Νομιζω οτι εδω μπορουμε να γραφουμε αγαπημενα λογια ποιητων,συγγραφεων,γνωστων ταξιδιωτων και οχι μονο!!!
Αρχιζω πρωτος με το ρητο της υπογραφης μου.
''Ακόμα και αν ταξιδέψουμε σε όλο τον κόσμο αναζητώντας την ομορφιά,αν δεν την έχουμε μέσα μας δεν πρόκειται να τη βρούμε"