TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
Ελεύθερος Χρόνος => Ταξιδέψτε .... παίζοντας! => Μήνυμα ξεκίνησε από: dk στις Μάιος 18, 2009, 19:17:46 μμ
-
Γνωριζετε την ιερογλυφικη γραφη των Αιγυπτιων?
Θα θελατε να δειτε το ονομα σας γραμμενο στα ιερογλυφικα?
Δεν εχετε παρα να επισκευτειτε την σελιδα www.virtual-Egypt.com και να γραψετε το ονομα σας με λατινικους χαρακτηρες.
Αμεσως αυτο θα σας δοθει σε ιερογλυφικη μορφη που τυπωνοντας το θα εχετε μια ομορφη και πρωτοτυπη αφισα. :smile_:
-
Φαινεται οτι οι λατρεις της Αιγυπτου δεν εχετε ανακαλυψει αυτο το λινκ!!!
Δοκιμαστε το και δεν θα χασετε!
-
το δικο μου βγαινει τεραστιο....αλλα μου αρεσει.... :smile_:
http://www.virtual-egypt.com/newhtml/glyph/glyph.cgi
-
Το ονοματάκι μου στα Ιερογλυφικά........η φίλη μου Ντίνα μου έχει φέρει απο Αίγυπτο ενα βραχιόλι που γράφει τ' ονομά μου, και το γράφει έτσι ακριβώς!!!!!
-
το δικο μου βγαινει τεραστιο....αλλα μου αρεσει.... :smile_:
http://www.virtual-egypt.com/newhtml/glyph/glyph.cgi
...εβαλα και το επωνυμο μαζι γι αυτο.... :bigre: σκετο ονομα βγαινει πιο ωραιο, και αρκετα μικροτερο... :smile_:
-
http://www.virtual-egypt.com/newhtml/glyph/glyph.cgi έτσι θα το γράφω από εδώ και πέρα!!! :wacko:
-
http://www.virtual-egypt.com/newhtml/glyph/glyph.cgi έτσι θα το γράφω από εδώ και πέρα!!! :wacko:
Δεν εμφανιζει κατι...ουτε στον GNS εμφανισε...μονο η Δημητρα ηξερε το κολπο.
-
εχεις δικιο δημητρη... :sorry: τωρα το ειδα. καποιο κολπο εκανε η δημητρα. δεν γινεται με copy-paste. :mad:
-
http://www.virtual-egypt.com/newhtml/glyph/glyph.cgi έτσι θα το γράφω από εδώ και πέρα!!! :wacko:
Δεν εμφανιζει κατι...ουτε στον GNS εμφανισε...μονο η Δημητρα ηξερε το κολπο.
ωχ δίκιο έχεις...δεν ξέρω το γιατί...ενώ το εμφάνιζε πριν κανονικά :cray:
-
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Γράφετε το όνομά σας, εμφανίζεται στα ιερογλυφικά, μαρκάρετε τη σελίδα και τη κάνετε copy-paste σε ένα φύλλο του word. Το σώζετε και το επισυνάπτετε στην απάντησή σας..... :kiss:
-
για περαστε και αποα εδω..... :smile_:
-
(http://www.virtual-egypt.com/newimages/glyph/x.gif)
μέρος από το δικό μου...
-
Να και το δικό μου. Όνομα και επίθετο με λατινικούς χαρακτήρες.
-
Για περαστε και απο εδω..... :smile_:
υ.γ. Δεν ξερω τι κανω λαθος..... :mad: και δεν βγαινει.... :mad: