TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum

Ενότητα Μελών => Νέα Μέλη => Μήνυμα ξεκίνησε από: dk στις Ιούλιος 20, 2008, 07:00:34 πμ

Τίτλος: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: dk στις Ιούλιος 20, 2008, 07:00:34 πμ
Αφορμη για να ανοιξω το συγκεκριμενο θεμα σταθηκε κατα ενα μεγαλο ποσοστο η ''περιεργεια''μου!!!
Μπορουμε εδω να εξηγουμε πως προεκυψε το δικο μας username.
Γι'αυτο λοιπον αρχιζω πρωτος,το dk προερχεται απο τα αρχικα του ονοματεπωνυμου μου.
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: Ntina στις Ιούλιος 21, 2008, 08:32:43 πμ
Δεν νομίζω ότι πρέπει να εξηγήσω.Το δικό μου είναι φως φανάρι :D
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: dk στις Ιούλιος 21, 2008, 12:05:05 μμ
Δεν νομίζω ότι πρέπει να εξηγήσω.Το δικό μου είναι φως φανάρι :D
Φως φαναρι  ??? ::).... ;D
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: Ntina στις Ιούλιος 22, 2008, 13:42:46 μμ
Αναρωτιέσαι??? :o
Υπογράφω Ntina γιατί αυτό είναι το όνομά μου. :)
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: mariasunny στις Ιούλιος 23, 2008, 21:04:15 μμ
Το όνομά μου είναι Μαρία αλλά μπορείτε να με λέτε και Χαράλαμπο, δεν με πειράζει. Το δεύτερο συνθετικό, είναι το όνομα του σκυλιού μου, της sunny, το οποίο ενδεχομένως να γνωρίσετε σε κάποια εκδρομή εσωτερικού.  ;D
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: Dimitra στις Αύγουστος 06, 2008, 15:32:35 μμ
Αναρωτιέσαι??? :o
Υπογράφω Ntina γιατί αυτό είναι το όνομά μου. :)

Και το δικό μου username είναι φώς φανάρι!!!!!!!!!!!
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: dk στις Αύγουστος 06, 2008, 18:55:44 μμ
Και το δικό μου username είναι φώς φανάρι!!!!!!!!!!!
Kαι αναρωτιομουν βρε Δημητρα πως προεκυψε το username σου!!! ;D ;D
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: free3yourmind στις Αύγουστος 18, 2008, 20:47:30 μμ
Το δικο μου user name το οποιο προερχετε απο το email μου ειναι επειδη δεν υπηρχε διαθεσιμο το freeyourmind οποτε το συνδιασα με τον τυχερο μου αριθμο και το εκανα free3yourmind...οποτε μπορεις να το μεταφρασεις κατι σαν " αφησε την φαντασια σου να ταξιδευει ελευθερα ( οχι μια αλλα τρεις φορες )   :)
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: dk στις Αύγουστος 18, 2008, 22:51:52 μμ
Το δικο μου user name το οποιο προερχετε απο το email μου ειναι επειδη δεν υπηρχε διαθεσιμο το freeyourmind οποτε το συνδιασα με τον τυχερο μου αριθμο και το εκανα free3yourmind...οποτε μπορεις να το μεταφρασεις κατι σαν " αφησε την φαντασια σου να ταξιδευει ελευθερα ( οχι μια αλλα τρεις φορες )   :)
Πολυ πρωτοτυπο και ταξιδιαρικο!!! ;)
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: PASTA στις Σεπτέμβριος 26, 2008, 17:30:33 μμ
Γεια σας παιδια
το δικο μου username ειναι τα αρχικα του ονοματεπωνυμου μου αλλα και γιατι μου αρεσουν τα μακαρονια
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: spaniard στις Σεπτέμβριος 28, 2008, 17:40:28 μμ
γεια σας φιλοι μου!

το username μου προερχεται απο μια πανεμορφη τοποθεσια στα περιχωρα του βορειου λονδινου.ονομαζεται spaniard place!ειναι μεσα σ ενα δασος απο πλατανια μια και περναει κι ενα ποταμακι απο κει!
σ ολη την περιοχη υπαρχει μονο ενα χανι παλιο (τωρα ειναι μια κλασσικη εγγλεζικη παμπ),που ο θρυλος λεει οτι εκει πηγαινε ο ρομπεν των δασων οταν ερχοταν στο λονδινο.
συνιστω σ οποιο μελος βρεθει στο λονδινο ν αφιερωσει μια δυο ωρες να το επισκεπτει,ν απολαυσει μια guiness,και να χαλαρωσει λιγο στην ηρεμια του μερους!
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: dk στις Οκτώβριος 10, 2008, 23:55:36 μμ

το username μου προερχεται απο μια πανεμορφη τοποθεσια στα περιχωρα του βορειου λονδινου


Ειχα την εντυπωση οτι προερχοταν απο την μεταφραση της λεξης ''ισπανος''...γιατι αυτο σημαινει!!
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: paragianna στις Νοέμβριος 20, 2008, 14:04:26 μμ
Το δικό μου προέρχεται απο τη λέξη para (απο το parapente - αλεξίπτωτο πλαγιάς) και το ονομά μου  :kiss:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: dk στις Νοέμβριος 20, 2008, 14:19:02 μμ
(απο το parapente - αλεξίπτωτο πλαγιάς) και το ονομά μου  :kiss:

Ακομη δεν την εκοψες αυτη την τρελλα!!! :crazy:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: Ntina στις Νοέμβριος 20, 2008, 14:50:10 μμ
Λοιπόν Paragianna πέφτεις και από την πίστα του Κιθαιρώνα?? :dizzy:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: paragianna στις Νοέμβριος 20, 2008, 14:58:30 μμ
Δημήτρη έχω σταματήσει πια..

Ντίνα ναι η βάση ήταν ο Κιθαιρώνας αλλά είχα κάνει πτήσεις και απο Αμφίκλεια, Πάτρα, Καιμακτσαλάν κλπ
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: Ntina στις Νοέμβριος 20, 2008, 15:05:08 μμ
Τότε σίγουρα σε έχω δει,είτε από τη βεράντα μου είτε από την παραλία.
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: paragianna στις Νοέμβριος 20, 2008, 15:06:21 μμ
για να με έχεις δεί μένεις κοντά στις Πλαταιές;;;;
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: Ntina στις Νοέμβριος 20, 2008, 15:44:05 μμ
Από την άλλη μεριά στο Κορινθιακό.Η παραλία που συνήθως πέφτετε ενώ εμείς λιαζόμαστε σαν τα χταπόδια πριν τα κάρβουνα :laugh:
Πόρτο Γερμενό
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: paragianna στις Νοέμβριος 20, 2008, 16:10:49 μμ
χε χε δεν έχω πετάξει πρός τα κεί
είμαστε και κοντοχωριανές (Καπαρέλι) ;)
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: dk στις Μάρτιος 16, 2009, 20:16:56 μμ
Xuzam...πως προέκυψε το username σου?
Ειμαι πολυ περιεργος να μαθω!! :scratch:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: xuzam στις Μάρτιος 21, 2009, 17:01:23 μμ

χιχ

 xuzam ονόμαζεται μια μουσική κλίμακα που παίζεται σε χώρες της Ανατολής.

 Αυτήν την κλίμακα την πρωτοάκουσα από έναν μουσικό της Αλεξανδρούπολης που την έπαιξε πάνω σε ένα παραδοσιακό τούρκικο-έγχορδο όργανο και μαγεύτηκα!

 Σ' ευχαριστώ που ρώτησες!
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: dk στις Μάρτιος 21, 2009, 18:48:13 μμ
Μαριανα πολυ πρωτοτυπο!!! :good:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: GNS στις Μάρτιος 27, 2009, 08:00:44 πμ
Αφορμη για να ανοιξω το συγκεκριμενο θεμα σταθηκε κατα ενα μεγαλο ποσοστο η ''περιεργεια''μου!!!
Μπορουμε εδω να εξηγουμε πως προεκυψε το δικο μας username.
Γι'αυτο λοιπον αρχιζω πρωτος,το dk προερχεται απο τα αρχικα του ονοματεπωνυμου μου.

μια απο τα ιδια δημητρη. απλα προσθεσα και το πατρωνυμο στη μεση ετσι για να κανω την διαφορα.... :laugh:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: leftergr στις Απρίλιος 04, 2009, 20:05:13 μμ
Λοιπόν για το username θα πρέπει μάλλον να ευχαριστήσω το yahoo mail . Πριν από χρόνια θέλοντας να ανοίξω λογαριασμό στο yahoo.gr , δοκίμασα σαν όνομα το lefteris . Αυτό όμως ήταν ήδη πιασμένο , και το yahoo μου πρότεινε το leftergr ( μιας και είχα βάλει σαν χώρα : Ελλάδα ) . Και επειδή ψιλοβαριόμουν να βρίσκω άλλο όνομα , το υοθέτησα . Lefter + GR = leftergr λοιπόν .  :laugh:

Φιλικά Λευτέρης
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: tassaras στις Μάιος 03, 2009, 19:51:35 μμ
λόγω κυβικών του σώματος μου... :bigre:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: palaiohelen στις Μάιος 25, 2009, 23:17:07 μμ
Λοιπόν το δικό μου είναι συνδυασμός ονόματος και επωνύμου!
palaio(αρχικά από το επώνυμο)+helen(όνομα)=palaiohelen!!!
Όχι τίποτα άλλο για να μην με περάσετε για καμιά παλιοελένη!!!  :bigr:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: dk στις Μάιος 25, 2009, 23:23:26 μμ

Όχι τίποτα άλλο για να μην με περάσετε για καμιά παλιοελένη!!!  :bigr:


Αυτο επρεπε να ειναι το πρωτο σου ποστ!!!
Εχασες λιγο χρονο...αλλα ευτυχως αποκατεστησες τα παντα. :laugh:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: GNS στις Μάιος 26, 2009, 00:29:22 πμ

Με τον παλαιοκωστα καποια συγγενεια.....? :mocking: :mocking: :mocking: :rofl: :laugh: :dizzy: :dizzy: :dizzy:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: palaiohelen στις Μάιος 26, 2009, 00:50:44 πμ

Με τον παλαιοκωστα καποια συγγενεια.....? :mocking: :mocking: :mocking: :rofl: :laugh: :dizzy: :dizzy: :dizzy:

Θείος μου!!!χαχαχαχα  :bigre:
Με αυτόν μπορώ να ταξιδέψω σε όλο τον κόσμο και με ιδιωτικό ελικόπτερο!!!
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: GNS στις Μάιος 26, 2009, 01:12:06 πμ
 τυχερουλα... :laugh: :rofl: :yahoo:σε ζηλευω.... :smile_:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: palaiohelen στις Μάιος 26, 2009, 10:28:42 πμ
τυχερουλα... :laugh: :rofl: :yahoo:σε ζηλευω.... :smile_:

Θα παίρνουμε και σένα αν θέλεις...είναι καλός ο θειούλης μου!!!  :bomb:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: tassaras στις Μάιος 31, 2009, 00:29:01 πμ
Το δικό μου προέκυψε λόγω κάποιων σωματομετρικών διαστάσεων.(έτσι με φωνάζουν και οι φίλοι μου) :bigre: :bigr:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: GNS στις Ιούνιος 03, 2009, 03:26:08 πμ
λόγω κυβικών του σώματος μου... :bigre:



Το δικό μου προέκυψε λόγω κάποιων σωματομετρικών διαστάσεων.(έτσι με φωνάζουν και οι φίλοι μου) :bigre: :bigr:


αυτο ελειψε....να σε λεγανε τασουλη....  :mocking: :mocking: :mocking::laugh: :rofl: :dizzy:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: xenia στις Ιούνιος 06, 2009, 10:11:34 πμ
Μα...απο το ονομα μου φυσικα!!! :mocking:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: dk στις Σεπτέμβριος 13, 2009, 13:20:18 μμ
wotan1975...εχω μεγαλη περιεργεια να μαθω την προελευση του username σου!! ???
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: GNS στις Σεπτέμβριος 15, 2009, 13:31:57 μμ
wotan1975...εχω μεγαλη περιεργεια να μαθω την προελευση του username σου!! ???

και εγω φιλε μου..... :scratch: :smile_:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: wotan1975 στις Σεπτέμβριος 28, 2009, 23:01:11 μμ
Aντε,μετα απο μερες,να σας πω για το  username μου!WOTAN,εκτος απο θεος της μυθολογιας των Βικινγκς,ειναι και το ονομα ενος Ιταλικου επικου Heavy Metal συγκροτηματος (ειμαι metal fan!).1975,βεβαια το ετος γεννησης! :dance:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: dk στις Σεπτέμβριος 28, 2009, 23:24:37 μμ

WOTAN, θεος της μυθολογιας των Βικινγκς


Επιτελους...ειδαμε το προσωπο σου!! :mocking:

(http://img196.imageshack.us/img196/3759/000na.jpg) (http://img196.imageshack.us/i/000na.jpg/)
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: wotan1975 στις Σεπτέμβριος 28, 2009, 23:28:58 μμ
 :diablo: :laugh:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: GNS στις Σεπτέμβριος 29, 2009, 18:17:13 μμ
μαλιστα.... :smile_:ευχαριστουμε για την διευκρινηση. :good: :smile_:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: xenia στις Σεπτέμβριος 29, 2009, 20:32:27 μμ

Επιτελους...ειδαμε το προσωπο σου!! :mocking:


Εισαι λιγο μεγαλος...ή μου φαινεται ???  :mocking:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: wotan1975 στις Σεπτέμβριος 30, 2009, 17:37:45 μμ

Επιτελους...ειδαμε το προσωπο σου!! :mocking:


Εισαι λιγο μεγαλος...ή μου φαινεται ???  :mocking:

 Κουβαλαω χρονια σοφιας μετα απο τοσα και τοσα ταξιδια ανα τον κοσμο!:laugh:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: xenia στις Σεπτέμβριος 30, 2009, 20:56:38 μμ

 Κουβαλαω χρονια σοφιας μετα απο τοσα και τοσα ταξιδια ανα τον κοσμο!:laugh:


Nαι...ναι...και ιδιαιτερα αυτο της Κωνσταντινουπολης!! :mocking:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: wotan1975 στις Σεπτέμβριος 30, 2009, 22:35:13 μμ

 Κουβαλαω χρονια σοφιας μετα απο τοσα και τοσα ταξιδια ανα τον κοσμο!:laugh:


Nαι...ναι...και ιδιαιτερα αυτο της Κωνσταντινουπολης!! :mocking:

 :diablo: :diablo: Επιπλεον,μου ηρθε το κινητο 200 ευρω απο τα οποια περιπου 120 ηταν η ιστορια με τη δηλητηριαση!!Ευχομαι στο πρακτορειο να κλεισει και να φαλιρισει :diablo:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: dk στις Σεπτέμβριος 30, 2009, 22:42:56 μμ
Σε κυνηγαει η καταρα του Ιασωνα!!! :laugh: :laugh:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: wotan1975 στις Σεπτέμβριος 30, 2009, 22:53:15 μμ
Ειναι τυχεροι που η ελληνικη νομοθεσια ειναι ανυπαρκτη και τους καλυπτει. :mad:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: alexandra1987 στις Ιανουάριος 18, 2010, 21:04:20 μμ
Από το όνομά μου και την χρονιά που γεννήθηκα...  :kiss:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: dk στις Μάρτιος 09, 2010, 18:44:28 μμ
Famek... ειμαι περιεργος να μαθω την προελευση του username σου ???
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: xenia στις Μάρτιος 28, 2010, 11:41:56 πμ
Famek... ειμαι περιεργος να μαθω την προελευση του username σου ???

Κι εγω...κι εγω!! :smile_:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: nikosfp στις Απρίλιος 09, 2010, 19:52:21 μμ
Απο το ονομα (Νικοs) και απο την ομαδα (fp)=nikos fp=nikosfp.
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: dk στις Απρίλιος 09, 2010, 19:59:21 μμ
Απο το ονομα (Νικοs) και απο την ομαδα (fp)=nikos fp=nikosfp.
Ποια ομαδα ???
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: nikosfp στις Απρίλιος 11, 2010, 01:30:46 πμ
Απο το ονομα (Νικοs) και απο την ομαδα (fp)=nikos fp=nikosfp.
Ποια ομαδα ???
Χα...βαζελακι???Εκδηλωθηκες!!!
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: dk στις Απρίλιος 14, 2010, 00:16:06 πμ
Χα...βαζελακι???Εκδηλωθηκες!!!

Eγω εκδηλωθηκα ή εσυ εισαι βαζελακι?
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: manelaki στις Απρίλιος 14, 2010, 00:21:03 πμ
Το ονομα μου ειναι εμμανουελα.τα ξαδερφια μου οταν ηταν μικρα με φωναζαν μανελα γιατι δε μπορουσαν να πουν ολοκληρο το σιδηροδρομο! εμεινε μετα το μανελα και το μανελακι ως παραλλαγη... :blum: ετσι προκυπτει λοιπον το username μου..
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: coolalexis στις Μάιος 16, 2010, 23:51:16 μμ
Το πρώτο συνθετικό μου το κόλλησε ένας συνάδελφος γιατί ότι και να γινόταν εγώ εξακολουθούσα να είμαι χαλαρός και ήρεμος   :cool:
Το δεύτερο είναι απλά το όνομά μου  :bigr:
 :cool:alexis
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: famek στις Μάιος 16, 2010, 23:58:17 μμ
αντε να μη σας αφηνω με αποριες.... λοιπον εχω ακουσει πολλα μεχρι και μουσουλμανα με ειπαν  :rofl:
λοιπον οταν ημουν μικρη μου αρεζε η ταινια fame και οταν καποια στιγμη εψαχνα νι\κ μου ρθε να βαλω αυτο αλλα δυστυχως το χαν ετσι εβαλα και ενα καπα.....
δεν νομιζω βεβαια οτι ηταν και ενα ευκολο nick name  μια που με αυτο τραβηξα πολλα και τραβαω...
λετε να το παιξω μουσουλμανα και να βαλω και την μπουρκα που εχω απο την υεμενη .....καλη ιδεα μου πηγαινε και πολυ... να δειτε τι κατακτησεις ειχα με αυτην  :crazy: :chok: :bigre:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: dk στις Μάιος 17, 2010, 00:02:18 πμ

λετε να το παιξω μουσουλμανα και να βαλω και την μπουρκα που εχω απο την υεμενη .....καλη ιδεα μου πηγαινε και πολυ... να δειτε τι κατακτησεις ειχα με αυτην  :crazy: :chok: :bigre:


Βαλτην και ξεκινα την αλλαγη απο τη φωτο του αβαταρ σου!!! :mocking:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: famek στις Μάιος 17, 2010, 01:26:51 πμ
αν ηξερα να βαζω φωτο.....
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: panpan στις Μάιος 21, 2010, 02:07:41 πμ
panpan
απο το Παναγιωτης .Ηθελα να χρησιμοποιησω το παν,μια φορα σε ενα φορουμ αλλα ηταν πιασμενο και ετσι το διπλασιασα
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: Kicky στις Μάιος 21, 2010, 10:00:25 πμ
χρησιμοποιώ ως username το όνομα μου. Kicky
απλά εδώ και πάρα πολλά χρόνια έχω επιλέξει να το γράφω με αυτό τον τρόπο και μόνο με λατινικούς χαρακτήρες.
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: coolalexis στις Μάιος 23, 2010, 11:27:59 πμ
Απλό και περιεκτικό... :bigr:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: zivot στις Ιούνιος 01, 2010, 09:21:04 πμ
zivot-και μάλιστα το z παίρνει καπελάκι,αλλά μικρή λεπτομέρεια- στα Σερβικά σημαίνει Ζωή,όχι εμένα δεν με λένε έτσι,απλά πάντα μου φαίνεται εύηχη λέξη και την υιοθέτησα..
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: coolalexis στις Ιούλιος 17, 2010, 00:44:06 πμ
Κανένας άλλος για το username;
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: NoName στις Ιούλιος 17, 2010, 01:18:11 πμ
NoName
Ένα παλιό μπαράκι πίσω από το Hilton πριν πολλά πολλά χρόνια...
Τότε ο Κώστας Ζήκος είχε ακόμα μαλλιά όταν έπιαζε μουσική μαζί με την Θέκλα
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: notos στις Νοέμβριος 02, 2010, 16:47:34 μμ
Notos:
Σταυρός του Νότου --> αγαπημένο άλμπουμ
Σταυρός του Νότου --> αγαπημένη μουσική σκηνή
Νότος --> στέκι στο οποίο σύχναζα παλαιότερα
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: taVrina στις Νοέμβριος 02, 2010, 20:42:23 μμ
απο το ζωδιο μου!!!
taVrina εν υαλοπωλειο
χαχαχα
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: sisy στις Νοέμβριος 03, 2010, 15:05:10 μμ
Το όνομά μου είναι Αναστασία και ήθελα ένα σύντομο, απλό και εύκολο να το θυμάται κανείς και μου ήρθε στο μυαλό η πριγκίπισσα Sissi της Αυστρίας....  :bigr: Μόνο που το έγραψα ολίγον τι λάθος και έτσι βγήκε το sisy  :crazy:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: Strogylos στις Νοέμβριος 12, 2010, 09:49:59 πμ
...μα είναι εμφανές: Από τον τέλειο χαρακτήρα μου φυσικά!!!

Κάποιοι άλλοι -οι κακοί- λένε οτι το πήρα από τον σωματότυπό μου που μοιάζει με πλατεία. Όχι της Ομόνοιας... τις άλλες, τις στρογγυλές!
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: evi στις Νοέμβριος 17, 2010, 02:03:01 πμ
Παράθεση
NoName
Ένα παλιό μπαράκι πίσω από το Hilton πριν πολλά πολλά χρόνια...

Ε, όχι και τόσα πολλά!! Μην μας κάνεις να νιώθουμε γέροι!  :bigr:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: Σπύρος στις Ιανουάριος 18, 2011, 23:47:37 μμ
Εμένα απλά ετσι με βαφτίσανε !
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: Souvlitsa στις Ιανουάριος 24, 2011, 12:08:30 μμ
Μια φορά κι έναν καιρό όταν ήμουν μικρούλα έβλεπα τη Σουβλίτσα και τον Κλούβιο μετά μανίας. Οπότε είπα να θυμηθώ την παιδική μου ηλικία.  :dance: :dance: :dance:

Souvlitsa
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: dk στις Ιανουάριος 24, 2011, 12:11:11 μμ
Μια φορά κι έναν καιρό όταν ήμουν μικρούλα έβλεπα τη Σουβλίτσα και τον Κλούβιο μετά μανίας. Οπότε είπα να θυμηθώ την παιδική μου ηλικία.  :dance: :dance: :dance:

Souvlitsa

Eτσι ομως φανερωνεις την ηλικια σου... :bigr:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: Souvlitsa στις Ιανουάριος 26, 2011, 14:43:58 μμ
Δεν πειράζει μωρε!!!!  Kάθε ηλικία έχει τη χάρη της.

Souvlitsa
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: GNS στις Οκτώβριος 28, 2011, 02:59:34 πμ
Αφορμη για να ανοιξω το συγκεκριμενο θεμα σταθηκε κατα ενα μεγαλο ποσοστο η ''περιεργεια''μου!!!
Μπορουμε εδω να εξηγουμε πως προεκυψε το δικο μας username.
Γι'αυτο λοιπον αρχιζω πρωτος,το dk προερχεται απο τα αρχικα του ονοματεπωνυμου μου.

για πειτε μας και οι νεοτεροι/ες της παρεας. :scratch: :smile_:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: benett στις Οκτώβριος 28, 2011, 12:07:23 μμ
Το δικό μου προερχεται απο την αγαπημένη μου ηρωίδα, στο αγαπημένο μου βιβλίο και αριστουργημα της Αγγλικης λογοτεχνίας "Περηφανια και Προκαταληψη"!
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: GEOPAPAV στις Ιανουάριος 12, 2012, 01:06:53 πμ
έλλειψη φαντασίας από το όνομα και το επίθετο μου στα αγγλικά και λίγο "κόψιμο" μας κάνει αυτό!!!
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: Rainmaker στις Ιανουάριος 12, 2012, 18:02:53 μμ
rain·mak·er   [reyn-mey-ker]  noun

1.(among American Indians) a medicine man who by various rituals and incantations seeks to cause rain.
μπα μάλλον όχι ...  :sorry:

2.a person who induces rainfall by using various scientific techniques, as the seeding of clouds with silver iodide crystals from an airplane

προσπαθώ, αλλά δεν το πετυχαίνω ...  :smile_:

3. Slang . an executive or lawyer or advertiser, with exceptional ability to attract clients, use political connections, increase profits

μάλλον εδώ είμαστε ... :yahoo:

Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: carmen στις Ιανουάριος 12, 2012, 19:13:10 μμ
Awaiting to be attracted  :wink:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: Rainmaker στις Ιανουάριος 12, 2012, 21:38:33 μμ
@ carmen:

από εδώ θα ήθελα μόνο φίλους ταξιδευτές  :drink:
(όχι πελάτες, όχι χρηματικά κέρδη)

και χαμόγελα ....  :laugh:
αυτά .. το διευκρινίζω ... 
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: macedon74 στις Απρίλιος 03, 2012, 04:44:33 πμ
καλησπερααααα.εμενα με φωναζαν ετσι.
οταν με ρωτουσαν απο που ειμαι ελεγα θεσσαλονικη.ο μπαμπας? σαλονικη.η μαμα ?σαλονικη.ααααα λεγαν γνησιος σαλονικιος μακεδονας.ε απο το σαλονικιος και μακεδονας κολλησε το μακεδον.
ολοι απο σαλονικη λοιπον.δεν υπαρχει χωριο.σνιφφφφ αλλα δεν πειραζει τη βγαζω σε χωρια φιλων αλλα αλλο να εχεις το δικο σου να πας οποτε θες και αλλο φιλου.
ισως αμα ειχα να μην το ηθελα αλλα......  θα ηθελα ενα.
γιαυτο αν κανεις ειναι σε χωριο και βαριεται ας πει να παω
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: κερκυραια στις Απρίλιος 03, 2012, 17:55:36 μμ
Εγω τι να σας απαντησω στην ερωτηση "πως προεκυψε το username σας".......???Απ την λατρεια μου γι αυτο νησι!!!!!!!!!!!ΕΡΩΤΑΣ!!!!!! :kiss:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: monesias στις Μάιος 17, 2012, 02:19:43 πμ
Απο ένα fan fic  που γράφω. Σ εναν ηρωα εδωσα το ονομα αυτο και μου αρεσε και το κρατησα σας user   :bigr:
Τίτλος: Απ: Πως προέκυψε το username σας?
Αποστολή από: travelover83 στις Ιούνιος 14, 2012, 12:44:17 μμ
Γιατι αγαπω τα ταξιδια φυσικα!  :bigr: