TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
Ελεύθερος Χρόνος => Ταξιδέψτε .... παίζοντας! => Μήνυμα ξεκίνησε από: dk στις Ιούνιος 20, 2008, 22:23:07 μμ
-
Θελεις να μαθεις το ονομα σου στα Γιαπωνεζικα?
http://rumandmonkey.com/widgets/toys/namegen/721A
-
Στα Γιαπωνέζικα λέγομαι
Akemi Matsushima
Δεν μ αρέσει :'( :'(
-
To δικο μου ονομα ειναι Kadiri Komatsuzaki !!!
Σαν μηχανη εντουρο δεν ακουγεται? ;D
-
Πάντως στην Απω Ανατολή κάνεις καριέρα με τέτοιο όνομα ::) ::)
-
Για να βλεπω γιαπωνεζικες βαπτησεις... :mocking:
-
Akane Chikanatsu :cool: :innocent:
-
Akane Chikanatsu :cool: :innocent:
Παλι καλα!!!
Για φαντασου να σ'ελεγαν Ακανε Σερρων!!! :laugh: :laugh:
-
Chinatsu Enomoto :rofl: :laugh:
-
Chinatsu Enomoto :rofl: :laugh:
Chinatsu Enomoto
Γιαπωνεζικα σου ειπαμε...οχι κινεζικα!!! :rofl:
-
Κι όμως ... αυτό βγάζει :pardon:
-
Chikuma Kusatsu
-
Εγώ λέγομαι
Haniko Funakoshi
-
Higashikuni Masanobu !! :chok:
-
Higashikuni Masanobu !! :chok:
Και θελεις να κανεις καριερα με τετοιο ονομα? :laugh:
-
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΠΟ
ΤΟΝ SATOSHI YANAGIMOTO :yahoo:
-
Ελα...και οι υπολοιποι...φτιαξτε μας το κεφι!! :laugh:
-
καλη εβδομαδα απο τον
Gennosuke Hatakeyama ..... :rofl: :rofl: :rofl: :dizzy:
και εαν ημουν γεωργια .... :scratch: :scratch: :scratch::rofl: θα ημουν η
Gemmei Hatakeyama ..... :laugh: :laugh: :laugh:
-
Akiko Nagatsuka
-
Akiko Nagatsuka
Ειμαι σιγουρος....θα κανεις καριερα!!! :mocking:
-
Eien Kakinomoto :mocking:
-
Eien Kakinomoto :mocking:
Αυτο το moto με προβληματιζει...μηπως σε περασε για παπακι!!! :laugh: :laugh:
-
Eien Kakinomoto :mocking:
Αυτο το moto με προβληματιζει...μηπως σε περασε για παπακι!!! :laugh: :laugh:
Έλα ντε να έβγαζε τουλάχιστον auto!!!xaxaxa :crazy:
-
Eien Kakinomoto :mocking:
Αυτο το moto με προβληματιζει...μηπως σε περασε για παπακι!!! :laugh: :laugh:
Έλα ντε να έβγαζε τουλάχιστον auto!!!xaxaxa :crazy:
Μαλλον δεν τα πας καλα με τα παπακια και τις μηχανες.... :mocking:
-
Νομιζω πως ηρθε η ωρα να παρουν σειρα και οι υπολοιποι... :mocking:
για να δοκιμασουν και τα νεα μελη..... :clap:απο περυσι το μαιο εχετε να γραψετε.... :dizzy: