TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
Ταξιδιωτικές Ιστορίες Μελών => Ιστορίες από ταξίδια στο Εξωτερικό => Ασία => Μήνυμα ξεκίνησε από: elgeo2 στις Οκτώβριος 28, 2009, 16:59:19 μμ
-
(http://img175.imageshack.us/img175/4738/dsc05240.jpg) (http://img175.imageshack.us/i/dsc05240.jpg/)
pak beng- mekong river
-
(http://img2.imageshack.us/img2/4864/dsc05215e.jpg) (http://img2.imageshack.us/i/dsc05215e.jpg/)
mekong river
-
(http://img340.imageshack.us/img340/1868/dsc05258uo.jpg) (http://img340.imageshack.us/i/dsc05258uo.jpg/)
διαπλεοντας τον ποταμο Μεκονγκ μεσα στο λαος.
-
(http://img5.imageshack.us/img5/3521/dsc05220h.jpg) (http://img5.imageshack.us/i/dsc05220h.jpg/)
μια απο τις πολλες παραλιες με αμμο .< ποταμος μεκονγκ >.
-
(http://img248.imageshack.us/img248/281/dsc05223j.jpg) (http://img248.imageshack.us/i/dsc05223j.jpg/)
-
με πηρε το ποταμι , με πηρε ο ποταμος.......
(http://img21.imageshack.us/img21/2227/dsc05210z.jpg) (http://img21.imageshack.us/i/dsc05210z.jpg/)
απολαμβανοντας την διαδρομη
ποταμος μεκονγκ
φεβρουαριος 2009
-
(http://img24.imageshack.us/img24/6633/dsc05227x.jpg) (http://img24.imageshack.us/i/dsc05227x.jpg/)
-
(http://img691.imageshack.us/img691/5274/dsc05234.jpg) (http://img691.imageshack.us/i/dsc05234.jpg/)
pak beng ...laos...
ρομαντικο βραδυνο με κερακι ,
στην υγεια σας.
-
(http://img527.imageshack.us/img527/4708/dsc05297c.jpg) (http://img527.imageshack.us/i/dsc05297c.jpg/)
-
(http://img28.imageshack.us/img28/6984/dsc05328i.jpg) (http://img28.imageshack.us/i/dsc05328i.jpg/)
κεντρικη αγορα στην luang prabang - laos
-
URL=http://img28.imageshack.us/i/dsc05328i.jpg/(http://img28.imageshack.us/img28/6984/dsc05328i.jpg)[/URL]
βραδυνη αγορα στην luang Prabang ...με λιγοτερο απο μισο euro εχεις ενα υπεροχο vegeterian γευμα στους παγκους της αγορας.
-
(http://img175.imageshack.us/img175/9436/dsc05336g.jpg) (http://img175.imageshack.us/i/dsc05336g.jpg/)
βραδυνη αγορα στην luang Prabang ...με λιγοτερο απο μισο euro εχεις ενα υπεροχο vegeterian γευμα στους παγκους της αγορας.
-
Πολυ καλο το φωτορεπορταζ σου Γιωργο...και το Λαος προορισμος που μας ελειπε!! :thank:
-
ελπιζω να μπορεσω να ξαναπαω τον επομενο φεβρουαριο συνδιαζοντας νοτιο λαος και καμποτζη .......... :dance: :dance:
-
Eυχομαι να ξαναπας για να εχουμε και νεο φωτορεπορταζ!! :mocking:
-
(http://img248.imageshack.us/img248/1101/dsc04222t.jpg) (http://img248.imageshack.us/i/dsc04222t.jpg/)
πληθωρα βουδιστικων ναων στο λαος....
-
(http://img36.imageshack.us/img36/6359/dsc04223o.jpg) (http://img36.imageshack.us/i/dsc04223o.jpg/)
LUANG PRABANG
-
elgeo 2 οι φωτογραφίες σου μοναδικές.
Αλήθεια πόσες μέρες κατά τη γν'ώμη σου απαιτούνται για να πει κάποιος ταξιδευτής
ότι είδε τη χώρα?
Για παράδειγμα 10 μέρες αρκούν για τα βασικά αξιοθέατα και για μια βολτίτσα στα χωριά? :smile_:
-
καλησπερα Ντινα.. το Λαος ειναι ενας υπεροχος προορισμος..πιστευω οτι δυο εβδομαδες ειναι οριακα ικανες..τον φεβρουαριο εισηλθα στο λαος απο την ταυλανδη στο chiang kong στο βορρα.κατεβηκα δυο μερες με ποταμοπλιο μεχρι την υπεροχη πολη LUANG PRABANG.απο εκει και κατω συνεχισα με κτελ λεωφορειο εως την πρωτευουσα .....στην συνεχεια περασα οδικως στην ταυλανδη....θελω τον επομενο χρονο εαν μπορεσω να παω στην νοτια πλευρα του λαος και να μπω στην καμποτζη για την συνεχεια..... :good:.
-
το λεωφορειο που ταξιδεψα
(http://img148.imageshack.us/img148/6600/dsc05441c.jpg) (http://img148.imageshack.us/i/dsc05441c.jpg/)
τα λεωφορεια κανουν το δρομολογιο απο την πολη luang prabang στην πρωτευουσα Vientiane στο Λαος.διαρκεια περιπου δεκα με δωδεκα ωρες.κοστος περιπου 15 euro..
-
Δεν θα πρέπει λοιπόν ν ακολουθούμε αυτό που συνήθως προτείνουν τα πρακτορεία.
Τρεις χώρες σε 20 μέρες.Άλλωστε οι περισσότεροι ταξιδεύουμε μόνοι.
Σ αυτές τις χώρες όμως αρκετοί μπαίνουν σε γκρουπ με αποτέλεσμα να παίρνουν μόνο μυρωδιά.
Για να νιώσεις λίγο απ τον παλμό μιας χώρας,θα πρέπει να προσαρμόσεις το πρόγραμμα στα μέτρα σου. :dirol:
-
η γνωμη μου ειναι οτι μπορουμε να απολαυσουμε το ταξιδι μας μακρυα απο τα πρακτορεια τα οποια ειναι αρκετα ακριβα και κανουν πολυ πιεστικο προγραμμα..........παροτι τα αγγλικα μου ειναι ..λιγα επιμενω στο ελευθερο προγραμμα εκτος πρακτορειου....
-
(http://img517.imageshack.us/img517/9739/dsc05480jn.jpg) (http://img517.imageshack.us/i/dsc05480jn.jpg/)
vientiane - κατι που θυμιζει παρισι
-
vientiane---μεσα στην αγορα - μεσημεριανο φαγητο
(http://img35.imageshack.us/img35/9184/dsc042590.jpg) (http://img35.imageshack.us/i/dsc042590.jpg/)
-
Μπράβο, μπράβο :clap: :clap: για τις φωτογραφίες και το ρεπορτάζ!!!!!!
Μας δίνεις ιδέες!!!! :good:
-
Βλέποντας τη φωτό με τις κοπέλες θυμήθηκα ότι κάποια στιγμή ένας φίλος
που μένει Ταυλάνδη προσπαθούσε να με μάθει να χρησιμοποιώ τα ξυλάκια.
Κατέβαλα υπεράνθρωπες προσπάθειες,το αποτέλεσμα τραγικό,
τραπέζι και πάτωμα γεμάτο ρύζι :laugh:
-
Πόσο σου στοίχισε ένα τέτοιο ταξίδι και πόσες μέρες συνολικά?
Οι φωτογραφίες σου είναι φοβερές και αντιπροσωπευτικές.
Είναι δύσκολο σε κάποιον που θέλει να κάνει αυτό το ταξίδι να το κανονίσω μόνος του? Χωρίς την βοήθεια ενός πρακτορείου εννοώ ...
-
vientiane-laos
κατα μηκος του ποταμου μεκονγκ στην πρωτευουσα υπαρχουν πολλες ταβερνες με θαλασσινα ..ομως αυτα τα κιοσκια που βρισκονται εκει ειναι για καφε η φαγητο και για ξεκουραση.
τα βραδακια ειναι γεματα απο την νεολαια και ειδικα απο ξενους..
(http://img156.imageshack.us/img156/1993/dsc04261wk.jpg) (http://img156.imageshack.us/i/dsc04261wk.jpg/)
-
παντα πρεπει να βαζουμε στοχους.
(http://img94.imageshack.us/img94/2316/dsc04267.jpg) (http://img94.imageshack.us/i/dsc04267.jpg/)
εγω εφυγα και δεν ξερω εαν εφθασε στην κορυφη ...
-
καλησπερα σας. νομιζω οτι στα κρατη της ινδοκινας μπορεις να κυκλοφορεις με πληρη ασφαλεια...οι ανθρωποι ειναι γλυκυτατοι..ειναι φιλοξενοι και γενικα no problem...το πρακτορειο σε εκδρομη στην ινδοκινα ειναι λαθος.μεγαλο λαθος...οι τιμες ειναι πολυ καλες για μας.ειδικα σημερα που το euro εχει ανεβει...βρισκεις ξενοδοχειο καθαρο ακομη και με εικοσι euro ..καθαρο εννοω..στο λαος πληρωσα στην pak beng επτα euro χωρις πρωινο.στην luang prabang 12 euro και στην πρωτευουσα vientiane δεκα euro και δεκατεσσερα euro...τα μεταφορικα γενικα ειναι φθηνα και το φαγητο σε καλες τιμες...πχ μεγαλη μπυρα στο λαος 90 λεπτα ...........ειναι η μπυρα της φωτογραφιας με το κερακι πιο πανω......καλο ταξιδι :good: :good:
-
Πολυ καλο φωτορεπορταζ elgeo2... :thank:
-
Βλέποντας τη φωτό με τις κοπέλες θυμήθηκα ότι κάποια στιγμή ένας φίλος
που μένει Ταυλάνδη προσπαθούσε να με μάθει να χρησιμοποιώ τα ξυλάκια.
Κατέβαλα υπεράνθρωπες προσπάθειες,το αποτέλεσμα τραγικό,
τραπέζι και πάτωμα γεμάτο ρύζι :laugh:
Kαλα...με μια φορα που εφαγες...ηθελες να τα μαθεις κιολας ???
Εμεις χρονια τωρα τρωμε καθε βραδυ κινεζικο και δεν τα μαθαμε ακομη!! :laugh:
-
vientiane
(http://img217.imageshack.us/img217/9530/dsc05483k.jpg) (http://img217.imageshack.us/i/dsc05483k.jpg/)
το φρουτακι σας...< dragon fruit > περιπου 60 λεπτα το κιλο...
-
Bλεπω εχεις πολυ υλικο...συνεχισε ετσι...μας αρεσουν οι φωτογραφιες σου!! :yahoo:
-
HO PHRA KEO ---VIENTIANE
(http://img402.imageshack.us/img402/5814/dsc04250d.jpg) (http://img402.imageshack.us/i/dsc04250d.jpg/)
-
προς διαχειριστη
ε κ δ ρ ο μ η θ ε λ ο υ μ ε
(http://img694.imageshack.us/img694/2654/dsc04152.jpg) (http://img694.imageshack.us/i/dsc04152.jpg/)
-
προς διαχειριστη
ε κ δ ρ ο μ η θ ε λ ο υ μ ε
Aντε με πεισατε...θα σας παω μεχρι τη Σαλαμινα!! :laugh:
-
δημητρη , θα μας πας στα ..............παλουκια ????????????? :dizzy: :dizzy:
-
δημητρη , θα μας πας στα ..............παλουκια ????????????? :dizzy: :dizzy:
Θα ειναι το δωρο μου για τα μεθαυριανα σου γενεθλια!! :laugh:
ΥΓ.Εξηγησε μας λιγο τι ρολο παιζει το παραπανω πλεουμενο ???
-
ειναι τα βαρκακια που διαπλεουν τον ποταμο μεκονκ εντος του λαος..φαινεται και η σημαια μπροστα στο πλεουμενο...αυτα μεταφερουν κοσμο ...με ενα τετοιο ταξιδεψα στον ποταμο μεκονκ ....
-
...με ενα τετοιο ταξιδεψα στον ποταμο μεκονκ ....
Ταξιδεψες μ'αυτον το σκυλοπνιχτη βρε θηριο...χαρας το κουραγιο σου!! :mocking:
-
Elgeo2
Πολύ καλές φωτογραφίες! Μας ανοιξες την όρεξη!!! Σου εύχομαι πάντα τέτοια!
-
evi
σε ευχαριστω ...απλα οι φωτογραφιες ειναι εγγραφες αναμνησεις απο καποια εκδρομη...
.το πραγματικο οφελος ειναι η ομορφια που βλεπουν τα ματια μας και η γαληνη που αισθανεσαι στην ψυχη ...............ελπιζω τον επομενο χρονο να μπορεσω να ξαναπαω στην ευρυτερη περιοχη < νοτιο λαος και καμποτζη > :reading: :reading:
-
...ελπιζω τον επομενο χρονο να μπορεσω να ξαναπαω στην ευρυτερη περιοχη < νοτιο λαος και καμποτζη > :reading: :reading:
Θα πας...θα πας...ειμαι σιγουρος οτι θα τα καταφερεις!! :good:
-
:reading: Ι HOPE :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
-
Ναι ,οι φωτογραφίες είναι απλά υπενθύμιση ότι ήμουν και εγώ εκεί! Σου εύχομαι να πραγμστοποιήσεις το όνειρό σου, να επισκεφτείς ξανά αυτά τα μέρη καινα έχουμε και εμείς την ευκαιρία να δούμε και άλλες υπέροχες φωτογραφίες.
-
(http://img527.imageshack.us/img527/4708/dsc05297c.jpg) (http://img527.imageshack.us/i/dsc05297c.jpg/)
Εδώ είναι το όνειρο μου να πάω !
-
ειναι το σπηλαιο pak ou caves περιπου 25 χιλιομετρα απο την Luang Prabang. συνηθως πηγαινεις μεσω του ποταμου μεκονκ.αναχωρουν συνεχεια βαρκουλες και η διαδρομη ειναι περιπου δυο ωρες..αυτο που φαινεται στην φωτογραφια ειναι ο πρωτος ναος και :reading: εχει μεσα βουδες σε διαφορα μεγεθη.. :reading:.λενε οτι ειναι δεκα χιλιαδες απο προσφορες πιστων της περιοχης. αριστερα ανεβαινουν σκαλες και αφου σου βγει η γλωσσα :dizzy:υπαρχει ενας αλλος σκοτεινος ναος μεσα στον βραχο...εκει χρειαζεσαι φακο...ειναι ενα απο τα must της περιοχης...
-
(http://img337.imageshack.us/img337/310/dsc05293b.jpg) (http://img337.imageshack.us/i/dsc05293b.jpg/)
καθως αρχιζεις να ανεβαινεις τα μεγαλα σκαλοπατια συναντας μικρα κοριτσια που πωλουν τα μικρα καλαθακια με πουλακια μεσα...δινοντας ελαχιστα χρηματα μπορεις να απελευθερωσεις τα πουλακια κανοντας μια ευχη..............
-
καθως αρχιζεις να ανεβαινεις τα μεγαλα σκαλοπατια συναντας μικρα κοριτσια που πωλουν τα μικρα καλαθακια με πουλακια μεσα...δινοντας ελαχιστα χρηματα μπορεις να απελευθερωσεις τα πουλακια κανοντας μια ευχη.........
:good: :good: :good: :good: :good: