Αποστολέας Θέμα: Γνωρίζετε ταξιδιωτικά ρητά? Γράψτε τα εδώ!!  (Αναγνώστηκε 9921 φορές)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Γνωρίζετε ταξιδιωτικά ρητά? Γράψτε τα εδώ!!
« στις: Ιούλιος 07, 2008, 20:11:42 μμ »
Νομιζω οτι εδω μπορουμε να γραφουμε αγαπημενα λογια ποιητων,συγγραφεων,γνωστων ταξιδιωτων και οχι μονο!!!

Αρχιζω πρωτος με το ρητο της υπογραφης μου.

''Ακόμα και αν ταξιδέψουμε σε όλο τον κόσμο αναζητώντας την ομορφιά,αν δεν την έχουμε μέσα μας δεν πρόκειται να τη βρούμε"

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Γνωρίζετε ταξιδιωτικά ρητά? Γράψτε τα εδώ!!
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 07, 2008, 20:12:50 μμ »
Αλλο ενα...

''H πραγματική ευτυχία δεν κρύβεται στον προορισμό σου αλλά στον τρόπο που ταξιδεύεις...''

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Γνωρίζετε ταξιδιωτικά ρητά? Γράψτε τα εδώ!!
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 20, 2008, 20:12:17 μμ »
''To travel is to discover that everyone is wrong about other countries''

                                                                            Aldous Huxley

Αποσυνδεδεμένος xuzam

  • Jr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 60
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Γνωρίζετε ταξιδιωτικά ρητά? Γράψτε τα εδώ!!
« Απάντηση #3 στις: Μάρτιος 13, 2009, 16:10:58 μμ »
 Είναι ένα ωραίο με το ταξίδι και την Ιθάκη αλλά δεν το θυμάμαι καλά ...

κάπως έτσι πάει:

"Το σημαντικό είναι το ταξίδι που κάνεις μέχρι να φτάσεις στην Ιθάκη" (δηλ. στον προορισμό σου)



Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Γνωρίζετε ταξιδιωτικά ρητά? Γράψτε τα εδώ!!
« Απάντηση #4 στις: Μάρτιος 13, 2009, 16:15:19 μμ »
Σ'ευχαριστω βρε Μαριανα που τιμησες το συγκεκριμενο θεμα...μεχρι τωρα μονο εγω εγραφα!!! :laugh:

Αποσυνδεδεμένος Dimitra

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2829
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Γνωρίζετε ταξιδιωτικά ρητά? Γράψτε τα εδώ!!
« Απάντηση #5 στις: Μάρτιος 13, 2009, 19:47:13 μμ »
"Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη, να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος, γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις........" (Καβάφης)
Για να μη παραπονιέσαι ότι μόνο εσύ γράφεις....χα χα χα χα

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Γνωρίζετε ταξιδιωτικά ρητά? Γράψτε τα εδώ!!
« Απάντηση #6 στις: Μάρτιος 13, 2009, 20:07:09 μμ »

"Για να μη παραπονιέσαι ότι μόνο εσύ γράφεις....χα χα χα χα


Πως να μη παραπονιεμαι...ανοιξα το θεμα 7 Ιουλιου και το ανακαλυψατε μολις τωρα!!! :laugh:

Αποσυνδεδεμένος Dimitra

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2829
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Γνωρίζετε ταξιδιωτικά ρητά? Γράψτε τα εδώ!!
« Απάντηση #7 στις: Μάρτιος 13, 2009, 21:35:21 μμ »
Πω πω.....κάρφιά...... :cray: :cray: :cray: :cray: :cray:

Αποσυνδεδεμένος xuzam

  • Jr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 60
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Γνωρίζετε ταξιδιωτικά ρητά? Γράψτε τα εδώ!!
« Απάντηση #8 στις: Μάρτιος 16, 2009, 14:20:55 μμ »
"Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη, να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος, γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις........" (Καβάφης)
Για να μη παραπονιέσαι ότι μόνο εσύ γράφεις....χα χα χα χα


χαχαχιαχαχαχααχ


"Σα βγούμε στον πηγαιμό για την Ιθάκη, να ευχομάστε να'ναι κοντός ο δρόμος μας" προσαρμογή ρητού ποιημάτος   :pardon:

....όχι τίποτα άλλο, αλλά το νησί είναι πανέμορφο!!

επι της ευκαιρίας:
http://travelforum.gr/index.php?topic=189.0

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Γνωρίζετε ταξιδιωτικά ρητά? Γράψτε τα εδώ!!
« Απάντηση #9 στις: Μάρτιος 16, 2009, 14:26:29 μμ »
Εγω το εχω διαβασει Μαριανα...και επι της ευκαιριας...να προσεχεις τα χταποδια!!! :laugh: