TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum

Ενότητα Μελών => Ταξιδιωτικοί χάρτες μελών => Μήνυμα ξεκίνησε από: GNS στις Απρίλιος 28, 2009, 02:20:36 πμ

Τίτλος: Ταξιδιωτικός χάρτης του μέλους GNS
Αποστολή από: GNS στις Απρίλιος 28, 2009, 02:20:36 πμ
http://www.travbuddy.com/widget_map_display.php?id=4141554

οπως βλεπετε εγω εχω πολυ μικρο ποσοστο, μονο 2 %....και αυτο γιατι για διαφορους λογους. κυριως οικονομικους , παρεας, αδυναμια αδειας απο την δουλεια κτλ...
εκτος απο ελλαδα λοιπον εχω παει τουρκια, βουλγαρια και σκοπια... :mad: για ψωνια. ολες οι εκδρομες εγιναν μικρος και με τους γονεις φυσικα, σε ηλικια 6-9 ετων.

αυτο που με στεναχωρησε πολυ ειναι οταν κοιταζα να δω τα σκοπια πως τα αναφερει και ειδα "μακεδονια" κολλησα.  :bomb: :bomb: :bomb: :mad: :diablo:
για μια στιγμη σκεφτηκα να μην τα επιλεξω.... :sorry:

ακομη και εδω ¨μακεδονια" τα αναφερουν.... :mad: :mad: :diablo:  ελεος....!!!! :bomb:
Τίτλος: Απ: Ταξιδιωτικός χάρτης του μέλους GNS
Αποστολή από: dk στις Απρίλιος 28, 2009, 04:53:19 πμ
Mεγαλεεεεε...ευχομαι και στο 100%!!! :yahoo:
Τίτλος: Απ: Ταξιδιωτικός χάρτης του μέλους GNS
Αποστολή από: xenia στις Οκτώβριος 15, 2009, 19:02:12 μμ
Μετα απο τοσο καιρο...μολις αξιωθηκα να δω το χαρτη σου.
Γιωργο επιβαλλεται ταξιδακι στο εξωτερικο!! :laugh:
Τίτλος: Απ: Ταξιδιωτικός χάρτης του μέλους GNS
Αποστολή από: GNS στις Οκτώβριος 15, 2009, 21:45:14 μμ
να εισαι καλα ξενια μου. σ ευχαριστω. φετος η μαλτα δεν μου βγηκε... :mad: :diablo:
ελπιζω το επομενο καλοκαιρι να τα καταφερω να παω τελικα.

μεχρι τελος του χρονου δεν προβλεπεται ταξιδι στο εξωτερικο.... :mad: :diablo:
ουτε ενα πσκ στο εσωτερικο δεν βλεπω.... :diablo:
καθε σ/κ θα ανεβαινω βολο. εχω και τις εξετασεις πιστοποιησης.... :mad:
δουλεια και λεφτα δεν υπαρχουν οποτε ο χειμωνας φετος θα ειναι...
παρα μα παρα πολυ δυσκολος..... :mad: :mad: :mad: :diablo: :diablo: :diablo: :bomb: :bomb:  :bomb:
Τίτλος: Απ: Ταξιδιωτικός χάρτης του μέλους GNS
Αποστολή από: GNS στις Ιούλιος 12, 2016, 02:26:56 πμ
Από το 2009 ονειρεύομαι Μαλτα. Ποσα πραγματα αλλαξαν από τοτε.....Γιναμε δυο, γιναμε τρεις....

Το σιγουρο είναι ότι καποια στιγμη εφέτος ή του χρονου το πρωτο μας ταξιδι με τον μπεμπη θα είναι εσωτερικου.
Και αυτό γιατι μετα από οσα περασαμε περυσι μια λαμπαδα ισα με το μποι μου πρεπει να παμε στην Τηνο στην Παναγια να την αναψουμε.
Ενας ακομη λογος αυτό που παθαμε πριν λιγες μερες με τον μπεμπη να πεφτει απ την κουνια του....Αυτό εαν  δεν ηταν το 2ο θαυμα  (το 1ο ηταν που καταφερε να ερθει στην ζωη περυσι) δεν ξερω πως αλλοιως να το περιγραψω.

Ταξιδι εξωτερικου δεν προβλεπεται εαν δεν αλλαξει κατι με τα οικονομικα και τα επαγγελματικα μας.
Ισως σε 4-5 χρονια να το καταφέρουμε....Ας εχουμε την ΥΓΕΙΑ μας και όλα θα γινουν...... :smile_:
Γιατι χωρις αυτην δεν γινεται τιποτα...............

Τίτλος: Απ: Ταξιδιωτικός χάρτης του μέλους GNS
Αποστολή από: GNS στις Οκτώβριος 22, 2018, 01:16:01 πμ
Από το 2009 ονειρεύομαι Μαλτα. Ποσα πραγματα αλλαξαν από τοτε.....Γιναμε δυο, γιναμε τρεις....

Το σιγουρο είναι ότι καποια στιγμη εφέτος ή του χρονου το πρωτο μας ταξιδι με τον μπεμπη θα είναι εσωτερικου.
Και αυτό γιατι μετα από οσα περασαμε περυσι μια λαμπαδα ισα με το μποι μου πρεπει να παμε στην Τηνο στην Παναγια να την αναψουμε.
Ενας ακομη λογος αυτό που παθαμε πριν λιγες μερες με τον μπεμπη να πεφτει απ την κουνια του....Αυτό εαν  δεν ηταν το 2ο θαυμα  (το 1ο ηταν που καταφερε να ερθει στην ζωη περυσι) δεν ξερω πως αλλοιως να το περιγραψω.

Ταξιδι εξωτερικου δεν προβλεπεται εαν δεν αλλαξει κατι με τα οικονομικα και τα επαγγελματικα μας.
Ισως σε 4-5 χρονια να το καταφέρουμε....Ας εχουμε την ΥΓΕΙΑ μας και όλα θα γινουν...... :smile_:
Γιατι χωρις αυτην δεν γινεται τιποτα...............



Λόγω τον καταστάσεων της οικονομικής κρίσης και της ανεργίας μας δεν καταφέραμε ούτε και φέτος το καλοκαίρι να πάμε στην Τήνο.  Ξανακάναμε επέμβαση στον μικρό τον Μάιο (την ίδια που κάναμε και τον Μάιο του 2016 ) . Ιούλιος και Αύγουστος δεν είναι για Τηνο  Σεπτέμβριος ξεκινήσαμε παιδικό σταθμό οπότε πάλι αναβολή....

Ελπίζω η Παναγία να μας έχει καλά και ΓΕΡΟΥΣ  και να μας αξιώσει έστω και αργά , του χρόνου δηλαδή να καταφέρουμε να ανάψουμε αυτήν την λαμπάδα οικογενειακός.....
Τίτλος: Απ: Ταξιδιωτικός χάρτης του μέλους GNS
Αποστολή από: dk στις Μάιος 13, 2021, 08:37:27 πμ
http://www.travbuddy.com/widget_map_display.php?id=4141554

Γιωργο αυτο το λινκ δεν ισχυει πλεον... τωρα φτιαχουμε χαρτες εδω: http://www.amcharts.com/visited_countries/
Για κανε μια προσπαθεια να δουμε τι εχεις κανει τοσα χρονια... :smile_:
Τίτλος: Απ: Ταξιδιωτικός χάρτης του μέλους GNS
Αποστολή από: xenia στις Νοέμβριος 06, 2021, 22:17:05 μμ
Γιωργο αυτο το λινκ δεν ισχυει πλεον... τωρα φτιαχουμε χαρτες εδω: http://www.amcharts.com/visited_countries/
Για κανε μια προσπαθεια να δουμε τι εχεις κανει τοσα χρονια... :smile_:

Αντε ρε Γιωργο... ακομη να τον φτιαξεις? :mocking: