TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
Ενότητα Μελών => Νέα Μέλη => Μήνυμα ξεκίνησε από: dk στις Ιούλιος 20, 2008, 07:00:34 πμ
-
Αφορμη για να ανοιξω το συγκεκριμενο θεμα σταθηκε κατα ενα μεγαλο ποσοστο η ''περιεργεια''μου!!!
Μπορουμε εδω να εξηγουμε πως προεκυψε το δικο μας username.
Γι'αυτο λοιπον αρχιζω πρωτος,το dk προερχεται απο τα αρχικα του ονοματεπωνυμου μου.
-
Δεν νομίζω ότι πρέπει να εξηγήσω.Το δικό μου είναι φως φανάρι :D
-
Δεν νομίζω ότι πρέπει να εξηγήσω.Το δικό μου είναι φως φανάρι :D
Φως φαναρι ??? ::).... ;D
-
Αναρωτιέσαι??? :o
Υπογράφω Ntina γιατί αυτό είναι το όνομά μου. :)
-
Το όνομά μου είναι Μαρία αλλά μπορείτε να με λέτε και Χαράλαμπο, δεν με πειράζει. Το δεύτερο συνθετικό, είναι το όνομα του σκυλιού μου, της sunny, το οποίο ενδεχομένως να γνωρίσετε σε κάποια εκδρομή εσωτερικού. ;D
-
Αναρωτιέσαι??? :o
Υπογράφω Ntina γιατί αυτό είναι το όνομά μου. :)
Και το δικό μου username είναι φώς φανάρι!!!!!!!!!!!
-
Και το δικό μου username είναι φώς φανάρι!!!!!!!!!!!
Kαι αναρωτιομουν βρε Δημητρα πως προεκυψε το username σου!!! ;D ;D
-
Το δικο μου user name το οποιο προερχετε απο το email μου ειναι επειδη δεν υπηρχε διαθεσιμο το freeyourmind οποτε το συνδιασα με τον τυχερο μου αριθμο και το εκανα free3yourmind...οποτε μπορεις να το μεταφρασεις κατι σαν " αφησε την φαντασια σου να ταξιδευει ελευθερα ( οχι μια αλλα τρεις φορες ) :)
-
Το δικο μου user name το οποιο προερχετε απο το email μου ειναι επειδη δεν υπηρχε διαθεσιμο το freeyourmind οποτε το συνδιασα με τον τυχερο μου αριθμο και το εκανα free3yourmind...οποτε μπορεις να το μεταφρασεις κατι σαν " αφησε την φαντασια σου να ταξιδευει ελευθερα ( οχι μια αλλα τρεις φορες ) :)
Πολυ πρωτοτυπο και ταξιδιαρικο!!! ;)
-
Γεια σας παιδια
το δικο μου username ειναι τα αρχικα του ονοματεπωνυμου μου αλλα και γιατι μου αρεσουν τα μακαρονια
-
γεια σας φιλοι μου!
το username μου προερχεται απο μια πανεμορφη τοποθεσια στα περιχωρα του βορειου λονδινου.ονομαζεται spaniard place!ειναι μεσα σ ενα δασος απο πλατανια μια και περναει κι ενα ποταμακι απο κει!
σ ολη την περιοχη υπαρχει μονο ενα χανι παλιο (τωρα ειναι μια κλασσικη εγγλεζικη παμπ),που ο θρυλος λεει οτι εκει πηγαινε ο ρομπεν των δασων οταν ερχοταν στο λονδινο.
συνιστω σ οποιο μελος βρεθει στο λονδινο ν αφιερωσει μια δυο ωρες να το επισκεπτει,ν απολαυσει μια guiness,και να χαλαρωσει λιγο στην ηρεμια του μερους!
-
το username μου προερχεται απο μια πανεμορφη τοποθεσια στα περιχωρα του βορειου λονδινου
Ειχα την εντυπωση οτι προερχοταν απο την μεταφραση της λεξης ''ισπανος''...γιατι αυτο σημαινει!!
-
Το δικό μου προέρχεται απο τη λέξη para (απο το parapente - αλεξίπτωτο πλαγιάς) και το ονομά μου :kiss:
-
(απο το parapente - αλεξίπτωτο πλαγιάς) και το ονομά μου :kiss:
Ακομη δεν την εκοψες αυτη την τρελλα!!! :crazy:
-
Λοιπόν Paragianna πέφτεις και από την πίστα του Κιθαιρώνα?? :dizzy:
-
Δημήτρη έχω σταματήσει πια..
Ντίνα ναι η βάση ήταν ο Κιθαιρώνας αλλά είχα κάνει πτήσεις και απο Αμφίκλεια, Πάτρα, Καιμακτσαλάν κλπ
-
Τότε σίγουρα σε έχω δει,είτε από τη βεράντα μου είτε από την παραλία.
-
για να με έχεις δεί μένεις κοντά στις Πλαταιές;;;;
-
Από την άλλη μεριά στο Κορινθιακό.Η παραλία που συνήθως πέφτετε ενώ εμείς λιαζόμαστε σαν τα χταπόδια πριν τα κάρβουνα :laugh:
Πόρτο Γερμενό
-
χε χε δεν έχω πετάξει πρός τα κεί
είμαστε και κοντοχωριανές (Καπαρέλι) ;)
-
Xuzam...πως προέκυψε το username σου?
Ειμαι πολυ περιεργος να μαθω!! :scratch:
-
χιχ
xuzam ονόμαζεται μια μουσική κλίμακα που παίζεται σε χώρες της Ανατολής.
Αυτήν την κλίμακα την πρωτοάκουσα από έναν μουσικό της Αλεξανδρούπολης που την έπαιξε πάνω σε ένα παραδοσιακό τούρκικο-έγχορδο όργανο και μαγεύτηκα!
Σ' ευχαριστώ που ρώτησες!
-
Μαριανα πολυ πρωτοτυπο!!! :good:
-
Αφορμη για να ανοιξω το συγκεκριμενο θεμα σταθηκε κατα ενα μεγαλο ποσοστο η ''περιεργεια''μου!!!
Μπορουμε εδω να εξηγουμε πως προεκυψε το δικο μας username.
Γι'αυτο λοιπον αρχιζω πρωτος,το dk προερχεται απο τα αρχικα του ονοματεπωνυμου μου.
μια απο τα ιδια δημητρη. απλα προσθεσα και το πατρωνυμο στη μεση ετσι για να κανω την διαφορα.... :laugh:
-
Λοιπόν για το username θα πρέπει μάλλον να ευχαριστήσω το yahoo mail . Πριν από χρόνια θέλοντας να ανοίξω λογαριασμό στο yahoo.gr , δοκίμασα σαν όνομα το lefteris . Αυτό όμως ήταν ήδη πιασμένο , και το yahoo μου πρότεινε το leftergr ( μιας και είχα βάλει σαν χώρα : Ελλάδα ) . Και επειδή ψιλοβαριόμουν να βρίσκω άλλο όνομα , το υοθέτησα . Lefter + GR = leftergr λοιπόν . :laugh:
Φιλικά Λευτέρης
-
λόγω κυβικών του σώματος μου... :bigre:
-
Λοιπόν το δικό μου είναι συνδυασμός ονόματος και επωνύμου!
palaio(αρχικά από το επώνυμο)+helen(όνομα)=palaiohelen!!!
Όχι τίποτα άλλο για να μην με περάσετε για καμιά παλιοελένη!!! :bigr:
-
Όχι τίποτα άλλο για να μην με περάσετε για καμιά παλιοελένη!!! :bigr:
Αυτο επρεπε να ειναι το πρωτο σου ποστ!!!
Εχασες λιγο χρονο...αλλα ευτυχως αποκατεστησες τα παντα. :laugh:
-
Με τον παλαιοκωστα καποια συγγενεια.....? :mocking: :mocking: :mocking: :rofl: :laugh: :dizzy: :dizzy: :dizzy:
-
Με τον παλαιοκωστα καποια συγγενεια.....? :mocking: :mocking: :mocking: :rofl: :laugh: :dizzy: :dizzy: :dizzy:
Θείος μου!!!χαχαχαχα :bigre:
Με αυτόν μπορώ να ταξιδέψω σε όλο τον κόσμο και με ιδιωτικό ελικόπτερο!!!
-
τυχερουλα... :laugh: :rofl: :yahoo:σε ζηλευω.... :smile_:
-
τυχερουλα... :laugh: :rofl: :yahoo:σε ζηλευω.... :smile_:
Θα παίρνουμε και σένα αν θέλεις...είναι καλός ο θειούλης μου!!! :bomb:
-
Το δικό μου προέκυψε λόγω κάποιων σωματομετρικών διαστάσεων.(έτσι με φωνάζουν και οι φίλοι μου) :bigre: :bigr:
-
λόγω κυβικών του σώματος μου... :bigre:
Το δικό μου προέκυψε λόγω κάποιων σωματομετρικών διαστάσεων.(έτσι με φωνάζουν και οι φίλοι μου) :bigre: :bigr:
αυτο ελειψε....να σε λεγανε τασουλη.... :mocking: :mocking: :mocking::laugh: :rofl: :dizzy:
-
Μα...απο το ονομα μου φυσικα!!! :mocking:
-
wotan1975...εχω μεγαλη περιεργεια να μαθω την προελευση του username σου!! ???
-
wotan1975...εχω μεγαλη περιεργεια να μαθω την προελευση του username σου!! ???
και εγω φιλε μου..... :scratch: :smile_:
-
Aντε,μετα απο μερες,να σας πω για το username μου!WOTAN,εκτος απο θεος της μυθολογιας των Βικινγκς,ειναι και το ονομα ενος Ιταλικου επικου Heavy Metal συγκροτηματος (ειμαι metal fan!).1975,βεβαια το ετος γεννησης! :dance:
-
WOTAN, θεος της μυθολογιας των Βικινγκς
Επιτελους...ειδαμε το προσωπο σου!! :mocking:
(http://img196.imageshack.us/img196/3759/000na.jpg) (http://img196.imageshack.us/i/000na.jpg/)
-
:diablo: :laugh:
-
μαλιστα.... :smile_:ευχαριστουμε για την διευκρινηση. :good: :smile_:
-
Επιτελους...ειδαμε το προσωπο σου!! :mocking:
Εισαι λιγο μεγαλος...ή μου φαινεται ??? :mocking:
-
Επιτελους...ειδαμε το προσωπο σου!! :mocking:
Εισαι λιγο μεγαλος...ή μου φαινεται ??? :mocking:
Κουβαλαω χρονια σοφιας μετα απο τοσα και τοσα ταξιδια ανα τον κοσμο!:laugh:
-
Κουβαλαω χρονια σοφιας μετα απο τοσα και τοσα ταξιδια ανα τον κοσμο!:laugh:
Nαι...ναι...και ιδιαιτερα αυτο της Κωνσταντινουπολης!! :mocking:
-
Κουβαλαω χρονια σοφιας μετα απο τοσα και τοσα ταξιδια ανα τον κοσμο!:laugh:
Nαι...ναι...και ιδιαιτερα αυτο της Κωνσταντινουπολης!! :mocking:
:diablo: :diablo: Επιπλεον,μου ηρθε το κινητο 200 ευρω απο τα οποια περιπου 120 ηταν η ιστορια με τη δηλητηριαση!!Ευχομαι στο πρακτορειο να κλεισει και να φαλιρισει :diablo:
-
Σε κυνηγαει η καταρα του Ιασωνα!!! :laugh: :laugh:
-
Ειναι τυχεροι που η ελληνικη νομοθεσια ειναι ανυπαρκτη και τους καλυπτει. :mad:
-
Από το όνομά μου και την χρονιά που γεννήθηκα... :kiss:
-
Famek... ειμαι περιεργος να μαθω την προελευση του username σου ???
-
Famek... ειμαι περιεργος να μαθω την προελευση του username σου ???
Κι εγω...κι εγω!! :smile_:
-
Απο το ονομα (Νικοs) και απο την ομαδα (fp)=nikos fp=nikosfp.
-
Απο το ονομα (Νικοs) και απο την ομαδα (fp)=nikos fp=nikosfp.
Ποια ομαδα ???
-
Απο το ονομα (Νικοs) και απο την ομαδα (fp)=nikos fp=nikosfp.
Ποια ομαδα ???
Χα...βαζελακι???Εκδηλωθηκες!!!
-
Χα...βαζελακι???Εκδηλωθηκες!!!
Eγω εκδηλωθηκα ή εσυ εισαι βαζελακι?
-
Το ονομα μου ειναι εμμανουελα.τα ξαδερφια μου οταν ηταν μικρα με φωναζαν μανελα γιατι δε μπορουσαν να πουν ολοκληρο το σιδηροδρομο! εμεινε μετα το μανελα και το μανελακι ως παραλλαγη... :blum: ετσι προκυπτει λοιπον το username μου..
-
Το πρώτο συνθετικό μου το κόλλησε ένας συνάδελφος γιατί ότι και να γινόταν εγώ εξακολουθούσα να είμαι χαλαρός και ήρεμος :cool:
Το δεύτερο είναι απλά το όνομά μου :bigr:
:cool:alexis
-
αντε να μη σας αφηνω με αποριες.... λοιπον εχω ακουσει πολλα μεχρι και μουσουλμανα με ειπαν :rofl:
λοιπον οταν ημουν μικρη μου αρεζε η ταινια fame και οταν καποια στιγμη εψαχνα νι\κ μου ρθε να βαλω αυτο αλλα δυστυχως το χαν ετσι εβαλα και ενα καπα.....
δεν νομιζω βεβαια οτι ηταν και ενα ευκολο nick name μια που με αυτο τραβηξα πολλα και τραβαω...
λετε να το παιξω μουσουλμανα και να βαλω και την μπουρκα που εχω απο την υεμενη .....καλη ιδεα μου πηγαινε και πολυ... να δειτε τι κατακτησεις ειχα με αυτην :crazy: :chok: :bigre:
-
λετε να το παιξω μουσουλμανα και να βαλω και την μπουρκα που εχω απο την υεμενη .....καλη ιδεα μου πηγαινε και πολυ... να δειτε τι κατακτησεις ειχα με αυτην :crazy: :chok: :bigre:
Βαλτην και ξεκινα την αλλαγη απο τη φωτο του αβαταρ σου!!! :mocking:
-
αν ηξερα να βαζω φωτο.....
-
panpan
απο το Παναγιωτης .Ηθελα να χρησιμοποιησω το παν,μια φορα σε ενα φορουμ αλλα ηταν πιασμενο και ετσι το διπλασιασα
-
χρησιμοποιώ ως username το όνομα μου. Kicky
απλά εδώ και πάρα πολλά χρόνια έχω επιλέξει να το γράφω με αυτό τον τρόπο και μόνο με λατινικούς χαρακτήρες.
-
Απλό και περιεκτικό... :bigr:
-
zivot-και μάλιστα το z παίρνει καπελάκι,αλλά μικρή λεπτομέρεια- στα Σερβικά σημαίνει Ζωή,όχι εμένα δεν με λένε έτσι,απλά πάντα μου φαίνεται εύηχη λέξη και την υιοθέτησα..
-
Κανένας άλλος για το username;
-
NoName
Ένα παλιό μπαράκι πίσω από το Hilton πριν πολλά πολλά χρόνια...
Τότε ο Κώστας Ζήκος είχε ακόμα μαλλιά όταν έπιαζε μουσική μαζί με την Θέκλα
-
Notos:
Σταυρός του Νότου --> αγαπημένο άλμπουμ
Σταυρός του Νότου --> αγαπημένη μουσική σκηνή
Νότος --> στέκι στο οποίο σύχναζα παλαιότερα
-
απο το ζωδιο μου!!!
taVrina εν υαλοπωλειο
χαχαχα
-
Το όνομά μου είναι Αναστασία και ήθελα ένα σύντομο, απλό και εύκολο να το θυμάται κανείς και μου ήρθε στο μυαλό η πριγκίπισσα Sissi της Αυστρίας.... :bigr: Μόνο που το έγραψα ολίγον τι λάθος και έτσι βγήκε το sisy :crazy:
-
...μα είναι εμφανές: Από τον τέλειο χαρακτήρα μου φυσικά!!!
Κάποιοι άλλοι -οι κακοί- λένε οτι το πήρα από τον σωματότυπό μου που μοιάζει με πλατεία. Όχι της Ομόνοιας... τις άλλες, τις στρογγυλές!
-
NoName
Ένα παλιό μπαράκι πίσω από το Hilton πριν πολλά πολλά χρόνια...
Ε, όχι και τόσα πολλά!! Μην μας κάνεις να νιώθουμε γέροι! :bigr:
-
Εμένα απλά ετσι με βαφτίσανε !
-
Μια φορά κι έναν καιρό όταν ήμουν μικρούλα έβλεπα τη Σουβλίτσα και τον Κλούβιο μετά μανίας. Οπότε είπα να θυμηθώ την παιδική μου ηλικία. :dance: :dance: :dance:
Souvlitsa
-
Μια φορά κι έναν καιρό όταν ήμουν μικρούλα έβλεπα τη Σουβλίτσα και τον Κλούβιο μετά μανίας. Οπότε είπα να θυμηθώ την παιδική μου ηλικία. :dance: :dance: :dance:
Souvlitsa
Eτσι ομως φανερωνεις την ηλικια σου... :bigr:
-
Δεν πειράζει μωρε!!!! Kάθε ηλικία έχει τη χάρη της.
Souvlitsa
-
Αφορμη για να ανοιξω το συγκεκριμενο θεμα σταθηκε κατα ενα μεγαλο ποσοστο η ''περιεργεια''μου!!!
Μπορουμε εδω να εξηγουμε πως προεκυψε το δικο μας username.
Γι'αυτο λοιπον αρχιζω πρωτος,το dk προερχεται απο τα αρχικα του ονοματεπωνυμου μου.
για πειτε μας και οι νεοτεροι/ες της παρεας. :scratch: :smile_:
-
Το δικό μου προερχεται απο την αγαπημένη μου ηρωίδα, στο αγαπημένο μου βιβλίο και αριστουργημα της Αγγλικης λογοτεχνίας "Περηφανια και Προκαταληψη"!
-
έλλειψη φαντασίας από το όνομα και το επίθετο μου στα αγγλικά και λίγο "κόψιμο" μας κάνει αυτό!!!
-
rain·mak·er [reyn-mey-ker] noun
1.(among American Indians) a medicine man who by various rituals and incantations seeks to cause rain.
μπα μάλλον όχι ... :sorry:
2.a person who induces rainfall by using various scientific techniques, as the seeding of clouds with silver iodide crystals from an airplane
προσπαθώ, αλλά δεν το πετυχαίνω ... :smile_:
3. Slang . an executive or lawyer or advertiser, with exceptional ability to attract clients, use political connections, increase profits
μάλλον εδώ είμαστε ... :yahoo:
-
Awaiting to be attracted :wink:
-
@ carmen:
από εδώ θα ήθελα μόνο φίλους ταξιδευτές :drink:
(όχι πελάτες, όχι χρηματικά κέρδη)
και χαμόγελα .... :laugh:
αυτά .. το διευκρινίζω ...
-
καλησπερααααα.εμενα με φωναζαν ετσι.
οταν με ρωτουσαν απο που ειμαι ελεγα θεσσαλονικη.ο μπαμπας? σαλονικη.η μαμα ?σαλονικη.ααααα λεγαν γνησιος σαλονικιος μακεδονας.ε απο το σαλονικιος και μακεδονας κολλησε το μακεδον.
ολοι απο σαλονικη λοιπον.δεν υπαρχει χωριο.σνιφφφφ αλλα δεν πειραζει τη βγαζω σε χωρια φιλων αλλα αλλο να εχεις το δικο σου να πας οποτε θες και αλλο φιλου.
ισως αμα ειχα να μην το ηθελα αλλα...... θα ηθελα ενα.
γιαυτο αν κανεις ειναι σε χωριο και βαριεται ας πει να παω
-
Εγω τι να σας απαντησω στην ερωτηση "πως προεκυψε το username σας".......???Απ την λατρεια μου γι αυτο νησι!!!!!!!!!!!ΕΡΩΤΑΣ!!!!!! :kiss:
-
Απο ένα fan fic που γράφω. Σ εναν ηρωα εδωσα το ονομα αυτο και μου αρεσε και το κρατησα σας user :bigr:
-
Γιατι αγαπω τα ταξιδια φυσικα! :bigr: