TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
Περί Ταξιδίων... => Οργανωμένα Ταξίδια => Μήνυμα ξεκίνησε από: GNS στις Μάιος 19, 2009, 15:30:21 μμ
-
Mετα απο τηλεφωνικη κληρωση δηθεν, απο το STARTIME VACATIONS LTD στο Νεο κοσμο....και μετα απο ενημερωση 1ωρας σχεδον.... αρχισαν να ζητουν..... 3600 για την πρωτη επιλογη... 1800 για την δευτερη και 800 για την τριτη :wacko:... αφου τους ειπα οτι δεν με ενδιαφερει κατι τετοιο...πηρα το βαουτσερ δωρο και εφυγα.... :bigre: :bigre: :bigre:
-
Mετα απο τηλεφωνικη κληρωση δηθεν, απο το STARTIME VACATIONS LTD στο Νεο κοσμο....και μετα απο ενημερωση 1ωρας σχεδον.... αρχισαν να ζητουν..... 3600 για την πρωτη επιλογη... 1800 για την δευτερη και 800 για την τριτη :wacko:... αφου τους ειπα οτι δεν με ενδιαφερει κατι τετοιο...πηρα το βαουτσερ δωρο και εφυγα.... :bigre: :bigre: :bigre:
Ειχα επισκεφτει και αυτο το γραφειο πριν πολλα πολλα χρονια...εκει εμαθα οτι πλεον δεν πουλανε χρονοδιαμερισματα αλλα αερα...δηλαδη δωσε τοσα για να γινεις μελος του club και να εχεις εκπτωσεις σε εκδρομες!!
Γιωργο ποτε πηγες στην παρουσιαση?
-
αρχες απριλιου δημητρη....
-
Καλησπέρα σας, με συγνώμη εκ των προτέρων που κάνω εδώ ποστ ...
Στις 25/09/09 δέχτηκα μια κλήση από την εταιρεία προώθησης διακοπών STARTIME VACATIONS ΕΠΕ, η προσφορά ήταν ένα δωρεάν ταξίδι με επιλογή Ελλαδα ή Εξωτερικό. Μετά από δύωρη παρουσίαση διαφόρων πακέτων για διακοπές, κατέληξα οτι δεν είχα την δυνατότητα για κάποια αγορά πακέτου και έτσι παρέμεινα στην ήδη προσφορά γνωριμίας που ήταν το δωρεάν ταξίδι που προανέφερα. Κατα το τέλος της παρουσίασης και αφου οι υπέθυνοι πείστηκαν οτι δεν θα προβώ σε καποιου είδους αγορά πακέτου - ζήτησαν το ποσό των 40 ευρώ (το οποιο δεν είχαν αναφέρει καθόλου) για "έξοδα κράτησης προσφοράς διακοπών" παράλληλα έλαβα και μια απόδειξη μαζί με ενα συμφωνητίκο όρων συμμετοχής:
"8. με την παραλαβή του παρόντος υποχρεούστε να καταβάλετε το ποσό των 40 ευρώ ωσ διοικιτικά έξοδα κράτισης και ασφάλειας δωματίου δηλώνοντας έτσι την σοβαρή σας πρόθεση να κάνετε την χρήση της προσφοράς. Το ποσό επιστρέφεται αν δεν γίνει η κράτηση μετα την λήξη της προσφοράς....."
Μετά την λήξη της προσφοράς (30/03/10)επικοινώνησα μαζί με την εταιρεία STARTIME VACATIONS για την επιστροφή των χρημάτων. Εδώ και δύο μήνες ο υπέυθυνος της εταιρείας δεν εμφανίζεται στο τηλέφωνο - ενώ η γραμματεία υποστηρίζει πως το θέμα ήδη έχει προωθηθεί στο λογιστήριο και σύντομα θα με καλέσουν ... 2 ΜΗΝΕΣ! ..
STARTIME VACATIONS ΕΠΕ,
ΜΕΓΑΡΟΝ "LILA HOLIDAYS"
Λ. ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ 337
3ος ΟΡΟΦΟΣ
ΤΗΛ: 2109716017
FAX: 2109703014
- - - - - - - - - -
Ευχαριστώ Πολύ
-
Καταρχήν :welcome: στην παρέα μας και ευχαριστούμε για την ενημέρωση.
Αν διαβάσεις αυτό το post http://www.travelchat.gr/forum/index.php/topic,3527.0.html δυστυχώς θα δεις ότι και άλλοι την έχουν πατήσει έτσι!!
Πολύ απάτη κυκλοφορεί και πρέπει να είμαστε προσεκτικοί. :agre:
-
Καλησπέρα σας, με συγνώμη εκ των προτέρων που κάνω εδώ ποστ ...
Στις 25/09/09 δέχτηκα μια κλήση από την εταιρεία προώθησης διακοπών STARTIME VACATIONS ΕΠΕ, η προσφορά ήταν ένα δωρεάν ταξίδι με επιλογή Ελλαδα ή Εξωτερικό. Μετά από δύωρη παρουσίαση διαφόρων πακέτων για διακοπές, κατέληξα οτι δεν είχα την δυνατότητα για κάποια αγορά πακέτου και έτσι παρέμεινα στην ήδη προσφορά γνωριμίας που ήταν το δωρεάν ταξίδι που προανέφερα. Κατα το τέλος της παρουσίασης και αφου οι υπέθυνοι πείστηκαν οτι δεν θα προβώ σε καποιου είδους αγορά πακέτου - ζήτησαν το ποσό των 40 ευρώ (το οποιο δεν είχαν αναφέρει καθόλου) για "έξοδα κράτησης προσφοράς διακοπών" παράλληλα έλαβα και μια απόδειξη μαζί με ενα συμφωνητίκο όρων συμμετοχής:
"8. με την παραλαβή του παρόντος υποχρεούστε να καταβάλετε το ποσό των 40 ευρώ ωσ διοικιτικά έξοδα κράτισης και ασφάλειας δωματίου δηλώνοντας έτσι την σοβαρή σας πρόθεση να κάνετε την χρήση της προσφοράς. Το ποσό επιστρέφεται αν δεν γίνει η κράτηση μετα την λήξη της προσφοράς....."
Μετά την λήξη της προσφοράς (30/03/10)επικοινώνησα μαζί με την εταιρεία STARTIME VACATIONS για την επιστροφή των χρημάτων. Εδώ και δύο μήνες ο υπέυθυνος της εταιρείας δεν εμφανίζεται στο τηλέφωνο - ενώ η γραμματεία υποστηρίζει πως το θέμα ήδη έχει προωθηθεί στο λογιστήριο και σύντομα θα με καλέσουν ... 2 ΜΗΝΕΣ! ..
STARTIME VACATIONS ΕΠΕ,
ΜΕΓΑΡΟΝ "LILA HOLIDAYS"
Λ. ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ 337
3ος ΟΡΟΦΟΣ
ΤΗΛ: 2109716017
FAX: 2109703014
- - - - - - - - - -
Ευχαριστώ Πολύ
Απατη μυριζει
-
Πές ότι τα ήπιες μπύρες και μην την ξαναπατήσεις...
Μην χαλιέσαι...
-
Σας Ευχαριστώ πολύ όλους ... οκ ... δεν είναι τα 40 ευρώ .. αλλά η κοροϊδία ...
Πάντως μίλησα και με ΙΝΚΑ ...
-
Πάντως μίλησα και με ΙΝΚΑ ...
Kαλα εκανες. :good:
-
...καλα εκανες φιλε μου.... :good:
εγω τουλαχιστον δεν πληρωσα το 40αρι....(δεν μου ζητησαν χρηματα στο τελος....)
και ουτε φυσικα εκανα χρηση του δωρου βαουτσερ γιατι δεν ηθελα να γινει καποια στραβη...
να παω για λιγες ημερες διακοπες και να μου ανεβει η πιεση..... :mad:
υ.γ. εγω δεν πηγα στη λ.βουλιαγμενης αλλα στο αλλο γραφειο απεναντι απο το μετρο του φιξ.
-
Κάποια στιγμή στο μακρινό παρελθόν είχα πάει σε μια παρουσίαση κι εγώ που είχε γίνει κάπου στη Καλλιθέα...Ευτυχώς δεν την πάτησα...Αν και είχα ενθουσιαστεί με κράτησε η γυναίκα μου... :fish: :fish: :fish:
-
Γράφω τα παρακάτω, για να προστατεύσω όλους όσους θα ήθελαν να εγγραφούν ώς μέλη, ή να χρησιμοποιήσουν γενικά την εταιρεία STARTIME VACATIONS.
Η γνωριμία μας με την παραπάνω εταιρεία άρχισε από το Φεβρουάριο του 2012. Στην εταιρεία startime vacations - μετά από δική μας παρακολούθηση μιας παρουσίασης των παρεχομένων υπηρεσιών της και μετά από επίμονα τηλεφωνήματα στις δώδεκα το βράδυ για να πληρώσουμε κάποιο πρόγραμμα μέσω κάρτας- είχαμε την ατυχία να γραφτούμε ώς μέλη σε ένα πρόγραμμα κόστους 480 ευρώ.
Από την πρώτη κιόλας εβδομάδα φάνηκαν εντελώς αναξιόπιστοι, και για αυτό το λόγο προβήκαμε σε αίτηση υπαναχώρησης από τη σύμβαση μέσα στα χρονικά όρια (14 ημέρες) που μας επιτρέπεται νομικά να το κάνουμε. Από εκεί και πέρα έχουμε προβεί σε άπειρες τηλεφωνικές προσπάθειες οι οποίες απέβησαν άκαρπες. Με άλλα λόγια, απέφευγαν να επικοινωνήσουν μαζί μας. Έτσι αναγκαστήκαμε να πάμε στην εταιρεία, για να μπορέσουμε να συνεννοηθούμε με κάποιον αρμόδιο από κοντά. Αυτό έγινε τρείς φορές. Και τις τρείς φορές μας "καθησύχαζαν" οτι θα μας τηλεφωνήσουν για να μας ενημερώσουν σχετικά με την επιστροφή των χρημάτων μας ή με την προσφορά κάποιου ταξιδιού αντίστοιχου του ποσού που διαθέσαμε. Μας έδωσε μάλιστα και τον λόγο της τιμής του ο κύριος Μπέκας, προκειμένου να μας ξεφορτωθεί, αφού ομολογουμένως του είχαμε γίνει μεγάλο βάρος. Μέχρι και σήμερα 17 Αυγούστου 2012 κανένας από την εταιρεία STARTIME VACATIONS δεν έχει επικοινωνήσει μαζί μας.
Για οποιαδήποτε πληροφορία επικοινωνήστε μαζί μου.
Μήπως μπορεί να μου πεί κανείς πού αλλού θα μπορούσα να προωθήσω αυτό το μήνυμα;
-
Στην ενωση καταναλωτων και ισως στο υπουργειο τουρισμου.
-
Μήπως μπορεί να μου πεί κανείς πού αλλού θα μπορούσα να προωθήσω αυτό το μήνυμα;
Κέντρο προστασίας καταναλωτή http://www.kepka.org/
Γενική γραμματεία καταναλωτή http://www.efpolis.gr/
Πραγματικά τους αξίζει... έχω κι εγώ προσωπικά εμπειρία :mad:
-
Ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση!!!!
-
με πήραν κι εμένα τηλέφωνο...είπα να δω τι παίζει..αλλά ευτυχώς διάβασα τα όσα γράφετε και θα το αποφύγω!
Μην κάνω κ το κεφάλι μου καζάνι! :dizzy:
-
με πήραν κι εμένα τηλέφωνο...είπα να δω τι παίζει..αλλά ευτυχώς διάβασα τα όσα γράφετε και θα το αποφύγω!
Μην κάνω κ το κεφάλι μου καζάνι! :dizzy:
...Μου κανει εντυπωση που "υπαρχουν" ακομη σαν εταιρεια και δεν τους εχουν κλεισει μετα απο τοσα ψεματα που λενε στον κοσμο.... :mad: :diablo: Μαλλον δεν εχει κανει κανενας μας καταγγελια ακομη .....
Υ.Γ. Αντωνια εισαι τυχερη που δεν την πατησες.
-
κυνηγήστε τους απατεώνες για να μην πάθει κακό κι'αλλος κόσμος παιδιά..