TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum

Ενότητα Μελών => Η γνώμη σας μετράει ... => Μήνυμα ξεκίνησε από: dk στις Ιούνιος 24, 2008, 15:25:32 μμ

Τίτλος: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: dk στις Ιούνιος 24, 2008, 15:25:32 μμ
Ποσοι απο εμας κατα τη διαρκεια ενος ταξιδιου επιδιωκουμε να εχουμε νεες γαστρονομικες απολαυσεις!!!
Νομιζω οι περισσοτεροι!!
Γι αυτο λοιπον αρχιζω πρωτος....

Δεν θα ξεχασω τα τεραστια σνιτσελ και τις μπυρες της Τσεχιας



την paella και τη σαγκρια στη Σεβιλλη της Ισπανιας

(https://d3hne3c382ip58.cloudfront.net/resized/750x420/walking-in-andalucia-tour-2-351353_0.JPG)

τη goulash στη Βουδαπεστη

(https://images.halaal.recipes/05-09-17/2017-08-21-19-45-42-9s0KG.jpg)

το κρασι Μελνικ στη Βουλγαρια

(http://www.andel3w.com/data/trips-others/39/2-large.jpg)

το υπεροχο σοκολατενιο γλυκο της Βιεννης Sacher τorte

(https://www.baking-sense.com/wp-content/uploads/2017/12/sacher-10a.jpg)

το περιφημο παγωτο tartufo στη Piazza Navona της Ρωμης

(http://www.trescalini.it/wp-content/uploads/2017/08/il-tartufo-inpage-1.jpg)

τα σιροπιαστα γλυκα της Βηρυτου στο Λιβανο

(https://365daysoflebanondotcom.files.wordpress.com/2016/06/baklawa.jpg?w=656)

το καιμακι παγωτο στο γνωστο ''Bakdash'' της Δαμασκου στη Συρια

(http://img41.imageshack.us/img41/4278/50446877.jpg) (http://img41.imageshack.us/i/50446877.jpg/)



τα μπουρεκια της Αλβανιας, τα πιροσκι της Ρωσιας, τις σπιτικες σεφταλιες της φιλης μου Νιτσας στη Κυπρο, το Ισκεντερ κεμπαπ της Κωνσταντινουπολης, το κεμπαπ στο Καιρο και τελος το liqueur Madlen της Μαλτας!! :smile_:

Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: Ntina στις Ιούνιος 24, 2008, 17:26:38 μμ
Το καλύτερο φαγοπότι ήταν στη Συρία.
Απίθανες γεύσεις σε καταπληκτικά εστιατόρια σας παραθέτω
ένα από τα καλύτερα Al Khawali Restaurant στην παλιά Δαμασκό.
Όσο για το παγωτό στο Bakdash δεν υπάρχουν λόγια αν δεν δοκιμάσεις
δεν μπορείς να καταλάβεις για τι πράγμα μιλάμε. :D :D
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: Ειρήνη στις Ιούλιος 05, 2008, 20:27:52 μμ
Μιας και είμαι λάτρης των θαλασσινών και των φρέσκων ψαριών, τα καλύτερα φαγοπότια τα κάνω στα νησιά μας με φρεσκότατα μεγάλα ψάρια, αστακούς και αχινοσαλάτες, παρέα με καλό λευκό κρασί ή ουζάκι... τίποτα δεν συγκρίνεται με μια καλή παρέα και ταβερνάκια δίπλα στη θάλασσα, πανσέληνους και ελληνικά νησιά :D
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: dk στις Οκτώβριος 07, 2008, 19:32:09 μμ
Στο Ντουμπαι δεν βρηκαμε πραγματα ξεχωριστα...βρηκαμε ομως κρεατικα γνωστα!!! :bigr:

(http://i588.photobucket.com/albums/ss323/dkotsifis/SPA52007.jpg)
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: Dimitra στις Οκτώβριος 08, 2008, 09:39:02 πμ
Το καλύτερο φαγοπότι ήταν στη Συρία.
Απίθανες γεύσεις σε καταπληκτικά εστιατόρια σας παραθέτω
ένα από τα καλύτερα Al Khawali Restaurant στην παλιά Δαμασκό.
Όσο για το παγωτό στο Bakdash δεν υπάρχουν λόγια αν δεν δοκιμάσεις
δεν μπορείς να καταλάβεις για τι πράγμα μιλάμε. :D :D
Συμφωνώ μαζί σου, υπέροχο φαγητό, καλοψημένο και τεράστιες μερίδες (για τους καλοφαγάδες  :rofl:)
Επίσης, φοβερά είναι και τα λιβανέζικά κρασιά.
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: dk στις Οκτώβριος 13, 2008, 19:06:02 μμ
Κουρσαρε, νομιζω πως η εμπειρια σου σε θεματα προβατινας απο το ταξιδι σου στα Καλυβια, πρεπει να γραφτει εδω!!!
Περιμενουμε... :laugh:
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: dk στις Νοέμβριος 16, 2008, 10:14:16 πμ
Mε αφορμη το χριστουγεννιατικο ταξιδι που θα κανω στη Βουλγαρια, θελω να σας δειξω περυσινες εμπειριες που θα ζησω και φετος!!!

Με το 1, με το 2, με το 3.... φλεγόμενο σουβλακι!!!...θαυμαστε μεγεθος!!! :laugh:

(http://i588.photobucket.com/albums/ss323/dkotsifis/spa52008.jpg)
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: vim στις Νοέμβριος 18, 2008, 15:41:05 μμ
Συμφωνώ κι εγώ για το Bakdash στη Δαμασκό. Επίσης είναι καταπληκτική και η μαροκινή κουζίνα: Τα tajine στο Fantasia- chez Ali στο Μαρακές τα θυμάμαι ακόμα!
Για λίγο πιο συμβατικούς προορισμούς, στο Λονδίνο (αχνιστά) Ben's cookies και στην Κοπεγχάγη υπέροχα γλυκά στο καφέ- κουκλόσπιτο La Glace.
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: dk στις Νοέμβριος 18, 2008, 15:55:07 μμ
Aχ...vim, τι αναφορες ειναι αυτες!!!
Μαροκο...περιμενω πως και πως να'ρθει το καλοκαιρι για να το επισκεφτω.
Λονδινο...το επισκεφτηκα το 1985...θελω να ξαναπαω.
Κοπεγχαγη...ειναι στα σχεδια μου.

Any way... :welcome: στο φορουμ και την παρεα μας!!! :bye:
Αν θελεις γραψε μας λιγα πραγματα για σενα και τα ταξιδια σου, στην ενοτητα νεα μελη.
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: dk στις Ιανουάριος 03, 2009, 21:40:19 μμ
Δεν θα ξεχασω ποτε το...σουφλε σοκολατας του Ολυμπικο, που γευτηκα στην προηγουμενη μας συναντηση. :yahoo:
Χαιρομαι που θα επαναληφθει...αυριο!! :laugh:
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: dk στις Μάιος 20, 2009, 23:08:26 μμ
Να συμπληρωσω τα...της Κωνσταντινουπολης!!!

(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_25_04_11_11_12_01.jpeg)

(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_25_04_11_11_14_43.jpeg)
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: Dimitra στις Μάιος 20, 2009, 23:17:36 μμ
Μη μου πείς ότι είναι γλυκό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Εφυγα για τη Πόλη!!!!!!!!!!!!!!!!
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: dk στις Μάιος 20, 2009, 23:25:24 μμ
Ναι ειναι γλυκο...και τι γλυκο...σιροπιαστο!!! :spin:
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: Dimitra στις Μάιος 20, 2009, 23:30:55 μμ
Ουφ....θα μου ανεβάσεις το ζάχαρο..... :blum: :blum:
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: NoName στις Μάιος 31, 2009, 15:56:51 μμ
Tο πιό παράξενο: Κορκόδειλο  :drink:
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: palaiohelen στις Ιούνιος 01, 2009, 13:13:23 μμ
Να συμπληρωσω τα...της Κωνσταντινουπολης!!!

(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_25_04_11_11_12_01.jpeg)

(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_25_04_11_11_14_43.jpeg)


Πως λέγεται;  :pardon:
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: dk στις Ιούνιος 01, 2009, 14:50:02 μμ

Πως λέγεται;  :pardon:


Στη φωτο 1 ειναι baklava με καρύδια ή φυστίκια και στη φωτο 2 shish-kebab...Iskender Kebab και Turkish kokoreç   :wacko:
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: palaiohelen στις Ιούνιος 01, 2009, 15:16:17 μμ

Πως λέγεται;  :pardon:


Στη φωτο 1 ειναι baklava με καρύδια ή φυστίκια και στη φωτο 2 shish-kebab...Iskender Kebab και Turkish kokoreç   :wacko:

Χμ ωραία και να υποθέσω πως στη φωτο 1 η μερίδα είναι ατομική ε;;;  :crazy:  :wacko:
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: dk στις Ιούνιος 01, 2009, 15:20:20 μμ

Χμ ωραία και να υποθέσω πως στη φωτο 1 η μερίδα είναι ατομική ε;;;  :crazy:  :wacko:


Ελα τωρα...δε θελω υπερβολες...ειναι για δυο ατομα!! :bigr:
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: Dimitra στις Ιούνιος 03, 2009, 10:16:56 πμ

Χμ ωραία και να υποθέσω πως στη φωτο 1 η μερίδα είναι ατομική ε;;;  :crazy:  :wacko:


Ελα τωρα...δε θελω υπερβολες...ειναι για δυο ατομα!! :bigr:

Ααααα εγώ δε μοιράζομαι με κανέναν τέτοιους πειρασμούς...... :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Το Σάββατο το απογευμα στο mega 2 εκπομπη "γλυκιες αλχημιες" ήταν στη Πολη , στο ζαχαροπλαστείο sarai και έδειξε ένα τέτοιο μπακλαβά....να σου τρέχουν τα σάλια.... :happy:
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: xenia στις Ιούνιος 05, 2009, 21:19:12 μμ

Δεν θα ξεχασω τα τεραστια σνιτσελ και τις μπυρες της Τσεχιας,την paella και τη σαγκρια στη Σεβιλλη της Ισπανιας,τη goulash στη Βουδαπεστη,τα μπουρεκια της Αλβανιας,τα πιροσκι της Ρωσιας,το παραδοσιακο liqueur Madlien της Μαλτας,το κρασι Μελνικ στη Βουλγαρια, το υπεροχο σοκολατενιο γλυκο της Βιεννης Sacher τorte,το περιφημο παγωτο tartufo στη Piazza Navona της Ρωμης,τις σπιτικες σεφταλιες της φιλης μου Νιτσας στη Κυπρο,το Ισκεντερ κεμπαπ της Κωνσταντινουπολης,το κεμπαπ στο Καιρο,τα σιροπιαστα γλυκα της Βηρυτου στο Λιβανο και τελος το καιμακι παγωτο στο γνωστο ''Bakdash'' της Δαμασκου στη Συρια. :P


Η αληθεια ειναι οτι φοβαμαι λιγο να δοκιμαζω τοπικες γευσεις στο εξωτερικο...αλλα ολα τα παραπανω ηταν υπεροχα.
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: dk στις Ιούλιος 27, 2009, 20:56:50 μμ
Kαποιοι απο εσας εχετε επισκεφτει το Μαροκο...τι μου προτεινετε λοιπον να δοκιμασω?
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: NoName στις Ιούλιος 27, 2009, 22:38:02 μμ
ΧΑ !
ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΙΣ !!!

Αν θές να περάσεις καλά ξέχνα το φαγητό δεξιά αριστερά.

Αν είσαι έτοιμος για ¨ΟΛΑ πήγαινε στην κεντρικλη πλατεία στο Μαρακές και γύρω γύρω από μεγάλα καζάνια με τοπικά φαγητά έχει πάγκους και σου σερβίρουν σε ΠΗΛΙΝΗ κούπα...
Ότι πιό ανθιυγιεινό...

Αλλά σε καλά Ξενοδοχεία και ΚΑΛΑ εστιατόρια μπορείς να φας ότιδήποτε.
Δοκίμασε περιστέρια με ταχίνη εμένα μου άρεσαν :blush:
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: dk στις Ιούλιος 27, 2009, 22:46:23 μμ

Δοκίμασε περιστέρια με ταχίνη εμένα μου άρεσαν :blush:


Οταν εγραφα τι μου προτεινετε να δοκιμασω...εννοουσα μονο το παραπανω!!!
Δεν τρελλαθηκα ακομη να δειπνησω στην πλατεία Τζεμαά Ελ Φνα ή αλλιώς «πλατεία των Θαυμάτων» :laugh:
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: xenia στις Ιούλιος 29, 2009, 15:19:05 μμ

Δοκίμασε περιστέρια με ταχίνη εμένα μου άρεσαν :blush:


Μη του βαζεις ιδεες. :chok:
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: dk στις Αύγουστος 02, 2009, 08:21:48 πμ
Oχι...περιστερια (μστιλλα) δεν προκειται να δοκιμασω...αλλα κους κους, ταζιν και χαριρα...σιγουρα!! :smile_:
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: dk στις Αύγουστος 10, 2009, 16:57:03 μμ

Oχι...περιστερια (μστιλλα) δεν προκειται να δοκιμασω...αλλα κους κους, ταζιν και χαριρα...σιγουρα!! :smile_:


Το κους κους που δοκιμασα στο εστιατοριο του ξενοδοχειου ηταν αγευστο...αλλα και το ταζιν (αρνακι με κρεμμυδια) στο πηλινο σκευος που εφαγα σε καποιο εστιατοριο με ''εστειλε αδιαβαστο'' για ενα 24ωρο...ευτυχως που παντα σερνουμε ενα φαρμακειο πισω μας. :bigr:
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: xenia στις Αύγουστος 11, 2009, 21:14:06 μμ
Ουτε κι εμενα μου αρεσε το κους κους...αλλα το ταζιν ηταν τελειο!! :bigr:

ΥΓ. dk εχεις ευαισθητο στομαχι!! :mocking:
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: dk στις Αύγουστος 13, 2009, 18:43:16 μμ

το ταζιν (αρνακι με κρεμμυδια) στο πηλινο σκευος που εφαγα σε καποιο εστιατοριο με ''εστειλε αδιαβαστο'' για ενα 24ωρο


...ουτε να το βλεπω δεν θελω!! :laugh:
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: vasiliki στις Αύγουστος 27, 2009, 23:10:40 μμ
ινδικο χοιριδιο .. γιαμ γιαμ
(http://img44.imageshack.us/img44/7374/pd1841316.jpg) (http://img44.imageshack.us/i/pd1841316.jpg/)

πλακα κανω..... ηταν σπεσιαλιτε στο κουσκο αλλα δεν τολμησα να δοκιμασω ... τα αγαπω πολυ τα χαμστερακια  :kiss: :kiss:
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: Ntina στις Αύγουστος 28, 2009, 12:53:44 μμ
Μοναδικός μεζές  :laugh:,κρίμα που δεν δοκίμασες :laugh:
Δήμητρα πάρε ιδέα για το τι θα τρως στο Περού :laugh:
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: Dimitra στις Αύγουστος 28, 2009, 18:43:16 μμ
Ντίνα εσύ το δοκίμασες?  :wacko: :crazy: :dizzy:
Βλέπω να τη βγαζω με μπισκοτακια.... :chok:
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: dk στις Αύγουστος 29, 2009, 11:42:24 πμ
Τι λιχουδια ειναι αυτη...λετε να το δει η xenia και να θελει την συνταγη ???  :laugh:
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: Dimitra στις Αύγουστος 29, 2009, 20:43:47 μμ
Ναι, ναι να μαζευτούμε να το μαγειρέψει και να το φάτε!!!!! :wacko: :wacko: :wacko:
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: xenia στις Σεπτέμβριος 01, 2009, 18:26:41 μμ
Τι λιχουδια ειναι αυτη...λετε να το δει η xenia και να θελει την συνταγη ???  :laugh:

Μου φαινεται πως εχετε τρελλαθει τελείως. :wacko:
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: Dimitra στις Σεπτέμβριος 03, 2009, 12:01:30 μμ
 :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: dk στις Οκτώβριος 24, 2009, 09:37:59 πμ
Νομιζω πως καποιοι απο εσας...πρεπει να γραψουν για τις γαστριμαργικές εμπειριες που ειχαν στα ταξιδια τους. :smile_:
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: Dimitra στις Φεβρουάριος 21, 2010, 11:27:43 πμ
Αυτό το πιάτο το έφαγα στο Μπαλί.
Οπως μπορείται να δείτε έχει κρέας σε σουβλάκι μαζί με ψάρι......στα δεξιά του πιάτου θα δείτε το ρυζι μέσα σε μπανανοφυλλο και βέβαια τη καυτερη σάλτσα που βάζουν σε όλα τα φαγητά τους.
Πολύ νόστιμο!!!

(http://img687.imageshack.us/img687/8830/dsc0291e.jpg) (http://img687.imageshack.us/i/dsc0291e.jpg/)
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: dk στις Φεβρουάριος 21, 2010, 12:18:33 μμ
Toυς αστακους που ετρωγες καθε μερα, δεν τους φωτογραφησες? :mocking:
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: Dimitra στις Φεβρουάριος 21, 2010, 12:29:16 μμ
Δυστυχώς ΟΧΙ!!!!! Επεσα με τα μούτρα στο φαί και δεν είχα το μυαλό μου σε φωτογραφίες  :laugh: :laugh:
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: xenia στις Φεβρουάριος 23, 2010, 17:30:07 μμ

Αυτό το πιάτο το έφαγα στο Μπαλί.
Πολύ νόστιμο!!!


Καλοοοοο!! :blum:
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: Dimitra στις Μάιος 07, 2010, 00:13:58 πμ
Για τους καλοφαγάδες!!!!!!!!!!!!!!
Πάπια Ψητή....στη Πράγα......αυτό που βλέπετε είναι...μισό πουλί!!!!

(http://img293.imageshack.us/img293/5562/4475.jpg) (http://img293.imageshack.us/i/4475.jpg/)

Και αυτή η φωτό είναι απο το φαγοπότι το βράδι του Μ.Σαββάτου......όπως καταλαβαίνεται σκάσαμε στο φαί και στη μπύρα!!!

(http://img99.imageshack.us/img99/5899/0560r.jpg) (http://img99.imageshack.us/i/0560r.jpg/)
Κάτω αριστερά είναι μια ποικιλία τσέχικων τυριών. Δεξιά το γνωστοτατο και γευστικότατο χοιρινό κότσι, πίσω του είναι μια πιατέλα απο διάφορα ψητά κρέατα και δίπλα ένα πιάτο με λουκάνικο με μια σάλτσα τους...Ολα πεντανόστιμα, ακόμα τρέχουν τα σάλια μου!!!!

Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: dk στις Μάιος 07, 2010, 04:50:34 πμ
Μπραβο Δημητρουλα... να βαλεις και κανα κιλο βρε παιδακι μου. :mocking:
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: Dimitra στις Μάιος 08, 2010, 00:11:43 πμ
Μετά απο αυτά που έφαγα και ήπια στη Πράγα είμαι σε αυστηρή δίαιτα!!! χα χα χα :laugh:
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: dk στις Οκτώβριος 20, 2018, 10:02:36 πμ
Κοπεγχαγη...ειναι στα σχεδια μου.

Danish Smørrebrød... ψωμί σίκαλης καλυμμένο με σολομό ή γαρίδες ή άλλα είδη.

(http://i588.photobucket.com/albums/ss323/dkotsifis/DSC06053.jpg)

(http://i588.photobucket.com/albums/ss323/dkotsifis/DSC06069.jpg)
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: xenia στις Οκτώβριος 21, 2018, 18:39:13 μμ
Danish Smørrebrød... ψωμί σίκαλης καλυμμένο με σολωμό ή γαρίδες ή άλλα είδη.

Ηταν πολυ νοστιμα και αρκετα φτηνα για τα δεδομενα της Κοπεγχαγης... 40 κορωνες τα τρια, δηλαδη καπου 1,80 ευρω το κομματι... με σολωμο, με μπακαλιαρο, με γαριδες, με κρεατικα κλπ. Σα ν' αγοραζεις τυροπιττα στην Ελλαδα. :smile_:
Τίτλος: Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
Αποστολή από: Στέλλα Τ στις Φεβρουάριος 07, 2019, 15:32:55 μμ
Στην Πραγα εφαγα το πιο νοστιμο λουκανικο που ειχα δοκιμ ασει ποτε σε μια τυπου καντινα στην μεση μιας πλατειας.Ουτε φωτογραφια εχω ουτε τιποτα.Πραγματικα γευστικο!Ειχαν μεσα στο σαντουιτς και λαχανο τουρσι και ηταν σουπερ!