαφαρι  που δεν αξιζε καθολου .[.μονο πουλακια ειδαμε] ειδικα επειδη εχω παει κ αφρικη.....αλλα αξιζε μια πανεμορφη λιμνη με αντανακλαση κ επισης μια λιμνη με πορτοκαλι αποχρωσεις απο φυσικη ρυπανση..πλακουντα..καλα πανεμορφη..πρωτη φορα ειδα στη ζωη μου..
Α ειδαμε κ αγριοχοιρους κ οταν τους ειπαμε  οτι στην ελλαδα το τρωμε.... αυτοι επαθαν σοκ κ μας ρωτουσαν αν τρωμε κ σκυλια.....
Παντου μας εδιναν εφιαλωμενα νερα ετσι δεν πηγαμε σε σουπερ μαρκετ που απο οτι ειδα ειχε καποιο μεγαλο στην αρχη της πολης
Τα φαγια τους ηταν καφτερα κ ειχαμε προβλημα με το φαι..
Το χαρτι υγειας εκει ειναι δυσευρετο και ετσι ειναι κ λιγο τσιγκουνικο στα ξενοδοχεια
Επισης δε καινε ολους τους νεκρους αναλογα με το ζωδιο κ τον αστρολογικο τους χαρτη.η τον καινε η τον θαβουν η τον τεμαχιζουν να τον φανε τα πουλια..Καποτε μονο αντρες επιτρεπονταν στο καψιμο νεκρων αλλα τωρα επιτρεπουν κ γυναικες...
Ειδαμε την Κουμαρι..κοριτσακι απο ειδικη φυλη που ειναι ενσαρκωση της θεας...στο κατμαντου..ειναι πολυ  δυσκολο να την δεις ετσι πηγαμε σε αλλη πολη κ ηταν ενα κοριτσακι 6 ετων που το καταλυπηθηκαμε..το ξυπνησαν για να μας δεχτει.[.1 ε το ατομο...] ηταν σε ενα κρυο κ βρωμικο σπιτι κ το μωρο χωρις θερμανση με εναν μπουφαν...[μπηκαμε με σακκουλες στα παπουτσια κ ευτυχως γιατι ηταν παρα πολυ βρωμικα..]
Αυτα τα κοριτσια οταν τους ερχεται περιοδος δεν ειναι πια θεες κ τις διωχνουν αλλα παιρνουν ολη την περιουσια που εκαναν.. αλλα δυσκολα παντρευονται γιατι θεωρουνται γρουσουζες κ παθαινουν κακο οι γαμπροι..αλλα τελευταια καποιοι επεζησαν οποτε λιγο αλλαξε ..
Αν θυμηθω κ αλλα θα σας πω

Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: McElk στις Ιανουάριος 25, 2019, 19:59:22 μμ
 :good: Με ποιο πρακτορείο πήγες; Μόνο Νεπάλ είχε το πρόγραμμα;
Τίτλος: Απ: ΝΕΠΑΛ... κάτω από τη σκέπη των Ιμαλαίων!
Αποστολή από: famek στις Ιανουάριος 26, 2019, 00:06:19 πμ
ναι 11 μερες με βερσους