TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
Περί Ταξιδίων... => Ταξιδεύοντας στην Ελλάδα => Στερεά Ελλάδα => Μήνυμα ξεκίνησε από: famek στις Ιούνιος 10, 2010, 10:36:58 πμ
-
παιδια θα ηθελα να επισκεφτω τον αγ.εφραιμ στη ν.μακρη.. πως μπορω να παω? εχει κτελ ? λεωφορειο?
εχω ακουσει τοσα για τα θαυματα του αγιου...
για πεστε.. ευχαριστω
-
ΚΑΛΗΜΕΡΑ famek
ΕΧΕΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΟΥ ΑΡΕΩΣ
(ΚΤΕΛ ΝΟΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ--ΤΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ)
ΚΑΘΕ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΕΩΣ ΤΙΣ 18.00
ΜΕΤΑ ΤΙΣ 18.00 ΕΧΕΙ ΚΑΘΕ ΩΡΑ..
ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 2,80 ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ
ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΕΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 4-5 ΧΙΛ ΜΑΚΡΥΑ.
-
σε ευχαριστω κανενα ταξι λες να χει...?
-
ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΕΙ...
-
δηλ απο αθηνα ποσα χιλ ειναι η νμακρη?
-
..........................
............................
.
Η Ιερά Μονή Ευαγγελισμού της Θεοτόκου όπου βρίσκεται ο Άγιος Εφραίμ, είναι στην Νέα Μάκρη, στο Όρος Αμωμών. Ένα μέρος όπου πρέπει να το επισκευτείτε για να ξεκουράσετε και να αγαλλιάσετε την ψυχή σας. Μπορείτε να πάτε είτε με αυτοκίνητο είτε με το ΚΤΕΛ απο το Πεδίο του Άρεως και θα κατεβείτε στην πλατεία της Νέας Μάκρης. Από εκεί είτε παίρνετε ένα ταξί είτε πάτε περπατώντας εάν έχετε όρεξη για περπάτημα, όπως έχετε την πλατεία στα δεξιά σας ανεβαίνετε στα φανάρια αριστερά και όλο ευθεία. (Άπο την πλατεία είναι περίπου 3 χιλιόμετρα).
http://www.gonia.gr/gonia.php?article=188
-
σε ευχαριστω απο αθηνα ποσα χιλ ειναι με αμαξι?
και κατι ακομα μετρο στο πεδιο του αρεως παει ? πιο απο ομονοια?
-
Η ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ ΑΠΕΧΕΙ 32 ΧΛΜ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ..
ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΟΥ ΑΡΕΩΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΓΡΑΜΜΗ 1 ΣΤΑΣΗ ΒΙΚΤΩΡΙΑ..
-
οκ ναστε καλα παιδια γιορταζοντα και μη..
-
Να η εκδρομουλα που γυρευες... να μιλησουμε μηπως ταιριαξει και παμε παρεα γιατι σε εχω ταξει εκει!! :mocking:
-
:yahoo: τελεια.... αφου με εχεις ταξει εκει.....
-
:yahoo: τελεια.... αφου με εχεις ταξει εκει.....
Σ' εχω ταξει εκει αλλα μονο αν δε παμε Σουνιο. :bigr:
-
ε ναι καλα ειπαμε.. εχουμε και σεμιναριο
-
Να η εκδρομουλα που γυρευες... να μιλησουμε μηπως ταιριαξει και παμε παρεα γιατι σε εχω ταξει εκει!! :mocking:
Τι να κανω βρε παιδια... αφου την ειχα ταξει επρεπε να την παω... :laugh:
Πριν λιγο επιστρεψαμε, αναψαμε τα κερακια μας που σημειωτεον ηταν δωρεαν, προσκυνησαμε, μυροθηκαμε πηραμε λαδακι και αγιασμα... κι επιστρεψαμε.
Βοήθεια μας!!!
(http://www.travelchat.gr/forum/photos/e1.jpg) (http://www.travelchat.gr/forum/photos/e2.jpg) Φωτογραφιες απο τη μονη
(http://www.travelchat.gr/forum/photos/e3.jpg) Το δεντρο που κρεμασαν τον Αγιο Εφραιμ
(http://www.travelchat.gr/forum/photos/e4.jpg) Η Ξενια στο αγιασμα
-
ναι ηταν ολα πολυ ωραια... ειχα την ευκαιρια ακομη μια φορα να συναντησω τα παιδια...
η μονη μια εκπληξη... δωρεαν τα κερια και τα λαδακια πολυ ομορφη και ο κοσμος πολυς... μεγαλη η χαρη του...
εντυπωσιακο το δεντρο που το κρεμασαν αναποδα και τον εκαψαν...
βοηθεια μας....
στην επιστροφη ειχαμε μια διαδρομη μεσα απο πρασιναδα... με πολυ καλη παρεα..
ευχαριστω παιδια για αυτην την εκδρομουλα
-
Πριν λιγο επιστρεψαμε, αναψαμε τα κερακια μας που σημειωτεον ηταν δωρεαν, προσκυνησαμε, μυροθηκαμε πηραμε λαδακι και αγιασμα... κι επιστρεψαμε.
βοήθεια μας!!!
Αδερφε...DK!!! :kiss:
-
πολλα αδερφια βλεπω :bigr: :bigr: αδερφη Δημητρα
-
Μπράβο παιδιά, χαίρομαι που περάσατε τόσο όμορφα. Πάντα τέτοια εύχομαι!
-
μπραβο παιδια!! :smile_:το θυμαμαι το δεντρο famek και το σωμα του πολυ εντονα... εχω παει παραπανω απο μια φορες στη μονη. υπαρχουν θυμαμαι συγκεκριμενες ωρες για παιδια... :chok: εγω μαλλον ειχα παει ακαταλληλη ωρα κι ετσι δεν εχω και πολυ ευχαριστη αναμνηση απ'τη τελευταια φορα που ημουν κ πιο μικρη. θα ξαναπαω ομως καποια στιγμη σιγουρα...