TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum

Ελεύθερος Χρόνος => Ταξιδέψτε .... παίζοντας! => Μήνυμα ξεκίνησε από: dk στις Μάιος 18, 2009, 19:17:46 μμ

Τίτλος: Το όνομα σας...ιερογλυφικά!!
Αποστολή από: dk στις Μάιος 18, 2009, 19:17:46 μμ
Γνωριζετε την ιερογλυφικη γραφη των Αιγυπτιων?
Θα θελατε να δειτε το ονομα σας γραμμενο στα ιερογλυφικα?
Δεν εχετε παρα να επισκευτειτε την σελιδα www.virtual-Egypt.com και να γραψετε το ονομα σας με λατινικους χαρακτηρες.
Αμεσως αυτο θα σας δοθει σε ιερογλυφικη μορφη που τυπωνοντας το θα εχετε μια ομορφη και πρωτοτυπη αφισα. :smile_:
Τίτλος: Απ: Το όνομα σας...ιερογλυφικά!!
Αποστολή από: dk στις Μάιος 18, 2009, 19:18:35 μμ
Φαινεται οτι οι λατρεις της Αιγυπτου δεν εχετε ανακαλυψει αυτο το λινκ!!!
Δοκιμαστε το και δεν θα χασετε! 
 
Τίτλος: Απ: Το όνομα σας...ιερογλυφικά!!
Αποστολή από: GNS στις Μάιος 18, 2009, 19:45:24 μμ
το δικο μου βγαινει τεραστιο....αλλα μου αρεσει.... :smile_:

http://www.virtual-egypt.com/newhtml/glyph/glyph.cgi
Τίτλος: Απ: Το όνομα σας...ιερογλυφικά!!
Αποστολή από: Dimitra στις Μάιος 19, 2009, 09:36:42 πμ
Το ονοματάκι μου στα Ιερογλυφικά........η φίλη μου Ντίνα μου έχει φέρει απο Αίγυπτο ενα βραχιόλι που γράφει τ' ονομά μου, και το γράφει έτσι ακριβώς!!!!!

Τίτλος: Απ: Το όνομα σας...ιερογλυφικά!!
Αποστολή από: GNS στις Μάιος 19, 2009, 15:15:23 μμ
το δικο μου βγαινει τεραστιο....αλλα μου αρεσει.... :smile_:

http://www.virtual-egypt.com/newhtml/glyph/glyph.cgi

...εβαλα και το επωνυμο μαζι γι αυτο.... :bigre: σκετο ονομα βγαινει πιο ωραιο, και αρκετα μικροτερο... :smile_:

Τίτλος: Απ: Το όνομα σας...ιερογλυφικά!!
Αποστολή από: palaiohelen στις Μάιος 26, 2009, 00:23:21 πμ
http://www.virtual-egypt.com/newhtml/glyph/glyph.cgi  έτσι θα το γράφω από εδώ και πέρα!!!  :wacko:
Τίτλος: Απ: Το όνομα σας...ιερογλυφικά!!
Αποστολή από: dk στις Μάιος 26, 2009, 00:29:18 πμ
http://www.virtual-egypt.com/newhtml/glyph/glyph.cgi  έτσι θα το γράφω από εδώ και πέρα!!!  :wacko:

Δεν εμφανιζει κατι...ουτε στον GNS εμφανισε...μονο η Δημητρα ηξερε το κολπο.
Τίτλος: Απ: Το όνομα σας...ιερογλυφικά!!
Αποστολή από: GNS στις Μάιος 26, 2009, 00:35:09 πμ

εχεις δικιο δημητρη... :sorry: τωρα το ειδα. καποιο κολπο εκανε η δημητρα. δεν γινεται με copy-paste. :mad:
Τίτλος: Απ: Το όνομα σας...ιερογλυφικά!!
Αποστολή από: palaiohelen στις Μάιος 26, 2009, 00:35:54 πμ
http://www.virtual-egypt.com/newhtml/glyph/glyph.cgi  έτσι θα το γράφω από εδώ και πέρα!!!  :wacko:

Δεν εμφανιζει κατι...ουτε στον GNS εμφανισε...μονο η Δημητρα ηξερε το κολπο.
ωχ δίκιο έχεις...δεν ξέρω το γιατί...ενώ το εμφάνιζε πριν κανονικά  :cray:
Τίτλος: Απ: Το όνομα σας...ιερογλυφικά!!
Αποστολή από: Dimitra στις Μάιος 26, 2009, 09:52:29 πμ
 :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Γράφετε το όνομά σας, εμφανίζεται στα ιερογλυφικά, μαρκάρετε τη σελίδα και τη κάνετε copy-paste σε ένα φύλλο του word. Το σώζετε και το επισυνάπτετε στην απάντησή σας..... :kiss:
Τίτλος: Απ: Το όνομα σας...ιερογλυφικά!!
Αποστολή από: GNS στις Μάρτιος 23, 2010, 22:59:07 μμ
για περαστε και αποα εδω..... :smile_:
Τίτλος: Απ: Το όνομα σας...ιερογλυφικά!!
Αποστολή από: coolalexis στις Ιούνιος 26, 2010, 15:37:36 μμ
(http://www.virtual-egypt.com/newimages/glyph/x.gif)

μέρος από το δικό μου...
Τίτλος: Απ: Το όνομα σας...ιερογλυφικά!!
Αποστολή από: dimosf στις Ιούνιος 26, 2010, 18:14:06 μμ
Να και το δικό μου. Όνομα και επίθετο με λατινικούς χαρακτήρες.
Τίτλος: Απ: Το όνομα σας...ιερογλυφικά!!
Αποστολή από: GNS στις Ιούνιος 01, 2012, 22:56:00 μμ
Για περαστε και απο εδω..... :smile_:

υ.γ. Δεν ξερω τι κανω λαθος..... :mad: και δεν βγαινει.... :mad: