TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
Ενότητα Μελών => Η γνώμη σας μετράει ... => Μήνυμα ξεκίνησε από: dk στις Ιούνιος 24, 2008, 15:25:32 μμ
-
Ποσοι απο εμας κατα τη διαρκεια ενος ταξιδιου επιδιωκουμε να εχουμε νεες γαστρονομικες απολαυσεις!!!
Νομιζω οι περισσοτεροι!!
Γι αυτο λοιπον αρχιζω πρωτος....
Δεν θα ξεχασω τα τεραστια σνιτσελ και τις μπυρες της Τσεχιας
την paella και τη σαγκρια στη Σεβιλλη της Ισπανιας
(https://d3hne3c382ip58.cloudfront.net/resized/750x420/walking-in-andalucia-tour-2-351353_0.JPG)
τη goulash στη Βουδαπεστη
(https://images.halaal.recipes/05-09-17/2017-08-21-19-45-42-9s0KG.jpg)
το κρασι Μελνικ στη Βουλγαρια
(http://www.andel3w.com/data/trips-others/39/2-large.jpg)
το υπεροχο σοκολατενιο γλυκο της Βιεννης Sacher τorte
(https://www.baking-sense.com/wp-content/uploads/2017/12/sacher-10a.jpg)
το περιφημο παγωτο tartufo στη Piazza Navona της Ρωμης
(http://www.trescalini.it/wp-content/uploads/2017/08/il-tartufo-inpage-1.jpg)
τα σιροπιαστα γλυκα της Βηρυτου στο Λιβανο
(https://365daysoflebanondotcom.files.wordpress.com/2016/06/baklawa.jpg?w=656)
το καιμακι παγωτο στο γνωστο ''Bakdash'' της Δαμασκου στη Συρια
(http://img41.imageshack.us/img41/4278/50446877.jpg) (http://img41.imageshack.us/i/50446877.jpg/)
τα μπουρεκια της Αλβανιας, τα πιροσκι της Ρωσιας, τις σπιτικες σεφταλιες της φιλης μου Νιτσας στη Κυπρο, το Ισκεντερ κεμπαπ της Κωνσταντινουπολης, το κεμπαπ στο Καιρο και τελος το liqueur Madlen της Μαλτας!! :smile_:
-
Το καλύτερο φαγοπότι ήταν στη Συρία.
Απίθανες γεύσεις σε καταπληκτικά εστιατόρια σας παραθέτω
ένα από τα καλύτερα Al Khawali Restaurant στην παλιά Δαμασκό.
Όσο για το παγωτό στο Bakdash δεν υπάρχουν λόγια αν δεν δοκιμάσεις
δεν μπορείς να καταλάβεις για τι πράγμα μιλάμε. :D :D
-
Μιας και είμαι λάτρης των θαλασσινών και των φρέσκων ψαριών, τα καλύτερα φαγοπότια τα κάνω στα νησιά μας με φρεσκότατα μεγάλα ψάρια, αστακούς και αχινοσαλάτες, παρέα με καλό λευκό κρασί ή ουζάκι... τίποτα δεν συγκρίνεται με μια καλή παρέα και ταβερνάκια δίπλα στη θάλασσα, πανσέληνους και ελληνικά νησιά :D
-
Στο Ντουμπαι δεν βρηκαμε πραγματα ξεχωριστα...βρηκαμε ομως κρεατικα γνωστα!!! :bigr:
(http://i588.photobucket.com/albums/ss323/dkotsifis/SPA52007.jpg)
-
Το καλύτερο φαγοπότι ήταν στη Συρία.
Απίθανες γεύσεις σε καταπληκτικά εστιατόρια σας παραθέτω
ένα από τα καλύτερα Al Khawali Restaurant στην παλιά Δαμασκό.
Όσο για το παγωτό στο Bakdash δεν υπάρχουν λόγια αν δεν δοκιμάσεις
δεν μπορείς να καταλάβεις για τι πράγμα μιλάμε. :D :D
Συμφωνώ μαζί σου, υπέροχο φαγητό, καλοψημένο και τεράστιες μερίδες (για τους καλοφαγάδες :rofl:)
Επίσης, φοβερά είναι και τα λιβανέζικά κρασιά.
-
Κουρσαρε, νομιζω πως η εμπειρια σου σε θεματα προβατινας απο το ταξιδι σου στα Καλυβια, πρεπει να γραφτει εδω!!!
Περιμενουμε... :laugh:
-
Mε αφορμη το χριστουγεννιατικο ταξιδι που θα κανω στη Βουλγαρια, θελω να σας δειξω περυσινες εμπειριες που θα ζησω και φετος!!!
Με το 1, με το 2, με το 3.... φλεγόμενο σουβλακι!!!...θαυμαστε μεγεθος!!! :laugh:
(http://i588.photobucket.com/albums/ss323/dkotsifis/spa52008.jpg)
-
Συμφωνώ κι εγώ για το Bakdash στη Δαμασκό. Επίσης είναι καταπληκτική και η μαροκινή κουζίνα: Τα tajine στο Fantasia- chez Ali στο Μαρακές τα θυμάμαι ακόμα!
Για λίγο πιο συμβατικούς προορισμούς, στο Λονδίνο (αχνιστά) Ben's cookies και στην Κοπεγχάγη υπέροχα γλυκά στο καφέ- κουκλόσπιτο La Glace.
-
Aχ...vim, τι αναφορες ειναι αυτες!!!
Μαροκο...περιμενω πως και πως να'ρθει το καλοκαιρι για να το επισκεφτω.
Λονδινο...το επισκεφτηκα το 1985...θελω να ξαναπαω.
Κοπεγχαγη...ειναι στα σχεδια μου.
Any way... :welcome: στο φορουμ και την παρεα μας!!! :bye:
Αν θελεις γραψε μας λιγα πραγματα για σενα και τα ταξιδια σου, στην ενοτητα νεα μελη.
-
Δεν θα ξεχασω ποτε το...σουφλε σοκολατας του Ολυμπικο, που γευτηκα στην προηγουμενη μας συναντηση. :yahoo:
Χαιρομαι που θα επαναληφθει...αυριο!! :laugh:
-
Να συμπληρωσω τα...της Κωνσταντινουπολης!!!
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_25_04_11_11_12_01.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_25_04_11_11_14_43.jpeg)
-
Μη μου πείς ότι είναι γλυκό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Εφυγα για τη Πόλη!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Ναι ειναι γλυκο...και τι γλυκο...σιροπιαστο!!! :spin:
-
Ουφ....θα μου ανεβάσεις το ζάχαρο..... :blum: :blum:
-
Tο πιό παράξενο: Κορκόδειλο :drink:
-
Να συμπληρωσω τα...της Κωνσταντινουπολης!!!
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_25_04_11_11_12_01.jpeg)
(http://www.travelchat.gr/forum/gallery/2/212_25_04_11_11_14_43.jpeg)
Πως λέγεται; :pardon:
-
Πως λέγεται; :pardon:
Στη φωτο 1 ειναι baklava με καρύδια ή φυστίκια και στη φωτο 2 shish-kebab...Iskender Kebab και Turkish kokoreç :wacko:
-
Πως λέγεται; :pardon:
Στη φωτο 1 ειναι baklava με καρύδια ή φυστίκια και στη φωτο 2 shish-kebab...Iskender Kebab και Turkish kokoreç :wacko:
Χμ ωραία και να υποθέσω πως στη φωτο 1 η μερίδα είναι ατομική ε;;; :crazy: :wacko:
-
Χμ ωραία και να υποθέσω πως στη φωτο 1 η μερίδα είναι ατομική ε;;; :crazy: :wacko:
Ελα τωρα...δε θελω υπερβολες...ειναι για δυο ατομα!! :bigr:
-
Χμ ωραία και να υποθέσω πως στη φωτο 1 η μερίδα είναι ατομική ε;;; :crazy: :wacko:
Ελα τωρα...δε θελω υπερβολες...ειναι για δυο ατομα!! :bigr:
Ααααα εγώ δε μοιράζομαι με κανέναν τέτοιους πειρασμούς...... :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Το Σάββατο το απογευμα στο mega 2 εκπομπη "γλυκιες αλχημιες" ήταν στη Πολη , στο ζαχαροπλαστείο sarai και έδειξε ένα τέτοιο μπακλαβά....να σου τρέχουν τα σάλια.... :happy:
-
Δεν θα ξεχασω τα τεραστια σνιτσελ και τις μπυρες της Τσεχιας,την paella και τη σαγκρια στη Σεβιλλη της Ισπανιας,τη goulash στη Βουδαπεστη,τα μπουρεκια της Αλβανιας,τα πιροσκι της Ρωσιας,το παραδοσιακο liqueur Madlien της Μαλτας,το κρασι Μελνικ στη Βουλγαρια, το υπεροχο σοκολατενιο γλυκο της Βιεννης Sacher τorte,το περιφημο παγωτο tartufo στη Piazza Navona της Ρωμης,τις σπιτικες σεφταλιες της φιλης μου Νιτσας στη Κυπρο,το Ισκεντερ κεμπαπ της Κωνσταντινουπολης,το κεμπαπ στο Καιρο,τα σιροπιαστα γλυκα της Βηρυτου στο Λιβανο και τελος το καιμακι παγωτο στο γνωστο ''Bakdash'' της Δαμασκου στη Συρια. :P
Η αληθεια ειναι οτι φοβαμαι λιγο να δοκιμαζω τοπικες γευσεις στο εξωτερικο...αλλα ολα τα παραπανω ηταν υπεροχα.
-
Kαποιοι απο εσας εχετε επισκεφτει το Μαροκο...τι μου προτεινετε λοιπον να δοκιμασω?
-
ΧΑ !
ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΙΣ !!!
Αν θές να περάσεις καλά ξέχνα το φαγητό δεξιά αριστερά.
Αν είσαι έτοιμος για ¨ΟΛΑ πήγαινε στην κεντρικλη πλατεία στο Μαρακές και γύρω γύρω από μεγάλα καζάνια με τοπικά φαγητά έχει πάγκους και σου σερβίρουν σε ΠΗΛΙΝΗ κούπα...
Ότι πιό ανθιυγιεινό...
Αλλά σε καλά Ξενοδοχεία και ΚΑΛΑ εστιατόρια μπορείς να φας ότιδήποτε.
Δοκίμασε περιστέρια με ταχίνη εμένα μου άρεσαν :blush:
-
Δοκίμασε περιστέρια με ταχίνη εμένα μου άρεσαν :blush:
Οταν εγραφα τι μου προτεινετε να δοκιμασω...εννοουσα μονο το παραπανω!!!
Δεν τρελλαθηκα ακομη να δειπνησω στην πλατεία Τζεμαά Ελ Φνα ή αλλιώς «πλατεία των Θαυμάτων» :laugh:
-
Δοκίμασε περιστέρια με ταχίνη εμένα μου άρεσαν :blush:
Μη του βαζεις ιδεες. :chok:
-
Oχι...περιστερια (μστιλλα) δεν προκειται να δοκιμασω...αλλα κους κους, ταζιν και χαριρα...σιγουρα!! :smile_:
-
Oχι...περιστερια (μστιλλα) δεν προκειται να δοκιμασω...αλλα κους κους, ταζιν και χαριρα...σιγουρα!! :smile_:
Το κους κους που δοκιμασα στο εστιατοριο του ξενοδοχειου ηταν αγευστο...αλλα και το ταζιν (αρνακι με κρεμμυδια) στο πηλινο σκευος που εφαγα σε καποιο εστιατοριο με ''εστειλε αδιαβαστο'' για ενα 24ωρο...ευτυχως που παντα σερνουμε ενα φαρμακειο πισω μας. :bigr:
-
Ουτε κι εμενα μου αρεσε το κους κους...αλλα το ταζιν ηταν τελειο!! :bigr:
ΥΓ. dk εχεις ευαισθητο στομαχι!! :mocking:
-
το ταζιν (αρνακι με κρεμμυδια) στο πηλινο σκευος που εφαγα σε καποιο εστιατοριο με ''εστειλε αδιαβαστο'' για ενα 24ωρο
...ουτε να το βλεπω δεν θελω!! :laugh:
-
ινδικο χοιριδιο .. γιαμ γιαμ
(http://img44.imageshack.us/img44/7374/pd1841316.jpg) (http://img44.imageshack.us/i/pd1841316.jpg/)
πλακα κανω..... ηταν σπεσιαλιτε στο κουσκο αλλα δεν τολμησα να δοκιμασω ... τα αγαπω πολυ τα χαμστερακια :kiss: :kiss:
-
Μοναδικός μεζές :laugh:,κρίμα που δεν δοκίμασες :laugh:
Δήμητρα πάρε ιδέα για το τι θα τρως στο Περού :laugh:
-
Ντίνα εσύ το δοκίμασες? :wacko: :crazy: :dizzy:
Βλέπω να τη βγαζω με μπισκοτακια.... :chok:
-
Τι λιχουδια ειναι αυτη...λετε να το δει η xenia και να θελει την συνταγη ??? :laugh:
-
Ναι, ναι να μαζευτούμε να το μαγειρέψει και να το φάτε!!!!! :wacko: :wacko: :wacko:
-
Τι λιχουδια ειναι αυτη...λετε να το δει η xenia και να θελει την συνταγη ??? :laugh:
Μου φαινεται πως εχετε τρελλαθει τελείως. :wacko:
-
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
-
Νομιζω πως καποιοι απο εσας...πρεπει να γραψουν για τις γαστριμαργικές εμπειριες που ειχαν στα ταξιδια τους. :smile_:
-
Αυτό το πιάτο το έφαγα στο Μπαλί.
Οπως μπορείται να δείτε έχει κρέας σε σουβλάκι μαζί με ψάρι......στα δεξιά του πιάτου θα δείτε το ρυζι μέσα σε μπανανοφυλλο και βέβαια τη καυτερη σάλτσα που βάζουν σε όλα τα φαγητά τους.
Πολύ νόστιμο!!!
(http://img687.imageshack.us/img687/8830/dsc0291e.jpg) (http://img687.imageshack.us/i/dsc0291e.jpg/)
-
Toυς αστακους που ετρωγες καθε μερα, δεν τους φωτογραφησες? :mocking:
-
Δυστυχώς ΟΧΙ!!!!! Επεσα με τα μούτρα στο φαί και δεν είχα το μυαλό μου σε φωτογραφίες :laugh: :laugh:
-
Αυτό το πιάτο το έφαγα στο Μπαλί.
Πολύ νόστιμο!!!
Καλοοοοο!! :blum:
-
Για τους καλοφαγάδες!!!!!!!!!!!!!!
Πάπια Ψητή....στη Πράγα......αυτό που βλέπετε είναι...μισό πουλί!!!!
(http://img293.imageshack.us/img293/5562/4475.jpg) (http://img293.imageshack.us/i/4475.jpg/)
Και αυτή η φωτό είναι απο το φαγοπότι το βράδι του Μ.Σαββάτου......όπως καταλαβαίνεται σκάσαμε στο φαί και στη μπύρα!!!
(http://img99.imageshack.us/img99/5899/0560r.jpg) (http://img99.imageshack.us/i/0560r.jpg/)
Κάτω αριστερά είναι μια ποικιλία τσέχικων τυριών. Δεξιά το γνωστοτατο και γευστικότατο χοιρινό κότσι, πίσω του είναι μια πιατέλα απο διάφορα ψητά κρέατα και δίπλα ένα πιάτο με λουκάνικο με μια σάλτσα τους...Ολα πεντανόστιμα, ακόμα τρέχουν τα σάλια μου!!!!
-
Μπραβο Δημητρουλα... να βαλεις και κανα κιλο βρε παιδακι μου. :mocking:
-
Μετά απο αυτά που έφαγα και ήπια στη Πράγα είμαι σε αυστηρή δίαιτα!!! χα χα χα :laugh:
-
Κοπεγχαγη...ειναι στα σχεδια μου.
Danish Smørrebrød... ψωμί σίκαλης καλυμμένο με σολομό ή γαρίδες ή άλλα είδη.
(http://i588.photobucket.com/albums/ss323/dkotsifis/DSC06053.jpg)
(http://i588.photobucket.com/albums/ss323/dkotsifis/DSC06069.jpg)
-
Danish Smørrebrød... ψωμί σίκαλης καλυμμένο με σολωμό ή γαρίδες ή άλλα είδη.
Ηταν πολυ νοστιμα και αρκετα φτηνα για τα δεδομενα της Κοπεγχαγης... 40 κορωνες τα τρια, δηλαδη καπου 1,80 ευρω το κομματι... με σολωμο, με μπακαλιαρο, με γαριδες, με κρεατικα κλπ. Σα ν' αγοραζεις τυροπιττα στην Ελλαδα. :smile_:
-
Στην Πραγα εφαγα το πιο νοστιμο λουκανικο που ειχα δοκιμ ασει ποτε σε μια τυπου καντινα στην μεση μιας πλατειας.Ουτε φωτογραφια εχω ουτε τιποτα.Πραγματικα γευστικο!Ειχαν μεσα στο σαντουιτς και λαχανο τουρσι και ηταν σουπερ!