TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum

Ενότητα Μελών => Η γνώμη σας μετράει ... => Μήνυμα ξεκίνησε από: Dimitra στις Μάρτιος 01, 2009, 19:34:00 μμ

Τίτλος: Που θα περάσετε την Καθαρά Δευτέρα του 2009 ?
Αποστολή από: Dimitra στις Μάρτιος 01, 2009, 19:34:00 μμ
Αλήθεια που θα πετάξετε αετό?? Μήπως έχετε κάποια ενδιαφέρουσα πρόταση?? ευκαιρία για εκδρομή?

Εγω, λόγο του ότι οργανώνω ταξιδι για το Πάσχα, θα πάω κοντά και οικονομικά :laugh: :laugh: Σαλαμίνα !!!!! ταξίδι είναι κι' αυτό  :laugh:
Τίτλος: Απ: Που θα περάσετε την Καθαρά Δευτέρα του 2009 ?
Αποστολή από: dk στις Μάρτιος 02, 2009, 00:31:34 πμ
Σαλαμινα Δημητρα...τελεια!!!
Εχω περασει πολλες Καθαροδευτερες εκει και οχι μονο...
Απο το Σαββατο το μεσημερι βρισκομαι Ναυπλιο...απο δω γραφω...και εδω θα περασω την Καθαρη Δευτερα μου!!!
Τίτλος: Απ: Που θα περάσετε την Καθαρά Δευτέρα του 2009 ?
Αποστολή από: dk στις Μάρτιος 03, 2009, 09:17:58 πμ
Eπιστρεφω σημερα το απογευμα!! :cray_:
Τίτλος: Απ: Που θα περάσετε την Καθαρά Δευτέρα του 2009 ?
Αποστολή από: Dimitra στις Μάρτιος 03, 2009, 09:40:45 πμ
Τυχερούλη!!!! Είναι πανέμορφα στο Ναύπλιο και κάνουν και ωραίο καρναβάλι που θυμίζει της Βενετίας?(αν δε κάνω λάθος), με μάσκες βενετσιάνικες και ωραιες στολές....(ςλπίζω να μη κάνω λάθος και να έχω μπερδέψει τις εκδηλώσεις..) :wacko:

Οι άλλοι φίλοι εμειναν στην Αθήνα?