TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
Περί Ταξιδίων... => Εναλλακτικός Τουρισμός - Δραστηριότητες => Ταξιδευτές με αυτοκίνητο => Μήνυμα ξεκίνησε από: dk στις Απρίλιος 04, 2009, 18:44:19 μμ
-
http://www.bloka.com/
Πολίτες σε δράση για ασφαλείς, βιώσιμες & οικονομικές μετακινήσεις
Το φόρουμ του bloka.com είναι ένας χώρος που δημιουργήθηκε για την ελεύθερη ανταλλαγή απόψεων μεταξύ φιλων του αυτοκινητου και οχι μονο!!!
Eιναι η δευτερη μεγαλη μου αγαπη στο διαδικτυο...πρωτο ερχεται το travelchat...γραφω κι εκει σαν dk και πολλοι φιλοι μου bloker's εχουν γινει μελη εδω...και καθε μερα ερχονται ολο και περισσοτεροι.
Το λιγοτερο λοιπον, που μπορω να κανω γι αυτους ειναι να τους ευχαριστησω μεσα απο το συγκεκριμενο τοπικ. :good: :clap:
-
Eδω γραφω τα μελη του travelchat (δεν εχει σημασια ποσο ενεργα ειναι) που ειναι και μελη στο bloka...μπορει ομως να υπαρχουν κι αλλα που δεν γνωριζω.
dk
sisy
Doug
xrisa
mariasunny
sv2
kokomilko
xuzam
GNS
leftergr
Eτσι για να λυσω την απορια του φιλου GNS...ποσα μελη του bloka βρισκομαστε εδω!! :bye:
-
http://www.bloka.com/
Το λιγοτερο λοιπον, που μπορω να κανω γι αυτους ειναι να τους ευχαριστησω μεσα απο το συγκεκριμενο τοπικ. :good: :clap:
εγω πρεπει να σε ευχαριστησω δημητρη που χαρη σε σενα βρηκα αυτη την μικρη αλλα πολυ φιλικη ταξιδιωτικη οαση. :smile_:
να εισαι καλα. ευχαριστω και τα υπολοιπα μελη που με δεχτηκαν στην παρεα. μου αρεσει οτι ειμαστε λιγοι και καλοι.
ευχομαι να ακολουθησουν και αλλοι φιλοι μπλοκερ απο τα μπλοκα...τα βηματα μας.... :smile_:
εχω ενημερωσει 2 νεους μπλοκερ φιλους απο βολο να εγγραφουν. τους αρεσουν τα ταξιδια και θα ειναι και αυτοι συντομα στην παρεα μας. :good:
Eδω γραφω τα μελη του travelchat (δεν εχει σημασια ποσο ενεργα ειναι) που ειναι και μελη στο bloka...μπορει ομως να υπαρχουν κι αλλα που δεν γνωριζω.
dk
sisy
Doug
xrisa
mariasunny
sv2
kokomilko
xuzam
GNS
leftergr
Eτσι για να λυσω την απορια του φιλου GNS...ποσα μελη του bloka βρισκομαστε εδω!! :bye:
δημητρη η χρυσα ποτε γραφτηκε? και τον φιλο doug δεν τον εχω πετυχει στα μπλοκα...ειναι παλιος? τους υπολοιπους τους ξερω....
ευχαριστω που μου ελυσες την απορια. οποιοι αλλοι φιλοι μπλοκερ γραφουν και εδω εαν θελουν ας δωσουν το στιγμα τους. ευχαριστω. :smile_:
Υ.Γ. δημητρη φανταζεσαι μια συναντηση πσκ οπως περυσι στο λιτοχωρο ολοι μαζι παρεα bloka+travelchat....? :yahoo:
δεν θα ηταν κατι πρωτοτυπο....? :yahoo:
-
δημητρη η χρυσα ποτε γραφτηκε? και τον φιλο doug δεν τον εχω πετυχει στα μπλοκα...ειναι παλιος? τους υπολοιπους τους ξερω....
Η Χρυσα γραφτηκε στο travelchat μια εβδομαδα μετα απο μενα αλλα δεν εχει γραψει ουτε μια φορα(προσπαθω να την ψησω) και o doug ειναι φιλος αλλα δεν εγραψε στο bloka ποτε. :mocking:
-
Υ.Γ. δημητρη φανταζεσαι μια συναντηση πσκ οπως περυσι στο λιτοχωρο ολοι μαζι παρεα bloka+travelchat....? :yahoo:
δεν θα ηταν κατι πρωτοτυπο....? :yahoo:
γι αυτο πια ειναι η γνωμη σου?
-
γι αυτο πια ειναι η γνωμη σου?
Noμιζω πως ειναι πολυ δυσκολο...θα δουμε.
:dance: Μεγαλωνει η παρεα του bloka στο φορουμ...προστεθηκε κι ο NoName...ο clk200 του bloka!!!
Ετσι με τη προσθηκη αυτη γιναμε 11 :yahoo:
-
Και ο bloker xsak εγινε μελος της παρεας μας!!!
Γιναμε 12...taxidiari δεν μπορω να σε βρω...με τι ονομα γραφτηκες? Μηπως γραφτηκες αλλου? :mocking:
-
Τaxidiari σε βρηκα!! :reading:
Εχεις γραφτει σαν Αντρέας...μολις γιναμε 13. :bigre:
-
Τaxidiari σε βρηκα!! :reading:
Εχεις γραφτει σαν Αντρέας...μολις γιναμε 13. :bigre:
πρεπει να γραφτει τουλαχιστον ενας ακομη... :bigre:για να ξεπερασουμε το γρουσουζικο 13 για τους προληπτικους..... :rofl: :rofl: :rofl:
-
Γράφτηκα κι εγώ. Περάσαμε το γρουσούζικο νούμερο 13 και γίναμε 14 :bigr:
-
Σαν elieco!!! :good:
-
Δυστυχώς το όνομά μου το είχαν πάρει :pardon:
-
Δημήτρη είσαι μεγάλο ψαχτήρι και γατόνι !!!!!!!!!!!!!!!!! :drink: :good: :good:
-
Δημήτρη είσαι μεγάλο ψαχτήρι και γατόνι !!!!!!!!!!!!!!!!! :drink: :good: :good:
Μ'αρεσει!!! :mocking:
-
Ειμαστε ηδη 14... :yahoo:
dk
sisy
Doug
xrisa
mariasunny
sv2
kokomilko
xuzam
GNS
leftergr
NoName...(clk200)
xsak
taxidiaris...(Αντρέας)
elina...(elieco)
-
Τaxidiari σε βρηκα!! :reading:Εχεις γραφτει σαν Αντρέας...μολις γιναμε 13. :bigre:
πρεπει να γραφτει τουλαχιστον ενας ακομη... :bigre:για να ξεπερασουμε το γρουσουζικο 13 για τους προληπτικους..... :rofl: :rofl: :rofl:
Γράφτηκα κι εγώ. Περάσαμε το γρουσούζικο νούμερο 13 και γίναμε 14 :bigr:
αντε, περασε το γρουσουζικο 13.... :bigre: παμε για το 20.... :roll: :smile_: :smile_: :smile_:
-
Γιναμε 16... :dance:
dk
sisy
Doug
xrisa
mariasunny
sv2
kokomilko
xuzam
GNS
leftergr
NoName...(clk200)
xsak
taxidiaris...(Αντρέας)
elina...(elieco)
tassaras
stavros
-
Ειμαστε 17...ειχα ξεχασει εναν!!
dk
sisy
Doug
xrisa
mariasunny
sv2
kokomilko
xuzam
GNS
leftergr
NoName...(clk200)
xsak
taxidiaris...(Αντρέας)
elina...(elieco)
tassaras
stavros
kostas...(plokami)
-
Eien Kakinomoto :mocking:
Αυτο το moto με προβληματιζει...μηπως σε περασε για παπακι!!! :laugh: :laugh:
Έλα ντε να έβγαζε τουλάχιστον auto!!!xaxaxa :crazy:
Μαλλον δεν τα πας καλα με τα παπακια και τις μηχανες.... :mocking:
Eίμαι πιο πολύ fun των αυτοκινήτων (ειδικά των cc) :yahoo:
-
να μαντεψω οτι εχεις και peugeot 206cc....?
-
να μαντεψω οτι εχεις και peugeot 206cc....?
Κανε της μια εγγραφη στα bloka.com :smile_:
-
Έχω ένα 206 ΧΤ μαύρο (πάντα), ένα 207cc θέλω να πάρω
Φίλε μου και στο bloka είμαι γραμμένη και στους 4troxous,psclub,motorwomen κ.α. :bye:
Έχω τρέλλα με τα αμάξια,πηγαίνω σε ράλλυ κτλ!
-
Γιναμε 18... :cool:
dk
sisy
Doug
xrisa
mariasunny
sv2
kokomilko
xuzam
GNS
leftergr
NoName...(clk200)
xsak
taxidiaris...(Αντρέας)
elina...(elieco)
tassaras
stavros
kostas...(plokami)
palaiohelen
-
Έχω ένα 206 ΧΤ μαύρο (πάντα), ένα 207cc θέλω να πάρω
Φίλε μου και στο bloka είμαι γραμμένη και στους 4troxous,psclub,motorwomen κ.α. :bye:
Έχω τρέλλα με τα αμάξια,πηγαίνω σε ράλλυ κτλ!
μαλιστα....!!!! στο μπλοκα απο ποτε εισαι γραμμενη? και με ποιο ονομα?
εγω ειμαι στους 4τροχους, R40, xwmatinos, asfaltinos, bloka.com, dailymotion.com κ.α :bye:
-
Tην βρηκα...με το ιδιο ονομα...χωρις ποστ...κι εγγραφη...2006!!!
-
Έχω ένα 206 ΧΤ μαύρο (πάντα), ένα 207cc θέλω να πάρω
Φίλε μου και στο bloka είμαι γραμμένη και στους 4troxous,psclub,motorwomen κ.α. :bye:
Έχω τρέλλα με τα αμάξια,πηγαίνω σε ράλλυ κτλ!
Σε συμπάθησα από την αρχή :clap:
Έχω κι εγώ μια τρέλα με Peugeot (psclub) :bigr:
-
Έχω ένα 206 ΧΤ μαύρο (πάντα), ένα 207cc θέλω να πάρω
Φίλε μου και στο bloka είμαι γραμμένη και στους 4troxous,psclub,motorwomen κ.α. :bye:
Έχω τρέλλα με τα αμάξια,πηγαίνω σε ράλλυ κτλ!
Σε συμπάθησα από την αρχή :clap:
Έχω κι εγώ μια τρέλα με Peugeot (psclub) :bigr:
:blush: έχεις και εσύ peugeot;;; :yahoo:
-
Εννοείτε :yahoo:
207GT
-
ααα και 207 και GT...ας κάτσω στη γωνίτσα μου... :cray: :cray: :cray:
-
Εννοείτε :yahoo: 207GT
ΕΛΙΝΑ..... θα σε μαλωσω....αυτο δεν μου το ειπες....θελω βολτα...κανονισε..... :smile_:
-
Όποτε θες :bigr:
-
Μετεφερα ολα τα ποστ με θεματα αυτοκινητου εδω...εξαλλου καποιους μας ενωνουν τα Bloka!!! :yahoo:
-
Έχω ένα 206 ΧΤ μαύρο (πάντα), ένα 207cc θέλω να πάρω
Φίλε μου και στο bloka είμαι γραμμένη και στους 4troxous,psclub,motorwomen κ.α. :bye:
Έχω τρέλλα με τα αμάξια,πηγαίνω σε ράλλυ κτλ!
μαλιστα....!!!! στο μπλοκα απο ποτε εισαι γραμμενη? και με ποιο ονομα?
εγω ειμαι στους 4τροχους, R40, xwmatinos, asfaltinos, bloka.com, dailymotion.com κ.α :bye:
Πρέπει να είμαι και στο R40 αν θυμάμαι καλά...
Σε όσα είμαι γραμμένη είμαι πάντα με το ίδιο nickname:palaiohelen :wink:
-
Όποτε θες :bigr:
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ....!!!!!!!! :yahoo: :smile_:
Πρέπει να είμαι και στο R40 αν θυμάμαι καλά...
Σε όσα είμαι γραμμένη είμαι πάντα με το ίδιο nickname:palaiohelen :wink:
Σε βρηκα.....!!! :smile_:
-
Όποτε θες :bigr:
Να κάτσω και εγώ στο πίσω κάθισμα ή ενοχλώ;;; :bigre:
-
Να κάτσω και εγώ στο πίσω κάθισμα ή ενοχλώ;;; :bigre:
αν και την απαντηση πρεπει να την δωσει η ελινα... :smile_:εγω δεν εχω προβλημα. :smile_: καθομαι και πισω. :smile_:δεν ζαλιζομαι --εκτος εαν μας παει βολτα με "αναποδα" η Ελινα.... -- :rofl: :rofl: :dizzy:
υ.γ.Ελινα, οταν εγραψα θελω βολτα εννοειται οτι ΕΣΥ θα οδηγας. εχω αρχη να μην περνω ξενο αυτοκινητο.ειδικα γρηγορο... :laugh: δεν μπορω να το παω σιγα.εχω προβλημα :dizzy:
εξαλλου μου αρεσει να με πηγαινουν. :good:με τις παρεες μου εαν χωραω :rofl: καθομαι πισω και το απολαμβανω. :smile_:
-
με τις παρεες μου εαν χωραω :rofl: καθομαι πισω και το απολαμβανω. :smile_:
Eγω ομως σε βαζω παντα μπροστα!! :bigr:
-
Eγω ομως σε βαζω παντα μπροστα!! :bigr:
να το θεσω αλλοιως.... :mocking:γιατι βαζεις την ξενια πισω.... :laugh: :laugh:αφου τα εχουμε ξαναπει...ξεχνας στο λιτοχωρο με τα προβληματα που ειχα,
πως εσυ και ο παυλος μου φτιαξατε την διαθεση...? καθομουν πισω σαν πασας...και το απολαμβανα.... :smile_:
στην υγεια....της αχαριστης...... :rofl: :rofl: :rofl: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :cool:
-
Να κάτσω και εγώ στο πίσω κάθισμα ή ενοχλώ;;; :bigre:
αν και την απαντηση πρεπει να την δωσει η ελινα... :smile_:εγω δεν εχω προβλημα. :smile_: καθομαι και πισω. :smile_:δεν ζαλιζομαι --εκτος εαν μας παει βολτα με "αναποδα" η Ελινα.... -- :rofl: :rofl: :dizzy:
υ.γ.Ελινα, οταν εγραψα θελω βολτα εννοειται οτι ΕΣΥ θα οδηγας. εχω αρχη να μην περνω ξενο αυτοκινητο.ειδικα γρηγορο... :laugh: δεν μπορω να το παω σιγα.εχω προβλημα :dizzy:
εξαλλου μου αρεσει να με πηγαινουν. :good:με τις παρεες μου εαν χωραω :rofl: καθομαι πισω και το απολαμβανω. :smile_:
Άσε κατάλαβα,εμένα η Ελίνα δεν με σέλει στη βόλτα σας :cray:
-
απο που το καταλαβες αυτο....? αντε και εγω θα πω οτι εισαι καλο κοριτσι να σε παρει και σενα.... :laugh: :laugh: : :rofl: :rofl: :dizzy: :dizzy:
-
αν και την απαντηση πρεπει να την δωσει η ελινα... :smile_:εγω δεν εχω προβλημα. :smile_: καθομαι και πισω. :smile_:δεν ζαλιζομαι --εκτος εαν μας παει βολτα με "αναποδα" η Ελινα.... -- :rofl: :rofl: :dizzy:
υ.γ.Ελινα, οταν εγραψα θελω βολτα εννοειται οτι ΕΣΥ θα οδηγας. εχω αρχη να μην περνω ξενο αυτοκινητο.ειδικα γρηγορο... :laugh: δεν μπορω να το παω σιγα.εχω προβλημα :dizzy:
εξαλλου μου αρεσει να με πηγαινουν. :good:με τις παρεες μου εαν χωραω :rofl: καθομαι πισω και το απολαμβανω. :smile_:
Δεν έχω καμία αντίρρηση ... μην ακούσω όμως κανέναν να λέω "Ελίνα μην τρέχεις"
Άσε μου κάνω και προπόνηση ... φρένο με το αριστερό!!! :yahoo: :yahoo:
Άσε κατάλαβα,εμένα η Ελίνα δεν με σέλει στη βόλτα σας :cray:
Και μην νομίζεις ότι εσύ θα την γλιτώσεις :diablo:
-
Γιναμε 19... :dirol:
dk
sisy
Doug
xrisa
mariasunny
sv2
kokomilko
xuzam
GNS
leftergr
NoName...(clk200)
xsak
taxidiaris...(Αντρέας)
elina...(elieco)
tassaras
stavros
kostas...(plokami)
palaiohelen
activious
-
ειμαστε ηδη 20.... :bigr: :bigre: :smile_: :good: :good: :good: :cool:
dk
sisy
Doug
xrisa
mariasunny
sv2
kokomilko
xuzam
GNS
leftergr
NoName...(clk200)
xsak
taxidiaris...(Αντρέας)
elina...(elieco)
tassaras
stavros
kostas...(plokami)
palaiohelen
activious
ALDEBARAN
-
ALDEBARAN
Ποιος ειναι Γιωργο...τον ξερεις?
-
OXI Δημητρη...εχει κανει εγγραφη 15/07/2006, δεν εχει κανενα ποστ και δεν φαινεται ποτε εχει κανει τελευταια φορα συνδεση....
ειναι απο τους πρωτους 50 που εκαναν εγγραφη στο φορουμ...
υ.γ. στο bloka εχει 400 ποστ και ειναι ενεργος.....
-
Προτιμησες το ραλλυ...εχασες τη Σβετλανα!!! :laugh:
δεν εχασα και τιποτα...ψηλη, ξανθια, αδυνατη και χωρις στηθος( για νουμερο 2 το κοβω).... :mocking:μπα... :mocking:τα φαγητα ειδα στις φωτο και ζηλεψα.... :sad:
γιατι σαββατο βραδυ στο αγρινιο στις 20:00 ετρωγα για μεσημερι... :mad:και ηταν και χαλια και το μαγαζι και ο πιτογυρος..... :mad:
ευτυχως τα ποτα στον πεζοδρομο ηταν καθαρα και ειχε και ωραιο , μα πολυ ωραιο κοσμο το βραδυ στο αγρινιο... :yahoo:
ειδικα στις φυσσαλιδες...αλλα αυτα εχουν οι αγωνες....πρεπει να πας για υπνο απο τις 02:00 για να ξυπνησεις στις 06:00
να τρεξεις....και να σε κοιταει και ο συνοδηγος ποσο θα πιεις και τι ωρα θα γυρισεις στο ξενοδοχειο και μακρια απο την παλιοπαρεα γιατι αυτοι το βραδυ θα πανε ξερετε που..... :chok: :chok: :chok: :blush: :blush: :blush:
αμαν πια....εβαλα τον συνοδηγο μου για υπνο και το εσκασα.... :good: :yahoo:
λες γι αυτο να βγηκαμε στο χαντακι στον αγωνα....? :scratch: :scratch: :sorry: :sorry: εγω δεν ξερω τιποτα.... :dizzy:τα χωματα φταινε.... :cool:
Με τι αμάξι έτρεχες; :pardon:
-
Με αυτο...αλλα μη το βλεπεις ετσι...ηταν απλυτο!! :laugh: :laugh: :rofl: :rofl:
(http://img222.imageshack.us/img222/6905/spa52416.jpg) (http://img222.imageshack.us/i/spa52416.jpg/)
-
Εγω μπορει να μην ειμαι μελος στο bloka...αλλα εχω βρεθει σε ολες σχεδον τις συναντησεις τους...επισημες και ανεπισημες. :laugh:
-
Με τι αμάξι έτρεχες; :pardon:
καλησπερα ελενη. :smile_:συγνωμη που απανταω μετα απο μια εβδομαδα σχεδον :sorry: αλλα λογω αγωνιστικων υποχρεωσεων... :yahoo: και λογω του 4ημερου
του αγιου πνευματος που ημουν στο χωριο και δεν ειχα ιντερνετ. :sorry:
στο αγωνα στο αγρινιου ετρεξα με εναν απο τους φιλους απο ιωαννινα με ενα παλιο ΤΟΥΟΤΑ STARLET πισωκινητο με κινητηρα 1600cc και περιπου 135hp.... :smile_:
Με αυτο...αλλα μη το βλεπεις ετσι...ηταν απλυτο!! :laugh: :laugh: :rofl: :rofl:
φιλε δημητρη αυτο ειναι το μουλαρι* μας.... :laugh: :laugh: :laugh: γι αυτο ειναι λιγο απλυτο.... :laugh:απο τις αναγνωρισεις.... :laugh: :laugh: :laugh:
*ΜΟΥΛΑΡΙ= το ι.χ.ε. αυτοκινητο που χρησιμοποιουν οι αγωνιζομενοι για να κανουν αναγνωριση της διαδρομης του αγωνα,
χωρις μετατροπες στον κινητηρα και στο αμαξωμα και τηρωντας τον Κ.Ο.Κ. κατα την διαρκεια των αναγνωρισεων.... :chok: :wacko: :mocking:
μια φωτο απο το 1ο σκελος του αγωνα, πριν το χτυπησουμε...εδω ειναι στην αρχη ακομη καθαρο και αγρατσουνιστο ακομη....
http://www.photorallypress.gr/index.php?option=com_zoom&Itemid=41&page=view&catid=585&PageNo=3&key=29&hit=1
και 2 βιντεακια απο τις εταιρειες που ασχολουνται με την μαγνητοσκοπηση των αγωνων στην ελλαδα....
-
το WWWW.BLOKA.COM δεν υπαρχει πια..... :mad:εχοντας κλεισει 5 χρονια λειτουργιας του αντι για γενεθλια ειχαμε κηδεια.... :diablo:
εκλεισε ξαφνικα σημερα το μεσημερι... :chok:ολα τα καλα καποτε τελειωνουν... :cray:
χαιρομαι που γνωρισα αρκετους φιλους και φιλες και ευτυχως εχω τηλεφωνα απο τους περισσοτερους.... :smile_:
ευτυχως που εχω βρει εδω μια οαση και περναω υπεροχα με την παρεα σας.... :good: :dance: :yahoo:
ελπιζω να τα λεμε απο κοντα πιο συχνα.... :smile_: :smile_: :smile_:
-
το WWWW.BLOKA.COM δεν υπαρχει πια..... :mad:εχοντας κλεισει 5 χρονια λειτουργιας του αντι για γενεθλια ειχαμε κηδεια.... :diablo:
εκλεισε ξαφνικα σημερα το μεσημερι... :chok:ολα τα καλα καποτε τελειωνουν... :cray:
χαιρομαι που γνωρισα αρκετους φιλους και φιλες και ευτυχως εχω τηλεφωνα απο τους περισσοτερους.... :smile_:
ευτυχως που εχω βρει εδω μια οαση και περναω υπεροχα με την παρεα σας.... :good: :dance: :yahoo:
ελπιζω να τα λεμε απο κοντα πιο συχνα.... :smile_: :smile_: :smile_:
Ωχ καήκαμε...ελπίζω να ανοίξουν ξανά τα bloka!!! :laugh: :mocking: :rofl: :kiss:
-
Ωχ καήκαμε...ελπίζω να ανοίξουν ξανά τα bloka!!! :laugh: :mocking: :rofl: :kiss:
Ειμαι 100% σιγουρος οτι σε μερικες μερες θα ξανανοιξει...αλλα αυτες οι ενεργειες τυπου ''αποφασιζουμε και διαταζουμε'' απο τον ιδιοκτητη του ειναι απαραδεκτες!!!
-
Ωχ καήκαμε...ελπίζω να ανοίξουν ξανά τα bloka!!! :laugh: :mocking: :rofl: :kiss:
Ειμαι 100% σιγουρος οτι σε μερικες μερες θα ξανανοιξει...αλλα αυτες οι ενεργειες τυπου ''αποφασιζουμε και διαταζουμε'' απο τον ιδιοκτητη του ειναι απαραδεκτες!!!
Eγώ δεν είμαι καθόλου σίγουρος.
Μας ευχήθηκε καλό καλοκαίρι οπότε το βλέπω καλό Φθινόπωρο σαν τους Κινηματογράφους.
Άσε που ΑΝ ΑΝΟΙΞΕΙ μπορεί να έχει μεταλαχθεί σε οικολογικό κάδο ανακύκλωσης αυτοκινήτων ΚΑΙ οδηγών.
Ο Σταύρος έχασε την ψυχραιμία του σήμερα προφανώς στερούμενος επιχειρημάτων και επειδή κατάλαβε ότι δεν είμαστε "χάπατα" και αντιλαμβανόμαστε τους σκοπούς του.
Αλλά που να τον βρείς να του τα πέις?
Κατέβασε τα ρολλά... :sad: :chok:
-
Γεια σας και απο εδω! Η mia ειμαι οπως και στο bloka... Κριμα που αντι να γινει κατι ωστε να επανελθει το φορουμ, το εκλεισε ο Σταυρος.. Πολυ λαθος κινηση... Τουλαχιστον ας ελεγε κατι.. μια ειδοποιηση εστω.. Τεσπα... Αναμενουμε
-
Γεια σας και απο εδω! Η mia ειμαι οπως και στο bloka... Κριμα που αντι να γινει κατι ωστε να επανελθει το φορουμ, το εκλεισε ο Σταυρος.. Πολυ λαθος κινηση... Τουλαχιστον ας ελεγε κατι.. μια ειδοποιηση εστω.. Τεσπα... Αναμενουμε
ευκαιρια λοιπον οσοι και οσες θελετε να συνεχισουμε να τα λεμε εδω, :good: :yahoo:
....μεχρι να φτιαξει η χρυσα το bloka Nο2 :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
-
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
-
Καλη φαση! bloka vol.2 :drink:
-
κατι για trafic patrol ελεγε η χρυσα....δεν θα τα χαλασουμε στο ονομα.... :yahoo: :yahoo: :yahoo:
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
-
Bloka στα bloka...
xrisa και εγώ μαζί σου
Επειδή το bloka έκλεισε έγραψα αυτά που αισθανόμουν στο :
http://nonamegr.blogspot.com/
Αν κάποιος ξέρει το mail του Σταύρου ας του στείλει το link...
Iσως αν βρώ κέφι να ξαναγράψω κάτι για το bloka... έβαλα πάντως το παλιό σήμα... και ότι έχω γράψει και έχω πεί συνεχίζω να τα υποστηρίζω μέχρι κάποιος να μου αποδείξει το λάθος μου με στοιχεία και όχι με μπλα μπλα...
-
Θα το διαβασει κι εδω...να εισαι σιγουρος!!!
-
Ωχ καήκαμε...ελπίζω να ανοίξουν ξανά τα bloka!!! :laugh: :mocking: :rofl: :kiss:
τωρα προσεξα καλυτερα τα εικονιδια που εβαλες..... :mad: :diablo:
δηλαδη θελεις να ανοιξει ξανα το μπλοκα για να γλυτωσεις απο εμενα ....?
:mocking: :mocking: :mocking: :mocking: :scratch: :scratch: :scratch: :scratch:
-
Ωχ καήκαμε...ελπίζω να ανοίξουν ξανά τα bloka!!! :laugh: :mocking: :rofl: :kiss:
τωρα προσεξα καλυτερα τα εικονιδια που εβαλες..... :mad: :diablo:
δηλαδη θελεις να ανοιξει ξανα το μπλοκα για να γλυτωσεις απο εμενα ....?
:mocking: :mocking: :mocking: :mocking: :scratch: :scratch: :scratch: :scratch:
:kiss: δεν γλυτώνουμε εύκολα από σένα!!!χαχαχαχα :crazy:
-
καλα.... :scratch:το κραταω αυτο... :scratch: :scratch: :scratch:
-
ειμαστε ηδη 21....
dk
sisy
Doug
xrisa
mariasunny
sv2
kokomilko
xuzam
GNS
leftergr
NoName...(clk200)
xsak
taxidiaris...(Αντρέας)
elina...(elieco)
tassaras
stavros
kostas...(plokami)
palaiohelen
activious
ALDEBARAN
mia
-
Έστειλα mail στον Σταύρο και του εξηγώ αρκετα έκανα και κάποιες προτάσεις.
Έκανα επίσης άλλη μια καταχώρηση στο
http://nonamegr.blogspot.com/
και ελπίζω να αναιρέσει την απόφαση του.
Ελπίζω όλα να πάνε καλά
-
Προσωπικα Φωτη εχω ξενερωσει...και αυτο που μ'εκανε να αισθανθω ετσι ειναι το ''αποφασιζουμε και διαταζουμε'' του Σταυρου.
Το εχω ξαναβιωσει στο παρελθον σε αλλο φορουμ...τετοιες ενεργειες ειναι απαραδεκτες...πολλα πραγματα ειπωθηκαν οτι θα γινουν και τιποτα δεν εγινε με αποτελεσμα η ομορφη αυτη κοινοτητα...παρεα θα ελεγα περισσοτερο...να βαρεσει διαλυση.
Το τελευταιο καιρο εμπαινα μονο και μονο για να μιλησω με τους φιλους μου...και απο ποστ...τιποτα...κανα χρονια πολλα και αυτο ειναι ολο.
Λυπαμαι που εφτασε η κατασταση σε αυτο το σημειο...αλλα και να ξανανοιξει με την τελευταια του μορφη δεν θα ειναι αυτο που θελουμε εμεις.
Οποτε επιλεγεις αν θα εισαι ενεργο μελος ή απλος θεατης...και εγω τον τελευταιο καιρο ανηκω στη δευτερη κατηγορια.
-
Έστειλα mail στον Σταύρο και του εξηγώ αρκετα έκανα και κάποιες προτάσεις.
Έκανα επίσης άλλη μια καταχώρηση στο
http://nonamegr.blogspot.com/
και ελπίζω να αναιρέσει την απόφαση του.
Ελπίζω όλα να πάνε καλά
φωτη μακαρι.....
δημητρη και εσυ εχεις απολυτο δικιο αλλα εγω θα κανω μια τελευταια προσπαθεια και οτι βγει...
-
Συμφωνώ Δημήτρη.
Αν είναι να ανοίξει να ανοίξει για να γίνει ο "συνοδηγός μας στους δρόμους".
Αν είναι να μείνουμε σε αυτή την ερμαφρόδιτη κατάσταση ή να μεταλαχθεί εντελώς ας μείνει ως έχει.
Αλλά να είναι ανοιχτό τουλάχιστον για ανάγνωση διότι έτσι δείχνει να μην υπολογίζει ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΝΕΝΑ μέλος που έχει κάνει έστω και μία δημοσίευση.
Έξ αιτίας της συμπεριφορράς κάποιων που συμπεριφερόντουσαν βασιλικότερα του βασιλέως αλλά και λόγω της μεταβολής που είχε επέλθει και των ενεργειών που όλο θα γινόντουσαν αλλά ποτέ δεν έγιναν η συμμετοχή μου και εμένα είχε περιοριστεί σχεδόν μόνο σε ανάγνωση μέχρι που τράβηξα την περόνη...
-
Δημήτρη συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, δυστυχώς....
-
Κρίμα, κρίμα, κρίμα. Θα έπρεπε να το κρατήσουν μόνο και μόνο για τον προσωπικό κόπο κάποιων μελών που έχουν συεισφέρει τα μέγιστα (τα οποία όλως παραδόξως δεν γράφουν πια :sad:)
Αλλά κάποιοι, με την πράξη τους αυτή, αποδείχτηκαν πολύ ''δημοκράτες'' :mad: Ίσως όταν επανέλθει να αποχωρήσω οριστικά :sad:
-
ΕΠΑΝΗΛΘΕ, ΕΠΑΝΗΛΘΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
ΕΠΑΝΗΛΘΕ, ΕΠΑΝΗΛΘΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
κτυπαει μηνυμα στο κινητο κατα τις 2:30 το βραδυ... :chok:ειναι ο τασος και γραφει ακριβως οτι γραφει πιο πανω... :chok:
μολις με ειχε παρει ο υπνος... :indif: :indif:πεταχτηκα επανω... :reading:καλωδια κτλ να συνδεθω... :dizzy:
2ο μηνυμα απο τον τασο...ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΛΕΙΠΕΙ....... :chok: :chok: :chok:
το φορουμ πλεον λειτουργει μονο για αναγνωση.... :cray:
κατι ειναι και αυτο... :bigr: απο το καθολου.... :mad: :diablo:
αλλα μου εχουν σβησει 20 ποστ :mad:και φυσικα λοιπουν και τα π.μ. :diablo:
εχασα αρκετα χρησιμα πραγματα που ειχα κρατημενα εκει....
κειμενα και κουβεντες απο και προς αλλους blokers.... :dizzy:δεν πειραζει ομως.... :blush:
η ζωη συνεχιζεται και πλεον κοιταμε μπροστα.....
σταυρο σ ευχαριστω που το ξαναανοιξες εστω και για αναγνωση... :good:
σ ευχαριστω επισης για την αμεση ανταποκριση γι αυτον τον απαραδεκτο "τυπο" και για τις εκφρασεις που χρησιμοποιουσε
και τις απειλες εναντιον των αλλων χρηστων. :good: :good: :good: :clap: :clap: :clap:
καλη συνεχεια να εχεις στην ζωη σου και σε οτι κανεις.χαρηκα πολυ που σε γνωρισα και να ξερεις οτι ποτε δεν ημουν εχθρος σου.....
-
Mολις το επισκεφτηκα και διαβασα τα τελευταια μηνυματα που ειχαν γραφτει...μετα απο αυτο νομιζω οτι το bloka εκλεισε οριστκα και για μενα μιας και δεν μπορει να γραφτει κατι καινουργιο.
Οταν αποφασισουν να το ανοιξουν για μας και οχι για εκεινους...εδω ειμαστε!!
-
Tώρα το είδα και εγώ.
Μού ήρθε μιά ειδοποίηση ότι υπάρχει απάντηση στο ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΟΙΚΟΛΟΓΟΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΟΔΗΓΟΣ αλλά μόλις πάτησα το link για να το διαβάσω με "ενημέρωσε" ότι δεν έxω την δυνατότητα να διaβάσω αυτή την ενότητα :chok:
Δηλαδή κάποιος απάντησε , ( μάλλον ο Σταύρος αφού κάποιος άλλος δεν έχει πρόσβαση) αλλά δεν μπορώ να δώ τι μου απαντάει.... :chok:
Τι να πώ τώρα?
Δεν θα μπορούσε να μου στείλει την απάντηση με mail?
Αλλά γιατί δεν αφήνει το forum για όσους θέλουν και να αποκλείσει εμένα?
Τελος πάντων τουλάχιστον δεν θα πάνε στράφι τόσες πληροφορίες, όσο για την πρόθεση να μην κλείσει εντελώς τότεγιατι δεν γινόταν αυτό από την αρχή και γιατί υπήρχε η ευχή καλό καλοκαίρι?
Δεν θέλω να είμαι άλλο γκρινιάρης αρκετά συνέβησαν...
Η πρόσκληση ισχύει όπως και η προσφορά για κάλυψη εξόδων ώστε να μην κλείσει το forum
-
Μού ήρθε μιά ειδοποίηση ότι υπάρχει απάντηση στο ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΟΙΚΟΛΟΓΟΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΟΔΗΓΟΣ αλλά μόλις πάτησα το link για να το διαβάσω με "ενημέρωσε" ότι δεν έxω την δυνατότητα να διaβάσω αυτή την ενότητα :chok:
Εκανα αναζητηση για να βρω το παραπανω θεμα και δεν βρεθηκε πουθενα...μηπως εχει διαγραφει?
-
Δεν λέει έτσι
Μου γράφει: "Δεν έχετε το δικαίωμα να αναγνώσετε την Δ. Συζήτηση."
Άρα υπάρχει απλά είμαι "αποκλεισμένος" αλλα μου έστειλε την απάντηση ο Σταύρος και την διάβασα.
Τέλος πάντων δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο.
Του έχω ζητήσει να μιλήσουμε τηλεφωνικά η να έρθει την Τρίτη.
Αν τίποτα δεν θελήσει απο τα δύο εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο.
Αν φταίω εγώ που κατέβηκε το bloka ζητάω συγνώμη αλλά δεν το νομίζω ότι είμαι ο υπεύθυνος και θα εξηγήσω κάποια στιγμή όταν έρθει η ώρα τους λόγους.
-
Αν φταίω εγώ που κατέβηκε το bloka ζητάω συγνώμη αλλά δεν το νομίζω ότι είμαι ο υπεύθυνος και θα εξηγήσω κάποια στιγμή όταν έρθει η ώρα τους λόγους.
Πόσα θες να μας τρελλάνεις???
Είναι δυνατόν να πιστεύεις οτι φταίς εσύ για ό,τι έγινε???
Για συγκεντρώσου σε παρακαλώ :frypan:
-
@ sisy
Αν φταίω εγώ που κατέβηκε το bloka ζητάω συγνώμη αλλά δεν το νομίζω ότι είμαι ο υπεύθυνος και θα εξηγήσω κάποια στιγμή όταν έρθει η ώρα τους λόγους.
Θα το διαβάσετε στο: http://nonamegr.blogspot.com/ αλλά και εδώ.
Αλλά επειδή έχω απευθύνει μιά πρόσκληση στον Σταύρο και ακόμα δεν έχω πάρει ούτε θετική ούτε αρνητική απάντηση δεν μπορώ να τοποθετηθώ αν δεν μιλήσω μαζί του.
Αν όμως μιλήσουμε ή μου αποκλείσει την περίπτωση να μιλήσουμε τότε θα γράψω τι πιστεύω συμφωνα με αυτά που θα πούμε ή σύμφωνα με αυτά που καταλαβαίνω εφ ΄σον δεν θα έχω την θέση του.
Το travelchat ειναι φιλόξενο οπότε θα τα λέμε...
-
Το travelchat ειναι φιλόξενο οπότε θα τα λέμε...
Eιμαστε πολυ large εμεις φιλε μου!! :mocking:
-
Eιμαστε πολυ large εμεις φιλε μου!! :mocking:
ΠΟΛΥ large... :mocking:
Η δίαιτα έχει ΄χασει την αξία της... :laugh: :laugh: :laugh:
Να σου πω όμως βγάλε απο την πρώτη σελίδα αυτο το "βιώσιμες" και κάντο ο συνοδηγός σας στους δρόμους γιατί άντε μετά να αποδείξεις ότι δεν λεγόταν αυτά στις συγκεντρώσεις :laugh: :laugh: :laugh:
-
Copy paste το ειχα κανει :laugh:
Το αφηνω ετσι...για να θυμαμαι!! :diablo:
-
Ξενέρωσα πάρα πολύ όταν διαπίστωσα ότι το φόρουμ είναι μόνο για ανάγνωση :diablo: :mad: Μίλησα με κάποιον καλό φίλο σήμερα από το φόρουμ και ανταλλάξαμε κάποιες απόψεις. Μου είπε κάποια πράγματα και έφριξα αν όντως συμβαίνουν αυτά που άκουσα!
ΑΙΣΧΟΣ
-
Μιά ανακοίνωση υπάρχει στο bloka.
'' Ανακοίνωση σχετικά με τη λειτουργία του Bloka Forum
από bloka_admin την Παρ Ιούλ 03, 2009 1:24 am
Το Bloka Forum έκανε πλέον τον κύκλο του..
Θα συνεχίζει όμως να υπάρχει, ανοιχτό και προσβάσιμο στα μέλη του, μιας και όλες αυτές οι πληροφορίες που έχουν αναρτηθεί από τα μέλη του τα τελευταία 4,5 χρόνια, αποτελούν μια πλούσια πηγή γνώσης σε θέματα οδήγησης και μετακινήσεων.
Σας ευχαριστούμε όλους/ες για τη συμμετοχή σας, αλλά και για τη συμβολή σας στη δημιουργία αυτής της πολύτιμης εγκυκλοπαίδειας γνώσεων, καθώς και για τη συμβολή σας στη δημιουργία ενός τόσο ζωντανού οργανισμού, μιας τόσο ζωντανής ομάδας, παρόλο που η επικοινωνία γινόταν κυρίως μέσα από το Internet.
Η συμμετοχή σας στο φόρουμ συνέβαλε στο να γράψει το Bloka φόρουμ τη δική του ιστορία στις ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες, και να αφήσει το δικό του στίγμα σε αυτές.
Και πάλι ευχαριστούμε. Το εκτιμούμε.
Bloka.com ''
Βέβαια δεν φαίνεται από πουθενά αν θα ξαναανοίξει κανονικά στο μέλλον μιας και δεν το αποκλείει.
Θ α δ ο ύ μ ε...
Ίσως να κλείσει το forum και να ξαναανοίξει το site ενσωματώνοντας εκεί ένα "αλλο" forum.
Θα δούμε
-
Εμενα αυτο που με χαλαει περισσοτερο ειναι οτι τελειως αυθαιρετα διεγράφει το θεμα ''ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΟΙΚΟΛΟΓΟΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΟΔΗΓΟΣ''
-
Εμένα αυτό που με χαλάει είναι όχι ότι διαγράφηκε (περίμενα βέβαια να το κλειδώσει ο lefty που ότι δεν του αρέσει το κλειδώνει) όσο το ότι δεν το έχω κρατήσει και δεν μου το στέλνει παρόλο που το ζήτησα :mad:
-
Δεν το στελνει γιατι δεν το εχει πλεον...το διεγραψε.
-
Μου λέει ένας φίλος γράφεις στο travelchat.gr;
Του λέω όχι δεν θυμάμαι.
Αφού γράφει plokami μου λέει.
Αποκλείετε του λέω. Μου έδειξε την ενότητα και κατάλαβα ότι τελικά είχε δίκιο. Είχα κάνει εγγραφή σαν kostas και δεν το θυμόμουν.
Με τη βοήθεια του dimitri επανήλθε η μνήμη μου.
bloka.. τι να πω δυναμική εμφάνιση... δυναμικότερη εξαφάνιση.
Στα τελευταία λόγια ο Σταύρος έγραψε:
..αυτός που θέλει να μάθει για τους ανιχνευτές τελικός σκοπός του είναι να έχει οικονομία στην τσέπη του.
Μα αυτό είναι φυσικό αλλά όχι απόλυτο. Αν ήθελε να μην τα σκάει δεν θα έπαιρνε αυτοκίνητο, αν έπαιρνε δεν θα το σανίδωνε για μην αδειάζει η βενζίνη για πλάκα.
Θέλω να πω ότι το bloka μόνο από το όνομα ξέρεις τι θα δεις μέσα. Αν ήθελα να βρω πληροφορίες για την μηχανή του αυτοκινήτου θα έψαχνα αλλού, το ίδιο αν ήθελα πληροφορίες για ένα ωραίο μέρος για επίσκεψη. :cool: Εξάλλου και o Σταύρος είχε αναφέρει κάποια μπλόκα που είχε δει στην έξοδο σήραγγας μετά τα Μέγαρα. Και o κάθε οδηγός που περνάει μέσα από μία σήραγγα με περισσότερα από το όριο είναι επικίνδυνος, η ταχύτητά του κυρίως. Δεν ξέρω αν τον ενόχλησαν οι αναφορές στις κάμερες, στους ανιχνευτές και στα υπόλοιπα, αλλά νομίζω ότι δεν είχε πρόβλημα όταν ξεκίνησαν να γράφονται οι σχετικές ενότητες.
Οπως και δεν σημαίνει πως όλα τα μέλη του bloka ενδιαφέρονται για τους ανιχνευτές.
...και αυτό φυσικό είναι, δεν μπορεί όποιος μπαίνει στο bloka να μπαίνει μόνο για τους ανιχνευτές. Θα μπει και για τις κάμερες και για τα μπλόκα και για τα περίεργα περιστατικά που γίνονται καθημερινά και παίρνουν το φως του bloka.
Θυμάμαι ακόμα ένα βίντεο που είχα βάλει μεένα δρόμο στο οποίο η άσφαλτος δεν κράτησε ούτε 3 μήνες. Μέσω του Bloka και λοιπών site έγινε μέγα θέμα και τα παράπονα πρέπει να έσπασαν το τηλέφωνο του αρμόδιου. Του clk αν θυμάμαι καλά που προσπαθούσε να πάρει δεν το σήκωναν. :rofl: Σύντομα ο δρόμος στρώθηκε με άσφαλτο καλύτερης ποιότητας.
Έγραψε αρκετά ακόμα ο Σταύρος. Δεν ξέρω το λόγο που το έκλεισε και αν πιστεύει όπως ο erling ότι έκανε τον κύκλο του αλλά σίγουρα οι οδηγοί αυξάνονται και το ίδιο και η θέληση για ενημέρωση σε ότι αφορά τους δρόμους και τις μετακινήσεις. Έτσι πιστεύω ότι η βάση υπάρχει και μένει η οργάνωση.
Σας αφήνω για να ψάξω στις υπόλοιπες ενότητες κάποιο ωραίο μέρος για επίσκεψη και αν δεν υπάρχει θα προσθέσω κάποιο. :bigre:
plokami
-
Θυμάμαι ακόμα ένα βίντεο που είχα βάλει μεένα δρόμο στο οποίο η άσφαλτος δεν κράτησε ούτε 3 μήνες. Μέσω του Bloka και λοιπών site έγινε μέγα θέμα και τα παράπονα πρέπει να έσπασαν το τηλέφωνο του αρμόδιου. Του clk αν θυμάμαι καλά που προσπαθούσε να πάρει δεν το σήκωναν. :rofl: Σύντομα ο δρόμος στρώθηκε με άσφαλτο καλύτερης ποιότητας.
plokami
:good:
Καλά θυμάσαι ...
Μιά μέρα ολόκληρη δεν απαντούσε κανείς ....
Την επόμενη πήρα κάποιον αξιωματούχο στην Νομαρχία τους έκραξα και μετά σήκωσαν το τηλέφωνο...
Τα είπα μαζεμένα... :mad: :diablo: :shout:
και να σκεφτείς ότι εγώ αυτόν τον δρόμο δεν τον χρησιμοποιώ, απλά ανταποκρίθηκα στο κάλεσμα να "σπάσουμε τα τηλέφωνα" ...
ΓΜΤ !!! και τώρα κατέβασαν τα ρολλά :mad:
-
'' Ανακοίνωση σχετικά με τη λειτουργία του Bloka Forum
από bloka_admin την Παρ Ιούλ 03, 2009 1:24 am
Το Bloka Forum έκανε πλέον τον κύκλο του..
Θα συνεχίζει όμως να υπάρχει, ανοιχτό και προσβάσιμο στα μέλη του, μιας και όλες αυτές οι πληροφορίες που έχουν αναρτηθεί από τα μέλη του τα τελευταία 4,5 χρόνια, αποτελούν μια πλούσια πηγή γνώσης σε θέματα οδήγησης και μετακινήσεων.
Σας ευχαριστούμε όλους/ες για τη συμμετοχή σας, αλλά και για τη συμβολή σας στη δημιουργία αυτής της πολύτιμης εγκυκλοπαίδειας γνώσεων, καθώς και για τη συμβολή σας στη δημιουργία ενός τόσο ζωντανού οργανισμού, μιας τόσο ζωντανής ομάδας, παρόλο που η επικοινωνία γινόταν κυρίως μέσα από το Internet.
Η συμμετοχή σας στο φόρουμ συνέβαλε στο να γράψει το Bloka φόρουμ τη δική του ιστορία στις ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες, και να αφήσει το δικό του στίγμα σε αυτές.
Και πάλι ευχαριστούμε. Το εκτιμούμε.
Bloka.com ''
Κρίμα, γιατί διαβάζοντας αυτήν την ανακοίνωση μου δίνεται η εντύπωση ότι το Bloka.com αποδείχτηκε κατώτερο των περιστάσεων. Πώς έκλεισε δηλαδή ο κύκλος του, τη στιγμή που π.χ. όλοι ήταν αντίθετοι με την εισπρακτική πολιτική της τροχαίας που την βάφτιζε ως πρόληψη ατυχημάτων; Πώς είναι δυνατό να πιστεύουμε ότι έκλεισε ο κύκλος του, τη στιγμή που διάφορες ανώνυμες Α.Ε. ετοιμάζουν νέα διόδια με τιμές που κανένας δεν ξέρει πόσο θα κυμαίνονται, πράγμα για το οποίο όλοι, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, ήταν ολοκληρωτικά αντίθετοι; Πώς θα ενημερώνουμε τους υπολοίπους για νέες παρακάμψεις; Γιατί έκλεισε ένα φόρουμ κοινωνικής προσφοράς προς τον οδηγό, μέσω του οποίου όλοι μπορούσανε να διαμαρτυρηθούνε για τα κακώς κείμενα των ελληνικών δρόμων;
Δυστυχώς, με την ενέργεια αυτή, το bloka.com φάνηκε ότι μπλοκάρισε τον εαυτό του και, το χειρότερο, ότι ‘’κάποιοι’’ το ευχαριστήθηκαν πολύ, γιατί η σελίδα αυτή έβγαινε με κόκκινο στα σχέδια τους, ενώ τώρα μπορούν να κάνουν ανεξέλεγκτα ότι θέλουν, έχοντας σαν στόχο το κέρδος τους και τίποτε περισσότερο.
-
ΑΝΑΜΟΝΗ λοιπον.....
ελπιζω αυριο να γινει η συναντηση και να εχουμε νεα.... :smile_:
-
Eμείς πάντως περάσαμε καλά στο Δράμι και υποσχεθήκαμε να το ξανακάνουμε αμέσως μετά το καλοκαίρι.
Σκεφτήκαμε μάλιστα μήπως κάνουμε κανά κάλεσμα σε όσους θέλουν να γίνει μια συνάντηση με άτομα από το forum του bloka πρώτα για να περάσουμε καλά αλλά και για να τα πούμε...
Λες να πετύχουμε και να μαζευτούμε πολλοί? :smile_: :clap:
-
η αληθεια ειναι οτι και σημερα οπως και τις αλλες φορες στο ΔΡΑΜΙ περασαμε τελεια....!!!!! :yahoo: :yahoo: :yahoo:
ανδροπαρεα αυτη τη φορα, δημητρης ,φωτης , και εγω. :smile_:
βασικα ηθελα να κατσουμε και αλλο, ή να συνεχιζαμε για καφε αλλα... :scratch:
ο δημητρης απο τις 4 στο ποδι για δουλεια και ο φωτης επρεπε να παει στο φαρμακειο. :smile_:
next time guys...are going for coffee in eleftherias square....... :good:
συμφωνω και εγω να μαζευτουμε τελος αυγουστου με αρχες σεπτεμβρη να τα πουμε απο κοντα ..... :good:
τωρα εαν μαζευτουμε τοοοοοοσοι πολλοοοοοι ευκαιρια θα ειναι να χρησιμοποιησω το διπλωμα του λεωφορειου.... :dizzy: :dizzy: :dizzy:
και να σας μαζεψω..... :laugh: :laugh: :laugh: :rofl: :rofl: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy:
υ.γ. φωτη ευχαριστουμε για μια ακομη φορα για το κερασμα και οπως ειπαμε τα επομενα δικα μας. :drink: :drink: :drink: :drink:
ο.κ mr noname....? :mad: :mad: :mad:
-
Πραγματικα περασαμε καλα για αλλη μια φορα και σιγουρα θα το επαναλαβουμε. :dance:
-
ευχαριστω για την διορθωση δημητρη...!!!! :laugh: :laugh: :laugh:
φωτη οπως βλεπεις το προλαβαμε το ρεζιλικι...χαρις στον δημητρη.... :rofl: :rofl: :rofl:
υ.γ. καλημερα στην παρεα. πριν λιγο γυρισα απο βολο.... :dizzy:
την πεφτω για υπνο και τα λεμε αργοτερα... :indif: :indif: :indif:
υ.γ. δημητρη το νου σου την πεμπτη για ανεπισημη με τον νικο απο βολο... :good: :yahoo:
-
Ανοιξε το Bloka.com
Φτιαγμενο στα μετρα του Σταυρου
-
Ανοιξε το Bloka.com
Φτιαγμενο στα μετρα του Σταυρου
Δεν ανοιξε το Bloka.com...το stavros.gr ανοιξε...αφου μονο αυτος γραφει!!! :laugh: :rofl:
-
ΤΙ ΧΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ.................? :chok: :chok: :chok: :chok: :chok: :chok:
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΤΟ 10% ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΛΙΟ BLOKA.....!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
KAI TO FORUM ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ.......? :diablo: :diablo: :diablo: :diablo: :diablo: :diablo: :diablo: :diablo: :diablo:
-
Μόλις το άνοιξα κι εγώ .... και δεν το πιστεύω :agre:
Κρίμα γιατί είχε πολλά μέλη και πολλά θέματα :hang:
-
Από το κακό στο χειρότερο... (Πόσο ακόμα) :chok: :chok: :chok:
-
Ο συνοδηγός σας στους δρόμους έγινε... το αδιέξοδό σας στους δρόμους.
(Υπό την αιγίδα όμως των πράσινων αλόγων... εεε, συγνώμη, οικολόγων ήθελα να πω!)
-
Ποσο δικιο εχεις!! :laugh:
-
Ο συνοδηγός σας στους δρόμους έγινε... το αδιέξοδό σας στους δρόμους.
(Υπό την αιγίδα όμως των πράσινων αλόγων... εεε, συγνώμη, οικολόγων ήθελα να πω!)
+10000000000.....!!!!!!!!!!!!!!! ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΛΕ.
-
Πριν λιγο καιρο ανακαλυψα πως ο Σταυρος...ο ιδιοκτητης του bloka.com με διεγραψε απο φιλο του στο facebook...οπως και τη mia αλλα και τον Γρηγορη!!
Φαινεται πως δε μπορει να δεχτει την επανασταση μας για ενα bloka μονο για αυτοκινητα και οχι ενα bloka Τρεμοπουλικο εεε σορυ...οικολογικο ηθελα να πω!!
Δεν πειραζει Σταυρακη...σου ευχομαι [σημερα ημερα της γιορτης σου] χρονια πολλα γεματα υγεια!! :smile_:
-
..........Δεν πειραζει Σταυρακη...σου ευχομαι [σημερα ημερα της γιορτης σου] χρονια πολλα γεματα υγεια!! :smile_:
φιλε σταυρο και απο εμενα χρονια πολλα. υγεια σου ευχομαι να εχεις...
και για οτι εγινε δεν σου κραταω κακια. ειναι κριμα αλλα δεν πειραζει........
απλα ειναι κριμα μια τετοια καταληξη. δεν αξιζε ουτε στο bloka.com ουτε στον κοσμο του..... :cray: