TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum

Ταξιδιωτικές Ιστορίες Μελών => Ευρώπη => Ιστορίες από ταξίδια στο Εξωτερικό => Τουρκία => Μήνυμα ξεκίνησε από: pliatsiko στις Αύγουστος 13, 2010, 02:07:29 πμ

Τίτλος: Memories from Istanbul
Αποστολή από: pliatsiko στις Αύγουστος 13, 2010, 02:07:29 πμ
Καλησπέρα!
Αποφάσισα να δηλώσω το παρόν καταγράφοντας τις εντυπώσεις μου από ένα πρόσφατο ταξίδι στην Κωσταντινούπολη!
Πλούσια σε όλα της αυτή η πόλη μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις και θα ξεκινήσω από την πρώτη βόλτα στην istiklal, κεντρικος πεζοδρομος στην συνοικία beyoglu, όπου και δοκίμασα παγωτό καιμάκι ( ο τρόπος παρασκευής του από πωλητές παραδοσιακά ντυμένους θα σας ξαφνιάσει ). Μουσικοί με παραδοσιακά όργανα σχεδόν παντού και εξαιρετική νυχτερινή ζωή γύρω από τα στενά.
Προτείνω βόλτα από την istiklal προς την περιοχή Sultanahmet με τα πόδια για να δείτε τον πύργο του Γαλατά και να περπατήσετε στην γέγυρα όπου έχει μια όμορφη θέα και αν θέλετε να κάνετε διάλειμμα ακριβώς από κάτω θα βρείτε καφετέριες καθώς και φρέσκο ψάρι δεξιά πριν την ανεβείτε.Στην άλλη άκρη μπορειτε να πάρετε το τρένο (η περιοχή λέγεται eminonu) αν και η βόλτα πιστεύω δεν κουράζει τον ταξιδιώτη ποτέ!!
Θα ήθελα να μην κουράσω μιλώντας για τα αξιοθέατα στην παλιά πόλη (top capi, αγιά σοφιά, πάρκο Γκιουλχανέ, μπλε τζαμί, μεγαλο παζάρι κ.α.) σίγουρα όλοι έχετε ακούσει και είναι όλα πολύ κοντά μεταξύ τους. Αυτό που θα ήθελα να τονίσω είναι η βασιλλική Κιστέρνα δίπλα από την αγία σοφιά που πραγματικά αποζημιώνει πιστεύω και τους πιο απαιτητικούς με την ατμόσφαιρα της! Ακριβώς απέναντι με μία μικρή έρευνα μπορείτε να φάτε πολύ φτηνά παραδοσιακά πιάτα.
Θέλω να τελειώσω με την όμορφη βόλτα που έκανα στην περιοχή Ortakoy! Αξίζει να πάτε! Ένα παραδοσιακό λιμανάκι πολύ περιποιμένο στο οποίο μπορείτε να πατε με λεωφορείο από την κεντρικη πλατεία (istiklal) η με καραβάκι που θα πάρετε από το eminonu που αναφέρω παραπάνω που είναι πιο ωραία η διαδρομή στα νερά του Βοσπόρου! Μια γωνιά που σας ξεκουράσει και θα ομορφύνει πιστεύω όλο το ταξίδι σας. Όσοι έχετε δει την ταινία πολίτικη κουζίνα θα αναγνωρίσετε καποιες γωνιές!
Θα μπορούσα να γράφω για ώρες όσα πέρασα αυτές τις 6 μέρες. Το μόνο που έχω να πω είναι πως σε αυτή την πολη θα ευχαριστηθήτε βόλτες, φαγητό, μουσική, ατμόσφαιρα και πολύ ζεστούς ανθρώπους!

Τίτλος: Απ: Memories from Istanbul
Αποστολή από: dk στις Αύγουστος 13, 2010, 05:29:35 πμ
Θα ήθελα να μην κουράσω μιλώντας για τα αξιοθέατα στην παλιά πόλη...

Δεν κουραζομαστε εμεις με τετοια... χαρα μας να διαβαζουμε εντυπωσεις κι εμπειριες απο τα ταξιδια σας.
Αν εβαζες και καμια φωτογραφια... :bigr:

ΥΓ.Μεταφερεται στις ιστοριες μας!! :dance:
Τίτλος: Απ: Memories from Istanbul
Αποστολή από: evi στις Αύγουστος 13, 2010, 13:15:46 μμ
Όντως με μετέφερες λίγο πίσω στην πανέμορφη Κωνσταντινούπολη.  :good:

Περιμένω την συνέχεια.
Τίτλος: Απ: Memories from Istanbul
Αποστολή από: panpan στις Αύγουστος 13, 2010, 22:33:59 μμ
καλως τον
αν εχεις και καμμια φωτογραφια
 :welcome:
Τίτλος: Απ: Memories from Istanbul
Αποστολή από: coolalexis στις Αύγουστος 14, 2010, 15:47:56 μμ
οι photo είναι υποχρεωτικές φίλε μου... :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Τίτλος: Απ: Memories from Istanbul
Αποστολή από: Dimitra στις Αύγουστος 16, 2010, 12:50:03 μμ
 :welcome: κι απο μένα και σ'ευχαριστούμε για τις χρήσιμες πληροφορίες.....αλλά...θελουμε και φωτό!! :dance: :dance:
Τίτλος: Απ: Memories from Istanbul
Αποστολή από: marnek1 στις Αύγουστος 18, 2010, 11:08:38 πμ
Μπράβο! Χάρηκα που έμαθα ότι πέρασες ωραία, γιατί κι εγώ φεύγω για Κωνσταντινούπολη την Κυριακή 22 Αυγ. και τώρα καταλαβαίνω ότι δεν θα το μετανιώσω.
Τίτλος: Απ: Memories from Istanbul
Αποστολή από: pliatsiko στις Αύγουστος 25, 2010, 16:19:07 μμ
και καποιες φωτογραφιες λοιπον.. :wink:

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/pliatsiko01.jpg) Ortakoy

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/pliatsiko02.jpg) Blue mosque

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/pliatsiko03.jpg) Basilica Cistern

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/pliatsiko04.jpg) Topkapi harem
Τίτλος: Απ: Memories from Istanbul
Αποστολή από: coolalexis στις Αύγουστος 25, 2010, 20:32:38 μμ
Πολύ όμορφα πραγματικά... :respect:
Τίτλος: Απ: Memories from Istanbul
Αποστολή από: dk στις Αύγουστος 26, 2010, 20:48:16 μμ
Οντως... ομορφες ειναι... πως θα σε ψησουμε να βαλεις κι αλλες ???  :bigr:
Τίτλος: Απ: Memories from Istanbul
Αποστολή από: xenia στις Αύγουστος 30, 2010, 18:44:26 μμ
Μπραβο pliatsiko... super. :good:
Τίτλος: Απ: Memories from Istanbul
Αποστολή από: koyrsaros_gr στις Αύγουστος 31, 2010, 08:31:03 πμ
 :good:
Τίτλος: Απ: Memories from Istanbul
Αποστολή από: pliatsiko στις Σεπτέμβριος 16, 2010, 23:06:26 μμ
I' back with more!!!
 :bigr:
Τίτλος: Απ: Memories from Istanbul
Αποστολή από: pliatsiko στις Σεπτέμβριος 16, 2010, 23:09:03 μμ
και έρχονται κι άλλες..

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/pliatsiko12.jpg) bosphorus sea

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/pliatsiko13.jpg) crow at gulhane park

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/pliatsiko14.jpg) galata tower

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/pliatsiko15.jpg) istanbul graveyard




Τίτλος: Απ: Memories from Istanbul
Αποστολή από: pliatsiko στις Σεπτέμβριος 16, 2010, 23:11:49 μμ
Η τελευταία δεν υπάρχει! Στο παζάρι πουλάνε βδέλλες για φαρμακευτικούς σκοπούς!!  :chok:

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/pliatsiko16.jpg) istiklal

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/pliatsiko17.jpg) st.sophia

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/pliatsiko18.jpg) top capi garden

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/pliatsiko19.jpg) top capi

(http://www.travelchat.gr/forum/photos/pliatsiko20.jpg) leeches for medication!!!


Τίτλος: Απ: Memories from Istanbul
Αποστολή από: evi στις Σεπτέμβριος 16, 2010, 23:29:17 μμ
Πολύ ωραίες όλες οι φωτογραφίες. Πόσε μέρες μείνατε στην Κωνσταντινούπολη; Πήγατε με πρακτορείο( με ποιο;)  ή μόνοι σας;
Τίτλος: Απ: Memories from Istanbul
Αποστολή από: pliatsiko στις Σεπτέμβριος 16, 2010, 23:35:57 μμ
Μείναμε 5 γεμάτες μέρες! :bigr:
Μόνοι μας, με ένα χάρτη και ένα οδηγό ανά χείρας.
(xαίρομαι που σου άρεσαν οι photo)
Τίτλος: Απ: Memories from Istanbul
Αποστολή από: evi στις Σεπτέμβριος 16, 2010, 23:39:38 μμ
Πάντα τέτοια εύχομαι! Και καλύτερα που πήγατε μόνοι σας! Είδατε ότι θέλατε, όποτε το θέλατε και χωρίς να έχετε άλλους 20 αγνώστους να σας ζαλίζουν.
Τίτλος: Απ: Memories from Istanbul
Αποστολή από: dk στις Σεπτέμβριος 17, 2010, 00:09:12 πμ
Οντως... ομορφες ειναι... πως θα σε ψησουμε να βαλεις κι αλλες ???  :bigr:

Τελικα δεν ηθελες και πολυ για να ψηθεις!! :bigr:
Μπραβο σου πολυ καλες.
Τίτλος: Απ: Memories from Istanbul
Αποστολή από: pliatsiko στις Σεπτέμβριος 17, 2010, 00:19:13 πμ
 :mocking: ναι! Όπως είδες!
Να 'σαι καλά, χαίρομαι που βρίσκω ανταπόκριση!
Τίτλος: Απ: Memories from Istanbul
Αποστολή από: PASTA στις Σεπτέμβριος 17, 2010, 11:22:04 πμ
ΜΠΡΑΒΟ pliatsiko ΟΙ ΦΩΤΟ ΣΟΥΠΕΡ... :good:.ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΑ