TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum

Ενότητα Μελών => Νέα Μέλη => Μήνυμα ξεκίνησε από: famek στις Σεπτέμβριος 23, 2010, 00:32:16 πμ

Τίτλος: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: famek στις Σεπτέμβριος 23, 2010, 00:32:16 πμ
παιδια νομιζω οτι ειναι η ωρα να οργανωθουμε και εμεις απο την βορεια ελλαδα και να κανουμε καμια συναντηση... γιατι οχι και εκδρομη... με αφετηρια το αεροδρομιο της  μακεδονιας.... και με βολικες για μας πτησεις ...
 τι λετε..
καιρος δεν ειναι να δραστηριοποιηθουμε και εμεις?
λοιπον εδω περιμενω τα ατομα που ειναι απο βορεια ελλαδα και γενικα τις διαθεσεις τους για συναντησεις εξορμησεις , ταξιδια...
ηδη ξερω μερικα elgeo cooalexis zivot..
για να δουμε τις δυναμεις μας....
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: coolalexis στις Σεπτέμβριος 23, 2010, 08:27:47 πμ
ηδη ξερω μερικα elgeo cooalexis zivot..
για να δουμε τις δυναμεις μας....

  :kill: :kill: :kill: :kill: :kill: :kill: :kill: :kill: :kill: :kill: :kill:
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: famek στις Σεπτέμβριος 23, 2010, 09:15:13 πμ
αλεξη  για εξηγησε... γιατι οι πυροβολισμοι.... τιμη μας να ειμαστε απο βορεια ελλαδα.... :bigr:
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: coolalexis στις Σεπτέμβριος 23, 2010, 09:45:20 πμ
Απλά έδειχνα τις δυνάμεις μου... :bigre: :bigre: :bigre: :blum: :blum:
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: famek στις Σεπτέμβριος 23, 2010, 09:56:20 πμ
καλε μη μου τους τρομοκρατεις.. :laugh:
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: famek στις Σεπτέμβριος 26, 2010, 10:29:16 πμ
κ ο sv2  θεσσαλονικιος....
αυξανομαστε....
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: coolalexis στις Σεπτέμβριος 26, 2010, 12:36:27 μμ
Όσοι είναι απόΒ.Ελλάδα να γράψουν το όνομά τους εδώ...
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: tubarao3 στις Σεπτέμβριος 27, 2010, 08:53:35 πμ
εγώ Αθήνα μένω , αλλά είμαι από Θεσσαλονίκη και ανεβαίνω συχνά , οπότε παίζω σε δύο ταμπλό :P
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: famek στις Σεπτέμβριος 28, 2010, 01:56:29 πμ
θα σε εχουμε στα υποψη... :bigr:
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: coolalexis στις Οκτώβριος 03, 2010, 15:09:03 μμ
Απ'όσο ξέρω και η zivot έχει καταγωγή από Β.Ελλάδα,ο zandesiro,o toumpiotis και xrisa... :bye:
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: dk στις Οκτώβριος 03, 2010, 15:43:04 μμ
Απ'όσο ξέρω και η zivot έχει καταγωγή από Β.Ελλάδα...

... αλλα μενει Ναυπλιο. :bigr:
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: famek στις Οκτώβριος 04, 2010, 00:23:52 πμ
ο τουρμπιωτης εχει μεινει απο απουσιες κραταω απουσιολογιο ειδικα για αυτον....
 :reading:αχ ποτε θα τον παρω τηλεφωνο.... και θα τα ακουσει....
μισες αφησε τις ιστοριες... αλλα σε συναντησεις θα ερθει... ετσι πιστευω... :crazy:
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: panpan στις Οκτώβριος 04, 2010, 14:36:03 μμ
Θεσσαλονικιος ειμαι και εγω αλλα μενω μακρια :bigr:
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: elgeo2 στις Οκτώβριος 04, 2010, 16:32:37 μμ
  παρων και εγω  :clap: :clap: :clap:
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: famek στις Οκτώβριος 04, 2010, 19:17:25 μμ
γιωργη αργησες αλλα σε ειχα υπολογισει απο τους πρωτους.... :bigr: :bigr:
εξαλλου μια ατυπη πρωτη συναντηαη εσυ εγω και ο τουρμπιωτης ηδη εχουμε κανει στο παρελθον.... :bigr:
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: famek στις Οκτώβριος 04, 2010, 19:18:23 μμ
Θεσσαλονικιος ειμαι και εγω αλλα μενω μακρια :bigr:

παναγιωτη λες στη συναντηση να συνδεθουμε μαζι σου μεσο skype...  για να εισαι παρων?
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: panpan στις Οκτώβριος 08, 2010, 13:01:34 μμ
Θεσσαλονικιος ειμαι και εγω αλλα μενω μακρια :bigr:

παναγιωτη λες στη συναντηση να συνδεθουμε μαζι σου μεσο skype...  για να εισαι παρων?

Βεβαιοτατα,ποτε θα γινει?
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: famek στις Οκτώβριος 08, 2010, 17:33:36 μμ
κατσε να δουμε ποιοι ειμαστε κ θα σε ειδοποιησουμε...
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: panpan στις Οκτώβριος 08, 2010, 18:26:46 μμ
ok περιμενω :bigr:
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: famek στις Οκτώβριος 08, 2010, 18:37:52 μμ
ναι μη χασεις... τιποτα... :laugh: :laugh:
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: famek στις Δεκέμβριος 08, 2010, 17:59:58 μμ
kκαλωσωριζουμε και την Ντιανα  στα μελη απο β.ελλαδα ... σε  συναντηση μας  θα την περιμενουμε...
και φυσικα περιμενουμε να μας πει πολλα απο κυπρο.. και φωτο ετσι?
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: dk στις Δεκέμβριος 08, 2010, 18:14:59 μμ
kκαλωσωριζουμε και την Ντιανα  στα μελη απο β.ελλαδα ... σε  συναντηση μας  θα την περιμενουμε...
και φυσικα περιμενουμε να μας πει πολλα απο κυπρο.. και φωτο ετσι?

H ntiana ακομη δεν εχει γραψει ουτε ενα μνμ στο travelchat...  :scratch:
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: famek στις Δεκέμβριος 08, 2010, 21:27:02 μμ
μπορει σε σας.. σε μενα εστειλε και μαλιστα μιλησαμε κιολας.....  :bigr:
αντε ντιανα σε περιμενουμε....
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: dimitris2010 στις Ιανουάριος 03, 2011, 21:37:07 μμ
Και εγώ είμαι από και ζω Θεσσαλονίκη.
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: GiannisP74 στις Ιανουάριος 06, 2011, 17:14:01 μμ
Εγω απο Σερρες  :happy:
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: famek στις Ιανουάριος 06, 2011, 17:15:35 μμ
μπραβο ετσι να αυξανομαστε.... :bigr:
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: giannisqq στις Ιανουάριος 06, 2011, 22:54:10 μμ
λιγο μακρυα(ορεστιαδα) αλλα συχνως επισκεπτης της θεσ/νικης
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: famek στις Ιανουάριος 06, 2011, 23:52:56 μμ
καλε αυριο πολλοι βορειοι γιορταζουν..χρονια πολλα σε ολους :bigr:
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: PanosBouaci στις Ιανουάριος 17, 2011, 19:50:19 μμ
Η Κέρκυρα θεωρείτε Βόρεια Ελλάδα αλλά νησιωτική!.. Πιάνεται? :mocking:
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: famek στις Ιανουάριος 17, 2011, 20:31:45 μμ
αν μπορεσεις να ερθεις σε καμια συγκεντρωση μας πιανεται.. :bigr: ειδικα αμα φερεις ολη την οικογενεια... μαλλον θα φαμε και της αθηνας :laugh:
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: GNS στις Αύγουστος 04, 2011, 03:41:43 πμ
ειμαι πλεον στο βολο. :smile_: αλλα πιο ευκολο μου ειναι να κατεβω αθηνα.  :dizzy:
εαν ομως κανονισετε κατι θεσ/νικη και μπορω θα ερθω ευχαριστως. :good: :drink: :dance: :clap: :yahoo:
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: traveler-eirini στις Οκτώβριος 14, 2011, 00:31:24 πμ
Χαιρετώ από Θεσσαλονίκη και περιμένω συνάντηση!!!
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: panpan στις Οκτώβριος 14, 2011, 00:37:22 πμ
αντε να δουμε θα βρεθειτε οι βορειοελλαδιτες ποτε?
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: macedon74 στις Απρίλιος 03, 2012, 04:49:15 πμ
και εγω απο θεσσαλονικη παιδια μην με ξεχνατε.κατι διαβασα πιο πανω για κυπρο.οσοι δεν πηγαν να πανε.υπηρετησα εκει και πηγα αρκετες φορες και θελω να ξαναπαω.αν παει κανεις να παρει μαζι του εναν να ξερει που να τον παει.ειναι το τελειο νησι
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: famek στις Απρίλιος 03, 2012, 21:30:08 μμ
τι λετε για Κυριακη 29 απριλιου.  ας πουμε 11 στην καφετερια Συμφωνια..Ερμου  με Βενιζελου?
εχει ειδικο χωρο...
Για αρχιστε να δηλωνετε....
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: macedon74 στις Απρίλιος 04, 2012, 06:48:53 πμ
παρον
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: macedon74 στις Απρίλιος 06, 2012, 09:00:32 πμ
???????? κανεις δεν πινει καφε? εχει και λεμοναδα
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: coolalexis στις Απρίλιος 06, 2012, 10:26:39 πμ
Θα είμαι Βερολίνο ρε παιδιά...
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: GNS στις Ιούλιος 01, 2012, 04:22:56 πμ
παιδια νομιζω οτι ειναι η ωρα να οργανωθουμε και εμεις απο την βορεια ελλαδα και να κανουμε καμια συναντηση... γιατι οχι και εκδρομη... με αφετηρια το αεροδρομιο της  μακεδονιας.... και με βολικες για μας πτησεις ...
 τι λετε..
καιρος δεν ειναι να δραστηριοποιηθουμε και εμεις?
λοιπον εδω περιμενω τα ατομα που ειναι απο βορεια ελλαδα και γενικα τις διαθεσεις τους για συναντησεις εξορμησεις , ταξιδια...
ηδη ξερω μερικα elgeo cooalexis zivot..
για να δουμε τις δυναμεις μας....


για να δουμε τις δυναμεις μας...... :mocking: :mocking: :laugh: :laugh: :cool: :cool:
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: famek στις Ιούλιος 01, 2012, 12:39:26 μμ
δεν βλεπω προθυμια για να δουμε απο σεπτεμβρη...μηπως? :sad:
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: GNS στις Ιούλιος 02, 2012, 01:22:21 πμ
δεν βλεπω προθυμια για να δουμε απο σεπτεμβρη...μηπως? :sad:

Μαλλον.....ετσι φαινεται...... :mocking: :mocking: Σοφια ηρθε νεο μελος απο θεσ/νικη. :yahoo:
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: carmen στις Αύγουστος 01, 2012, 10:03:29 πμ
Εγω λεω να παρετε την Ryanair και να ερθετε Βαρκελωνη. Ειτε σπιτι μου,{αφου και εγω βασικα βορειοελλαδιτησσα ειμαι} ειτε παμφτηνα με το ATHOS TRAVEL.
{απο 380 -νομιζω- ευρω, συμπεριλαμβανομενων των ξεναγησεων μου  :laugh: :laugh: }
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: panpan στις Αύγουστος 03, 2012, 21:35:26 μμ
Εγω λεω να παρετε την Ryanair και να ερθετε Βαρκελωνη. Ειτε σπιτι μου,{αφου και εγω βασικα βορειοελλαδιτησσα ειμαι} ειτε παμφτηνα με το ATHOS TRAVEL.
{απο 380 -νομιζω- ευρω, συμπεριλαμβανομενων των ξεναγησεων μου  :laugh: :laugh: }

 :bigr: γκριζα διαφημηση βλεπω  :blum: :blum:
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: GNS στις Αύγουστος 04, 2012, 02:35:11 πμ
μακαρι να μπορουσα.... :scratch: :sorry: τουλαχιστον εγω θα σας ερχομουνα. :wacko: :dizzy: :bigr: :rofl:

υ.γ. ευκαιρια θελω να ερθω ισπανια.  :yahoo: αααααχχχχχ...... :laugh: :laugh:
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: sat-traveler στις Απρίλιος 15, 2015, 13:10:57 μμ
...είπα κι εγώ να μπω μια και μένω μόνημα Αλεξανδρούπολη κι έρχομαι συχνά Θεσσαλονίκη...
...αλλά  :beee:... απογοήτευση... βρε πέντε χρόνια κι δεν καταφέραμε μια συνάντηση;...
 :sad: ???...
Τίτλος: Απ: Ποια μέλη του travelchat είναι από Βόρεια Ελλάδα?
Αποστολή από: GNS στις Απρίλιος 15, 2015, 18:38:32 μμ
Μακαρι να εισαι η καλη αιτια να μαζευτούμε για ένα καφεδακι στην ομορφη νυφη του Θερμαικου.  :smile_: Θεληση υπαρχει. Χρονος και χρηματα δεν υπαρχουν. Και τα οποια προβλήματα που εχει ο καθενας μας στην πλατη του.  :mad: