TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum

Ταξιδιωτικές Ιστορίες Μελών => Ιστορίες από ταξίδια στο Εξωτερικό => Ασία => Μήνυμα ξεκίνησε από: elgeo2 στις Οκτώβριος 28, 2009, 16:59:19 μμ

Τίτλος: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: elgeo2 στις Οκτώβριος 28, 2009, 16:59:19 μμ
                                                                              (http://img175.imageshack.us/img175/4738/dsc05240.jpg) (http://img175.imageshack.us/i/dsc05240.jpg/)


                                                         pak beng- mekong river
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: elgeo2 στις Οκτώβριος 28, 2009, 17:05:15 μμ
(http://img2.imageshack.us/img2/4864/dsc05215e.jpg) (http://img2.imageshack.us/i/dsc05215e.jpg/)



                        mekong  river
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: elgeo2 στις Οκτώβριος 28, 2009, 17:28:24 μμ
(http://img340.imageshack.us/img340/1868/dsc05258uo.jpg) (http://img340.imageshack.us/i/dsc05258uo.jpg/)



      διαπλεοντας    τον   ποταμο   Μεκονγκ  μεσα  στο λαος.
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: elgeo2 στις Οκτώβριος 28, 2009, 17:34:20 μμ
(http://img5.imageshack.us/img5/3521/dsc05220h.jpg) (http://img5.imageshack.us/i/dsc05220h.jpg/)



                     μια  απο  τις  πολλες  παραλιες  με αμμο  .< ποταμος μεκονγκ >.
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: elgeo2 στις Οκτώβριος 28, 2009, 17:38:09 μμ
(http://img248.imageshack.us/img248/281/dsc05223j.jpg) (http://img248.imageshack.us/i/dsc05223j.jpg/)
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: elgeo2 στις Οκτώβριος 28, 2009, 17:44:00 μμ

             με  πηρε το ποταμι , με πηρε ο  ποταμος.......

(http://img21.imageshack.us/img21/2227/dsc05210z.jpg) (http://img21.imageshack.us/i/dsc05210z.jpg/)



                 απολαμβανοντας  την διαδρομη
                 ποταμος μεκονγκ
                 φεβρουαριος 2009
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: elgeo2 στις Οκτώβριος 28, 2009, 17:50:14 μμ
(http://img24.imageshack.us/img24/6633/dsc05227x.jpg) (http://img24.imageshack.us/i/dsc05227x.jpg/)
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: elgeo2 στις Οκτώβριος 28, 2009, 17:58:57 μμ
(http://img691.imageshack.us/img691/5274/dsc05234.jpg) (http://img691.imageshack.us/i/dsc05234.jpg/)



 pak  beng ...laos...
 
 ρομαντικο βραδυνο με κερακι  ,

 στην υγεια σας.
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: elgeo2 στις Οκτώβριος 28, 2009, 18:29:57 μμ
(http://img527.imageshack.us/img527/4708/dsc05297c.jpg) (http://img527.imageshack.us/i/dsc05297c.jpg/)
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: elgeo2 στις Οκτώβριος 28, 2009, 18:36:52 μμ
(http://img28.imageshack.us/img28/6984/dsc05328i.jpg) (http://img28.imageshack.us/i/dsc05328i.jpg/)



      κεντρικη  αγορα  στην luang prabang - laos
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: elgeo2 στις Οκτώβριος 28, 2009, 18:43:53 μμ
URL=http://img28.imageshack.us/i/dsc05328i.jpg/(http://img28.imageshack.us/img28/6984/dsc05328i.jpg)[/URL]


 βραδυνη  αγορα στην luang Prabang ...με λιγοτερο απο μισο euro εχεις ενα υπεροχο vegeterian  γευμα στους παγκους της αγορας.
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: elgeo2 στις Οκτώβριος 28, 2009, 18:54:53 μμ
(http://img175.imageshack.us/img175/9436/dsc05336g.jpg) (http://img175.imageshack.us/i/dsc05336g.jpg/)


 βραδυνη  αγορα στην luang Prabang ...με λιγοτερο απο μισο euro εχεις ενα υπεροχο vegeterian  γευμα στους παγκους της αγορας.



Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: dk στις Οκτώβριος 28, 2009, 19:07:15 μμ
Πολυ καλο το φωτορεπορταζ σου Γιωργο...και το Λαος προορισμος που μας ελειπε!! :thank:
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: elgeo2 στις Οκτώβριος 28, 2009, 19:12:44 μμ
  ελπιζω να μπορεσω να ξαναπαω τον επομενο φεβρουαριο συνδιαζοντας  νοτιο  λαος και καμποτζη .......... :dance: :dance:
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: dk στις Οκτώβριος 28, 2009, 19:14:31 μμ
Eυχομαι να ξαναπας για να εχουμε και νεο φωτορεπορταζ!! :mocking:
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: elgeo2 στις Οκτώβριος 28, 2009, 19:19:41 μμ
(http://img248.imageshack.us/img248/1101/dsc04222t.jpg) (http://img248.imageshack.us/i/dsc04222t.jpg/)


                          πληθωρα  βουδιστικων ναων στο λαος....
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: elgeo2 στις Οκτώβριος 28, 2009, 19:37:11 μμ
(http://img36.imageshack.us/img36/6359/dsc04223o.jpg) (http://img36.imageshack.us/i/dsc04223o.jpg/)


             LUANG  PRABANG
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: Ntina στις Οκτώβριος 28, 2009, 19:43:22 μμ
elgeo 2 οι φωτογραφίες σου μοναδικές.
Αλήθεια πόσες μέρες κατά τη γν'ώμη σου απαιτούνται για να πει κάποιος ταξιδευτής
ότι είδε τη χώρα?
Για παράδειγμα 10 μέρες αρκούν για τα βασικά αξιοθέατα και για μια βολτίτσα στα χωριά? :smile_:
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: elgeo2 στις Οκτώβριος 28, 2009, 20:35:07 μμ
  καλησπερα Ντινα.. το Λαος ειναι ενας υπεροχος προορισμος..πιστευω οτι δυο εβδομαδες ειναι οριακα ικανες..τον φεβρουαριο  εισηλθα στο λαος  απο την ταυλανδη στο chiang kong  στο βορρα.κατεβηκα δυο μερες με ποταμοπλιο μεχρι την υπεροχη πολη LUANG PRABANG.απο εκει και κατω συνεχισα με κτελ λεωφορειο εως την πρωτευουσα .....στην συνεχεια περασα οδικως στην ταυλανδη....θελω τον επομενο χρονο εαν μπορεσω να παω στην νοτια πλευρα του λαος και να μπω στην καμποτζη για την συνεχεια..... :good:.
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: elgeo2 στις Οκτώβριος 28, 2009, 20:55:29 μμ
                                                    το  λεωφορειο που ταξιδεψα

(http://img148.imageshack.us/img148/6600/dsc05441c.jpg) (http://img148.imageshack.us/i/dsc05441c.jpg/)


   τα  λεωφορεια  κανουν το δρομολογιο απο την πολη luang prabang στην πρωτευουσα Vientiane στο Λαος.διαρκεια περιπου δεκα με δωδεκα           ωρες.κοστος περιπου 15 euro..
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: Ntina στις Οκτώβριος 28, 2009, 21:02:52 μμ
Δεν θα πρέπει λοιπόν ν ακολουθούμε αυτό που συνήθως προτείνουν τα πρακτορεία.
Τρεις χώρες σε 20 μέρες.Άλλωστε οι περισσότεροι ταξιδεύουμε μόνοι.
Σ αυτές τις χώρες όμως αρκετοί  μπαίνουν σε γκρουπ με αποτέλεσμα να παίρνουν μόνο μυρωδιά.
Για να νιώσεις λίγο απ τον παλμό μιας χώρας,θα πρέπει να προσαρμόσεις το πρόγραμμα στα μέτρα σου. :dirol:
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: elgeo2 στις Οκτώβριος 28, 2009, 21:28:42 μμ
  η γνωμη μου ειναι οτι μπορουμε να  απολαυσουμε το ταξιδι μας μακρυα απο τα πρακτορεια  τα οποια ειναι αρκετα ακριβα  και κανουν πολυ πιεστικο  προγραμμα..........παροτι τα αγγλικα μου ειναι ..λιγα επιμενω στο ελευθερο προγραμμα εκτος πρακτορειου....
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: elgeo2 στις Οκτώβριος 28, 2009, 21:40:45 μμ
(http://img517.imageshack.us/img517/9739/dsc05480jn.jpg) (http://img517.imageshack.us/i/dsc05480jn.jpg/)

  vientiane - κατι που θυμιζει παρισι
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: elgeo2 στις Οκτώβριος 28, 2009, 21:51:43 μμ
                        
      
                       vientiane---μεσα στην αγορα - μεσημεριανο φαγητο

(http://img35.imageshack.us/img35/9184/dsc042590.jpg) (http://img35.imageshack.us/i/dsc042590.jpg/)
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: Dimitra στις Οκτώβριος 29, 2009, 11:12:28 πμ
Μπράβο, μπράβο  :clap: :clap: για τις φωτογραφίες και το ρεπορτάζ!!!!!!
Μας δίνεις ιδέες!!!!  :good:
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: Ntina στις Οκτώβριος 29, 2009, 11:55:51 πμ
Βλέποντας τη φωτό με τις κοπέλες θυμήθηκα ότι κάποια στιγμή ένας φίλος
που μένει Ταυλάνδη προσπαθούσε να με μάθει να χρησιμοποιώ τα ξυλάκια.
Κατέβαλα υπεράνθρωπες προσπάθειες,το αποτέλεσμα τραγικό,
τραπέζι και πάτωμα γεμάτο ρύζι :laugh:
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: elina στις Οκτώβριος 29, 2009, 13:59:08 μμ
Πόσο σου στοίχισε ένα τέτοιο ταξίδι και πόσες μέρες συνολικά?
Οι φωτογραφίες σου είναι φοβερές και αντιπροσωπευτικές.
Είναι δύσκολο σε κάποιον που θέλει να κάνει αυτό το ταξίδι να το κανονίσω μόνος του? Χωρίς την βοήθεια ενός πρακτορείου εννοώ ...
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: elgeo2 στις Οκτώβριος 29, 2009, 17:51:50 μμ

   vientiane-laos
   κατα μηκος του ποταμου μεκονγκ στην πρωτευουσα υπαρχουν πολλες ταβερνες με θαλασσινα ..ομως αυτα τα κιοσκια που βρισκονται εκει  ειναι      για καφε η φαγητο και για ξεκουραση.
   τα βραδακια ειναι  γεματα απο την νεολαια και ειδικα απο ξενους..


(http://img156.imageshack.us/img156/1993/dsc04261wk.jpg) (http://img156.imageshack.us/i/dsc04261wk.jpg/)
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: elgeo2 στις Οκτώβριος 29, 2009, 17:59:53 μμ

                                                   παντα πρεπει να βαζουμε στοχους.


(http://img94.imageshack.us/img94/2316/dsc04267.jpg) (http://img94.imageshack.us/i/dsc04267.jpg/)


                                       εγω εφυγα και δεν ξερω εαν εφθασε στην κορυφη ...
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: elgeo2 στις Οκτώβριος 29, 2009, 18:14:44 μμ
  καλησπερα σας. νομιζω οτι στα κρατη της ινδοκινας μπορεις να κυκλοφορεις με πληρη ασφαλεια...οι ανθρωποι ειναι γλυκυτατοι..ειναι φιλοξενοι και γενικα no problem...το πρακτορειο σε εκδρομη στην ινδοκινα ειναι λαθος.μεγαλο λαθος...οι τιμες ειναι πολυ καλες για μας.ειδικα σημερα που το euro εχει ανεβει...βρισκεις ξενοδοχειο καθαρο ακομη και με εικοσι euro ..καθαρο εννοω..στο λαος πληρωσα στην pak beng  επτα euro χωρις πρωινο.στην luang prabang  12 euro και στην πρωτευουσα vientiane   δεκα euro  και δεκατεσσερα euro...τα μεταφορικα γενικα ειναι φθηνα και το φαγητο σε καλες τιμες...πχ μεγαλη μπυρα στο λαος  90 λεπτα ...........ειναι η μπυρα της φωτογραφιας με το κερακι πιο πανω......καλο ταξιδι :good: :good:
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: xenia στις Οκτώβριος 29, 2009, 20:08:46 μμ
Πολυ καλο φωτορεπορταζ elgeo2... :thank:
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: dk στις Οκτώβριος 30, 2009, 18:58:47 μμ
Βλέποντας τη φωτό με τις κοπέλες θυμήθηκα ότι κάποια στιγμή ένας φίλος
που μένει Ταυλάνδη προσπαθούσε να με μάθει να χρησιμοποιώ τα ξυλάκια.
Κατέβαλα υπεράνθρωπες προσπάθειες,το αποτέλεσμα τραγικό,
τραπέζι και πάτωμα γεμάτο ρύζι :laugh:

Kαλα...με μια φορα που εφαγες...ηθελες να τα μαθεις κιολας ???
Εμεις χρονια τωρα τρωμε καθε βραδυ κινεζικο και δεν τα μαθαμε ακομη!! :laugh:
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: elgeo2 στις Νοέμβριος 01, 2009, 00:18:05 πμ
                                                           
                                         vientiane


(http://img217.imageshack.us/img217/9530/dsc05483k.jpg) (http://img217.imageshack.us/i/dsc05483k.jpg/)


     το  φρουτακι σας...< dragon   fruit > περιπου   60 λεπτα το κιλο...
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: dk στις Νοέμβριος 01, 2009, 07:53:09 πμ
Bλεπω εχεις πολυ υλικο...συνεχισε ετσι...μας αρεσουν οι φωτογραφιες σου!! :yahoo:
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: elgeo2 στις Νοέμβριος 01, 2009, 15:29:29 μμ
                         
   
                                          HO  PHRA  KEO ---VIENTIANE

(http://img402.imageshack.us/img402/5814/dsc04250d.jpg) (http://img402.imageshack.us/i/dsc04250d.jpg/)
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: elgeo2 στις Νοέμβριος 08, 2009, 21:30:11 μμ

                                                           προς  διαχειριστη
                               
                                                     ε κ δ ρ ο μ η   θ ε λ ο υ μ ε



(http://img694.imageshack.us/img694/2654/dsc04152.jpg) (http://img694.imageshack.us/i/dsc04152.jpg/)
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: dk στις Νοέμβριος 08, 2009, 21:34:27 μμ

                                                           προς  διαχειριστη
                               
                                                     ε κ δ ρ ο μ η   θ ε λ ο υ μ ε



Aντε με πεισατε...θα σας παω μεχρι τη Σαλαμινα!! :laugh:
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: elgeo2 στις Νοέμβριος 08, 2009, 21:40:59 μμ
    δημητρη , θα μας πας στα ..............παλουκια ????????????? :dizzy: :dizzy:
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: dk στις Νοέμβριος 08, 2009, 22:02:32 μμ
    δημητρη , θα μας πας στα ..............παλουκια ????????????? :dizzy: :dizzy:

Θα ειναι το δωρο μου για τα μεθαυριανα σου γενεθλια!! :laugh:

ΥΓ.Εξηγησε μας λιγο τι ρολο παιζει το παραπανω πλεουμενο ???
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: elgeo2 στις Νοέμβριος 08, 2009, 22:57:11 μμ
 ειναι τα βαρκακια που διαπλεουν τον ποταμο μεκονκ εντος του λαος..φαινεται και η  σημαια μπροστα στο πλεουμενο...αυτα μεταφερουν κοσμο ...με ενα τετοιο ταξιδεψα στον ποταμο μεκονκ ....
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: dk στις Νοέμβριος 09, 2009, 04:57:44 πμ

...με ενα τετοιο ταξιδεψα στον ποταμο μεκονκ ....


Ταξιδεψες μ'αυτον το σκυλοπνιχτη βρε θηριο...χαρας το κουραγιο σου!! :mocking:
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: evi στις Νοέμβριος 10, 2009, 00:02:33 πμ
Elgeo2

Πολύ καλές φωτογραφίες! Μας ανοιξες την όρεξη!!! Σου εύχομαι πάντα τέτοια!
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: elgeo2 στις Νοέμβριος 10, 2009, 19:44:33 μμ
  evi
  σε ευχαριστω ...απλα οι φωτογραφιες ειναι  εγγραφες αναμνησεις απο καποια εκδρομη...
 .το πραγματικο οφελος ειναι η ομορφια που βλεπουν τα ματια μας και η γαληνη που αισθανεσαι στην ψυχη ...............ελπιζω τον επομενο χρονο να  μπορεσω να ξαναπαω στην ευρυτερη περιοχη < νοτιο λαος και καμποτζη >  :reading: :reading:
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: dk στις Νοέμβριος 10, 2009, 20:12:45 μμ

...ελπιζω τον επομενο χρονο να  μπορεσω να ξαναπαω στην ευρυτερη περιοχη < νοτιο λαος και καμποτζη >  :reading: :reading:


Θα πας...θα πας...ειμαι σιγουρος οτι θα τα καταφερεις!! :good:
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: elgeo2 στις Νοέμβριος 10, 2009, 20:40:07 μμ
   :reading:  Ι HOPE   :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: evi στις Νοέμβριος 11, 2009, 01:57:48 πμ
Ναι ,οι φωτογραφίες είναι απλά υπενθύμιση ότι ήμουν και εγώ εκεί! Σου εύχομαι να πραγμστοποιήσεις το όνειρό σου, να επισκεφτείς ξανά αυτά τα μέρη καινα έχουμε και εμείς την ευκαιρία να δούμε και άλλες υπέροχες φωτογραφίες.
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: asiatraveller στις Νοέμβριος 12, 2009, 23:41:19 μμ
(http://img527.imageshack.us/img527/4708/dsc05297c.jpg) (http://img527.imageshack.us/i/dsc05297c.jpg/)


Εδώ είναι το όνειρο μου να πάω !
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: elgeo2 στις Νοέμβριος 13, 2009, 16:39:49 μμ
   
   ειναι το σπηλαιο pak ou caves περιπου 25 χιλιομετρα απο την Luang  Prabang. συνηθως πηγαινεις μεσω του ποταμου μεκονκ.αναχωρουν συνεχεια  βαρκουλες  και η διαδρομη ειναι περιπου δυο ωρες..αυτο που φαινεται στην φωτογραφια ειναι ο πρωτος ναος και  :reading:  εχει μεσα βουδες σε διαφορα μεγεθη.. :reading:.λενε οτι ειναι δεκα χιλιαδες απο προσφορες πιστων της περιοχης. αριστερα ανεβαινουν σκαλες και  αφου σου βγει η γλωσσα  :dizzy:υπαρχει ενας αλλος σκοτεινος ναος  μεσα στον βραχο...εκει χρειαζεσαι φακο...ειναι ενα απο τα  must της περιοχης...
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: elgeo2 στις Νοέμβριος 13, 2009, 19:10:29 μμ


(http://img337.imageshack.us/img337/310/dsc05293b.jpg) (http://img337.imageshack.us/i/dsc05293b.jpg/)

καθως  αρχιζεις να  ανεβαινεις  τα μεγαλα σκαλοπατια   συναντας μικρα κοριτσια που  πωλουν  τα μικρα  καλαθακια με πουλακια μεσα...δινοντας ελαχιστα χρηματα  μπορεις να απελευθερωσεις τα πουλακια κανοντας μια ευχη..............
Τίτλος: Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
Αποστολή από: dk στις Νοέμβριος 14, 2009, 00:57:33 πμ

καθως  αρχιζεις να  ανεβαινεις  τα μεγαλα σκαλοπατια   συναντας μικρα κοριτσια που  πωλουν  τα μικρα  καλαθακια με πουλακια μεσα...δινοντας ελαχιστα χρηματα  μπορεις να απελευθερωσεις τα πουλακια κανοντας μια ευχη.........


 :good: :good: :good: :good: :good: