TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum

Περί Ταξιδίων... => Κρουαζιέρες => Μήνυμα ξεκίνησε από: xuzam στις Απρίλιος 10, 2009, 18:42:45 μμ

Τίτλος: Κρουαζιέρα στον Ατλαντικό;
Αποστολή από: xuzam στις Απρίλιος 10, 2009, 18:42:45 μμ
Βλέπω dk πρέπει να είσαι ο ειδικός στην Ελλάδα για τις κρουαζιέρες!!

Αναρωτιόμουν αν υπάρχουν πλοία που πάνε από Ευρώπη σε Αμερική. Μου μπήκε αυτή η ιδέα, να ταξιδέψω με πλοίο για Αμερική! Δε ξέρω αν είναι πραγματοποιήσιμη, γιατί μας είπαν γνωστοί ότι υπάρχουν πλέον μόνο εμπορικά πλοία. Δε πιστεύω να ισχύει αυτό ε;

Από την άλλη από ανακοίνωση που ανάρτησες διάβασα αυτό http://www.cruiseplan.gr/search.asp?intDestination=31&strDateFrom=-&strKeyword=&page=0 (http://www.cruiseplan.gr/search.asp?intDestination=31&strDateFrom=-&strKeyword=&page=0)
φαίνεται εντυπωσιακό αλλά η αλήθεια είναι ότι είναι πολύ λίγες οι ώρες που επισκέπτεσαι κάθε πόλη.

Δε ξέρω... από την άλλη είναι τελείως διαφορετική εμπειρία! Έχει πάει κανένας κρουαζιέρα για να πει κάποια εμπειρία;
Τίτλος: Απ: Κρουαζιέρα στον Ατλαντικό;
Αποστολή από: dk στις Απρίλιος 10, 2009, 19:08:14 μμ

Βλέπω dk πρέπει να είσαι ο ειδικός στην Ελλάδα για τις κρουαζιέρες!!


Δε νομιζω να ειμαι ειδικος...απλα μου αρεσουν...ειναι ενας αλλος τροπος διακοπων κι εχω κανει αρκετες!!
Παρακατω θα διαβασεις πως περασαν σε μια 4ημερη κρουαζιερα τα μελη μας koyrsaros_gr και taVrina... http://www.travelchat.gr/forum/index.php/topic,596.0.html

Οντως οι ωρες που επισκεπτεσαι καθε πολη ειναι λιγες και οι εκδρομες που βγαινουν μεσα απο το πλοιο ειναι πανακριβες...υπαρχει ενα σχόλιο μου εδω  http://www.travelchat.gr/forum/index.php/topic,567.0.html  μαζι με ενα αφιερωμα στο πλοιο που με φιλοξενησε περυσι το καλοκαιρι.

Για το αν μπορεις να ταξιδεψεις απο Ευρωπη σε Αμερικη με πλοιο δεν το γνωριζω αλλα αν μου δωσεις λιγο χρονο...κατι θα βρω.
Τίτλος: Απ: Κρουαζιέρα στον Ατλαντικό;
Αποστολή από: xuzam στις Απρίλιος 10, 2009, 19:50:17 μμ
Σ'ευχαριστώ πολύ! Πολύ ωραία τα άρθρα που μου έδειξες!

 Όπως βλέπω προσωρινά κάτι σε κρουαζιέρα τέτοιου είδους να σταματάει σε κάθε λιμάνι δε με ενδιαφέρει. Αλλά με ενδιαφέρει να ξεκινά από Ευρώπη και να σταματάει Αμερική, και να γίνεται αυτό το πάρτυ κατά την διάρκεια του ταξιδιού. Σε αυτό με τις 18 ημέρες υπερατλαντικό ταξίδι όπως είδα φτάνεις σε 3 μέρες Αμερική από Πορτογαλία. Είναι ποτέ δυνατόν; Εγώ νόμιζα θέλει τουλάχιστον βδόμαδα.
Τίτλος: Απ: Κρουαζιέρα στον Ατλαντικό;
Αποστολή από: dk στις Απρίλιος 10, 2009, 20:00:07 μμ
Mαλλον βλεπεις πολλες παλιες ελληνικες ταινιες...τοτε εκαναν τα πλοια μηνα για να φτασουν...ξεχνας τη γνωστη φραση «Όχι άλλο κάρβουνο» :laugh:
Τίτλος: Απ: Κρουαζιέρα στον Ατλαντικό;
Αποστολή από: dk στις Απρίλιος 11, 2009, 22:09:23 μμ

Αναρωτιόμουν αν υπάρχουν πλοία που πάνε από Ευρώπη σε Αμερική. Μου μπήκε αυτή η ιδέα, να ταξιδέψω με πλοίο για Αμερική! Δε ξέρω αν είναι πραγματοποιήσιμη, γιατί μας είπαν γνωστοί ότι υπάρχουν πλέον μόνο εμπορικά πλοία. Δε πιστεύω να ισχύει αυτό ε;


Kι ομως ισχυει...
Δεν υπαρχει πλοιο που να πηγαινει Αμερικη με τον τροπο που θελεις να ταξιδεψεις εσυ...μπορεις να πας μονο με κρουαζιεροπλοιο.
Τίτλος: Απ: Κρουαζιέρα στον Ατλαντικό;
Αποστολή από: xuzam στις Απρίλιος 12, 2009, 03:49:32 πμ
Αν είναι ποτέ δυνατόν!!  :chok:


Τι θα κάνω τώρα;;;
Τίτλος: Απ: Κρουαζιέρα στον Ατλαντικό;
Αποστολή από: dk στις Απρίλιος 12, 2009, 04:01:54 πμ
Αν είναι ποτέ δυνατόν!!  :chok:


Τι θα κάνω τώρα;;;

Δεν το περιμενες εεε?  :chok:
Κι ομως ειναι αληθεια!!! :cray:
Τίτλος: Απ: Κρουαζιέρα στον Ατλαντικό;
Αποστολή από: dk στις Απρίλιος 20, 2009, 19:47:24 μμ
Mαριανα με πληροφορησαν οτι υπάρχουν καποιες εταιρείες με φορτηγά σταθερών γραμμών που έχουν δυνατότητα να μεταφέρουν μέχρι 12 επιβάτες.
Περισσοτερα εδω: http://www.freightercruises.com/
Τίτλος: Απ: Κρουαζιέρα στον Ατλαντικό;
Αποστολή από: xuzam στις Απρίλιος 27, 2009, 18:29:58 μμ
Σ 'ευχαριστώ πολύ dk! Αυτή η πληροφορία είναι ανεκτίμητη για μένα!  :yahoo: :yahoo: :yahoo: θα δω τι θα κάνω και θα ενημερώσω για τυχόν πληροφορίες!
Τίτλος: Απ: Κρουαζιέρα στον Ατλαντικό;
Αποστολή από: dk στις Απρίλιος 27, 2009, 18:34:51 μμ

Σ 'ευχαριστώ πολύ dk!


Μην ευχαριστεις εμενα...τους φιλους μου απο το www.nautilia.gr που μου εδωσαν τις πληροφοριες!!!
Και σ'αυτο θα με βρεις σαν dk :laugh:...αλλωστε nautilia=ταξιδι!! :good:
Τίτλος: Απ: Κρουαζιέρα στον Ατλαντικό;
Αποστολή από: dk στις Αύγουστος 12, 2010, 22:31:04 μμ
xuzam... σου βρηκα καραβι να φυγεις!!! :laugh:

(http://img686.imageshack.us/img686/6853/dscn1210gc.jpg) (http://img686.imageshack.us/i/dscn1210gc.jpg/)

Τίτλος: Απ: Κρουαζιέρα στον Ατλαντικό;
Αποστολή από: coolalexis στις Αύγουστος 22, 2010, 19:00:24 μμ
Θα πρέπει να είναι πολύ όμορφη εμπειρία για όποιον το επιχειρήσει...Υπερατλαντική κρουαζιέρα... :dizzy: :dizzy:
Τίτλος: Απ: Κρουαζιέρα στον Ατλαντικό;
Αποστολή από: xenia στις Αύγουστος 29, 2010, 20:24:30 μμ
xuzam... σου βρηκα καραβι να φυγεις!!! :laugh:

Κι εγω πηγαινα ετσι... :bigre: