TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum

Ταξιδιωτικές Ιστορίες Μελών => Ιστορίες από ταξίδια στην Ελλάδα => Στερεά Ελλάδα => Μήνυμα ξεκίνησε από: dimosf στις Φεβρουάριος 23, 2010, 15:48:58 μμ

Τίτλος: Αθήνα, έκρηξη των αισθήσεων στην αγορά!
Αποστολή από: dimosf στις Φεβρουάριος 23, 2010, 15:48:58 μμ
Το λεωφορείο μας άφησε κοντά στην πλατεία Κοτζιά πάνω στην οδό Αθηνάς. Είμαστε μια μεγάλη ομάδα μαθητών με τους καθηγητές τους που δουλεύουν για δύο προγράμματα Αγωγής Υγείας με θέματα τα μπαχαρικά, τα αρτύματα και τα βότανα στη ζωή και τη διατροφή των νεοελλήνων. Σήμερα ήρθαμε στην αγορά στο κέντρο της Αθήνας να επισκεφτούμε καταστήματα που πουλάνε μπαχαρικά και βότανα και να αγοράσουμε από αυτά. Και για τα προγράμματά μας αλλά και για προσωπική χρήση ο καθένας.
Αλήθεια πόσες φορές έχω περάσει από τους δρόμους αυτούς; Πόσες φορές το βλέμμα μου έπεσε, χωρίς να σταματήσει σε όλα αυτά τα «καλούδια»; Να πω χιλιάδες μάλλον δεν είναι ψέμα. Σήμερα όμως κατέβαινα όχι σαν βιαστικός κάτοικος αυτής της αγχωτικής πόλης, αλλά σαν επισκέπτης, σαν τουρίστας. Η μηχανή λοιπόν περασμένη στο λαιμό και μπρος με τις αισθήσεις τσιτωμένες, σαν κυνηγός και συλλέκτης ερεθισμάτων , έτοιμος να αρπάξω. Εικόνες, χρώματα μυρωδιές, γεύσεις, ήχους. Και έχει απ’ όλα το μέρος της επίσκεψής μας. Και τα έχει σε αφθονία. Μια έκρηξη λοιπόν ερεθισμάτων. Και να αναρωτιέμαι, αν πράγματι αυτά είναι στην πόλη μου. Εικόνες που με εντυπωσίασαν χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά, τώρα στα πόδια μου. Ζήτω τα χρώματα! Ζήτω τα αρώματα!

Περάσαμε πρώτα από την κεντρική ψαραγορά και κρεαταγορά.
Απ’ έξω μαγαζιά με ξηρούς καρπούς, διάφορα εδέσματα αλλά και βότανα.

(http://www.travelchat.gr/upd/forum/gallery/10/1-091019194623.jpeg)
Τίτλος: Απ: Αθήνα, έκρηξη των αισθήσεων στην αγορά!
Αποστολή από: dimosf στις Φεβρουάριος 23, 2010, 15:52:55 μμ
Στρίβουμε δεξιά στο δρόμο των μπαχαρικών. Ευριπίδου.
Υπέροχα μαγαζιά με μπαχαρικά και βότανα.
(http://www.travelchat.gr/upd/forum/gallery/10/1-091019194743.jpeg)
Τίτλος: Απ: Αθήνα, έκρηξη των αισθήσεων στην αγορά!
Αποστολή από: dimosf στις Φεβρουάριος 23, 2010, 15:53:53 μμ
Μπαίνεις μέσα και λιγώνεσαι από τις μυρωδιές και τα χρώματα.
Λίγο πιο κάτω οι παστουρμάδες, τα σουτζούκια και άλλα αλλαντικά με μυρωδιές που σπάνε τη μύτη
Και όλες οι αποχρώσεις του σκούρου κόκκινου, του βυσσινί.
Αφού χορτάσαμε από όλα αυτά και με ένα σωρό τσάντες στα χέρια γυρνάμε στην Αθηνάς και φτάνουμε στο Μοναστηράκι.
Άλλες εικόνες εδώ. Πάλι χρώματα.
(http://www.travelchat.gr/upd/forum/gallery/10/1-091019195048.jpeg)
Ρούχα, στολίδια, χάντρες! Λείπουν βέβαια οι μυρωδιές αλλά τα μάτια δε χορταίνουν.
Κουρασμένοι κάτσαμε να ξαποστάσουμε στα μαγαζιά που είναι δίπλα στην Αρχαία Αγορά πριν το Θησείο. Είχε φτάσει η ώρα της επιστροφής. Επιστροφή που σηματοδότησε το τέλος μιας μέρας που οι αισθήσεις μας είχαν μεγάλη γιορτή! Πάντα τέτοια!!

(http://www.travelchat.gr/upd/forum/gallery/10/1-091019194642.jpeg)
Τίτλος: Απ: Αθήνα, έκρηξη των αισθήσεων στην αγορά!
Αποστολή από: Dimitra στις Φεβρουάριος 23, 2010, 16:13:54 μμ
Υπέροχες φωτογραφίες!!!
Βλέποντάς τες είχα την άισθηση πως αυτή η αγορά βρίσκεται κάπου αλλού..όχι στην Αθήνα...οχι στην Ελλάδα.....δεν έχω πάει ποτέ στην αγορά της Αθήνας.......όταν ταξιδεύουμε ψάχνουμε να επισκεφθουμε τις τοπικές αγορες και εμείς την έχουμε δίπλα μας....
Τίτλος: Απ: Αθήνα, έκρηξη των αισθήσεων στην αγορά!
Αποστολή από: dk στις Φεβρουάριος 23, 2010, 16:21:00 μμ
Αν δε διαβαζα το κειμενο και δεν εβλεπα στις φωτογραφιες την ελληνικη γραφη στις ταμπελες των καταστηματων, θα ημουν σιγουρος πως μολις επεστρεψες απο καποιο μυθικο ανατολιτικο παζαρι σαν αυτα που εχω επισκεφτει κατα καιρους στα ταξιδια μου.
 :thank: Δημο... πανεμορφο το φωτορεπορταζ σου!! :happy:
Τίτλος: Απ: Αθήνα, έκρηξη των αισθήσεων στην αγορά!
Αποστολή από: dk στις Φεβρουάριος 23, 2010, 16:25:34 μμ
Υπέροχες φωτογραφίες!!!
Βλέποντάς τες είχα την άισθηση πως αυτή η αγορά βρίσκεται κάπου αλλού..όχι στην Αθήνα...οχι στην Ελλάδα.....δεν έχω πάει ποτέ στην αγορά της Αθήνας.......όταν ταξιδεύουμε ψάχνουμε να επισκεφθουμε τις τοπικές αγορες και εμείς την έχουμε δίπλα μας....

Μολις εστειλα το μνμ, μου εγραψε πως υπαρχει απαντηση και αν θελω να αναθεωρησω...δεν περιμενα ομως οταν το εστειλα χωρις να διαβασω το δικο σου οτι θα ειχαμε γραψει σχεδον τα ιδια πραγματα.
Τα μεγαλα πνευματα συναντιουνται Δημητρα!!! :laugh:
Τίτλος: Απ: Αθήνα, έκρηξη των αισθήσεων στην αγορά!
Αποστολή από: elina στις Φεβρουάριος 23, 2010, 16:34:26 μμ
Τέλεια χρώματα ... φοβερές φωτογραφίες ...
Μου θύμισε το εκπληκτικό έργο "Πολίτικη κουζίνα". Ευχαριστούμε Δήμο  :good:
Τίτλος: Απ: Αθήνα, έκρηξη των αισθήσεων στην αγορά!
Αποστολή από: xenia στις Φεβρουάριος 23, 2010, 17:20:25 μμ
Πραγματικα μας θυμισε την "Πολίτικη κουζίνα"  :clap: :thank:
Τίτλος: Απ: Αθήνα, έκρηξη των αισθήσεων στην αγορά!
Αποστολή από: Dimitra στις Φεβρουάριος 24, 2010, 09:19:15 πμ
Τα μεγαλα πνευματα συναντιουνται Δημητρα!!! :laugh:

Πάντα!!!!!  :kiss:

Τίτλος: Απ: Αθήνα, έκρηξη των αισθήσεων στην αγορά!
Αποστολή από: dimosf στις Μάρτιος 14, 2010, 00:11:14 πμ
Σας ευχαριστώ όλους.
Περισσότερες φωτογραφίες εδώ: http://picasaweb.google.gr/dimoshellas2/ATHENS2322010#
Τίτλος: Απ: Αθήνα, έκρηξη των αισθήσεων στην αγορά!
Αποστολή από: evi στις Μάρτιος 14, 2010, 01:50:54 πμ
Φυσικά μοιαζει με ανατολίτικο παζάρι. Μένω το κέντρο και εργάζομαι στο κέντρο, η εικόνα μου είναι πολύ γνώριμη και καθημερινή. Η Ελλάδα είναι ανατολή, στην νοοτορπία της. Είναι ίσως ο σύνδεσμος μεταξύ Ευρώπης και Ανατολής. Πολυ όμορφες φωτογραφίες.
Τίτλος: Απ: Αθήνα, έκρηξη των αισθήσεων στην αγορά!
Αποστολή από: xenia στις Μάρτιος 15, 2010, 14:56:31 μμ
Φυσικά μοιαζει με ανατολίτικο παζάρι. Μένω το κέντρο και εργάζομαι στο κέντρο, η εικόνα μου είναι πολύ γνώριμη και καθημερινή. Η Ελλάδα είναι ανατολή, στην νοοτορπία της. Είναι ίσως ο σύνδεσμος μεταξύ Ευρώπης και Ανατολής. Πολυ όμορφες φωτογραφίες.

 :good: :good: :good:
Τίτλος: Απ: Αθήνα, έκρηξη των αισθήσεων στην αγορά!
Αποστολή από: coolalexis στις Μάιος 05, 2010, 00:28:45 πμ
Μια πολύ όμορφη περιοχή της Αθήνας που δείχνει το πραγματικό της ανθρώπινο πρόσωπο , με τις φωτογραφίες σου την έκανες να φαίνεται παραμυθένια...Μπράβο φίλε Δήμο... :clap: :cool:
Τίτλος: Απ: Αθήνα, έκρηξη των αισθήσεων στην αγορά!
Αποστολή από: manelaki στις Μάιος 05, 2010, 10:14:47 πμ
Παρα πολυ ομορφες εικονες!!! εχω παει κι εγω σ'εκεινα τα μερη αλλα τα εχεις αποδωσει πολυ πιο ομορφα...
Ας βαλουμε και οι υπολοιποι καποιες διαδρομες και μικρα μυστικα για ομορφους περιπατους ή εστω ομορφα σημεια της πολης....σημεια που μας ταξιδευουν ή νομιζουμε πως βρισκομαστε καπου αλλου :happy:
νομιζω ειναι πολυ χρησιμο για'μας τους αθηναιους ...προσωπικα υπαρχουν στιγμες που πνιγομαι στην αθηνα και στην "ασχημια" της....θα μου ηταν ιδιαιτερα χρησιμες οι συμβουλες σας  :kiss:
Τίτλος: Απ: Αθήνα, έκρηξη των αισθήσεων στην αγορά!
Αποστολή από: dk στις Μάιος 06, 2010, 17:04:35 μμ
...θα μου ηταν ιδιαιτερα χρησιμες οι συμβουλες σας  :kiss:

Mια συμβουλη σου δινω... μην πας ποτε βραδυ στην συγκεκριμενη περιοχη. :bomb:
Τίτλος: Απ: Αθήνα, έκρηξη των αισθήσεων στην αγορά!
Αποστολή από: famek στις Μάιος 06, 2010, 17:14:15 μμ
λοιπον μενω πειραιως προς ομονοια οταν ερχομαι αθηνα και καποτε πρωι εκανα το λαθος να θελω να κοψω δρομο για να παω στην πλατεια κοτζια.. απο τα στενα... ειπα να μην παω απο ομονοια αλλα κοφτα... και επαθα σοκ..
την ηταν αυτο .... :chok: ξαφνικα βρεθηκα σε αλλη χωρα οπου εναλλασονταν κινεζοι με μαυρους... ελαχιστα ελληνικα και αγριεμενο βλεμμα.. καλα δεν το φανταζομουν αυτο 2 βηματα απο τον πολιτισμο...
τωρα κανω το γυρο.... κα ηταν πρωι....
Τίτλος: Απ: Αθήνα, έκρηξη των αισθήσεων στην αγορά!
Αποστολή από: dk στις Μάιος 06, 2010, 17:19:43 μμ
τωρα κανω το γυρο....

Πολυ καλα κάνεις. :smile_:
Τίτλος: Απ: Αθήνα, έκρηξη των αισθήσεων στην αγορά!
Αποστολή από: manelaki στις Μάιος 06, 2010, 17:28:54 μμ
ειναι περιεργα τα μερη απο'κει...οχι dk οταν ηθελα να παω με ειχε πληροφορησει σχετικα ο μπαμπας και ηξερα ωστε να μην απομακρυνθω...εχω βρεθει κι εγω παντως σε δρομους μερα μεσημερι που ετρεμα να προχωρησω...οπως εχω δει και εμποριο ναρκωτικων μπορστα στα ματια μου...τραγικες καταστασεις της αθηνας!
Τίτλος: Απ: Αθήνα, έκρηξη των αισθήσεων στην αγορά!
Αποστολή από: dimosf στις Μάρτιος 31, 2019, 13:03:52 μμ
Επειδή έχουν χαθεί οι φωτογραφίες και δεν ξέρω πώς να τις επαναφέρω βάζω εδώ το link από το προσωπικό μου blog, όπου μπορείτε να δείτε όλη την ιστορία με τις φωτογραφίες της.
http://disaki.blogspot.gr/2011/09/blog-post_6103.html (http://disaki.blogspot.gr/2011/09/blog-post_6103.html)
Τίτλος: Απ: Αθήνα, έκρηξη των αισθήσεων στην αγορά!
Αποστολή από: mikestanley464 στις Δεκέμβριος 23, 2020, 17:20:37 μμ
Και για τα προγράμματά μας αλλά και για προσωπική χρήση ο καθένας.
Αλήθεια πόσες φορές έχω περάσει από τους δρόμους αυτούς; Πόσες φορές το βλέμμα μου έπεσε, χωρίς να σταματήσει σε όλα αυτά τα «καλούδια»; Να πω χιλιάδες μάλλον δεν είναι ψέμα. Σήμερα όμως κατέβαινα όχι σαν βιαστικός κάτοικος αυτής της αγχωτικής πόλης, αλλά σαν επισκέπτης, σαν τουρίστας. Η μηχανή λοιπόν περασμένη στο λαιμό και μπρος με τις αισθήσεις τσιτωμένες, σαν κυνηγός και συλλέκτης ερεθισμάτων , έτοιμος να αρπάξω. Εικόνες, χρώματα μυρωδιές, γεύσεις, ήχους.