| Ορεινή Αιγαλεία | |||
|
|||
| Προηγούμενη φωτογραφία | Επόμενη φωτογραφία | |||
| Περιγραφή: το καμένο δάσος γίνεται ελαιώνας!
Στατιστικά φωτογραφίας: Εμφανίσεις: 461 Μέγεθος αρχείου: 31.44kB Ύψος: 398 Πλάτος: 600 Λέξεις κλειδιά: Αχαία Posted by: ANEL Δεκέμβριος 29, 2010, 22:20:01 μμΒαθμολογία: ![]() ![]() ![]() από 1 μέλη.Total Likes: 0 Image Linking Codes
|
|||
| 0 Μέλη και 1 επισκέπτης are viewing this picture. |
| ANEL | Δεκέμβριος 31, 2010, 12:06:08 μμ η αλήθεια είναι πως αυτό σκέφτηκα και εγώ!! και δεν ξέρω πως γλύτωσε ως τώρα η περιοχή και δεν έχει γεμίσει γιαπιά! γιατί για αναδάσωση ούτε λόγος! |
| dimosf | Δεκέμβριος 30, 2010, 17:10:51 μμ Πάλι καλά που δεν γίνονται γιαπιά!!! ![]() |