TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
Ενότητα Μελών => Νέα Μέλη => Μήνυμα ξεκίνησε από: famek στις Σεπτέμβριος 23, 2010, 00:32:16 πμ
-
παιδια νομιζω οτι ειναι η ωρα να οργανωθουμε και εμεις απο την βορεια ελλαδα και να κανουμε καμια συναντηση... γιατι οχι και εκδρομη... με αφετηρια το αεροδρομιο της μακεδονιας.... και με βολικες για μας πτησεις ...
τι λετε..
καιρος δεν ειναι να δραστηριοποιηθουμε και εμεις?
λοιπον εδω περιμενω τα ατομα που ειναι απο βορεια ελλαδα και γενικα τις διαθεσεις τους για συναντησεις εξορμησεις , ταξιδια...
ηδη ξερω μερικα elgeo cooalexis zivot..
για να δουμε τις δυναμεις μας....
-
ηδη ξερω μερικα elgeo cooalexis zivot..
για να δουμε τις δυναμεις μας....
:kill: :kill: :kill: :kill: :kill: :kill: :kill: :kill: :kill: :kill: :kill:
-
αλεξη για εξηγησε... γιατι οι πυροβολισμοι.... τιμη μας να ειμαστε απο βορεια ελλαδα.... :bigr:
-
Απλά έδειχνα τις δυνάμεις μου... :bigre: :bigre: :bigre: :blum: :blum:
-
καλε μη μου τους τρομοκρατεις.. :laugh:
-
κ ο sv2 θεσσαλονικιος....
αυξανομαστε....
-
Όσοι είναι απόΒ.Ελλάδα να γράψουν το όνομά τους εδώ...
-
εγώ Αθήνα μένω , αλλά είμαι από Θεσσαλονίκη και ανεβαίνω συχνά , οπότε παίζω σε δύο ταμπλό :P
-
θα σε εχουμε στα υποψη... :bigr:
-
Απ'όσο ξέρω και η zivot έχει καταγωγή από Β.Ελλάδα,ο zandesiro,o toumpiotis και xrisa... :bye:
-
Απ'όσο ξέρω και η zivot έχει καταγωγή από Β.Ελλάδα...
... αλλα μενει Ναυπλιο. :bigr:
-
ο τουρμπιωτης εχει μεινει απο απουσιες κραταω απουσιολογιο ειδικα για αυτον....
:reading:αχ ποτε θα τον παρω τηλεφωνο.... και θα τα ακουσει....
μισες αφησε τις ιστοριες... αλλα σε συναντησεις θα ερθει... ετσι πιστευω... :crazy:
-
Θεσσαλονικιος ειμαι και εγω αλλα μενω μακρια :bigr:
-
παρων και εγω :clap: :clap: :clap:
-
γιωργη αργησες αλλα σε ειχα υπολογισει απο τους πρωτους.... :bigr: :bigr:
εξαλλου μια ατυπη πρωτη συναντηαη εσυ εγω και ο τουρμπιωτης ηδη εχουμε κανει στο παρελθον.... :bigr:
-
Θεσσαλονικιος ειμαι και εγω αλλα μενω μακρια :bigr:
παναγιωτη λες στη συναντηση να συνδεθουμε μαζι σου μεσο skype... για να εισαι παρων?
-
Θεσσαλονικιος ειμαι και εγω αλλα μενω μακρια :bigr:
παναγιωτη λες στη συναντηση να συνδεθουμε μαζι σου μεσο skype... για να εισαι παρων?
Βεβαιοτατα,ποτε θα γινει?
-
κατσε να δουμε ποιοι ειμαστε κ θα σε ειδοποιησουμε...
-
ok περιμενω :bigr:
-
ναι μη χασεις... τιποτα... :laugh: :laugh:
-
kκαλωσωριζουμε και την Ντιανα στα μελη απο β.ελλαδα ... σε συναντηση μας θα την περιμενουμε...
και φυσικα περιμενουμε να μας πει πολλα απο κυπρο.. και φωτο ετσι?
-
kκαλωσωριζουμε και την Ντιανα στα μελη απο β.ελλαδα ... σε συναντηση μας θα την περιμενουμε...
και φυσικα περιμενουμε να μας πει πολλα απο κυπρο.. και φωτο ετσι?
H ntiana ακομη δεν εχει γραψει ουτε ενα μνμ στο travelchat... :scratch:
-
μπορει σε σας.. σε μενα εστειλε και μαλιστα μιλησαμε κιολας..... :bigr:
αντε ντιανα σε περιμενουμε....
-
Και εγώ είμαι από και ζω Θεσσαλονίκη.
-
Εγω απο Σερρες :happy:
-
μπραβο ετσι να αυξανομαστε.... :bigr:
-
λιγο μακρυα(ορεστιαδα) αλλα συχνως επισκεπτης της θεσ/νικης
-
καλε αυριο πολλοι βορειοι γιορταζουν..χρονια πολλα σε ολους :bigr:
-
Η Κέρκυρα θεωρείτε Βόρεια Ελλάδα αλλά νησιωτική!.. Πιάνεται? :mocking:
-
αν μπορεσεις να ερθεις σε καμια συγκεντρωση μας πιανεται.. :bigr: ειδικα αμα φερεις ολη την οικογενεια... μαλλον θα φαμε και της αθηνας :laugh:
-
ειμαι πλεον στο βολο. :smile_: αλλα πιο ευκολο μου ειναι να κατεβω αθηνα. :dizzy:
εαν ομως κανονισετε κατι θεσ/νικη και μπορω θα ερθω ευχαριστως. :good: :drink: :dance: :clap: :yahoo:
-
Χαιρετώ από Θεσσαλονίκη και περιμένω συνάντηση!!!
-
αντε να δουμε θα βρεθειτε οι βορειοελλαδιτες ποτε?
-
και εγω απο θεσσαλονικη παιδια μην με ξεχνατε.κατι διαβασα πιο πανω για κυπρο.οσοι δεν πηγαν να πανε.υπηρετησα εκει και πηγα αρκετες φορες και θελω να ξαναπαω.αν παει κανεις να παρει μαζι του εναν να ξερει που να τον παει.ειναι το τελειο νησι
-
τι λετε για Κυριακη 29 απριλιου. ας πουμε 11 στην καφετερια Συμφωνια..Ερμου με Βενιζελου?
εχει ειδικο χωρο...
Για αρχιστε να δηλωνετε....
-
παρον
-
???????? κανεις δεν πινει καφε? εχει και λεμοναδα
-
Θα είμαι Βερολίνο ρε παιδιά...
-
παιδια νομιζω οτι ειναι η ωρα να οργανωθουμε και εμεις απο την βορεια ελλαδα και να κανουμε καμια συναντηση... γιατι οχι και εκδρομη... με αφετηρια το αεροδρομιο της μακεδονιας.... και με βολικες για μας πτησεις ...
τι λετε..
καιρος δεν ειναι να δραστηριοποιηθουμε και εμεις?
λοιπον εδω περιμενω τα ατομα που ειναι απο βορεια ελλαδα και γενικα τις διαθεσεις τους για συναντησεις εξορμησεις , ταξιδια...
ηδη ξερω μερικα elgeo cooalexis zivot..
για να δουμε τις δυναμεις μας....
για να δουμε τις δυναμεις μας...... :mocking: :mocking: :laugh: :laugh: :cool: :cool:
-
δεν βλεπω προθυμια για να δουμε απο σεπτεμβρη...μηπως? :sad:
-
δεν βλεπω προθυμια για να δουμε απο σεπτεμβρη...μηπως? :sad:
Μαλλον.....ετσι φαινεται...... :mocking: :mocking: Σοφια ηρθε νεο μελος απο θεσ/νικη. :yahoo:
-
Εγω λεω να παρετε την Ryanair και να ερθετε Βαρκελωνη. Ειτε σπιτι μου,{αφου και εγω βασικα βορειοελλαδιτησσα ειμαι} ειτε παμφτηνα με το ATHOS TRAVEL.
{απο 380 -νομιζω- ευρω, συμπεριλαμβανομενων των ξεναγησεων μου :laugh: :laugh: }
-
Εγω λεω να παρετε την Ryanair και να ερθετε Βαρκελωνη. Ειτε σπιτι μου,{αφου και εγω βασικα βορειοελλαδιτησσα ειμαι} ειτε παμφτηνα με το ATHOS TRAVEL.
{απο 380 -νομιζω- ευρω, συμπεριλαμβανομενων των ξεναγησεων μου :laugh: :laugh: }
:bigr: γκριζα διαφημηση βλεπω :blum: :blum:
-
μακαρι να μπορουσα.... :scratch: :sorry: τουλαχιστον εγω θα σας ερχομουνα. :wacko: :dizzy: :bigr: :rofl:
υ.γ. ευκαιρια θελω να ερθω ισπανια. :yahoo: αααααχχχχχ...... :laugh: :laugh:
-
...είπα κι εγώ να μπω μια και μένω μόνημα Αλεξανδρούπολη κι έρχομαι συχνά Θεσσαλονίκη...
...αλλά :beee:... απογοήτευση... βρε πέντε χρόνια κι δεν καταφέραμε μια συνάντηση;...
:sad: ???...
-
Μακαρι να εισαι η καλη αιτια να μαζευτούμε για ένα καφεδακι στην ομορφη νυφη του Θερμαικου. :smile_: Θεληση υπαρχει. Χρονος και χρηματα δεν υπαρχουν. Και τα οποια προβλήματα που εχει ο καθενας μας στην πλατη του. :mad: