TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum

Ελεύθερος Χρόνος => Ταξιδέψτε .... παίζοντας! => Μήνυμα ξεκίνησε από: dk στις Ιούνιος 20, 2008, 22:23:07 μμ

Τίτλος: Πως ονομάζεστε....αλλά Γιαπωνέζικα!!!
Αποστολή από: dk στις Ιούνιος 20, 2008, 22:23:07 μμ
Θελεις να μαθεις το ονομα σου στα Γιαπωνεζικα?

http://rumandmonkey.com/widgets/toys/namegen/721A
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Γιαπωνέζικα!!!
Αποστολή από: Ntina στις Ιούνιος 25, 2008, 22:29:41 μμ
Στα Γιαπωνέζικα λέγομαι
Akemi Matsushima
Δεν μ αρέσει :'( :'(
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Γιαπωνέζικα!!!
Αποστολή από: dk στις Ιούνιος 25, 2008, 23:19:14 μμ
To δικο μου ονομα ειναι Kadiri Komatsuzaki !!!
Σαν μηχανη εντουρο δεν ακουγεται? ;D
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Γιαπωνέζικα!!!
Αποστολή από: Ntina στις Ιούνιος 25, 2008, 23:30:01 μμ
Πάντως στην Απω Ανατολή κάνεις καριέρα με τέτοιο όνομα ::) ::)
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Γιαπωνέζικα!!!
Αποστολή από: dk στις Νοέμβριος 08, 2008, 12:42:08 μμ
Για να βλεπω γιαπωνεζικες βαπτησεις... :mocking:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Γιαπωνέζικα!!!
Αποστολή από: taxidiaris στις Νοέμβριος 08, 2008, 13:23:41 μμ
Akane Chikanatsu     :cool: :innocent:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Γιαπωνέζικα!!!
Αποστολή από: dk στις Νοέμβριος 08, 2008, 14:43:35 μμ

Akane Chikanatsu     :cool: :innocent:


Παλι καλα!!!
Για φαντασου να σ'ελεγαν Ακανε Σερρων!!! :laugh: :laugh:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Γιαπωνέζικα!!!
Αποστολή από: elina στις Νοέμβριος 08, 2008, 18:32:08 μμ
Chinatsu Enomoto  :rofl:  :laugh:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Γιαπωνέζικα!!!
Αποστολή από: dk στις Νοέμβριος 08, 2008, 18:37:04 μμ
Chinatsu Enomoto  :rofl:  :laugh:

Chinatsu Enomoto

Γιαπωνεζικα σου ειπαμε...οχι κινεζικα!!! :rofl:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Γιαπωνέζικα!!!
Αποστολή από: elina στις Νοέμβριος 08, 2008, 18:40:46 μμ
Κι όμως ... αυτό βγάζει :pardon:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Γιαπωνέζικα!!!
Αποστολή από: Dimitra στις Νοέμβριος 08, 2008, 20:27:19 μμ
Chikuma Kusatsu
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Γιαπωνέζικα!!!
Αποστολή από: asiatraveller στις Νοέμβριος 22, 2008, 21:02:55 μμ
Εγώ λέγομαι

Haniko Funakoshi
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Γιαπωνέζικα!!!
Αποστολή από: vasiliki στις Φεβρουάριος 01, 2009, 00:40:44 πμ
Higashikuni Masanobu !! :chok:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Γιαπωνέζικα!!!
Αποστολή από: dk στις Φεβρουάριος 01, 2009, 00:47:48 πμ

Higashikuni Masanobu !! :chok:


Και θελεις  να κανεις καριερα με τετοιο ονομα? :laugh:

Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Γιαπωνέζικα!!!
Αποστολή από: PASTA στις Φεβρουάριος 02, 2009, 09:07:34 πμ
 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΠΟ
ΤΟΝ     SATOSHI YANAGIMOTO :yahoo:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Γιαπωνέζικα!!!
Αποστολή από: dk στις Μάιος 18, 2009, 12:48:12 μμ
Ελα...και οι υπολοιποι...φτιαξτε μας το κεφι!! :laugh:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Γιαπωνέζικα!!!
Αποστολή από: GNS στις Μάιος 18, 2009, 17:55:48 μμ
καλη εβδομαδα απο τον

Gennosuke Hatakeyama ..... :rofl: :rofl: :rofl: :dizzy:


και εαν ημουν γεωργια ....  :scratch: :scratch: :scratch::rofl: θα ημουν η

Gemmei Hatakeyama ..... :laugh: :laugh: :laugh:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Γιαπωνέζικα!!!
Αποστολή από: Kicky στις Μάιος 25, 2009, 09:41:47 πμ
Akiko Nagatsuka
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Γιαπωνέζικα!!!
Αποστολή από: dk στις Μάιος 25, 2009, 13:53:42 μμ
Akiko Nagatsuka
Ειμαι σιγουρος....θα κανεις καριερα!!! :mocking:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Γιαπωνέζικα!!!
Αποστολή από: palaiohelen στις Μάιος 26, 2009, 00:16:30 πμ
Eien Kakinomoto  :mocking:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Γιαπωνέζικα!!!
Αποστολή από: dk στις Μάιος 26, 2009, 00:19:39 πμ
Eien Kakinomoto  :mocking:

Αυτο το moto με προβληματιζει...μηπως σε περασε για παπακι!!! :laugh: :laugh:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Γιαπωνέζικα!!!
Αποστολή από: palaiohelen στις Μάιος 26, 2009, 00:21:27 πμ
Eien Kakinomoto  :mocking:

Αυτο το moto με προβληματιζει...μηπως σε περασε για παπακι!!! :laugh: :laugh:

Έλα ντε να έβγαζε τουλάχιστον auto!!!xaxaxa :crazy:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Γιαπωνέζικα!!!
Αποστολή από: GNS στις Μάιος 26, 2009, 00:33:11 πμ
Eien Kakinomoto  :mocking:

Αυτο το moto με προβληματιζει...μηπως σε περασε για παπακι!!! :laugh: :laugh:

Έλα ντε να έβγαζε τουλάχιστον auto!!!xaxaxa :crazy:

Μαλλον δεν τα πας καλα με τα παπακια και τις μηχανες.... :mocking:
Τίτλος: Απ: Πως ονομάζεστε....αλλά Γιαπωνέζικα!!!
Αποστολή από: GNS στις Μάρτιος 23, 2010, 21:55:10 μμ

Νομιζω πως ηρθε η ωρα να παρουν σειρα και οι υπολοιποι... :mocking:


για να δοκιμασουν και τα νεα μελη..... :clap:απο περυσι το μαιο εχετε να γραψετε.... :dizzy: