TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum

Ενότητα Μελών => Νέα Μέλη => Μήνυμα ξεκίνησε από: dk στις Ιούλιος 20, 2008, 07:26:06 πμ

Τίτλος: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: dk στις Ιούλιος 20, 2008, 07:26:06 πμ
Σκεφτηκα οτι μπορουμε να υποστηριχτουμε επιχειρηματικα μεταξυ μας,δηλωνοντας ο καθενας μας την ασχολια του.
Π.χ εγω σαν ιδιοκτητης φορτηγου μπορω να σας εξυπηρετησω σε μια μεταφορα ή μετακομιση σας.
Με αυτον τον τροπο και χρηματα εξοικονομουνται αλλα και γνωριζομαστε μεταξυ μας. ;)
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: Ntina στις Ιούλιος 22, 2008, 13:38:54 μμ
Και εγώ σχέση με τη μεταφορά έχω.Όχι δεν οδηγώ νταλίκα. :P
Δουλεύω σε εταιρεία διεθνών μεταφορών. :)
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: elina στις Ιούλιος 22, 2008, 14:08:53 μμ
Πολύ ενδιαφέρον το θέμα σου dk. Εγώ ασχολούμαι με Η/Υ, μαθήματα και εξετάσεις Ecdl - Microsoft.
Ασχολούμαι επίσης (στον ελεύθερο χρόνο μου) με δημιουργία web σελίδων.  ;)
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: free3yourmind στις Αύγουστος 18, 2008, 20:54:13 μμ
Εγω ασχολουμε με μαθηματικά, στατιστικη, δουλευα σε ταξιδιωτικο γραφειο κρατησεων ξενοδοχειων μεσω ιντερνετ και τωρα ασχολουμε με την δημιουργια ταξιδιωτικων websites.
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: Dimitra στις Σεπτέμβριος 29, 2008, 12:55:25 μμ
Εγώ δουλεύω σε Ναυτιλιακό Πρακτορείο Διεθνών Μεταφορών :bigr:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: dk στις Οκτώβριος 13, 2008, 20:04:36 μμ
Εγώ δουλεύω σε Ναυτιλιακό Πρακτορείο Διεθνών Μεταφορών :bigr:

Δηλαδη, μεχρι που μπορεις να με στειλεις???
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: Dimitra στις Οκτώβριος 14, 2008, 10:27:54 πμ
Πες μου εσύ που θές να πάς και θα σου ετοιμάσω ένα container ευάερο και ευήλιο και με έκπτωση στο ναύλο :laugh: :laugh: :laugh:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: dk στις Νοέμβριος 02, 2008, 21:48:23 μμ
Μονο πεντε εργαζομαστε, απο δω μεσα!!!
Οι υπολοιποι τι κανετε...καθεστε ???  :laugh:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: PASTA στις Νοέμβριος 03, 2008, 10:36:33 πμ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ :smile_:
Εγω εχω μαγαζι με ανταλλακτικα μοτοσυκλετων(HONDA & KAWASAKI ειδικοτερα) Αχρειαστος να ειμαι αν θελησετε  κατι ειμαι
στην διαθεση σας...(www.sp-parts.gr)
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: koyrsaros_gr στις Νοέμβριος 03, 2008, 10:44:51 πμ
για να εισαστε :cool: ονλαιν χρειαζεστε ρευμα για τον υπολογιστη σας :innocent:
αρα κανουμε καλα την δουλεια μας :sing: στην ΔΕΗ :bigr:
 :dizzy:

Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: dk στις Φεβρουάριος 08, 2009, 11:15:03 πμ
Κανενας αλλος?
Καποιος που να εχει ξενοδοχειο...ας πουμε?
Ας το διαφημισει μεσα απο το φορουμ...μηπως και επωφεληθουμε καποιας εκπτωσης!! :laugh:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: sv2 στις Φεβρουάριος 08, 2009, 19:34:34 μμ
Κανενας αλλος?
Καποιος που να εχει ξενοδοχειο...ας πουμε?
Ας το διαφημισει μεσα απο το φορουμ...μηπως και επωφεληθουμε καποιας εκπτωσης!! :laugh:

Γιατί όχι?
Οποιος θέλει να έρθει Θεσσαλονίκη   http://www.sunbeach.gr/

Στείλτε μου pm για να επωφεληθείτε.... :bigr:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: dk στις Φεβρουάριος 08, 2009, 19:41:58 μμ
Γιατί όχι?

Οποιος θέλει να έρθει Θεσσαλονίκη     http://www.sunbeach.gr/

Στείλτε μου pm για να επωφεληθείτε.... :bigr:

Εκδηλωθηκαν οι ξενοδοχοεπιχειρηματιες του φορουμ!!!
Εκμεταλλευτειτε το...
Ευχαριστουμε Γιωργο.
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: xuzam στις Μάρτιος 12, 2009, 01:26:16 πμ
Α πολύ όμορφα! Από όλα έχει ο μπαξές!

..Ήρθε και ο τροβαδούρος σας!!

Παραστάσεις και μουσική αν έρθετε Γιάννενα κάπου θα με πετύχετε. Παίζω πλήκτρα από κουλτουριάρικες βραδιές μέχρι rock 70's.


Προς το παρόν φοιτήτρια μεταπτυχιακού είμαι στην ιστορία της τέχνης και μουσειολογία... μπορούμε να αναλύουμε μαζί έναν πίνακα Renoir λοιπόννννν     :blush:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: dk στις Μάρτιος 12, 2009, 05:02:12 πμ
Ααα πολυ ωραια...νομιζω πως ηρθε ο καιρος για την πρωτη μουσικη εκδηλωση του φορουμ!!! :mocking:
Μαριανα...καλη διαμονη!
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: Dimitra στις Μάρτιος 12, 2009, 14:12:52 μμ
Xuzam..... είσαι ο άνθρωπός μας....άν περιηγηθείς στο site θα διαπιστώσεις ότι είμαστε φιλότεχνη παρέα.....Θα υπολογίζουμε λοιπόν στην εμπειρια και τη πολύτιμη γνώμη σου... :smile_:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: dk στις Μάρτιος 12, 2009, 14:24:19 μμ

Xuzam..... είσαι ο άνθρωπός μας....άν περιηγηθείς στο site θα διαπιστώσεις ότι είμαστε φιλότεχνη παρέα.....


Καλως ηρθες στο travelmusic   :yahoo: :laugh: :laugh:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: xuzam στις Μάρτιος 13, 2009, 15:58:04 μμ
Ευχαριστώ πολύ! Να' στε καλά!

Πραγματικά έχω ανακαλύψει τόσες πληροφορίες στο site, για μουσεία και μνημεία, Unesco μέχρι καλλιτεχνικές βραδιές!

και ...χαίρομαι!  :smile_:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: dk στις Μάρτιος 13, 2009, 16:03:53 μμ
Kαι που να ανακαλυψεις και το ταξιδιωτικο μας ταλεντο...θα παθεις πλακα!!! :yahoo: :laugh:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: GNS στις Απρίλιος 27, 2009, 18:37:54 μμ
εγω το τελευταιο διαστημα δεν εργαζομαι...  :scratch::mad: :diablo: κανω προετοιμασια για εξετασεις πιστοποιησης για να γινω εκπαιδευτης οδηγων,
δηλαδη δασκαλος οδηγησης. δινω εξετασεις το νοεμβριο και πρεπει να κανω μαθηματα για ολα τα οχηματα.ξανα.σαν υποψηφιος δασκαλος πλεον... :mad: :mad: :mad:
απο εβδομαδα ξεκιναω μαθηματα μηχανης στο περιστερι και για τα υπολοιπα 4 οχηματα, αυτοκινητο, φορτηγο κτλ στο γερακα... :bomb: :vava: :wacko:

η τελευταια μου δουλεια ηταν σε δικηγορικο γραφειο. ημουν το παιδι... :rofl: :rofl: :rofl: για τις εξωτερικες δουλειες (στην ευελπιδων κυριως... ):dizzy:
κυρια δουλεια μου ηταν πωλητης σε εταιρειες αυτοκινητων. :yahoo: οποτε οτι συμβουλη χρειαστειτε και αν μπορω να βοηθησω
σε μελλοντικη αγορα αυτοκινητου καινουριου-μεταχειρισμενου μην διστασετε να με ρωτησετε. :cool:
επισης για το σερβις του αυτοκινητου σας καθως και για διαφορα ανταλλακτικα και μετατροπες.... :pardon: που θελετε να κανετε .... :mocking: :mocking: :mocking:

ασχολουμαι μαζι με φιλους με αγωνες αυτοκινητων. υπαρχουν 6 αγωνιστικα στην παρεα, ανα την ελλαδα. 1 ελευσινα, 1 αγρινιο και 4 στα ιωαννινα.... :yahoo:
οι περισσοτεροι θα εχετε ακουστα το ραλλυ ακροπολις που γινετε καθε ιουνιο.(παλια στην λαμια, φετος στο λουτρακι) :smile_:
και καθε χρονο με την παρεα γυριζουμε την ελλαδα απο καλαματα εως θεσ/νικη. οπου τρεχει καποιος φιλος απο την παρεα,
ακολουθει και βοηθαει ο καθενας μας οπως μπορει. :smile_:
 
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: dk στις Απρίλιος 27, 2009, 18:52:51 μμ
 :welcome: Schumacher στην παρεα!!! :laugh:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: elgeo2 στις Απρίλιος 27, 2009, 21:01:17 μμ
  και ενας τραπεζιτης :dizzy: :dizzy: στην παρεα σας.....το χρημα ολα τα κινει αλλα ειναι ................αχρηστο οταν δεν χαμογελαμε ...... :drink: :smile_: :smile_:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: Dimitra στις Απρίλιος 27, 2009, 21:41:10 μμ
Να και το Golden Boy.....  :laugh:  :laugh:: :dizzy: :rofl:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: xenia στις Ιούνιος 06, 2009, 10:19:55 πμ
Εχετε ακουσει για Κουρεμα...Χτενισμα...Βαφες...Ανταυγιες...Περμαναντ...Μανικιουρ...Πεντικιουρ κλπ...εεε αυτο κανω!! :smile_:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: zandesiro στις Μάιος 09, 2010, 23:19:11 μμ
να γραψω και γω τι δουλεια κανω.....Υδραυλικος εδω και 10 χρονια στον δημο πολυγυρου...!!!
αλλα το τονιζω συμβασιουχος οχι μονιμος...!!!για να μην αρχισετε το δουλεμα...!!! :crazy: :crazy:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: evi στις Μάιος 10, 2010, 00:51:45 πμ
Δικηγόρος είμαι ( αχρείαστη να είμαι εκτός αν έχετε να λάβετε κληρονομιά!!) Στον ελεύθερο χρόνο μου γράφω ( έχω μεταφράσει δύο βιβλία που κυκλοφορούν στα βιβλιοπωλεία και γράφω δικά μου κείμενα τα οποία δεν έχω ποτε προσπαθήσει να εκδώσω)
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: coolalexis στις Μάιος 17, 2010, 07:20:30 πμ
Εμένα δε θα θέλατε με τίποτα να με χρησιμοποιήσετε.Μόνο για να σβήσετε καμία κλήση από τροχαία Δράμας...dk αν περάσεις από εδώ τρέξει όσο θέλεις με το φορτηγό...Εγώ είμαι εδώ...  :cool:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: panpan στις Μάιος 17, 2010, 10:47:14 πμ
ξεναγος στην βαρκελωνη
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: Dimitra στις Μάιος 17, 2010, 10:48:47 πμ
ξεναγος στην βαρκελωνη

 :clap: σίγουρα θα τα πούμε όταν θα επισκεφθούμε τη Βαρκελώνη!!! :good:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: panpan στις Μάιος 17, 2010, 10:50:18 πμ
περιμενω :bigr:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: elina στις Μάιος 17, 2010, 11:03:29 πμ
ξεναγος στην βαρκελωνη

Θα σε προτιμήσουμε σίγουρα  :bigr:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: panpan στις Μάιος 17, 2010, 11:16:30 πμ
ελατε εσεις και θα παμε οπου θελετε :dance:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: dimosf στις Μάιος 17, 2010, 11:32:45 πμ
Χρόοοοοοοονια καθηγητής σε γυμνάσιο στο Περιστέρι.
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: famek στις Μάιος 17, 2010, 11:56:58 πμ
ειδικοτητα δημο?
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: dimosf στις Μάιος 17, 2010, 13:08:27 μμ
Βιολόγος και.......................................... "ταξιδευτής" :laugh:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: dk στις Μάιος 17, 2010, 13:11:33 μμ
Εμένα δε θα θέλατε με τίποτα να με χρησιμοποιήσετε.Μόνο για να σβήσετε καμία κλήση από τροχαία Δράμας...dk αν περάσεις από εδώ τρέξει όσο θέλεις με το φορτηγό...Εγώ είμαι εδώ...  :cool:

Εισαι ο ανθρωπος μου!!! :yahoo: :yahoo:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: famek στις Μάιος 17, 2010, 15:40:20 μμ
Βιολόγος και.......................................... "ταξιδευτής" :laugh:
αχ το ταξιδευτης να ειχε και μισθο?
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: dk στις Μάιος 17, 2010, 15:56:56 μμ

αχ το ταξιδευτης να ειχε και μισθο?

Πληρωσε μου τα εξοδα και δε θελω μισθο... :bigr:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: manelaki στις Μάιος 17, 2010, 16:16:59 μμ
αχρειαστη να σας ειμαι οταν σε λιγα χρονια θα ειμαι μια αξιολογη εργοθεραπευτρια  :bigr: :bigr: :bigr:
προς το παρον μπορω να επιβλεπω και να παιζω με τα "αγγελουδια" :innocent: :angel: σας σε κανενα παιδοτοπο  :smile_:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: GNS στις Μάιος 19, 2010, 23:48:15 μμ
Εμένα δε θα θέλατε με τίποτα να με χρησιμοποιήσετε.Μόνο για να σβήσετε καμία κλήση από τροχαία Δράμας...dk αν περάσεις από εδώ τρέξει όσο θέλεις με το φορτηγό...Εγώ είμαι εδώ...  :cool:
Εισαι ο ανθρωπος μου!!! :yahoo: :yahoo:

....και ο δικος μου.... :rofl: :laugh:....οταν παρω το νεο μου ζοομ-ζοομ θα κανω την εγναντια απο
ηγουμενιτσα εως τον εβρο. οποτε αχρειαστος να εισαι φιλε μου..... :mocking: :laugh: :shout:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: coolalexis στις Μάιος 23, 2010, 20:38:36 μμ
Famek ΕΣΥ μας είπες; :bye:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: dk στις Μάιος 23, 2010, 21:28:00 μμ
Famek ΕΣΥ μας είπες; :bye:

Aν διαβασεις εδω http://www.travelchat.gr/forum/index.php/topic,3411.msg24543.html#msg24543 ... θα καταλαβεις. :smile_:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: coolalexis στις Μάιος 23, 2010, 21:41:41 μμ
Famek ΕΣΥ μας είπες; :bye:

Aν διαβασεις εδω http://www.travelchat.gr/forum/index.php/topic,3411.msg24543.html#msg24543 ... θα καταλαβεις. :smile_:
:good:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: famek στις Μάιος 24, 2010, 01:16:43 πμ
παλι με καρφωσες μαρτυριαρη..... :beee:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: dk στις Μάιος 24, 2010, 03:20:08 πμ
παλι με καρφωσες μαρτυριαρη..... :beee:

Μα αφου το ειχες γραψει με το χερακι σου ???
Εγω υπεδειξα... δεν καρφωσα. :blum:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: GNS στις Αύγουστος 04, 2011, 03:53:18 πμ
οταν καταφερω να γινω δασκαλος οδηγησης..... :dizzy:
μπορειτε να μου εμπιστευτειται τα παιδια σας. :smile_:
αλλα το βλεπω να αργει πολυ ακομη..... :mad: :diablo:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: GNS στις Οκτώβριος 27, 2011, 03:07:45 πμ
Σκεφτηκα οτι μπορουμε να υποστηριχτουμε επιχειρηματικα μεταξυ μας,δηλωνοντας ο καθενας μας την ασχολια του.
Π.χ εγω σαν ιδιοκτητης φορτηγου μπορω να σας εξυπηρετησω σε μια μεταφορα ή μετακομιση σας.
Με αυτον τον τροπο και χρηματα εξοικονομουνται αλλα και γνωριζομαστε μεταξυ μας. ;)

...κανεις αλλος...?
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: carmen στις Οκτώβριος 29, 2011, 11:54:43 πμ
Πες μου εσύ που θές να πάς και θα σου ετοιμάσω ένα container ευάερο και ευήλιο και με έκπτωση στο ναύλο :laugh: :laugh: :laugh:

Δημητρα, ποσο αραγε θα μας βγει ενα κοντεινερ απο θεσσαλονικη - βαρκελωνη? εχω πιανο, κρεββατια , πλυντηρια
και καποια ακομα ειδη νοικοκυριου...που δεν μεταφερονται με αυτοκινητο!!!
   Θα ηθελα να δω αν αξιζει τον κοπο να τα μεταφερω, η να αρχισω να τα χαριζω  :mocking:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: carmen στις Οκτώβριος 29, 2011, 12:03:27 μμ


Προς το παρόν φοιτήτρια μεταπτυχιακού είμαι στην ιστορία της τέχνης και μουσειολογία... μπορούμε να αναλύουμε μαζί έναν πίνακα Renoir λοιπόννννν     :blush:

Ρενουαρ, οχι, αλλα λιγο Πικασσο θα ηθελα την βοηθεια σου , αν θελεις  :wink:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: carmen στις Οκτώβριος 29, 2011, 12:10:36 μμ
ξεναγος στην βαρκελωνη

εχεις και αλλες χαρες και πτυχια, γιατι δεν τα μαρτυράς???
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: carmen στις Οκτώβριος 29, 2011, 12:12:13 μμ
και εγω ειμαι ξεναγος !!!! τι συμπτωση, συναδελφοι με τον PanPan
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: Santra στις Ιανουάριος 25, 2012, 21:13:02 μμ
Είμαι πληροφορικάριος και κάνω πρακτική στον ΟΤΕ διαχείρηση βλαβών οπότε αν έχετε κάποιο τηλέφωνο χαλασμένο να ξέρετε δεν φταίμε εμείς  :laugh: :laugh:.. Αλλά μισώ το επαγγελμά μου και ασχολούμαι με την φωτογραφία. Όποιος θέλει photoshhoting εδώ είμαι εγώ..  :bigr: :bigr: :bigr:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: macedon74 στις Απρίλιος 03, 2012, 05:04:35 πμ
οι περισοτεροι με τουριστικα ε?
αυτο ειναι τζαμπα διακοπες.
και εγω τζαμπα διακοπες κανω μιας που ειμαι πυροσβεστης.παω εκδρομες με το πυροσβεστικη τουρς
εχω παει πελοποννησο το 2007 στη ροδο οταν καηκε ολοκληρη σαμο.περσι ειμουν εβρο.
μη πειτε τιποτα οτι εγω φταιω οπου παω καιγονται ολα δεν ειναι ετσι.πηγα και σε αλλες φωτιες που καταφεραμε και την σβησαμε.

Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: fei στις Απρίλιος 03, 2012, 21:38:12 μμ
Ενεσούλα κανείς???Σιροπάκι απ'τα χεράκια μου???Για τους συμφορουμίτες παρέχω δωρεάν συμβουλές υγείας κι οτιδήποτε θέλετε για νοσοκομεία,γιατρούς,εξετάσεις κλπ.
Είμαι μια χαρωπή νοσηλευτριούλα :angel:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: dk στις Απρίλιος 03, 2012, 23:31:02 μμ
Είμαι μια χαρωπή νοσηλευτριούλα :angel:

Αχρειαστη να 'σαι :laugh:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: Dimitra στις Απρίλιος 04, 2012, 13:17:46 μμ
Ενεσούλα κανείς???Σιροπάκι απ'τα χεράκια μου???Για τους συμφορουμίτες παρέχω δωρεάν συμβουλές υγείας κι οτιδήποτε θέλετε για νοσοκομεία,γιατρούς,εξετάσεις κλπ.
Είμαι μια χαρωπή νοσηλευτριούλα :angel:

Ενεσούλααααα? μακριάαα!!!!!!!!!!!!!!!!! :laugh: :laugh: :laugh:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: fei στις Απρίλιος 04, 2012, 19:58:41 μμ

Ενεσούλααααα? μακριάαα!!!!!!!!!!!!!!!!! :laugh: :laugh: :laugh:

Είμαι ελαφροχέρα μη φοβάσαι! :bigr:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: GNS στις Ιούλιος 01, 2012, 04:20:24 πμ
Ενεσούλα κανείς???Σιροπάκι απ'τα χεράκια μου???Για τους συμφορουμίτες παρέχω δωρεάν συμβουλές υγείας κι οτιδήποτε θέλετε για νοσοκομεία,γιατρούς,εξετάσεις κλπ.
Είμαι μια χαρωπή νοσηλευτριούλα :angel:

Ενεσούλααααα? μακριάαα!!!!!!!!!!!!!!!!! :laugh: :laugh: :laugh:

ΕΝΕΣΟΥΛΑ.....ΑΠΑΠΑΠΑΠΑ. :dizzy: :wacko: ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ...ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ. :mad: Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ..... :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: tik στις Αύγουστος 21, 2013, 15:21:03 μμ
να γραψω και εγω.ειμαι  αδειουχος ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ 14 χρονια  και ασχολουμαι με ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ -ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ  υδρευσης-θερμανσης-φυσικου αεριου- πυρασφαλεια.
αναλανβανω ανακαινισεις λουτρων-κουζινας σε οτιδηποτε εχει σχεση με το αντικειμενο μου επισης.

η 35χρονη πειρα του πατερα μου μας βοηθαει, οποτε μαζι με πατερα και αδερφο εξυπηρετουμε περιοχες  νοτια-δυτικα βορεια προαστεια.

Μιας και μιλαμε για επιχειρηματικη στηριξη μια   προσφορα που θα κανω αφορα μοναχα τα μελη του φορουμ και ειναι για εργασιες ανω των 100 ευρω, εκπτωση 15% στην εργασια.
 το τηλεφωνο ειναι 6944398539 και του μαγαζιου 210 9522915.
για καθε βλαβη .απλα οταν καλεσετε αναφερετε στην ΑΡΧΗ οτι ειστε απο το φορουμ και  το nickname Σας.
 
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: elina στις Αύγουστος 21, 2013, 20:10:41 μμ
 :thank: για την προσφορά σου. Σου εύχομαι καλές δουλειές   :smile_:
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: NoName στις Νοέμβριος 21, 2013, 15:44:01 μμ
Καλησπέρα σε όλους,

Μήπως έχουμε κάποιον που να έχει ή να φτιάχνει επαγγελματικά δώρα?
Διότι ψάχνουμε "Γούρια 2014", οπότε αν μπορούμε, να υποστηρίξουμε "δικό μας" άνθρωπο.

dm για τα υπόλοιπα
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: GNS στις Ιούνιος 11, 2014, 00:57:11 πμ
Φιλε Φωτη μιας και αφησες το φαρμακειο και ξεκινησες κατι νέο εάν θελεις να το μοιραστεις εδώ μαζι μας.  :mocking:
Και φυσικα εάν μπορούμε να σε βοηθήσουμε με καποιο τροπο εδώ ειμαστε. :smile_:

Υ.Γ. Εγω από μακρια μπορω να σε βοηθησω ?
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: GNS στις Φεβρουάριος 17, 2015, 19:41:22 μμ
να γραψω και εγω.ειμαι  αδειουχος ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ 14 χρονια  και ασχολουμαι με ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ -ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ  υδρευσης-θερμανσης-φυσικου αεριου- πυρασφαλεια.
αναλανβανω ανακαινισεις λουτρων-κουζινας σε οτιδηποτε εχει σχεση με το αντικειμενο μου επισης.

η 35χρονη πειρα του πατερα μου μας βοηθαει, οποτε μαζι με πατερα και αδερφο εξυπηρετουμε περιοχες  νοτια-δυτικα βορεια προαστεια.

Μιας και μιλαμε για επιχειρηματικη στηριξη μια   προσφορα που θα κανω αφορα μοναχα τα μελη του φορουμ και ειναι για εργασιες ανω των 100 ευρω, εκπτωση 15% στην εργασια.
 το τηλεφωνο ειναι 6944398539 και του μαγαζιου 210 9522915.
για καθε βλαβη .απλα οταν καλεσετε αναφερετε στην ΑΡΧΗ οτι ειστε απο το φορουμ και  το nickname Σας.
 

Το ειχα αποθηκευσει εδώ και καιρο μηπως χρειαστω κατι για το σπιτι στην Αθηνα . Και χρειαστηκε πριν μερικες ημερες. Τρυπησε ο θερμοσίφωνας ο οποιος ηταν στο παταρι, επανω από το μπανιο. Εγω στο κρεβατι με πρόβλημα στη μεση και εντολη από το γιατρο για ακινησια τουλάχιστον για 15 ημερες. Ηρθε ο Πανος και τα εκανε όλα μονος του.Φιλικος και προθυμος.  Μας ταλαιπωρησε λιγο η πιεση από το δικτυο αλλα τελος καλο όλα καλα. Και φιλικη τιμη. Πανο σ ευχαριστω πολυ.  :smile_: :smile_:

Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: tik στις Φεβρουάριος 20, 2015, 13:14:49 μμ
GNS χαρικα που σε γνωρισα.ευχαριστω για τα,καλα σου λογια.
Ευχομαι ταχηστη αναρρωση.
 Με αφορμη ξαναγραφω το κιν μου.
6944398539 επισκευες εγκαταστασεις υδρευσης θερμανσης φυσικο αεριο.
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: mirezil στις Οκτώβριος 06, 2015, 10:45:05 πμ
Καλημέρα σας,

εγώ είμαι υπεύθυνος σε κατάστημα οπτικών, μπορώ να σας προμηθεύσω γυαλιά ηλίου σε χαμηλές τιμές.
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: panpan στις Οκτώβριος 13, 2018, 00:39:37 πμ
Τον τελευταίο καιρό έκανα ένα σάιτ για την δουλειά μου.
https://privatetoursbcn.com/
Κάντε ένα κλικ στο σάιτ.,αντιγράψτε το και κοινοποιήστε το στο διαδίκτυο.Φβ ,ίνστα,ότι έχετε
και προτρέψτε τους φίλους σας να το κοινοποιήσουν.
Ευχαριστώ.
υγ
Ένα λεπτό θα σας πάρει.
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: GNS στις Οκτώβριος 22, 2018, 00:37:10 πμ
Τον τελευταίο καιρό έκανα ένα σάιτ για την δουλειά μου.
https://privatetoursbcn.com/
Κάντε ένα κλικ στο σάιτ.,αντιγράψτε το και κοινοποιήστε το στο διαδίκτυο.Φβ ,ίνστα,ότι έχετε
και προτρέψτε τους φίλους σας να το κοινοποιήσουν.
Ευχαριστώ.
υγ
Ένα λεπτό θα σας πάρει.


Καλημέρα Παναγιώτη και καλη εβδομάδα. Εγώ δεν έχω φατσοβιβλιο και ινσταγκραμ αλλά το αποθηκεύω στα αγαπημένα μου και όποιον ακούσω που να τον  ενδιαφέρει θα του το μεταφέρω.
Χαιρετισμούς στην οικογένεια.
Τίτλος: Απ: Επιχειρηματική στήριξη
Αποστολή από: panpan στις Οκτώβριος 22, 2018, 17:01:23 μμ
Να 'σαι καλά φίλε μου.  :drink: