TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
Ενότητα Μελών => Νέα Μέλη => Μήνυμα ξεκίνησε από: dk στις Ιούλιος 20, 2008, 07:26:06 πμ
-
Σκεφτηκα οτι μπορουμε να υποστηριχτουμε επιχειρηματικα μεταξυ μας,δηλωνοντας ο καθενας μας την ασχολια του.
Π.χ εγω σαν ιδιοκτητης φορτηγου μπορω να σας εξυπηρετησω σε μια μεταφορα ή μετακομιση σας.
Με αυτον τον τροπο και χρηματα εξοικονομουνται αλλα και γνωριζομαστε μεταξυ μας. ;)
-
Και εγώ σχέση με τη μεταφορά έχω.Όχι δεν οδηγώ νταλίκα. :P
Δουλεύω σε εταιρεία διεθνών μεταφορών. :)
-
Πολύ ενδιαφέρον το θέμα σου dk. Εγώ ασχολούμαι με Η/Υ, μαθήματα και εξετάσεις Ecdl - Microsoft.
Ασχολούμαι επίσης (στον ελεύθερο χρόνο μου) με δημιουργία web σελίδων. ;)
-
Εγω ασχολουμε με μαθηματικά, στατιστικη, δουλευα σε ταξιδιωτικο γραφειο κρατησεων ξενοδοχειων μεσω ιντερνετ και τωρα ασχολουμε με την δημιουργια ταξιδιωτικων websites.
-
Εγώ δουλεύω σε Ναυτιλιακό Πρακτορείο Διεθνών Μεταφορών :bigr:
-
Εγώ δουλεύω σε Ναυτιλιακό Πρακτορείο Διεθνών Μεταφορών :bigr:
Δηλαδη, μεχρι που μπορεις να με στειλεις???
-
Πες μου εσύ που θές να πάς και θα σου ετοιμάσω ένα container ευάερο και ευήλιο και με έκπτωση στο ναύλο :laugh: :laugh: :laugh:
-
Μονο πεντε εργαζομαστε, απο δω μεσα!!!
Οι υπολοιποι τι κανετε...καθεστε ??? :laugh:
-
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ :smile_:
Εγω εχω μαγαζι με ανταλλακτικα μοτοσυκλετων(HONDA & KAWASAKI ειδικοτερα) Αχρειαστος να ειμαι αν θελησετε κατι ειμαι
στην διαθεση σας...(www.sp-parts.gr)
-
για να εισαστε :cool: ονλαιν χρειαζεστε ρευμα για τον υπολογιστη σας :innocent:
αρα κανουμε καλα την δουλεια μας :sing: στην ΔΕΗ :bigr:
:dizzy:
-
Κανενας αλλος?
Καποιος που να εχει ξενοδοχειο...ας πουμε?
Ας το διαφημισει μεσα απο το φορουμ...μηπως και επωφεληθουμε καποιας εκπτωσης!! :laugh:
-
Κανενας αλλος?
Καποιος που να εχει ξενοδοχειο...ας πουμε?
Ας το διαφημισει μεσα απο το φορουμ...μηπως και επωφεληθουμε καποιας εκπτωσης!! :laugh:
Γιατί όχι?
Οποιος θέλει να έρθει Θεσσαλονίκη http://www.sunbeach.gr/
Στείλτε μου pm για να επωφεληθείτε.... :bigr:
-
Γιατί όχι?
Οποιος θέλει να έρθει Θεσσαλονίκη http://www.sunbeach.gr/
Στείλτε μου pm για να επωφεληθείτε.... :bigr:
Εκδηλωθηκαν οι ξενοδοχοεπιχειρηματιες του φορουμ!!!
Εκμεταλλευτειτε το...
Ευχαριστουμε Γιωργο.
-
Α πολύ όμορφα! Από όλα έχει ο μπαξές!
..Ήρθε και ο τροβαδούρος σας!!
Παραστάσεις και μουσική αν έρθετε Γιάννενα κάπου θα με πετύχετε. Παίζω πλήκτρα από κουλτουριάρικες βραδιές μέχρι rock 70's.
Προς το παρόν φοιτήτρια μεταπτυχιακού είμαι στην ιστορία της τέχνης και μουσειολογία... μπορούμε να αναλύουμε μαζί έναν πίνακα Renoir λοιπόννννν :blush:
-
Ααα πολυ ωραια...νομιζω πως ηρθε ο καιρος για την πρωτη μουσικη εκδηλωση του φορουμ!!! :mocking:
Μαριανα...καλη διαμονη!
-
Xuzam..... είσαι ο άνθρωπός μας....άν περιηγηθείς στο site θα διαπιστώσεις ότι είμαστε φιλότεχνη παρέα.....Θα υπολογίζουμε λοιπόν στην εμπειρια και τη πολύτιμη γνώμη σου... :smile_:
-
Xuzam..... είσαι ο άνθρωπός μας....άν περιηγηθείς στο site θα διαπιστώσεις ότι είμαστε φιλότεχνη παρέα.....
Καλως ηρθες στο travelmusic :yahoo: :laugh: :laugh:
-
Ευχαριστώ πολύ! Να' στε καλά!
Πραγματικά έχω ανακαλύψει τόσες πληροφορίες στο site, για μουσεία και μνημεία, Unesco μέχρι καλλιτεχνικές βραδιές!
και ...χαίρομαι! :smile_:
-
Kαι που να ανακαλυψεις και το ταξιδιωτικο μας ταλεντο...θα παθεις πλακα!!! :yahoo: :laugh:
-
εγω το τελευταιο διαστημα δεν εργαζομαι... :scratch::mad: :diablo: κανω προετοιμασια για εξετασεις πιστοποιησης για να γινω εκπαιδευτης οδηγων,
δηλαδη δασκαλος οδηγησης. δινω εξετασεις το νοεμβριο και πρεπει να κανω μαθηματα για ολα τα οχηματα.ξανα.σαν υποψηφιος δασκαλος πλεον... :mad: :mad: :mad:
απο εβδομαδα ξεκιναω μαθηματα μηχανης στο περιστερι και για τα υπολοιπα 4 οχηματα, αυτοκινητο, φορτηγο κτλ στο γερακα... :bomb: :vava: :wacko:
η τελευταια μου δουλεια ηταν σε δικηγορικο γραφειο. ημουν το παιδι... :rofl: :rofl: :rofl: για τις εξωτερικες δουλειες (στην ευελπιδων κυριως... ):dizzy:
κυρια δουλεια μου ηταν πωλητης σε εταιρειες αυτοκινητων. :yahoo: οποτε οτι συμβουλη χρειαστειτε και αν μπορω να βοηθησω
σε μελλοντικη αγορα αυτοκινητου καινουριου-μεταχειρισμενου μην διστασετε να με ρωτησετε. :cool:
επισης για το σερβις του αυτοκινητου σας καθως και για διαφορα ανταλλακτικα και μετατροπες.... :pardon: που θελετε να κανετε .... :mocking: :mocking: :mocking:
ασχολουμαι μαζι με φιλους με αγωνες αυτοκινητων. υπαρχουν 6 αγωνιστικα στην παρεα, ανα την ελλαδα. 1 ελευσινα, 1 αγρινιο και 4 στα ιωαννινα.... :yahoo:
οι περισσοτεροι θα εχετε ακουστα το ραλλυ ακροπολις που γινετε καθε ιουνιο.(παλια στην λαμια, φετος στο λουτρακι) :smile_:
και καθε χρονο με την παρεα γυριζουμε την ελλαδα απο καλαματα εως θεσ/νικη. οπου τρεχει καποιος φιλος απο την παρεα,
ακολουθει και βοηθαει ο καθενας μας οπως μπορει. :smile_:
-
:welcome: Schumacher στην παρεα!!! :laugh:
-
και ενας τραπεζιτης :dizzy: :dizzy: στην παρεα σας.....το χρημα ολα τα κινει αλλα ειναι ................αχρηστο οταν δεν χαμογελαμε ...... :drink: :smile_: :smile_:
-
Να και το Golden Boy..... :laugh: :laugh:: :dizzy: :rofl:
-
Εχετε ακουσει για Κουρεμα...Χτενισμα...Βαφες...Ανταυγιες...Περμαναντ...Μανικιουρ...Πεντικιουρ κλπ...εεε αυτο κανω!! :smile_:
-
να γραψω και γω τι δουλεια κανω.....Υδραυλικος εδω και 10 χρονια στον δημο πολυγυρου...!!!
αλλα το τονιζω συμβασιουχος οχι μονιμος...!!!για να μην αρχισετε το δουλεμα...!!! :crazy: :crazy:
-
Δικηγόρος είμαι ( αχρείαστη να είμαι εκτός αν έχετε να λάβετε κληρονομιά!!) Στον ελεύθερο χρόνο μου γράφω ( έχω μεταφράσει δύο βιβλία που κυκλοφορούν στα βιβλιοπωλεία και γράφω δικά μου κείμενα τα οποία δεν έχω ποτε προσπαθήσει να εκδώσω)
-
Εμένα δε θα θέλατε με τίποτα να με χρησιμοποιήσετε.Μόνο για να σβήσετε καμία κλήση από τροχαία Δράμας...dk αν περάσεις από εδώ τρέξει όσο θέλεις με το φορτηγό...Εγώ είμαι εδώ... :cool:
-
ξεναγος στην βαρκελωνη
-
ξεναγος στην βαρκελωνη
:clap: σίγουρα θα τα πούμε όταν θα επισκεφθούμε τη Βαρκελώνη!!! :good:
-
περιμενω :bigr:
-
ξεναγος στην βαρκελωνη
Θα σε προτιμήσουμε σίγουρα :bigr:
-
ελατε εσεις και θα παμε οπου θελετε :dance:
-
Χρόοοοοοοονια καθηγητής σε γυμνάσιο στο Περιστέρι.
-
ειδικοτητα δημο?
-
Βιολόγος και.......................................... "ταξιδευτής" :laugh:
-
Εμένα δε θα θέλατε με τίποτα να με χρησιμοποιήσετε.Μόνο για να σβήσετε καμία κλήση από τροχαία Δράμας...dk αν περάσεις από εδώ τρέξει όσο θέλεις με το φορτηγό...Εγώ είμαι εδώ... :cool:
Εισαι ο ανθρωπος μου!!! :yahoo: :yahoo:
-
Βιολόγος και.......................................... "ταξιδευτής" :laugh:
αχ το ταξιδευτης να ειχε και μισθο?
-
αχ το ταξιδευτης να ειχε και μισθο?
Πληρωσε μου τα εξοδα και δε θελω μισθο... :bigr:
-
αχρειαστη να σας ειμαι οταν σε λιγα χρονια θα ειμαι μια αξιολογη εργοθεραπευτρια :bigr: :bigr: :bigr:
προς το παρον μπορω να επιβλεπω και να παιζω με τα "αγγελουδια" :innocent: :angel: σας σε κανενα παιδοτοπο :smile_:
-
Εμένα δε θα θέλατε με τίποτα να με χρησιμοποιήσετε.Μόνο για να σβήσετε καμία κλήση από τροχαία Δράμας...dk αν περάσεις από εδώ τρέξει όσο θέλεις με το φορτηγό...Εγώ είμαι εδώ... :cool:
Εισαι ο ανθρωπος μου!!! :yahoo: :yahoo:
....και ο δικος μου.... :rofl: :laugh:....οταν παρω το νεο μου ζοομ-ζοομ θα κανω την εγναντια απο
ηγουμενιτσα εως τον εβρο. οποτε αχρειαστος να εισαι φιλε μου..... :mocking: :laugh: :shout:
-
Famek ΕΣΥ μας είπες; :bye:
-
Famek ΕΣΥ μας είπες; :bye:
Aν διαβασεις εδω http://www.travelchat.gr/forum/index.php/topic,3411.msg24543.html#msg24543 ... θα καταλαβεις. :smile_:
-
Famek ΕΣΥ μας είπες; :bye:
Aν διαβασεις εδω http://www.travelchat.gr/forum/index.php/topic,3411.msg24543.html#msg24543 ... θα καταλαβεις. :smile_:
:good:
-
παλι με καρφωσες μαρτυριαρη..... :beee:
-
παλι με καρφωσες μαρτυριαρη..... :beee:
Μα αφου το ειχες γραψει με το χερακι σου ???
Εγω υπεδειξα... δεν καρφωσα. :blum:
-
οταν καταφερω να γινω δασκαλος οδηγησης..... :dizzy:
μπορειτε να μου εμπιστευτειται τα παιδια σας. :smile_:
αλλα το βλεπω να αργει πολυ ακομη..... :mad: :diablo:
-
Σκεφτηκα οτι μπορουμε να υποστηριχτουμε επιχειρηματικα μεταξυ μας,δηλωνοντας ο καθενας μας την ασχολια του.
Π.χ εγω σαν ιδιοκτητης φορτηγου μπορω να σας εξυπηρετησω σε μια μεταφορα ή μετακομιση σας.
Με αυτον τον τροπο και χρηματα εξοικονομουνται αλλα και γνωριζομαστε μεταξυ μας. ;)
...κανεις αλλος...?
-
Πες μου εσύ που θές να πάς και θα σου ετοιμάσω ένα container ευάερο και ευήλιο και με έκπτωση στο ναύλο :laugh: :laugh: :laugh:
Δημητρα, ποσο αραγε θα μας βγει ενα κοντεινερ απο θεσσαλονικη - βαρκελωνη? εχω πιανο, κρεββατια , πλυντηρια
και καποια ακομα ειδη νοικοκυριου...που δεν μεταφερονται με αυτοκινητο!!!
Θα ηθελα να δω αν αξιζει τον κοπο να τα μεταφερω, η να αρχισω να τα χαριζω :mocking:
-
Προς το παρόν φοιτήτρια μεταπτυχιακού είμαι στην ιστορία της τέχνης και μουσειολογία... μπορούμε να αναλύουμε μαζί έναν πίνακα Renoir λοιπόννννν :blush:
Ρενουαρ, οχι, αλλα λιγο Πικασσο θα ηθελα την βοηθεια σου , αν θελεις :wink:
-
ξεναγος στην βαρκελωνη
εχεις και αλλες χαρες και πτυχια, γιατι δεν τα μαρτυράς???
-
και εγω ειμαι ξεναγος !!!! τι συμπτωση, συναδελφοι με τον PanPan
-
Είμαι πληροφορικάριος και κάνω πρακτική στον ΟΤΕ διαχείρηση βλαβών οπότε αν έχετε κάποιο τηλέφωνο χαλασμένο να ξέρετε δεν φταίμε εμείς :laugh: :laugh:.. Αλλά μισώ το επαγγελμά μου και ασχολούμαι με την φωτογραφία. Όποιος θέλει photoshhoting εδώ είμαι εγώ.. :bigr: :bigr: :bigr:
-
οι περισοτεροι με τουριστικα ε?
αυτο ειναι τζαμπα διακοπες.
και εγω τζαμπα διακοπες κανω μιας που ειμαι πυροσβεστης.παω εκδρομες με το πυροσβεστικη τουρς
εχω παει πελοποννησο το 2007 στη ροδο οταν καηκε ολοκληρη σαμο.περσι ειμουν εβρο.
μη πειτε τιποτα οτι εγω φταιω οπου παω καιγονται ολα δεν ειναι ετσι.πηγα και σε αλλες φωτιες που καταφεραμε και την σβησαμε.
-
Ενεσούλα κανείς???Σιροπάκι απ'τα χεράκια μου???Για τους συμφορουμίτες παρέχω δωρεάν συμβουλές υγείας κι οτιδήποτε θέλετε για νοσοκομεία,γιατρούς,εξετάσεις κλπ.
Είμαι μια χαρωπή νοσηλευτριούλα :angel:
-
Είμαι μια χαρωπή νοσηλευτριούλα :angel:
Αχρειαστη να 'σαι :laugh:
-
Ενεσούλα κανείς???Σιροπάκι απ'τα χεράκια μου???Για τους συμφορουμίτες παρέχω δωρεάν συμβουλές υγείας κι οτιδήποτε θέλετε για νοσοκομεία,γιατρούς,εξετάσεις κλπ.
Είμαι μια χαρωπή νοσηλευτριούλα :angel:
Ενεσούλααααα? μακριάαα!!!!!!!!!!!!!!!!! :laugh: :laugh: :laugh:
-
Ενεσούλααααα? μακριάαα!!!!!!!!!!!!!!!!! :laugh: :laugh: :laugh:
Είμαι ελαφροχέρα μη φοβάσαι! :bigr:
-
Ενεσούλα κανείς???Σιροπάκι απ'τα χεράκια μου???Για τους συμφορουμίτες παρέχω δωρεάν συμβουλές υγείας κι οτιδήποτε θέλετε για νοσοκομεία,γιατρούς,εξετάσεις κλπ.
Είμαι μια χαρωπή νοσηλευτριούλα :angel:
Ενεσούλααααα? μακριάαα!!!!!!!!!!!!!!!!! :laugh: :laugh: :laugh:
ΕΝΕΣΟΥΛΑ.....ΑΠΑΠΑΠΑΠΑ. :dizzy: :wacko: ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ...ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ. :mad: Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ..... :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
-
να γραψω και εγω.ειμαι αδειουχος ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ 14 χρονια και ασχολουμαι με ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ -ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ υδρευσης-θερμανσης-φυσικου αεριου- πυρασφαλεια.
αναλανβανω ανακαινισεις λουτρων-κουζινας σε οτιδηποτε εχει σχεση με το αντικειμενο μου επισης.
η 35χρονη πειρα του πατερα μου μας βοηθαει, οποτε μαζι με πατερα και αδερφο εξυπηρετουμε περιοχες νοτια-δυτικα βορεια προαστεια.
Μιας και μιλαμε για επιχειρηματικη στηριξη μια προσφορα που θα κανω αφορα μοναχα τα μελη του φορουμ και ειναι για εργασιες ανω των 100 ευρω, εκπτωση 15% στην εργασια.
το τηλεφωνο ειναι 6944398539 και του μαγαζιου 210 9522915.
για καθε βλαβη .απλα οταν καλεσετε αναφερετε στην ΑΡΧΗ οτι ειστε απο το φορουμ και το nickname Σας.
-
:thank: για την προσφορά σου. Σου εύχομαι καλές δουλειές :smile_:
-
Καλησπέρα σε όλους,
Μήπως έχουμε κάποιον που να έχει ή να φτιάχνει επαγγελματικά δώρα?
Διότι ψάχνουμε "Γούρια 2014", οπότε αν μπορούμε, να υποστηρίξουμε "δικό μας" άνθρωπο.
dm για τα υπόλοιπα
-
Φιλε Φωτη μιας και αφησες το φαρμακειο και ξεκινησες κατι νέο εάν θελεις να το μοιραστεις εδώ μαζι μας. :mocking:
Και φυσικα εάν μπορούμε να σε βοηθήσουμε με καποιο τροπο εδώ ειμαστε. :smile_:
Υ.Γ. Εγω από μακρια μπορω να σε βοηθησω ?
-
να γραψω και εγω.ειμαι αδειουχος ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ 14 χρονια και ασχολουμαι με ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ -ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ υδρευσης-θερμανσης-φυσικου αεριου- πυρασφαλεια.
αναλανβανω ανακαινισεις λουτρων-κουζινας σε οτιδηποτε εχει σχεση με το αντικειμενο μου επισης.
η 35χρονη πειρα του πατερα μου μας βοηθαει, οποτε μαζι με πατερα και αδερφο εξυπηρετουμε περιοχες νοτια-δυτικα βορεια προαστεια.
Μιας και μιλαμε για επιχειρηματικη στηριξη μια προσφορα που θα κανω αφορα μοναχα τα μελη του φορουμ και ειναι για εργασιες ανω των 100 ευρω, εκπτωση 15% στην εργασια.
το τηλεφωνο ειναι 6944398539 και του μαγαζιου 210 9522915.
για καθε βλαβη .απλα οταν καλεσετε αναφερετε στην ΑΡΧΗ οτι ειστε απο το φορουμ και το nickname Σας.
Το ειχα αποθηκευσει εδώ και καιρο μηπως χρειαστω κατι για το σπιτι στην Αθηνα . Και χρειαστηκε πριν μερικες ημερες. Τρυπησε ο θερμοσίφωνας ο οποιος ηταν στο παταρι, επανω από το μπανιο. Εγω στο κρεβατι με πρόβλημα στη μεση και εντολη από το γιατρο για ακινησια τουλάχιστον για 15 ημερες. Ηρθε ο Πανος και τα εκανε όλα μονος του.Φιλικος και προθυμος. Μας ταλαιπωρησε λιγο η πιεση από το δικτυο αλλα τελος καλο όλα καλα. Και φιλικη τιμη. Πανο σ ευχαριστω πολυ. :smile_: :smile_:
-
GNS χαρικα που σε γνωρισα.ευχαριστω για τα,καλα σου λογια.
Ευχομαι ταχηστη αναρρωση.
Με αφορμη ξαναγραφω το κιν μου.
6944398539 επισκευες εγκαταστασεις υδρευσης θερμανσης φυσικο αεριο.
-
Καλημέρα σας,
εγώ είμαι υπεύθυνος σε κατάστημα οπτικών, μπορώ να σας προμηθεύσω γυαλιά ηλίου σε χαμηλές τιμές.
-
Τον τελευταίο καιρό έκανα ένα σάιτ για την δουλειά μου.
https://privatetoursbcn.com/
Κάντε ένα κλικ στο σάιτ.,αντιγράψτε το και κοινοποιήστε το στο διαδίκτυο.Φβ ,ίνστα,ότι έχετε
και προτρέψτε τους φίλους σας να το κοινοποιήσουν.
Ευχαριστώ.
υγ
Ένα λεπτό θα σας πάρει.
-
Τον τελευταίο καιρό έκανα ένα σάιτ για την δουλειά μου.
https://privatetoursbcn.com/
Κάντε ένα κλικ στο σάιτ.,αντιγράψτε το και κοινοποιήστε το στο διαδίκτυο.Φβ ,ίνστα,ότι έχετε
και προτρέψτε τους φίλους σας να το κοινοποιήσουν.
Ευχαριστώ.
υγ
Ένα λεπτό θα σας πάρει.
Καλημέρα Παναγιώτη και καλη εβδομάδα. Εγώ δεν έχω φατσοβιβλιο και ινσταγκραμ αλλά το αποθηκεύω στα αγαπημένα μου και όποιον ακούσω που να τον ενδιαφέρει θα του το μεταφέρω.
Χαιρετισμούς στην οικογένεια.
-
Να 'σαι καλά φίλε μου. :drink: